* Varustus vastavalt seeria standardile, mittesiduv tehasehinna soovitus ilma transpordikuludeta, sh XX käibemaks.

Kõik mootorrattad on varustatud vaid seadusega nõutud varustusega (nt helkuritega vastavalt Euro 4 standardile). Siinsel veebisaidil olevad pildid võivad sellest erineda.

Kõik mootorrattad on varustatud vaid seadusega nõutud varustusega (nt helkuritega vastavalt Euro 4 standardile). Siinsel veebisaidil olevad pildid võivad sellest erineda.

BMW R 1200 RS.

Kõige parem sportlik touring.

Sõidudünaamika koos touring-omadustega, kõrgeimal tasemel – see on BMW RS. Oma võimsa mootori ja stabiilse vedrustusega pakub see touring-sportratas palju enamat kui vaid tohutut sõidurõõmu. Tänu mugavalt sportlikule sõiduasendile ja suurepärasele kaitsele tuule ja ilmastiku eest pakub see ratas täiesti uut tunnetust kiirel sõidul ning sportlikult maanteedel kulgedes.

R 1200 RS-i disain

Vali oma stiil.

Oma väga isiklike värvi- ja stiilivariantide abiga saad R 1200 RS-i disainida veelgi individuaalsemaks.

Light Grey metallik / Magellan Grey matt metallik

Light Grey metallik / Magellan Grey matt metallik värviviimistlus ja kontrastne punane raam tugevdavad ründavat iseloomu.

Frozen Bronze metallik / Black Storm metallik

Selles värvikombinatsioonis tõuseb R 1200 RS esile kõigil teedel.

Black Storm metallik

Sooritusvõime osas näitab klassi Black Storm metallik värviviimistlus.

Jõudlus kohtub disainiga.

Sportlikkuse ja touring-stiili dünaamiliselt modernne kontseptsioon on toodud ka sõiduki välimusse poolsuuruses voolundi ja sümmeetriliste esitulede näol, mis on pärand RR-i kahest eelmisest põlvkonnast. Elegantse vormiga juhtrauad koos sellega ühendatud alumiiniumisulamist sepistatud detailiga ühendab ideaalselt funktsionaalsuse ja ergonoomika.
+ Loe edasi

Kahesilindriline boksermootor

92
kW (125 hj) 7750 p/min juures
125
Nm maksimaalne pöördemoment 6500 p/min juures
3,3
s kiirendus 0–100 km/h
820
mm istme kõrgus
Õhk-/vesijahutusega neljataktiline kahesilindriline boksermootor

Dünaamiline jõu vabastamine.

Dünaamiline jõu vabastamine.

Uus touring-sportratas saab oma erakordse jõu 92 kW (125 hj) toel, mille teeb kättesaadavaks õhk-/vedelikjahutusega kahesilindriline neljataktiline boksermootor koos kahe ülanukkvõlli ning tasakaalustusvõlliga. Stabiilsuse tagamiseks kõikidel maateedel on põhivarustuses üliaktiivne elektrooniliselt juhitav šassii ESA (vedrustuse elektrooniline reguleerimine). Optimaalseks sõiduelamuseks täiendavad süsteemi sõidurežiimid „Rain“ ja "Road“, mis on samuti põhivarustuses.

+ Loe edasi

Kuula R 1200 RS-i häält

R 1200 RS-i olulisemad omadused

Dünaamiline üldilme.
R 1200 RS-i dünaamiline üldilme
Lummav eestvaade.
R 1200 RS-i eestvaade
Vaade lühikesele juhtrauale.
R 1200 RS-i vaade lühikesele juhtrauale
Reguleeritav tuuleklaas.
R 1200 RS-i reguleeritav tuuleklaas
Istumismugavus.
R 1200 RS-i istumismugavus
Õhuvoolu deflektor.
R 1200 RS-i õhuvoolu deflektor
Pööratud asendis teleskoopkahvel.
R 1200 RS-i pööratud asendis teleskoopkahvel
Kohver ja pealiskohver.
R 1200 RS-i kohver ja pealiskohver

Täiuseni viimistletud lisavarustus ja -tarvikud.

Täiuseni viimistletud lisavarustus ja -tarvikud.

Suur valik tehase pakutavat lisavarustust ulatub kohvrihoidikutest ja pagasiraamidest kuni püsikiirusehoidja ja mugava võtmevaba käivituse funktsioonini. Sportlikku touring-mudelit täiendavad hästi uus kohvrisüsteem koos praktilise pealiskohvriga, mis sobituvad sellega ergonoomiliselt ja on, nagu alati, integreeritud mootorratta terviklikku välimusse, pakkudes reisides mugavust, mida pole harjunud sport-tourer’ilt isegi ootama.

Erivarustusse kuuluvad Pro sõidurežiimid sisaldavad peamiselt kahte täiendavat sõidurežiimi, samuti ABS Pro ja dünaamilist pidurituld (riigipõhine).

+ Loe edasi

Rohkem individuaalsust

Erivarustus ja tarvikud.

Lai valik BMW Motorradi originaal-lisavarustust tagab veelgi suurema individuaalsuse. Sellega saad R 1200 RS veelgi paremini kohandada enda vajadustega.

Lisateave

Vaade kulisside tagant

Tunnetuse loomine.

BMW Motorradi disainiprotsess.

BMW Motorradi disainitiimis töötavad erakordsed isikud. Igal disaineril on isiklik stiil ja ta tunneb end omaenda mootorrattaskeenes koduselt. Iga igaüks neist lisab töösse omaenda inspiratsiooni ja kirge. Need erinevad vormid kombineeritakse seejärel disainimise käigus – need kõik on osa iga uue BMW Motorradi loomises. Edgar Heinrich, BMW Motorradi peadisainer tutvustab BMW Motorradi disainitiimi ja disainiprotsessi.

Loe edasi

R 1200 RS-i lisavarustus

spinner