Hinnakiri BMW R NineT
BMW R nine T Urban G/S
Otsemat teed sihtmärgini? Ei, kõrvalepõiked on omaette eesmärk. Ka kruusal on R nineT Urban G/S oma elemendis. Selle disain meenutab esimesi G/S-i mudeleid. See on legendaarne BMW R 80 G/S. Ja sellega käib kaasas mõte, et lihtsalt kõik on võimalik. Püstise, pingevaba istumisasendi geomeetria, tasakaalustatud juhitavus ja ilmeksimatult äratuntava kõlaga bokser kutsuvad sind üles kirjutama ajalugu ümber R nineT Urban G/S-iga – sinu ajalugu. Isiklik, individuaalne ja tõeliselt #Soulfuel.
Uue disainiga traditsioon
Pilk, mis on suunatud nii minevikku kui tulevikku
Tüüpiline G/S-i välimus oli 80ndatel ihaldatud. R nineT Urban G/S-i kolm värvi on võrratu meenutus sellest ajast.
























Mootorratas, mis toob tagasi mälestused. Hüppa peale ja asu teele – sõit on tõesti parem kui kohalejõudmine.
“Ulli Sengenberger
R nineT värvi-, graafika- ja pinnakujundus
Loo oma legend
Loo oma legend
Pole midagi ilusamat kui tugevad eeskujud. See kehtib ka disaini kohta. Sellegipoolest pakub R nineT Urban G/S sulle mitmeid võimalusi, et saada ka ise unustamatuks. Eridisain 719 Billet-paketi Classic puhul on kohe näha kvaliteeti ja armastust käsitöö vastu. Ja kullatud anodeeritud ristkodaratega veljed pakuvad tõelist individuaalsust.
See teab, kuidas lõbutseda
Nagu nalja
Kas soovid tungida läbi linnaliikluse või eelistad spontaanset reisi kruusateel? Õhk-/õlijahutusega bokser võtab sinu ideid arvesse. Ja teeb reisimise väga lõbusaks. Selle juhitavus on tasakaalustatud ja täis põnevat dünaamikat, kui see on oluline. Optimeeritud pöördemomendikõver tagab dünaamilise veojõu vahemikus 4000–6000 p/min. Ja just siit saad kõige spontaansemaid ideid. Maksimaalne pöördemoment on endiselt 116 Nm 6000 p/min juures. Ja loomulikult täidab bokser Euro 5 standardi tingimusi.
Mugavus? Loomulikult
Kurvilisemad marsruudid
Kurvilisemad marsruudid
R nineT Urban G/S on tasakaalustatud juhitavusega. Pro-sõidurežiimide uues režiimis Dirt saad nüüd lasta automaatsel stabiilsuskontrollil või DTC-l palju hiljem tööle hakata: kruusa- ja pindamata teede jaoks väljaspool sõidurada. Ja adaptiivsed esituled tagavad optimaalse valgustuse kurvide sisekülgedel 7° ja 25° vaheliste kannanurkade puhul.