Eriväljaanne
R 1250 GS Adventure - Edition 40 Years GS
Kõik mootorrattad on varustatud vaid seadusega nõutud varustusega (nt helkuritega vastavalt Euro 4 standardile). Siinsel veebisaidil olevad pildid võivad sellest erineda.

R 1250 GS Adventure – Erimudel „40 Years GS“

Legendaarne disain maailma teedel

Läbi ja lõhki teerajaja: neli aastakümmet on GS tähistanud igatsust avaruse ja piirideta seikluste järele. R 1250 GS Adventure’i erimudel „40 Years GS“ tähistab seda #SpiritOfGS-i: see on austusavaldus GS-i ajaloole. Silmatorkav musta ja kollase värviga sõiduk meenutab ikoonilist R 100 GS-i ning avaldab muljet oma tipptasemel tehnoloogia ja varustusega. Võimsa BMW ShiftCam-boksermootori ja uute funktsioonidega R 1250 GS-iga ületad sa piire, jõuad vaevata ka kõige kaugematesse sihtkohtadesse ja oled osa ainulaadsest kogukonnast.

Erimudeli „40 Years GS“ olulisemad omadused

Unikaalne disain aastapäeva jaoks: R 100 GS-ist inspireeritud ja hüüdnimega „Bumblebee“ – selle musta-kollasega välimus on tõeliselt silmatorkav. Rabavad disainielemendid muudavad legendaarse välimuse tõeliseks pilgupüüdjaks ja lasevad mootorrattal särada GS-i enam kui 40 aasta pikkuse ajaloo valguses.

+ Loe edasi
Esiosa kleebisega „40 Years GS“
We see a close-up of the 40 Years GS sticker.
Kollased käekaitsed kui visuaalne kõrghetk
We see the 40 Years GS edition with a yellow hand protector.
Eridisain 719 musta ja kollasega silindripea kate
We see the 40 Years GS edition with Option 719 cylinder head covers in black and yellow.
Paak 1250 tähise ja Eridisain 719 logoga
We see the tank of the Edition 40 Years GS with 1250 lettering and Option 719 logo in the detail view.
Musta-kollasega iste
We see the black and yellow seat of the 40 Years GS edition with a GS sticker.
Kuldne juhtraud koos hoiulaekaga
We see the golden handlebars with an integrated storage compartment.
Jõuline kuju koos võimsa boksermootoriga
We see the R 1250 GS in top view with 1250 lettering and the protruding boxer engine with cylinder head covers in the Option 719 billet parts.
Kuldsed anodeeritud rattapöiad
We see the 40 Years GS edition with golden handlebars.

R 1250 GS Adventure – alati hea vundament

R 1250 GS Adventure – alati hea vundament

Väliselt erimudel „40 Years GS“, sisimas täielikult G 1250 GS Adventure: tänu GS-ile tüüpilisele ergonoomikale ja modernsetele tehnilistele omadustele ei takista miski sinu reisi ümber maakera. Tänu hästi tasakaalustatud ergonoomikale istud sa alati mugavalt – olenemata sellest, kui kaua reis kestab. Modernne LED-valgustuse tehnoloogia koos pöörduvate täis-LED-esituledega tagab suurepärase valgustuse, tuues valgust igasse pimedusse. Selle abil saad tolmule ja mudale, kuumusele ja vihmale julgelt vastu astuda ning vallutada tundmatut maastikku vaevata. Tutvu kõigega, mida on vaja teada R 1250 GS Adventure’i paljude funktsioonide ja variantide kohta.

+ Loe edasi

40 aastat seiklushimu

Aafrikast Kesk-Aasiasse: 40 aasta jooksul on GS käinud kõikjal maailmas. Mootorratas, mis on alistanud iga maastiku ja iga tee – võimas ja julge, hoolimata ilmastikuoludest. GS on matkaenduurodele aluse panija.

+ Loe edasi
1980
turule tuuakse esimene GS-mudel, R 80 G/S
6
GS-i põlvkonda koos arvukate mudelivariantidega
40
aastat unikaalseid kogemusi GS-i legendiga
1.2
praeguseks on ehitatud üle 1,2 miljoni GS-mudeli

Ükski tee pole liiga läbimatu, ükski sihtkoht liiga kaugel: GS tähistab maailma, mis on täis väljakutseid ja isu järgmise seikluse järele – see on loodud tõelistele avastajatele. Juba algusest peale on see olnud ideaalne matkamootorrattas. Adventure-seeriaga jätkab BMW innovatsiooni edasiarendamist, varustades GS-i veelgi paremini pikkadeks reisideks igal pool maailmas. See on vastupidav, mitmekülgne ja hõlpsasti käsitsetav. 40 aastat on see olnud õige partner tõeliste katsumuste ületamiseks.

+ Loe edasi
Maastikuspordist maanteele

1978 – 1980:

1978. aastal äratas BMW Motorrad tähelepanu esimese GS-i eelkäijaga: GS 80 võidab võistlusel International Six Days Enduro kaks kuldmedalit. Ratta töötas välja ettevõttesisene arendusmeeskond ilma ametliku tellimuseta. Kuid masina edu tõestas inseneride ja mehaanikute õigust: nende ratas tegi nii maastikul kui ka maanteel sõitmise tõeliselt nauditavaks. Turule toodi see 1980. aastal veidi teistsuguse nimega: BMW R 80 G/S.

Selle tõus algab

1980 – 1987:

BMW Motorrad lõi GS-iga täiusliku sünteesi maastikul ja maanteel sõitmise vahel: pinnasetüübist olenemata säilitavad ratturid igas olukorras oma ratta üle kontrolli, nautides samas maksimaalset mugavust ka pikkadel reisidel. Tipphetkeks on ühepoolne monolever-kiik, mis on mootorratta külge paigaldatuna maailma esimene seesugune. See vähendab massi ja võimaldab tagaratast kiiresti vahetada. R 80 G/S-iga lõi BMW Motorrad suurte ja mugavate matkaenduurode segmendi – segmendi, mida ta valitseb tänaseni.

GS saab hoogu juurde: rohkem töömahtu, rohkem võimsust

1987 – 1996:

Uus tippmudel R 100 GS keskendub suurele töömahule: see on kõige võimsam ja kiirem enduuroratas turul. Tagaratta kahesuunaline paralever-kiik tagab muretu juhitavuse nii maastikul kui ka maanteel. Oma silmatorkava musta-kollase värvikombinatsiooni tõttu saab see tuntuks „Bumblebee“ nime all. See värv on fännide seas endiselt väga populaarne ja kaunistab tänavust erimudelit „40 Years GS“.

Uus peatükk matkaenduurode valdkonnas

1994 – 2003:

GS on ikooniks saamise rajal, muutudes samas pidevalt: 1994. aastal ilmub esimene neljaklapilise boksermootoriga enduuro R 1100 GS. Mootorratas on populaarne, sest see on maastikul hästi juhitav ja käitub ideaalselt ka pikkadel matkadel. Kontseptsiooni arendatakse motomatkamist silmas pidades sihikindlalt edasi ja 2002. aastal kohandatakse seda veelgi enam pikamaareisijate vajaduste järgi mudeliga R 1150 GS Adventure – Adventure-seeria on sündinud.

Ühesilindrilisest kahesilindriliseks

2000 – 2008:

Väga populaarsete ja algaja-sõbralike „Funduro“-mudelite F 650 ja F 650 ST mootorid said uue aastatuhande alguses uue olemuse. Tänu vesijahutusega ühesilindrilisele koostule on F 650 GS-i ja F 650 GS Dakari juhtidel piisavalt jõudu nii igapäevasõitudeks kui ka tüüpilise enduurotunnetuse saavutamiseks. 2008. aastal varustati täielikult ümberkujundatud enduuromudelid F 650 GS ja F 800 GS vedelikjahutusega kahesilindrilise reasmootoriga. See tähendab puhast seiklust, isegi keskklassi segmendis.

Õhkjahutusega mootorist vesijahutusega boksermootorini

2004 – 2017:

2004 lasi BMW Motorrad R 1200 GS-i uuesti välja. Mootorrattale anti suurem töömaht, võimsus ja pöördemoment, mis muudab selle igal maastikul veelgi dünaamilisemaks, kaaludes samas 30 kilogrammi vähem. Peaaegu kümme aastat hiljem algab uus ajastu, kui BMW Motorradi insenerid varustavad R 1200 GS-i vesijahutusega boksermootoriga – seda polnud kunagi varem tehtud. Mootorrattal on ka poolaktiivne vedrustus ning vedrustuse dünaamiline elektrooniline reguleerimine, mis viib juhitavuse ja sõidumugavuse uuele tasemele.

GS muutub veelgi tugevamaks

Järgnevatel aastatel jätkas BMW Motorrad GS-i legendi arendamist. Populaarne R 1250 GS tuli välja edasiarendatud kahesilindrilise boksermootoriga: tänu BMW ShiftCami nukkvõlli muutuvale juhtimisele pakub see rohkem võimsust kõikides kiirusevahemikes ja muudab GS-i veelgi vabamaks. Lisaks sellele arendatakse pidevalt edasi ka keskklassi mudeleid F 750 GS ja F 850 GS, mis muudavad suurema töömahu ja muudetud šassiiga sõitmise veelgi nauditavamaks.

#SpiritOfGS

Juba üle 40 aasta on #SpiritOfGS toonud mootorrattureid kokku ning ratturikogukond on seda vaimu kogu maailmas jaganud. Lihtsalt alusta sõitmist, koge uusi seiklusi ja avasta tundmatut – koos kirjutame alati uusi lugusid. Lase GS-i kogukonnal endale uuteks kogemusteks inspiratsiooni anda. Koge #SpiritOfGS-i.

+ Loe edasi

Koge GS-i kogukonna seiklusi

Mine põnevale GS-seiklusele meie uue sarjaga „Adventures of a Lifetime“.

+ Loe edasi

Veel #SpiritOfGS-i kohta

spinner