HP4 RACE

piiratud väljalase*
XXX eurot kuus koos 3asy Ride’iga

* XXX eurot. Varustus vastavalt seeria standardile, mittesiduv tehasehinna soovitus ilma transpordikuludeta, sh XX käibemaks.

Ainult ringrajale.

Ainult ringrajale.

BMW HP4 RACE

Jäetud vaid kõige olulisem

HP4 RACE on rohkem kui oma osade summa. See on puhta emotsiooni väljendus. Juba alates selle väljatöötamisest kuni ringrajale jõudmiseni on kirg teinud sellest mootorrattast selle, mis ta praegu on. Innovatsiooni teerajaja, loodud piire nihutama. HP on maailma esimene üleni süsinikust raami ja velgedega mootorratas. Oma 158 kW (215 hj) juures kaalub see kõigest 146 kilo (kuivmass). Käsitsi meisterdatud unelm saab väheste entusiastide jaoks teoks.

Puhas sooritusvõime

HP4 RACE on inseneritöö meistriteos. Absoluutselt kõik selle piiratud seeria sõidukid on valminud meie meistrite käsitööna ja varustatud numbrikleebisega. Puhas kirg, mille pühendame vaid neile, kes seda meiega jagavad. Neile, kes ei tunne piire ja soovivad alati kaugemale minna. Uute horisontide avastajatele, kelle puhul HP4 RACE mitte ainult ei rahulda nende nõudmisi, vaid defineerib need ümber. Selliseid on vähe.

+ Loe edasi

Uus etalon kergkonstruktsioonide alal.

HP4 RACE raam on valmistatud katkematust süsinikust ja tegemist on roolikannust kuni kiige pöördteljeni ühest tükist detailiga. Võrreldes tavalise raamiga on kaalusääst tervelt 4 kg.  BMW HP4 RACE süsiniktehnoloogia jaoks ei ole tähtis väljanägemine, vaid pigem selle omadused. See lihtsustab funktsionaalsetel väände- ja jäikusarvutustel põhinevate omaduste parimat ärakasutamist. Alumiiniumi jäikus, terase tugevus. Süsinikmaterjali kõiki eeliseid kasutati täielikult ära velgede juures. Need on jäetud eriti elastseks.

+ Loe edasi

HP4 Race disain

HP4 RACE seismas. Harvaesinev motiiv.

Perfektsus kõige väiksema detailini.

Läbinisti ringraja jaoks loodud HP4 RACE’i süsinikust isekandev esiosa nõelab oma jugaõhku tekitava agressiivse asümmeetrilise kujuga ninaga vastutuult. Kaarjas tuuleklaas pakub sõitjatele optimaalset kaitset ning varjab neid õhuvoolu eest. Värviviimistluse ja süsinikmaterjalide ideaalne kombinatsioon teeb HP4 RACE’i mudelist erakordse vaatepildi isegi siis, kui see paigal seisab. Uus ajastu on saabunud ka värvilahenduste alal. HP4 RACE esitleb uusi HP motospordi värvilahendusi Light White / Racing Blue metallik / Racing Red.

+ Loe edasi

Neljasilindriline neljataktiline reasmootor

158
kW (215 hj) 13 900 p/min juures (suurim pöörete arv 14 500 p/min)
999
cm³ töömaht
120
Nm/pöördemoment
14.500
p/min / maksimaalne pöördemoment
Vesi-/õlijahutusega neljasilindriline neljataktiline reasmootor

Valminud käsitööna. Konfigureeritud maksimaalseks jõudluseks.

Valminud käsitööna. Konfigureeritud maksimaalseks jõudluseks.

HP4 RACE käsitsi Berliinis valmistatud mootor on samm edasi pikamaa WM-i ja World SBK juurest. See saavutab võimsuseks 158 kW (215 hj) ja maksimaalseks pöörlemiskiiruseks 14 500 p/min. Maksimaalne pöördemoment on 120 Nm 10 000 p/min juures. Esimene teenindus, sealhulgas õlivahetus, toimub pärast mootori sissetöötamist, ja salvestatakse meie spetsialistide poolt diagnostikastendil. Mootorit uuritakse endoskoopiliselt, et selle tööintervalle ja klapivahet täpsemalt seadistada. Nii on HP4 RACE juba selle tarnel kohe valmis ringrajal oma täit potentsiaali näitama.

+ Loe edasi

Koge HP4 Race‘i häält

2D tarkvara pakett

Analüüsi- ja konfigureerimise tarkvara sinu HP4 Race‘i jaoks.

Avasta kohe external-link-arrow-slim

Tarkvara Race Calibration Kiti jaoks

Laadi alla Race Calibration Kiti tarkvara
ZIP   |   56.37 MB

HP4 RACE‘i olulisemad omadused

Isekandev süsinikust asümmeetriline esiosa
HP4 Race‘i süsinikust esiosa
2D infopaneel
HP4 Race 2D infopaneel
WSBK hoob ja Brembo RCS
HP4 WSBK hoob ja Brembo RCS
Öhlinsi FGR 300 kahvel
Öhlinsi FGR 300 kahvel
Akrapoviči täistitaanist väljalaskesüsteem
HP4 Race Akrapoviči täistitaanist väljalaskesüsteem
Ilma tugiraamita süsinikust tagaosa 2D GPS-anduriga
HP4 Race‘i süsinikust tagaosa
Brembo GP 4 PR pidurisadul
HP4 Race Brembo GP 4 PR pidurisadul
Race Öhlins TTX 36 GP vedrutugi
HP4 Race Öhlins TTX 36 GP vedrutugi

Olulisemad omadused täpsemalt

Mootor

Võimsus ja täiuslikkus. Mootori korpus oli „HIPed“, igast osast olid ülerõhu all eemaldatud väikseimad õhutaskud. Kerged ja ülitugevad motospordi terasest ühendusvardad on seotud 0,5 g ja liiguvad peenelt tasakaalustatud väntvõlliga. Neli kolbi on paaris ja on optimeeritud suure pöörlemiskiiruse ja koormuse talumiseks. Õlipumba maksimaalset rõhku vähendati 6 baarilt 5 baarile ja koos kerge 5W-40 õliga tekitab see märkimisväärselt vähem energiakadu. Iga HP4 RACE Motori mootor kannatab välja põrgukuumuse. Pärast mootori lahtivõtmist uuritakse põlemiskambrit endoskoobiga, et tuvastada kolvi võimalikud kokkupõrked põlemiskambris. Katsestendis lahtivõetud mootor on sõna otseses mõttes elastne.

Pidurid

Pidurite tipptasemel sooritusvõime. Brembo GP 4 PR pidurisadulad on hästi tuntud Moto GP-lt. See sisaldab 320 mm läbimõõduga T-tüüpi ujuvat piduriketast. Paksusega 6,75 mm talub see ka kõige suuremaid koormusi. Üheosaline pidurisadul on äärmiselt temperatuurikindel ja vähendatud hõõrdumisega titaankolvid annavad suure panuse pidurite jõudlusele. Pidurisadulad on varustatud Brembo / 04 võidusõidu piduriklotsidega.

Jalatugi + käiguassistent

Kuuekäigulisel EVO käigukastil on lühendatud käiguvahed ja see sisaldab sekundaarseid ülekandeid. Käikude vahetamine toimub HP RACE’i Pro käiguassistendi abil. Juht saab igal käiguvahetusel selge tagasiside tänu vedru puudumisele käigulülitushoova anduris. Nagu võistlusspordis tavaliselt, on osa käiguvahetusi välistatud ja esimene käik asub üleval. Käigud 2-6 vajutatakse alla. Vajadusel saab käiguvahetuse ümber seadistada tänavasõidu formaati. Tagarattal sõitmise abisüsteem ja suurim pöördemoment on häälestatud erinevalt sõidurežiimides WET, INT, DRY1, DRY2. Kiirusepiiraja Pit Lane Limiter on kasutusvalmis kui sõitmiseks valida esimene käik. Paigal seistes lülitub stardiabi valmisolekusse. See kindlustab sõitja täieliku keskendumise stardile.

Juhtraud ja kahvli kinnitus

Igal HP4 RACE‘il on oma järjestikuse numbriga süsinikplaat, mis on süvistatud kahvli kinnitusse. HP4 RACE funktsionaalset šassiid saab reguleerida igat tüüpi võidusõiduraja jaoks. Kasutades muutuva nihke reguleerimist, saab tehaseseadeid 30 mm reguleerida vahemikes 26–32 mm ja 30–28 mm. Roolikannu pöördenurk 65,5°, mis on 0,5° lamedam kui standardmudelil. See on reguleeritav alates +0,5° kuni +1°. Tänu sellele on järeljooks reguleeritav 95–112 mm.

Käiguvahetusseade

Freesitud alumiiniumist nupupaneel teeb kõik olulised sõiduseadistused eriti töökindlaks. Vasakul saab muuta infopaneeli ekraanikuva ning muuta kõiki DTC ja EBR seadistusi. Mõlemad seaded sõidurežiimides (WET - INT - DRY1 - DRY2), käivituslüliti, kiirusepiiraja Pit Lane Limiter ning suretusnupp asetsevad paremal pool.

Istmed + ergonoomika

Optimaalne ergonoomika igale sõitjale. Standardistme kõrgus on 831 mm, kõige madalamas asendis (–15 mm) on see 816 mm ja kõige kõrgemas asendis (+15 mm) on see 846 mm. Enamgi veel, freesitud jalatugede süsteemil on kaheksa erinevat asendit. Ka juhtraua asendit saab muuta 15°.

DTC + EBR

Dünaamiline veojõukontroll (DTC) kasutab nurkkiiruse anduritelt saadavat teavet. Veojõudu saab muuta vahemikus +7 kuni –7, lisaks valida nelja sõidurežiimi vahel. Sõidurežiimid: WET - INT - DRY1 - DRY2 muutuvad käikude järkjärgulise kaardistamise, suhtelise suurima pöördemomendi ja tagarattal sõitmise abisüsteemi osas. Koos mootoripiduriga EBR saab juht mõjutada pidurdus- ja kiirendusomadusi ning kohaneda optimaalselt võidusõiduraja tingimustega. 

Süsinikveljed

Süsinikkiust veljed ja velgede spetsiifiline disain säästavad kaalus kokku 1540 g võrreldes sepistatud valuvelgedega. Rataste märkimisväärselt vähendatud mõõtmed, eeskätt ümbermõõt, on eriti märgatavad iga suunamuutuse ja pidurdamise ajal. Materjaliühenduste jaoks saavutatakse optimaalne positiivne tulemus lisaosade, näiteks alumiiniumist ketirihma kinnituse kokkutõmbamisel ja -pressimisel. See võimaldab lisalahendusi täielikult vältida ja stabiilsust veelgi suurendada.

Titaankruvid

Tühimassi 146 kg (DIN tühi 171 kg) saavutamine ei ole lihtne. Iga osa kaalu on vähendatud või on sellest üldse loobutud, kui see ei ole vajalik. Kõige pisema detailini kontrolliti üle, kas oleks võimalik tema kaalu grammi võrra vähendada, samas funktsiooni alles jättes, või saab seda paremaks muuta. Näiteks kasutati mootori ja raami juures titaankruve. Suurustes 6, 8 ja 10 titaankruvid ei säästa mitte ainult kaalu, vaid võimaldavad kokku hoida ka vajaminevatelt tööriistadelt.

HP4 RACE täpsemalt

Eksperdid selgitavad olulisemaid omadusi

Video juurde external-link-arrow-slim

Ringkäik tehases Berliinis

Kulisside taga: HP4 RACE‘i tootmine

Video juurde external-link-arrow-slim

HP4 Race’i lisavarustus

BMW Motorradi Motorsports

BMW Motorradi võidusõidutrofee

Lisateave external-link-arrow-slim

Veel sportmudeleid

spinner