Kõik mootorrattad on varustatud vaid seadusega nõutud varustusega (nt helkuritega vastavalt Euro 4 standardile). Siinsel veebisaidil olevad pildid võivad sellest erineda.
*Hind koos käibemaksuga 20%

Hinnakiri BMW R NineT

Hinnakiri BMW R nineT Urban G/S
PDF   |   1.37 MB

BMW R nine T Urban G/S

Autentne, silmatorkav, tasakaalustatud

Otsemat teed sihtmärgini? Ei, kõrvalepõiked on omaette eesmärk. Ka kruusal on R nineT Urban G/S oma elemendis. Selle disain meenutab esimesi G/S-i mudeleid. See on legendaarne BMW R 80 G/S. Ja sellega käib kaasas mõte, et lihtsalt kõik on võimalik. Püstise, pingevaba istumisasendi geomeetria, tasakaalustatud juhitavus ja ilmeksimatult äratuntava kõlaga bokser kutsuvad sind üles kirjutama ajalugu ümber R nineT Urban G/S-iga – sinu ajalugu. Isiklik, individuaalne ja tõeliselt #Soulfuel.

Uue disainiga traditsioon

Pilk, mis on suunatud nii minevikku kui tulevikku

Tüüpiline G/S-i välimus oli 80ndatel ihaldatud. R nineT Urban G/S-i kolm värvi on võrratu meenutus sellest ajast.

Light White teibiga

Säravvalge, must raam ja erkpunane iste teevad mootorratta tõeliseks pilgupüüdjaks.

Imperial Blue metallic

Toimugu su reisid linna piires või hoopis kaugemal: Imperial Blue metallik annab sulle kindlalt ainulaadse ja elegantse välimuse.

Eridisain 719 Black Storm metallik / Racing Red

R nineT Urban G/S on oma sügava musta ja punase raamiga eriti dünaamiline ja silmatorkav.

Klassikaline ümar spidomeeter
We see the round instrument speedometer of the R nineT Urban G/S.
Klassikaline värviskeem
We can see the colour combination of the paintwork and the red seat of the R nineT Urban G/S.
Boksermootor
We see the boxer engine of the R nineT Urban G/S.
Paagi kuju ja sisselasketoru kate
We see the tank shape and snorkel cover of the R nineT Urban G/S.
Iseloomulik esiosa
We see the striking front of the R nineT Urban G/S.
Ühe toruga väljalaskesüsteem koos kuumakaitsega
We see the exhaust system of the R nineT Urban G/S.
Tugevalt karestatud jalatoed
We see the footrests of the R nineT Urban G/S.
LED-esituled ja LED-suunatuled
We see the LED headlights and LED indicators of the R nineT Urban G/S.

Mootorratas, mis toob tagasi mälestused. Hüppa peale ja asu teele – sõit on tõesti parem kui kohalejõudmine.

 “

Ulli Sengenberger

R nineT värvi-, graafika- ja pinnakujundus

Loo oma legend

Loo oma legend

Pole midagi ilusamat kui tugevad eeskujud. See kehtib ka disaini kohta. Sellegipoolest pakub R nineT Urban G/S sulle mitmeid võimalusi, et saada ka ise unustamatuks. Eridisain 719 Billet-paketi Classic puhul on kohe näha kvaliteeti ja armastust käsitöö vastu. Ja kullatud anodeeritud ristkodaratega veljed pakuvad tõelist individuaalsust.

+ Loe edasi

See teab, kuidas lõbutseda

Nagu nalja

Kas soovid tungida läbi linnaliikluse või eelistad spontaanset reisi kruusateel? Õhk-/õlijahutusega bokser võtab sinu ideid arvesse. Ja teeb reisimise väga lõbusaks. Selle juhitavus on tasakaalustatud ja täis põnevat dünaamikat, kui see on oluline. Optimeeritud pöördemomendikõver tagab dünaamilise veojõu vahemikus 4000–6000 p/min. Ja just siit saad kõige spontaansemaid ideid. Maksimaalne pöördemoment on endiselt 116 Nm 6000 p/min juures. Ja loomulikult täidab bokser Euro 5 standardi tingimusi.

+ Loe edasi
116
Nm maksimaalne pöördemoment 6000 p/min juures
223
kg tühimass, sõiduks valmis, täispaagiga
1,170
cm3 töömaht
850
mm istme kõrgus
Õhk-/õlijahutusega kahesilindriline neljataktiline boksermootor

Mugavus? Loomulikult

Kurvilisemad marsruudid

Kurvilisemad marsruudid

R nineT Urban G/S on tasakaalustatud juhitavusega. Pro-sõidurežiimide uues režiimis Dirt saad nüüd lasta automaatsel stabiilsuskontrollil või DTC-l palju hiljem tööle hakata: kruusa- ja pindamata teede jaoks väljaspool sõidurada. Ja adaptiivsed esituled tagavad optimaalse valgustuse kurvide sisekülgedel 7° ja 25° vaheliste kannanurkade puhul.

+ Loe edasi

Rohkem #Soulfuel’i kohta

spinner