F 750 GS – erimudel „40 Years GS“

Ole osa legendaarsest ajaloost

GS-i edulugu algas 1980ndatel: sellest ajast peale on see tähistanud uudishimu ja piiramatuid seiklusi. F 750 GS-i erimudel „40 Years GS“ tähistab seda eluhoiakut: see on austusavaldus GS-i ajaloole ning kannab legendaarse R 100 GS-i silmatorkavat musta-kollasega värviviimistlust. Täna, nagu ka varem, on seda võimalik tuvastada võimsa GS-i voolujoonelisuse järgi. F 750 GS-i tehnilised funktsioonid, nagu Pro-sõidurežiimid ja DTC, tagavad kontrolli, muutes samal ajal sõidu nauditavaks. Seiklust ei takista miski: kirjuta oma ajalugu, ole osa kogukonnast ja ela #SpiritofGS-i.

Erimudeli „40 Years GS“ olulisemad omadused

Unikaalne disain aastapäeva jaoks: R 100 GS-ist inspireeritud ja hüüdnimega „Bumblebee“ – selle musta-kollasega välimus on tõeliselt silmatorkav. Rabavad disainielemendid muudavad legendaarse välimuse tõeliseks pilgupüüdjaks ja lasevad mootorrattal särada GS-i enam kui 40 aasta pikkuse ajaloo valguses.

+ Loe edasi
Kollane kiri „40 Years GS“
We see the 40 Years GS lettering in yellow.
Kvaliteetne Brembo pidurisüsteem
We see the black Brembo brake system.
Legendaarne musta ja kollasega välimus
We see the black-yellow colour scheme in three-quarter view.
Kollased käekaitsed kui visuaalne kõrghetk
We see the yellow hand guard.
Silmapaistev GS-i kiri istmel
We see the yellow GS sticker on the saddle.
GS-i radiaatorikate
We see the radiator cover with GS logo in detail.
Mustad rattapöiad
We see the black rim.
Musta-kollasega iste
We see the seat in black-yellow.

F 750 GS – alati hea vundament

F 750 GS – alati hea vundament

Väljast „40 Years GS“, kuid seest täielikult F 750 GS: tänu selle mootorratta põhjalikele tehnilistele omadustele on seiklemaminek nüüd veelgi lihtsam. Dünaamiline veojõukontroll (DTC), ABS Pro ja Pro-sõidurežiimid tagavad turvalise juhitavuse igas olukorras. Võimas kahesilindriline reasmootor annab kogu vajaliku hoo. Tutvu kõigega, mida on vaja teada F 750 GS-i paljude funktsioonide ja variantide kohta.

+ Loe edasi

40 aastat seiklushimu

Aafrikast Kesk-Aasiasse: 40 aasta jooksul on GS käinud pea kõikjal maailmas. Mootorratas, mis on alistanud iga maastiku ja iga tänava – võimas ja julge, hoolimata ilmastikuoludest. GS on matkaenduurodele aluse panija.

+ Loe edasi
1980
turule tuuakse esimene GS-mudel, R 80 G/S
6
GS-i põlvkonda koos arvukate mudelivariantidega
40
aastat unikaalseid kogemusi GS-i legendiga
1.2
praeguseks on ehitatud üle 1,2 miljoni GS-mudeli

40 aastat on GS tähistanud seiklusi, uudishimu tundmatu suhtes ja kogukonda, mis elab #SpiritofGS-i meelsust iga kilomeetriga. Selle edulugu algab 1980. aastal mudeliga R 80 G/S: sellest rattast sai kiiresti populaarne mudel kõigi katsumuste jaoks, nii maanteel kui ka maastikusõidul.

+ Loe edasi
Maastikuspordist maanteele

1978 – 1980:

Aastal äratas BMW Motorrad tähelepanu esimese GS-i eelkäijaga: GS 80 võidab võistlusel International Six Days Enduro kaks kuldmedalit. Ratta töötas välja ettevõttesisene arendusmeeskond ilma ametliku tellimuseta. Kuid masina edu tõestas inseneride ja mehaanikute õigust: nende ratas tegi nii maastikul kui ka maanteel sõitmise tõeliselt nauditavaks. Turule toodi see 1980. aastal veidi teistsuguse nimega: BMW R 80 G/S.

Selle tõus algab

1980 – 1987:

BMW Motorrad lõi GS-iga täiusliku sünteesi maastikul ja maanteel sõitmise vahel: pinnasetüübist olenemata säilitavad ratturid igas olukorras oma ratta üle kontrolli, nautides samas maksimaalset mugavust ka pikkadel reisidel. Tipphetkeks on ühepoolne monolever-kiik, mis on mootorratta külge paigaldatuna maailma esimene omasugune. See vähendab massi ja võimaldab tagaratast kiiresti vahetada. R 80 G/S-iga lõi BMW Motorrad suurte ja mugavate matkaenduurode segmendi – segmendi, mida ta valitseb tänaseni.

GS saab hoogu juurde: rohkem töömahtu, rohkem võimsust

1987 – 1996:

Uus tippmudel R 100 GS keskendub suurele töömahule: see on kõige võimsam ja kiirem enduuroratas turul. Tagaratta kahesuunaline paralever-kiik tagab muretu juhitavuse nii maastikul kui ka maanteel. Oma silmatorkava musta-kollase värvikombinatsiooni tõttu saab see tuntuks „Bumblebee“ nime all. See värv on fännide seas endiselt väga populaarne ja kaunistab tänavust erimudelit „40 Years GS“.

Uus peatükk matkaenduurode valdkonnas

1994 – 2003:

GS on ikooniks saamise rajal, muutudes samas pidevalt: 1994. aastal ilmub esimene neljaklapilise boksermootoriga enduuro R 1100 GS. Mootorratas on populaarne, sest see on maastikul hästi juhitav ja käitub ideaalselt ka pikkadel matkadel. 1999. aastal astub selle jälgedes R 1150 GS. Kontseptsiooni arendatakse motomatkamist silmas pidades sihikindlalt edasi ja 2002. aastal kohandatakse seda veelgi enam pikamaareisijate vajaduste järgi mudeliga R 1150 GS Adventure – Adventure-seeria on sündinud.

Ühesilindrilisest kahesilindriliseks

2000 – 2008:

Väga populaarsete ja algaja-sõbralike „Funduro“-mudelite F 650 ja F 650 ST mootorid said uue aastatuhande alguses uue olemuse. Tänu vesijahutusega ühesilindrilisele mootorile on F 650 GS-i ja F 650 GS Dakari juhtidel piisavalt jõudu nii igapäevasõitudeks kui ka tüüpilise enduurotunnetuse saavutamiseks. 2008. aastal varustati täielikult ümberkujundatud enduuromudelid F 650 GS ja F 800 GS vedelikjahutusega kahesilindrilise reasmootoriga. See tähendab puhast seiklust, isegi keskklassi segmendis.

Õhkjahutusega mootorist vesijahutusega boksermootorini

2004 – 2017:

2004 lasi BMW Motorrad R 1200 GS-i uuesti välja. Mootorrattale anti suurem töömaht, võimsus ja pöördemoment, mis muudab selle igal maastikul veelgi dünaamilisemaks, kaaludes samas 30 kilogrammi vähem. Peaaegu kümme aastat hiljem algab uus ajastu, kui BMW Motorradi insenerid varustavad R 1200 GS-i vesijahutusega boksermootoriga – seda polnud kunagi varem tehtud. Mootorrattal on ka poolaktiivne vedrustus ning vedrustuse dünaamiline elektrooniline reguleerimine, mis viib juhitavuse ja sõidumugavuse uuele tasemele.

GS muutub veelgi tugevamaks

Järgnevatel aastatel jätkas BMW Motorrad GS-i legendi arendamist. Populaarne R 1250 GS tuli välja edasiarendatud kahesilindrilise boksermootoriga: tänu BMW ShiftCami nukkvõlli muutuvale juhtimisele pakub see rohkem võimsust kõikides kiirusevahemikes ja muudab GS-i veelgi vabamaks. Lisaks sellele arendatakse pidevalt edasi ka keskklassi mudeleid F 750 GS ja F 850 GS, mis muudavad suurema töömahu ja muudetud šassiiga sõitmise veelgi nauditavamaks.

#spiritofgs

Juba üle 40 aasta on #SpiritofGS toonud mootorrattureid kokku ning ratturikogukond on seda vaimu kogu maailmas jaganud. Lihtsalt alusta sõitmist, koge uusi seiklusi ja avasta tundmatut – koos kirjutame alati uusi lugusid. Lase GS-i kogukonnal endale uuteks kogemusteks inspiratsiooni anda. Koge #SpiritofGS-i.

+ Loe edasi

Koge GS-i kogukonna seiklusi

Mine põnevale GS-seiklusele meie uue sarjaga „Adventures of a Lifetime“.

+ Loe edasi

Veel #SpiritofGS kohta

spinner