Racing Red matt
Light White
Black storm metallic/ Dark slate metallic matt/ Achat grey

R 1200 GS ADVENTURE

Kus te ka ei oleks, seadke end valmis: olgu siis sõiduks lähimatesse mägedesse või sootuks teisele mandrile kaugeid uusi kultuure avastama. Vahemaa ei ole probleem tänu kütusepaagile, mis mahutab 30 liitrit. Töökindlus? R 1200 GS Adventure on töökindluse kehastus – ja päris kindlasti on see mudel end tõestanud ka mootorrattamaailmas.

Seda osaliselt tänu mõnele omadusele, mis on muutunud juba peaaegu sama legendaarseks kui ratas ise. Võrreldes R 1200 GS-iga ei tekita enam probleemi ka 20 mm kõrgemad ebatasasused. Täiuslik ergonoomika, optimaalne ülekanne igasuguse maastiku läbimiseks. Ja raam, olgu siis täielikult koormatud või mitte, võimaldab pakkuda põnevust kaasreisijale ja üllatada teie ees sõitjaid. Kivikesed? Kukkumised? Kaitsekatted teevad oma töö! Sõitke edasi! Spetsiaalvarustuse hulka kuuluvad maastiku-ESA ja -ASC, mis on jätkuvalt ületamatud. Nende motoks on pidurdamatus.

Selle ratta pidurdamatut loomust rõhutab veelgi uus DOHC-mootor*, mis näitas esimest korda oma muljetavaldavat jõudlust legendaarses rattas HP2 Sport. Praktilistel kaalutlustel pöörati mudeli R 1200 GS Adventure juures pöördemomendile suuremat tähelepanu kui võimsusele. Ja seda on tunda. Praktilistel kaalutlustel pöörati mudeli R 1200 GS juures pöördemomendile suuremat tähelepanu kui võimsusele. Ja seda on tunda. Pöördemoment 125 Nm pööretel 6500 p/min on üks asi, kuid oluliselt suurem pöördemoment vahemikus 5000 p/min on kohe tunda. Võimsust on suurendatud kuni 92 kW-ni (125 hj) pööretel 7750 p/min.

Ülimat sõidumõnu rõhutab väljalaskeklapiga uue väljalaskesüsteemi võimas hääl, mis ei saa mitte meeldida – nii et tehke proovisõit juba täna!

* DOHC = topelt ülanukkvõll, kaks ülanukkvõlli silindri kohta.

Laadi alla BMW mootorrataste hinnakiri (PDF)

 
BMW R 1200 GS Adventure
BMW R 1200 GS Adventure
Engine  
Type Air/liquid-cooled, twin-cylinder four-stroke boxer engine with double overhead spur-gear-driven camshaft and balance shaft
DOHC cylinder head with four valves per cylinder, cylinders built into crank case
Bore x stroke 101 mm x 73 mm
Capacity 1,170 cc
Rated output 125 bhp (92 kW) at 7,750 rpm
Max. torque 125 Nm at 6,500 rpm
Compression ratio 12.5 : 1
Mixture control / engine management Electronic intake pipe injection
Emission control Closed-­loop 3-­way catalytic converter, emission standard EU-­4
Performance / fuel consumption  
Maximum speed Over 200 km/h
Fuel type Unleaded, 95 octane (RON)
Electrical system  
Alternator Three-phase alternator (510 watts nominal power)
Battery 12 V / 11,8 Ah, maintenance-free
Power transmission  
Clutch Wet eight-disc clutch with anti-hopping function, hydraulically operated
Gearbox Built-in six-speed helical gearbox
Drive Shaft drive
Chassis / brakes  
Frame Two-section frame, front- and bolted on rear frame, load-bearing engine
Front wheel location / suspension BMW Motorrad Telelever, front, stanchion diameter 37 mm
Rear wheel location / suspension BMW Motrrad EVO Paralever, rear: Spring preload steplessly and hydraulically adjustable via handwheel, rebound damping adjustable via handwheel, WAD travel-related damping strut
Suspension travel front / rear 210 mm / 220 mm
Wheelbase 1,510 mm
Castor 92.7 mm
Steering head angle 65.5°
Wheels Cross Spoke Wheels
Rim, front 3.00 x 19"
Rim, rear 4.50 x 17"
Tyres, front 120/70 R 19
Tyres, rear 170/60 R 17
Brake, front Double disc with four-piston radial brake calipers, diameter 305 mm
Brake, rear Single disc brake, diameter 276 mm
ABS BMW Motorrad Integral ABS (partially-integral), switchable
Dimensions / weights  
Length 2,255 mm
Width (incl. mirrors) 980 mm
Height (excl. mirrors) 1,450 mm
Seat height, unladen weight 890 / 910 mm
Inner leg curve, unladen weight 1,950 / 1,990 mm
Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 263 kg
Permitted total weight 480 kg
Payload (with standard equipment) 217 kg
Usable tank volume 30 litres
Reserve Approx. 4 litres
  • Technical data relate to the unladen weight (DIN)
  • 1) According to Directive 93/93/EEC with all fluids, fuelled to at least 90% of usable fuel tank

Black, more black, Triple Black.

Head asjad käivad ikka kolmekaupa: must, must ja veel mustem. Erimudel R 1200 GS Adventure Triple Black on ideaalne kõigile, kes armastavad seiklusi ja soovivad jätta kustumatu mulje. Kolm erinevat musta tooni annavad rattale ainulaadse ja kõrgetasemelise välimuse.

Keskel asuv kütusepaagi kate ja eesmise poritiiva pealmine osa on toonis Blackstorm metallic, kütusepaagi parem ja vasak külg toonis Dark Slate metallic matt. Tagaraam püüab pilku oma sügava Achat Grey metallic värvitooniga. Mootor, käigukast ja esikahvel ning peaülekanne on sügavmustad. Kõige selle võtab kokku uut tüüpi GS-logoga reisijaiste.

Oma eksklusiivse disainiga on R 1200 GS Adventure Triple Black seiklusmudelite hulgas visuaalne pärl. Peale suurepärase välimuse lubab see parimat sooritust igal maastikul. Mida sa ootad? Lepi proovisõit kokku kohe!