PÄDEVUS JA LEIDURIHING.

40 AASTAT SÕITJATE VARUSTUST.

Kas jääd vihma kallades kuivaks? Kas oled meelduvalt jahutatud, kui väljas on 40 kraadi? Tänane standard on eilse maailma innovatsioon. Tutvu nüüd BMW Motorradi verstapostidega. Edukaimatest tooteseeriatest kõrgeimate ohutusstandarditeni – meie insenerid ja disainerid mitte ainult ei muutnud tulevikku, vaid ehitasid seda tõesti iga verstapostiga. Liitu meiega 40-aastasel reisil, kus tutvume sõitjate varustusega ja heidame pilgu BMW Motorradi tulevikku.  

*Kõik brošüürid ja kataloogid saab alla laadida lehekülje allosast.

    Sündinud, et olla metsik – ja turvaline:

    1970ndatel lõi BMW Motorrad esimese tervikliku motokostüümi.

    Õlapolstrid, uus laine ja ajudega innovatsioon:

    1980ndate keskpaigas leiutas BMW Motorrad esimese ikoonilise integraalkiivri.

    Pop, poistebändid ja motojaki tagasitulek:

    BMW Motorrad keskendus olulisele ja tegi kvaliteedikontrollis revolutsiooni C.A.R.E.-iga.

    Samm uude sajandisse. Helibarjääri ületamine:

    Kiivriga Sport Integral Carbon töötas BMW Motorrad välja kiivri, mis kaalub alla 1000 grammi.

    Asjade internet, nutitelefonid, õhk kui lisakaitse:

    automaatselt rakenduv turvapadjakostüüm Double R Race Air oli mootorrataste võidusõidu maailmas erakordne.

    SUURIMAD VERSTAPOSTID SÕITJATE VARUSTUSE 40 AASTAST

    1978–1997

    1978: esimene täiskomplekt sõitjate varustust ja mootorratta lisavarustust.

    Allikas: BMW Groupi arhiiv

    Mootorrattakiiver vajab samuti õiget varustust. Aastal 1978 oli BMW Motorrad esimene, kes pakkus omaenda mootorrattakiivri juurde sobivat terviklikku sõitjavarustust, mis oli valmistatud immutatud lehmanahast ja millel olid kaitsefunktsiooniga tsoonid ja lisakaitset pakkuvad helkurid.     

    1981: maailma esimene ülestõstetava visiiriga kiiver.

    Allikas: BMW Groupi arhiiv, foto: BMW tööde foto

    BMW süsteemiga kiiver oli esimene omalaadne, terviklik ja lõi mootorrataste maailmas uue etaloni oma liikuva lõuaosaga.  

    1986: esimene Gore-Tex-materjalist kostüüm.
    Teedrajav mugavus ja turvalisus – kogu kostüüm, mis valmistati hingavast Gore-Tex-materjalist, tegi revolutsiooni kandmismugavuses, tõstis turvalisusstandardeid ja pakkus optimeeritud õhuringlust viisil, mida ei suutnud ükski tavaline nahkkostüüm. 

    1990: esimene kevlariga tugevdatud Protec-kostüüm.

    Täielik liikumisvabadus ja kandmismugavus koos maksimaalse turvalisusega? See oli mõeldamatu – kuni turule jõudis Protec-kostüüm. Tänu Kevlariga tugevdatud polstrile ja uuele SECUFLEX-süsteemile suutis Protec-kostüüm esimesena pakkuda mõlemat eelist. 

    1993: maailma esimene veekindel nahkkostüüm Monaco/Atlantis.

    Allikas: BMW Groupi arhiiv, foto: BMW pressifoto

    Kuiv ja vaba riietus tuttavas nahkstiilis: BMW Motorrad tekitas tublisti elevust aastal 1993, kui tuli välja täiendatud eriimmutusega ja eemaldatava Gore-Texist sisekostüümiga, mis tegi Monaco kostüümist maailma esimese hingava mootorrattakostüümi. Lisaks pakub 1,2 mm paksune, erilise immutusega loomne nubuk-nahk lisaturvalisust.  

    1997: esimene Mavericki teksariidest kostüüm.

    Kõrgetehnoloogilise kanga esmaesitlus – materjal, mis kooti tol ajal teksariidesse, kandis nime InoTex. Tänu erakordselt headele kulumisnäitajatele tekitas see palju elevust.  

    1999–2018

    1999/2000: kontseptsioon AirFlow.

    Õhutuse revolutsioon – Airflow kostüüm on muljetavaldav tänu uuenduslikule tehnoloogiale ja tagab ülimeeldiva kuiva tunde igas kliimas. Aasta hiljem lisandus integreeritud AirFlow-süsteemiga kiiver ja lõi seeläbi tervikliku komplekti.     

    2007: kaelatoe süsteem.

    Uuenduslik kaelakaitse süsteem, mis vähendab tõhusalt kaelavigastusi ja mida on väga mugav kanda, sündis BMW Motorradi, KTM-i ja Leatt Brace’i koostöö tulemusena.  

    2015/2016: DoubleR Race AIRi / Street AIRi kostüüm.

    Võidusõidu kombinesoon haardekohtadega: API-süsteem (täispuhutav aktiivne sõitjate kaitse) tuvastab aktiveerimisalgoritmide abil avariisituatsioone ning rakendab turvapadja automaatselt. See toetab ja kaitseb eriti just kaela, õlgasid, rangluud, rindmikku ja selga ning aitab vältida ülemise selgroo vigastusi. Aasta hiljem järgnes süsteem avalike teede jaoks.

    VISION NEXTi sõiduk koos kontseptvarustusega sõitjaga

    VISION NEXTi sõiduk koos kontseptvarustusega sõitjaga.

    SÕITMINE JA VARUSTUS AASTAL 2130.

    Kiivrit pole, juhti kaitsevad vaid prillid ning kostüümi kiud toetuvad aerodünaamiliselt kehale selle kuju järgi. See võimaldab neil hõljuda; täiuslikult harmooniline paar. Kuna sõitja ja BMW Motorradi NEXT VISION 100 on üksteisega pidevas vastasseoses.

    Must kolmnurkne raam ja selle hõbedased elemendid, mis meenutavad R 32, täis tehnoloogiat viimase millimeetrini: emissioonideta mootorid enneolematu võimsusega, tasakaalu toetavad stabilisaatorid ja nutikas tehisintellekt, mis kuvab kõige olulisemad andmed otse visiirile, tagavad maksimaalse sõidukogemuse. Sellele lisandub nutikas riietus, mis toetab kaela suurtel kiirustel ning soojendab või jahutab integreeritud kliimaseadmega. Tulevik on käegakatsutav.

    Loe siin kogu lugu täitunud visioonist.

    + Loe edasi
    Loe kogu lugu external-link-arrow-slim

    Brošüürid ja kataloogid.

    BMW Motorradi lisavarustuse kataloog, 1979
    PDF   |   3.40 MB
    BMW Motorradi süsteemkiivri brošüür, 1983
    PDF   |   0.92 MB
    BMW Motorradi sõitjavarustus, 1985. a kataloog
    PDF   |   3.16 MB
    BMW Motorradi GORE-TEXi kostüüm, 1986. a kataloog
    PDF   |   1.13 MB
    BMW Motorradi sõitjavarustus, 1988. a kataloog
    PDF   |   5.15 MB
    BMW Motorradi sõitjavarustus, 1990. a kataloog
    PDF   |   4.26 MB
    BMW Motorradi sõitjavarustus ja Active Line, 1995. a kataloog
    PDF   |   7.73 MB
    BMW Motorradi Mavericki teksakostüüm, 1997. a brošüür
    PDF   |   1.19 MB
    BMW Motorradi sõitjavarustus, 1999. a kataloog
    PDF   |   13.00 MB
    BMW Motorradi sõitjavarustus ja C.A.R.E. 1999 catalogue
    PDF   |   2.86 MB
    BMW Motorradi sõitjavarustus ja lisavarustus, 2003
    PDF   |   22.60 MB
    BMW Motorradi sõitjavarustus, 2004. a kataloog
    PDF   |   20.68 MB
    spinner