Tehnilised andmed

Mootor

Disain

Vesi-/õlijahutusega neljasilindriline neljataktiline reasmootor, neli titaanklappi silindri kohta, kaks motospordi-ülanukkvõlli, freesitud karteripõhi, Pankli ühendusvarras, täppistasakaalustatud ja vähendatud kaaluga väntvõll.

Kolvikäik × silindri läbimõõt

80 mm x 49,7 mm

Töömaht

999 cm³

Nimivõimsus

158 kW (215 hj) 13 900 p/min juures (maksimaalne kiirus 14 500 p/min)

Maksimaalne pöördemoment

120 Nm 10 000 p/min juures

Surveaste

13,7–13,9 : 1

Kütusesegu ettevalmistamine

Elektrooniline motospordi-sissepritse, muutuv turbiinigeomeetria, valikus neli režiimi.

Väljalaskesüsteem

Elektrooniline motospordi-sissepritse, muutuv turbiinigeomeetria, valikus neli režiimi.

Jõudlus sõitmisel / kütusekulu

Tippkiirus

üle 300 km/h

Kütuse kategooria

Superplus pliivaba bensiin, minimaalne oktaaniarv (RON) 98

Elektrisüsteem

Vahelduvvoolugeneraator

406 W

Aku

12 V / 5 Ah, hooldusvaba liitiumioon

Jõuülekandesüsteem

Sidur

Mitmekettaline õlivannis sidur, tagaratta blokeerumist vähendav sidur, mehaaniliselt juhitav.

 

 

 

 

Jõuülekanne

Kuuekäiguline sirgete hammastega (1., 2., 4., 5. ja 6. käik) motospordi-käigukast (EVO).

Varuajam

16/43 (reguleeritav osana varustusepaketist: tagumine ketiratas 15, 16, 17, eesmine ketiratas 41, 42, 43, 44, 45).

Veojõu kontrollsüsteem

DTC reguleeritav 15 astmes.

Mootorpidur

EBR reguleeritav 15 astmes.

Šassii ja vedrustus/pidurid

Raam

Süsinikust monokokkstruktuuriga RTM-raam koos reguleeritava roolikannu pöördenurga ja kiige pöördteljega, kandev mootor.

Tagumine raam

Süsinikust monokokkstruktuuriga tagumine raam koos istme kõrguse reguleerimisvõimalusega (3 asendit, 30 mm reguleerimisulatus).

Esivedrustus / spiraalvedru elemendid

Öhlinsi FGR 300 WSBK kahvel, reguleeritav kompressiooni- ja tagasivetrumisseadistus, reguleeritav vedru eelpingutus, Öhlinsi SD052 reguleeritav rooliamortisaator, kiirvahetussüsteemiga esiratas tänu pööratavate harudega kahvlile paigaldatud esirattakattega konstruktsioonile (pidurisadulaid ei ole vaja ratta vahetamiseks eemaldada), vedrustuse jäikus 10,5 N/mm.

Tagaratta juht / spiraalvedru elemendid

Alumiiniumist WSBK kiik, Öhlinsi TTX 36 GP keskne vedrutugi, reguleeritav kompressiooni- ja tagasivetrumisseadistus, reguleeritav vedru eelpingutus, ülemise vedrutoe reguleeritav pöördepunkt (0/3 mm), reguleeritav vedrutoe deflektsioon (tõmbevarda pikkus), kontaktipinnad rataste vahepukside jaoks ketipingutitel rataste lihtsaks/vabakäepaigalduseks, ketipinguti titaanist välispind ja alumiiniumist siseosa, CFRP-st lisatoed kiigel, vedrustuse jäikus 95 N/mm.

Vedrukäik, ees/taga

130 mm/120 mm

Teljevahe

1440 mm

Järeljooks

102,5 (reguleeritav 95–112)

Roolikannu pöördenurk

65,5° (reguleeritav 0,0°, +/-0,5°, +/-1°)

Tugivarras

113 mm (muudetav +/– 5 mm, astmeliselt 0,1 mm sammuga)

Kiige pöördtelg

-3 mm kui K46Mü3 (seadistatav +-4 mm,+-3 mm,+-2 mm,+-1.0 mm) -> (HP4R märgistus "-2" vastab K46MÜ3 "-3" = standard)

Kiige pöördtelje pikkus

604 mm

Kahvli kinnituse nihe

30 mm (reguleeritav 26 mm, 28 mm, 32 mm)

Rattad

Süsinikveljed koos pressitud vahepuksidega lihtsaks paigalduseks.

Esivelje mõõt

3.50 x 17"

Tagavelje mõõt

6,00 × 17 tolli

Esirehv

 

 

 

120/70 ZR 17 Pirelli Diablo Superbike Slick SC2

 

 

 

Tagarehv

 

 

 

200/60 ZR 17 Pirelli Diablo Superbike Slick SC2

 

 

 

Esipidur

Brembo Racing kahekettaline pidur, T-tüüpi ujuvat motospordi pidurikettad, diameeter 320 × 6,75 mm, 4 kolviga üheosaline titaankolbidega WSBK GP4-PR fikseeritud pidurisadul, Brembo Racing RCS19X18 peasilinder ja reguleeritav Brembo Racing pidurihoob, Brembo Racing sidurihoob (ilma sidurilülitita).

Tagapidur

Brembo Racing ühekettaline pidur, 4 titaankolvi ja fikseeritud pidurisadulaga WSBK, piduriketta diameeter 220 × 4,0 mm

jalatugede süsteem

Alumiiniumist freesitud tugev jalatugede süsteem, reguleeritav 8 asendisse 

Piduritorude õhutusavade väärtused

„Stahlbus“-piduritorustiku kiirõhutusventiilid kõikides olulistes kohtades.

Juhtraua ergonoomika

Juhtraua kaldenurga muutmisvõimalus (15°)

Mõõdud/massid

Istme kõrgus tühimassiga

831  mm (kõrge/madal juhiiste 816 /846 mm) 

Jala sisemine kaar tühimassiga

umbes 1859 mm (kõrge/madal juhiiste 1829  mm / umbes 1889 mm)

Paagi kasutatav maht

17,5 l

sh varu

umbes 4 l

Pikkus

2070

Kõrgus

1193

Laius

777

Kuivmass

146 kg

1)
Tühimass, sõiduks valmis, täispaagiga 1)

171,4 kg

1) Määruse (EL) 168/2013 järgi koos kõigi vedelikega, põhivarustusega ning kasutatavast ruumist vähemalt 90% ulatuses täidetud kütusepaagiga.

Põhivarustus

Varustus
  • BMW Motorrad Race DTC (dünaamiline veojõukontroll) +/– 7
  • EBR (mootoripiduri reguleerimine) +/– 7
  • 4 sõidurežiimi (WET, INT, DRY1, DRY2)
  • 2D andmesalvestus / mälupulgalugeja / ringiaja lugeja / GPS, 2D infopaneel, 2D andmesalvestuse valmidus vedrustuse andurite / pidurisurve andurite jaoks
  • Pit Limiter
  • Stardiabi
  • seadistatav jalatugede süsteem (8 asendit), seadistatav juhtraud (kaldenurk), kahvli kinnitus nihkega reguleeritav (osana varustuspaketist), istmekõrguse reguleerimine, roolinurga reguleerimine (osana varustuspaketist)
  • HP4 Race’i käiguassistent (üles/alla), vahetus kättetoimetamisel ümberpööratud
  • WSBK juhtnupp
  • HP Race’i pidurihoova kaitsmed
  • reguleeritav osana varustuspaketist (ketiratta hammas 15,16 17 // ketiratas 41, 42, 43, 44, 45) 
 
+ Loe edasi
spinner