Kahekordne M-võimsus
Uus BMW M 1000 RR tuuakse turule rattaentusiastidele, kellele on tähtis iga millisekund. M RR viimistleti tuuletunnelis ideaalseks iga detailini, et saavutada võidusõidurajal parimad ajad. Ainuüksi uus süsinikkiust kattepaneel suurendab mootorratta tippkiirust 8 km/h. Uus BMW M 1000 R ühendab endas superbike’i ja dünaamilise rotsteri. Mootori suurima pöörlemiskiirusega 14 600 p/min on M R BMW Motorradi kõige võimsam rotster. Lühem teine ülekandearv tähendab, et sinu sõit on võrreldamatult nauditav, eriti maanteel. Mõlemal mootorrattal on üks väike, kuid oluline detail sooritusvõime parandamiseks: M-tiivaotsad, mis tekitavad märkimisväärse survejõu ja sellega kasvatavad stabiilsust suurtel kiirustel sõitmisel. Lisaks jagavad mõlemad M-mudeli tüüpilist väärtust ja eksklusiivsust.

M R on vaieldamatult kõige võimsam ja kergem hyper naked mootorratas, mille BMW Motorrad on kunagi ehitanud.
“Dr Markus Schramm
BMW Motorradi juhataja
Elu kiirel rajal
Elu kiirel rajal
Niipea kui käivitada neljasilindriline mootor, teeb M R eksimatult selgeks, mida ta tähendab. Oma 210 hobujõuga tahab mootorratas tormates teed vallutada. Tippkiirusega 280 km/h võib see alistada ka võidusõiduradu.
Oma välimusega loob ratas domineeriva M-välimuse, kasutades M-tunnusvärve kas helevalgel või M Competitioni paketi puhul Black Storm metallikvärvil.

Oma laialdaste teadmiste ja võidusõidukogemusega oleme viinud uue M RR-i järgmisele tasemele.
“
Dr Markus Schramm
BMW Motorradi juhataja
Võidusõit nagu ei ükski teine
Võidusõit nagu ei ükski teine
Oleme optimeerinud selle aerodünaamikat ja kasutanud süsinikkiust osi, et kasvatada M RR-i tippkiirus 314 km/h-ni. Tema võimsus on ilmne isegi siis, kui see ratas seisab paigal. Selle mootorratta võimas disain peegeldab tema tahet välja paista. M Competitioni paketiga Black Storm metallikvärvi ja süsinikkiu kombinatsioonis näib see mootorratas olevat valmis võitma.