Hinnakiri BMW R NineT
BMW R nine T
Põhjalikult redutseeritud. Ja ometi täielikult kohal. BMW R nineT. Klassikaline rotster kehastab üle 90 aasta pikkust mootorrattadisaini kirge ja uuenduslikkust, kasutades kvaliteetseid materjale ja hoolikat tööd kõige väiksemaski detailis. Selle ikooniline boksermootor sulandub nüüd veelgi paremini originaalproportsioonidesse. Ja laseb sul oma täiustatud pöördemomendikõveraga võimsalt mööda asfalti kihutada. Lugematud isikupärastamisvõimalused tähendavad, et sinu eneseteostusel ei ole piire. Tule #Soulfuel’i kogukonna liikmeks ja näita oma R nineT-ga, kes sa tegelikult oled.
Kõrghetked individualistidele
Näita oma värvi
Kõik kolm värvivarianti rõhutavad sinu BMW R nineT ainulaadsust. Milline neist sobib sulle?
























Kvaliteetsed materjalid, käsitsi valmistatud iseloom. R nineT on paljude kohandamisfännide esimene valik.
“Dominic Thönnes
Tootejuhtimise osakond
Tee sellest oma R nineT
Tee sellest oma R nineT
Tänu modulaarsele disainile sobib R nineT ideaalselt sinu individuaalsuse väljendamiseks. Puhtast alumiiniumist valmistatud Eridisain 719 Billet-paketiga Classic saad luua oma mootorrattale stiilseid aktsente. Ja hoolikalt valmistatud kahevärvilised Eridisain 719 Sport-valuveljed jätavad garanteeritult kauakestva mulje.
Muljetavaldav ajam
Naudi võimsust
Võimas õhk-/õlijahutusega kahesilindriline boksermootor töötab nüüd veelgi sujuvamalt. Kuigi see ammutab endiselt oma 1170 cm³ töömahust 80 kW (109 hj), toimib see tasandatud võimsuse ja pöördemomendi kõvera tõttu 4000–6000 p/min vahemikus palju paremini. See muudab maateed veelgi nauditavamaks, järgides samal ajal uusi Euro 5 standardeid.
Omadused turvalise sõidu nautimiseks
Tunne end igas kurvis veelgi elavamana
Tunne end igas kurvis veelgi elavamana
Pro-sõidurežiimid mõjutavad sinu R nineT kütuse sisselaset ja gaasireaktsiooni. Režiim „Dynamic“ muudab mootori veelgi vahetumaks ning ratas sõidab kuival asfaldil veelgi dünaamilisemalt. Ja adaptiivne kurvituli võimaldab sul ohutult igasse kurvi siseneda. Seda seetõttu, et tuli parandab sisekurvi valgustatust kuni 25-kraadise kaldenurgani.