Kõik mootorrattad on varustatud vaid seadusega nõutud varustusega (nt helkuritega vastavalt Euro 4 standardile). Siinsel veebisaidil olevad pildid võivad sellest erineda.

R 1250 GS – erimudel „40 Years GS“

Tõestatud sooritusvõime, legendaarne disain

BMW GS on teerajaja, ühendades mitmekülgsust ja ainulaadset sõidukogemust juba 40 aastat. Tähistame seda R 1250 GS-i erimudeliga „40 Years GS“. Legendaarse R 100 GS-i rabava musta ja kollase välimusega ärkab GS-i ajalugu ellu. R 1250 GS-i ainulaadne disain on kombineeritud tänapäevaste funktsioonidega, nagu laiendatud Pro-sõidurežiimid ja ShiftCam-boksermootor. Sina saad kasu ülimast võimsusest ja piiramatust sõidunaudingust igal maastikul. Koge koos rattaga #SpiritOfGS-i, nii maanteel kui ka maastikul.

Erimudeli „40 Years GS“ olulisemad omadused

Unikaalne disain aastapäeva jaoks: R 100 GS-ist inspireeritud ja hüüdnimega „Bumblebee“ – selle musta-kollasega välimus on tõeliselt silmatorkav. Rabavad disainielemendid muudavad legendaarse välimuse tõeliseks pilgupüüdjaks ja lasevad mootorrattal särada GS-i enam kui 40 aasta pikkuse ajaloo valguses.

+ Loe edasi
Esiosa kleebisega „40 Years GS“
We see a close-up of the 40 Years GS sticker.
Kollased käekaitsed kui visuaalne kõrghetk
We see the 40 Years GS edition with a yellow hand protector.
Eridisain 719 musta ja kollasega silindripea kate
We see the 40 Years GS edition with a black and yellow Option 719 cylinder head cover .
Paak 1250 tähise ja Eridisain 719 logoga
We see the tank of the Edition 40 Years GS with 1250 lettering and Option 719 logo in the detail view.
Musta-kollasega iste
We see the black and yellow seat of the 40 Years GS edition with a GS sticker.
Jõuline kuju koos võimsa boksermootoriga
We see the R 1250 GS from in top view with 1250 lettering and the protruding boxer engine with cylinder head covers of the Option 719 billet parts.
Sportlik kollane tuuleklaas
We see the sporty windscreen in yellow on the 40 Years GS edition.
Kuldne juhtraud
We see the 40 Years GS edition with golden handlebars.

R 1250 GS – alati hea vundament

R 1250 GS – alati hea vundament

Väliselt erimudel „40 Years GS“, sisimas täielikult R 1250 GS: tänu oma tänapäevasele tehnilisele varustusele on see GS ideaalne partner sinu seiklusteks. Selle lisavarustuses olevad Pro-sõidurežiimid koos uue dünaamilise mootoripidurduse kontrolliga tagavad suurepärase sõidunaudingu igas olukorras, samas kui modernne valgustustehnoloogia garanteerib parima võimaliku valgustuse ja optimaalse nähtavuse. Tutvu kõigega, mida on vaja teada R 1250 GS-i paljude funktsioonide ja variantide kohta.

+ Loe edasi

40 aastat seiklushimu

Aafrikast Kesk-Aasiasse: 40 aasta jooksul on GS käinud kõikjal maailmas. Mootorratas, mis on alistanud iga maastiku ja iga tee – võimas ja julge, hoolimata ilmastikuoludest. GS on matkaenduurodele aluse panija.

+ Loe edasi
1980
turule tuuakse esimene GS-mudel, R 80 G/S
6
GS-i põlvkonda koos arvukate mudelivariantidega
40
aastat unikaalseid kogemusi GS-i legendiga
1.2
praeguseks on ehitatud üle 1,2 miljoni GS-mudeli

Igal edulool on algus: GS-i lugu algab 1980. aastal, kui BMW Motorrad toob turule mudeli R 80 G/S. See on vastupidav, mitmekülgne ja seda on lihtne igas olukorras käsitseda: sellest saab esimene suur matkaenduuro maailmas. Ning sellega sõidetakse endiselt ka 40 aastat hiljem. Peatamatu – ning sobilik igaks seikluseks.

+ Loe edasi
Maastikuspordist maanteele

1978 – 1980: 

1978. aastal äratas BMW Motorrad tähelepanu esimese GS-i eelkäijaga: GS 80 võidab võistlusel International Six Days Enduro kaks kuldmedalit. Ratta töötas välja ettevõttesisene arendusmeeskond ilma ametliku tellimuseta. Kuid masina edu tõestas inseneride ja mehaanikute õigust: nende ratas tegi nii maastikul kui ka maanteel sõitmise tõeliselt nauditavaks. Turule toodi see 1980. aastal veidi teistsuguse nimega: BMW R 80 G/S.

Selle tõus algab

1980 – 1987:

BMW Motorrad lõi GS-iga täiusliku sünteesi maastikul ja maanteel sõitmise vahel: pinnasetüübist olenemata säilitavad ratturid igas olukorras oma ratta üle kontrolli, nautides samas maksimaalset mugavust ka pikkadel reisidel. Tipphetkeks on ühepoolne monolever-kiik, mis on mootorratta külge paigaldatuna maailma esimene seesugune. See vähendab massi ja võimaldab tagaratast kiiresti vahetada. R 80 G/S-iga lõi BMW Motorrad suurte ja mugavate matkaenduurode segmendi – segmendi, mida ta valitseb tänaseni.

GS saab hoogu juurde: rohkem töömahtu, rohkem võimsust

1987 – 1996:

Uus tippmudel R 100 GS keskendub suurele töömahule: see on kõige võimsam ja kiirem enduuroratas turul. Tagaratta kahesuunaline paralever-kiik tagab muretu juhitavuse nii maastikul kui ka maanteel. Oma silmatorkava musta-kollase värvikombinatsiooni tõttu saab see tuntuks „Bumblebee“ nime all. See värv on fännide seas endiselt väga populaarne ja kaunistab tänavust erimudelit „40 Years GS“.

Uus peatükk matkaenduurode valdkonnas

1994 – 2003:

GS on ikooniks saamise rajal, muutudes samas pidevalt: 1994. aastal ilmub esimene neljaklapilise boksermootoriga enduuro R 1100 GS. Mootorratas on populaarne, sest see on maastikul hästi juhitav ja käitub ideaalselt ka pikkadel matkadel. Kontseptsiooni arendatakse motomatkamist silmas pidades sihikindlalt edasi ja 2002. aastal kohandatakse seda veelgi enam pikamaareisijate vajaduste järgi mudeliga R 1150 GS Adventure – Adventure-seeria on sündinud.

Ühesilindrilisest kahesilindriliseks

2000 – 2008: 

Väga populaarsete ja algaja-sõbralike „Funduro“-mudelite F 650 ja F 650 ST mootorid said uue aastatuhande alguses uue olemuse. Tänu vesijahutusega ühesilindrilisele mootorile on F 650 GS-i ja F 650 GS Dakari juhtidel piisavalt jõudu nii igapäevasõitudeks kui ka tüüpilise enduurotunnetuse saavutamiseks. 2008. aastal varustati täielikult ümberkujundatud enduuromudelid F 650 GS ja F 800 GS vedelikjahutusega kahesilindrilise reasmootoriga. See tähendab puhast seiklust, isegi keskklassi segmendis.

Õhkjahutusega mootorist vesijahutusega boksermootorini

2004 – 2017: 

2004 lasi BMW Motorrad R 1200 GS-i uuesti välja. Mootorrattale anti suurem töömaht, võimsus ja pöördemoment, mis muudab selle igal maastikul veelgi dünaamilisemaks, kaaludes samas 30 kilogrammi vähem. Peaaegu kümme aastat hiljem algab uus ajastu, kui BMW Motorradi insenerid varustavad R 1200 GS-i vesijahutusega boksermootoriga – seda polnud kunagi varem tehtud. Mootorrattal on ka poolaktiivne vedrustus ning vedrustuse dünaamiline elektrooniline reguleerimine, mis viib juhitavuse ja sõidumugavuse uuele tasemele.

GS muutub veelgi tugevamaks

Järgnevatel aastatel jätkas BMW Motorrad GS-i legendi arendamist. Populaarne R 1250 GS tuli välja edasiarendatud kahesilindrilise boksermootoriga: tänu BMW ShiftCami nukkvõlli muutuvale juhtimisele pakub see rohkem võimsust kõikides kiirusevahemikes ja muudab GS-i veelgi vabamaks. Lisaks sellele arendatakse pidevalt edasi ka keskklassi mudeleid F 750 GS ja F 850 GS, mis muudavad suurema töömahu ja muudetud šassiiga sõitmise veelgi nauditavamaks.

#spiritofgs

Juba üle 40 aasta on #SpiritOfGS toonud mootorrattureid kokku ning ratturikogukond on seda vaimu kogu maailmas jaganud. Lihtsalt alusta sõitmist, koge uusi seiklusi ja avasta tundmatut – koos kirjutame alati uusi lugusid. Lase GS-i kogukonnal endale uuteks kogemusteks inspiratsiooni anda. Koge #SpiritOfGS-i.

+ Loe edasi

Koge GS-i kogukonna seiklusi

Mine põnevale GS-seiklusele meie uue sarjaga „Adventures of a Lifetime“.

+ Loe edasi

Veel #SpiritOfGS-i kohta

spinner