Näeme R nineT Urban G/S-i värviviimistlusega erimudelit „40 Years GS“

Legendaarne disain

Erimudeli „40 Years GS“ musta ja kollasega disain on austusavaldus BMW Motorradi legendaarsetele esimestele enduurodele. Ja R 100 GS on esirinnas. Silmatorkavad aktsendid meenutavad selgelt masinat, mis sai toona kiiresti hüüdnime Bumblebee (mesilane). Tänase R nineT Urban G/S-i erimudeli „40 Years GS“ puhul näitavad Eridisain 719 freesitud silindripeade kaaned ja kollane käekaitse, et detailidele on pööratud ohtralt tähelepanu. Off-Road-rehvid ja tõstetud Scrambleri väljalaskesüsteem muudavad välimuse täiuslikuks ja tuletavad visuaalselt meelde GS-i sündmusterohket 40-aastast ajalugu. 

Erimudeli „40 Years GS“ olulisemad omadused

R nineT Urban G/S-i eriline disain ja Bumblebee legendaarne välimus: ainulaadne välimus täis lugusid ja edu.

+ Loe edasi
Paagi kleebis „40 Years GS“
We see the 40 Years GS sticker on the tank of the R nineT Urban G/S.
Must ja kollane istmepink GS-i tikandiga
We see the black and yellow seat of the R nineT Urban G/S.
Eridisain 719 silindripea kate
We see the cylinder head cover of the R nineT Urban G/S.
Paagil kiri 1200 cc
We see the 1200 cc lettering on the tank of the R nineT Urban G/S.
GS-i logoga tuuleklaas
We see the windscreen of the R nineT Urban G/S incl. GS logo.
Väljalaskesüsteem
We see the raised exhaust system of the R nineT Urban G/S.
Kuldsed rattapöiad
We see the golden rims of the R nineT Urban G/S.
Kollased käekaitsed
We see the yellow hand protector of the R nineT Urban G/S.

R nineT Urban G/S – põnev vundament

R nineT Urban G/S – põnev vundament

R nineT Urban G/S on imeline. Selle ainulaadne välimus, moodne boksermootor, geomeetria ja hästi tasakaalustatud juhitavus lubavad maanteel nautida puhast lõbu. Ja tänu arvukatele individualiseerimisvõimalustele saad muuta selle masina isikupäraseks. Nii saad sõita sama kindlalt nii siledal linnatänaval kui ka kruusa- ja pindamata teedel. Nimi ütleb kõik: R nineT Urban G/S.

+ Loe edasi

40 aastat seiklushimu

R nineT Urban G/S on visuaalne eeskuju: GS on 40 aasta jooksul käinud peaaegu kõikjal maailmas. Aafrikast Kesk-Aasiani: Mootorratas, mis on alistanud iga maastiku ja iga tee – võimas ja julge, hoolimata ilmastikuoludest. GS on matkaenduurodele aluse panija.

+ Loe edasi
1980
turule tuuakse esimene GS-mudel, R 80 G/S
6
GS-i põlvkonda koos arvukate mudelivariantidega
40
aastat unikaalseid kogemusi GS-i legendiga
1.2
praeguseks on ehitatud üle 1,2 miljoni GS-mudeli

40 aastat on GS tähistanud seiklusi, uudishimu tundmatu suhtes ja kogukonda, mis elab #SpiritfGS-i meelsust iga kilomeetriga. Selle edulugu algab 1980. aastal mudeliga R 80 G/S: sellest rattast sai kiiresti populaarne mudel kõigi katsumuste jaoks, nii maanteel kui ka maastikusõidul.

+ Loe edasi
Maastikuspordist maanteele

1978 to 1980:

1978. aastal äratas BMW Motorrad tähelepanu esimese GS-i eelkäijaga: GS 80 võidab võistlusel International Six Days Enduro kaks kuldmedalit. Ratta töötas välja ettevõttesisene arendusmeeskond ilma ametliku tellimuseta. Kuid selle edu tõestas, et inseneridel ja mehaanikutel oli õigus: nende ratas tegi nii maastikul kui ka maanteel sõitmise tõeliselt nauditavaks. Turule toodi see 1980. aastal veidi teistsuguse nimega: BMW R 80 G/S.

Selle tõus algab

1980 to 1987:

BMW Motorrad lõi GS-iga täiusliku sünteesi maastikul ja maanteel sõitmise vahel: pinnasetüübist olenemata säilitavad ratturid igas olukorras oma ratta üle kontrolli, nautides samas maksimaalset mugavust ka pikkadel reisidel. Tipphetkeks on ühepoolne monolever-kiik, mis on mootorratta külge paigaldatuna maailma esimene seesugune. See vähendab massi ja võimaldab tagaratast kiiresti vahetada. R 80 G/S-iga lõi BMW Motorrad suurte ja mugavate matkaenduurode segmendi – segmendi, mida ta valitseb tänaseni.

GS saab hoogu juurde: rohkem töömahtu, rohkem võimsust

1987 to 1996:

Uus tippmudel R 100 GS keskendub suurele töömahule: see on kõige võimsam ja kiirem enduuroratas turul. Tagaratta kahesuunaline paralever-kiik tagab muretu juhitavuse nii maastikul kui ka maanteel. Oma silmatorkava musta-kollase värviviimistluse tõttu saab see tuntuks „Bumblebee“ nime all. See värv on fännide seas endiselt väga populaarne ja kaunistab tänavust erilist erimudelit „40 Years GS“.

Uus reisienduurode peatükk

1994 – 2003:

GS on ikooniks saamas, muutudes samal ajal pidevalt: 1994. aastal ilmus R 1100 GS-i näol esimene neljaklapilise boksermootoriga enduuro. Mootorratas on populaarne, sest see on maastikul hästi juhitav ja käitub ideaalselt ka pikkadel matkadel. 1999. aastal astub selle jälgedes R 1150 GS. Kontseptsiooni arendatakse motomatkamist silmas pidades sihikindlalt edasi ja 2002. aastal kohandatakse seda veelgi enam pikamaareisijate vajaduste järgi mudeliga R 1150 GS Adventure – Adventure-seeria on sündinud.

Ühesilindrilisest kahesilindriliseks

2000 – 2008:

Väga populaarsete ja algaja-sõbralike „Funduro“-mudelite F 650 ja F 650 ST mootorid said uue aastatuhande alguses uue olemuse. Tänu vesijahutusega ühesilindrilisele koostule on F 650 GS-i ja F 650 GS Dakari juhtidel piisavalt jõudu nii igapäevasõitudeks kui ka tüüpilise enduurotunnetuse saavutamiseks. 2008. aastal varustati täielikult ümberkujundatud enduuromudelid F 650 GS ja F 800 GS vedelikjahutusega kahesilindrilise reasmootoriga. See tähendab puhast seiklust, isegi keskklassi segmendis.

Õhkjahutusega mootorist vesijahutusega boksermootorini

2004 – 2017:

2004 lasi BMW Motorrad R 1200 GS-i uuesti välja. Mootorrattale anti suurem töömaht, võimsus ja pöördemoment, mis muudab selle igal maastikul veelgi dünaamilisemaks, kaaludes samas 30 kilogrammi vähem. Peaaegu kümme aastat hiljem algab uus ajastu, kui BMW Motorradi insenerid varustavad R 1200 GS-i vesijahutusega boksermootoriga – seda polnud kunagi varem tehtud. Mootorrattal on ka poolaktiivne vedrustus ning vedrustuse dünaamiline elektrooniline reguleerimine, mis viib juhitavuse ja sõidumugavuse uuele tasemele.

GS muutub veelgi tugevamaks

Järgnevatel aastatel jätkas BMW Motorrad GS-i legendi arendamist. Populaarne R 1250 GS tuli välja edasiarendatud kahesilindrilise boksermootoriga. tänu BMW ShiftCami nukkvõlli muutuvale juhtimisele pakub see rohkem võimsust kõikides kiirusevahemikes ja muudab GS-i veelgi vabamaks. Lisaks sellele arendatakse pidevalt edasi ka keskklassi mudeleid F 750 GS ja F 850 GS, mis muudavad suurema töömahu ja muudetud šassiiga sõitmise veelgi nauditavamaks.

#SpiritOfGS

Juba üle 40 aasta on #SpiritOfGS toonud mootorrattureid kokku ning ratturikogukond on seda vaimu kogu maailmas jaganud. Lihtsalt alusta sõitmist, koge uusi seiklusi ja avasta tundmatut – koos kirjutame alati uusi lugusid. Lase GS-i kogukonnal endale uuteks kogemusteks inspiratsiooni anda. Koge #SpiritOfGS-i.

+ Loe edasi

Koge GS-i kogukonna seiklusi

Mine põnevale GS-seiklusele meie uue sarjaga „Adventures of a Lifetime“.

+ Loe edasi

Veel #SpiritOfGS-i kohta

spinner