* XXXXX varustus vastavalt seeria standardile, mittesiduv tehasehinna soovitus ilma transpordikuludeta, sh XX% käibemaks.

Kõik mootorrattad on varustatud vaid seadusega nõutud varustusega (nt helkuritega vastavalt Euro 4 standardile). Siinsel veebisaidil olevad pildid võivad sellest erineda.

Kõik mootorrattad on varustatud vaid seadusega nõutud varustusega (nt helkuritega vastavalt Euro 4 standardile). Siinsel veebisaidil olevad pildid võivad sellest erineda.

R 1200 RT.

Lõputu sõidunauding.

Suurem mugavus tagab intensiivsema kogemuse. BMW R 1200 RT on paisanud segi kogu klassikalise reisirataste segmendi, nagu seda pole teinud varem ükski teine masin. Sest mis on reisimisel kõige olulisem, kui R 1200 RT kerge käsitsemine on juba aktiveeritud: maastiku nautimine. Kas reisid üksi või kaaslasega: uus R 1200 RT tagab mugava ja lõõgastunud sõidukogemuse igal retkel.

R 1200 RT disain

Vali oma stiil.

R 1200 RT kolm värvi seavad masina disaini õigesse valgusesse. Need rõhutavad masina dünaamilisust ja mugavust. Ja loovad võimsa ning kütkestava välimuse.

Carbon Black metallik

Maitsekas, eksklusiivne ja dünaamiline – see on Style Exclusive. Ja see on midagi, mida vaadata.

Mars Red metallik / Dark Slate metallik matt

Style Sport on rafineeritud Mars Red metallik ja Dark Slate metallik mattvärviga – sportlik välimus iseseisvaks sõitmiseks.

Alpine White

Kerge ja elegantne: värvitooniga Alpine White samastud sa selgelt R 1200 RT sportliku küljega.

Eridisain 719 Blue Planet metallik

Eridisain 719 Blue Planet metallik Spezial-värv kombineerib uusima värvitehnoloogia armastusega tehtud käsitööga.

Eridisain 719 Sparkling Storm metallik

Eridisain 719 Sparkling Storm metallik Spezial-värvi peen detail – traditsiooniline käsitöö.

Rohkem disaini. Veelgi muljetavaldavam.

R 1200 RT tunneb BMW Motorradi perekonnaliikmena ära esimesest pilgust: iseloomulik asümmeetriline esiosa annab mootorrattale dünaamilisust ja väljendusrikkust. Kaks ümmargust helkurit välisküljel ja kaks võrkhelkurit keskel muudavad tavalise BMW Toureri esiosa ja tagavad eksimatu välimuse – nii päeval kui ka öösel.
Ventilatsioonikanali tõttu näib, nagu masin hõljuks veidi üle külje viimistluspaneeli. Sõiduki esiosa ja külje viimistluspaneeli koosmõju rõhutab masina kiirust. Integreeritud eesmine poritiib paneb dünaamilisele sõiduki esiosa kontseptsioonile punkti. Voolujoonelisusesse on integreeritud madal mugavusiste ja ergonoomiline paak, millel on eristuvad põlvede toetuspunkid  lisamugavuseks.
Aerodünaamiliselt disainitud pindade koosmõju peegeldub masina dünaamilisuses. Isegi elegantselt kujundatud kohvrid on pinna- ja joonte stiilidest koosneva ühtlase kompositsiooni harmoonilised kaaslased. Esimesest pilgust on selge, et R 1200 RT tõotab nii rahulikku pikamaasõidu sobivust kui ka dünaamilisust. Ja ta peab sellest lubadusest kinni.
+ Loe edasi

Kahesilindriline boksermootor

92
kW (125 hj) 7750 p/min juures
125
Nm maksimaalne pöördemoment 6500 p/min juures
276
kg tühimass, täispaagiga / sõiduks valmis
219
kg suurim koormus
Õhk-/vesijahutusega neljataktiline kahesilindriline boksermootor

Veelgi dünaamilisem sooritus. Rohkem kontrolli.

Veelgi dünaamilisem sooritus. Rohkem kontrolli.

Uuele RT-le lisab võimsust õhk-vesijahutusega BMW boksermootor, mis pakub vägeva pöördemomendiga võimsat tõuget ja 125 hj väljundit. Tänu automaatsele stabiilsuskontrollile ja aktiivsele elektrooniliselt reguleeritavale vedrustusele on masinat kerge juhtida ning see püsib ka külavaheteedel stabiilsena. Veelgi enam – standardrežiimid Rain või Road saab aktiveerida vaid nupule vajutusega, et mootorratas kohanduks täiuslikult ilmastiku- ja teeoludega.

Pro pardaarvuti ja soojendusega käepidemed täiendavad põhivarustust.

+ Loe edasi

Koge R 1200 RT häält

R 1200 RT olulisemad omadused

Esituled ja eestvaade.
R 1200 RT esiosa
Juhikoht.
R 1200 RT juhikoht
Tuuleklaas muutub läbipaistvaks õhuvoolu deflektoriks.
R 1200 RT
Suurem istumismugavus.
R 1200 RT
Parempoolne panipaik.
R 1200 RT
Kohver.
R 1200 RT
Uuenduslik helisüsteemi juhtimise osa.
R 1200 RT helisüsteemi juhtimise osa
LED-tehnoloogiaga tagatuled.
R 1200 RT

Rohkem varustust. Rohkem mugavust.

Rohkem varustust. Rohkem mugavust.

Uue R 1200 RT erivarustus muudab juhitavuse veelgi lihtsamaks ning pakub samal ajal rohkem mugavust. BMW dünaamiline elektrooniline vedrustuse reguleerimine kohandab amortisaatorite omadusi näiteks vahelduvate pinnaseoludega. Pro käiguassistent võimaldab juhil ilma sidurita käiku vahetada. Pro erivarustus hõlmab endas sõidurežiimi „Dynamic“, mis garanteerib maksimaalse sõidulõbu sportlikele ja dünaamilistele juhtidele. Lisaks saad sa ABS Pro, dünaamilise piduritule ja mäestardi assistendi. Selle abil on nõlvalt startimine lapsemäng.

Võtmevaba käivitus pakub veel suuremat mugavust. See süsteem muudab mehaanilise võtme tarbetuks. Saad käivitada mootori ühe nupuvajutusega, kui võti on sõiduki läheduses –  su jaki taskus. Valikute hulka kuulub lisaks: kesklukustussüsteem, mis lukustab puldi abil mõlemad kohvrid, tempomaat ja palju muud.

+ Loe edasi
Pro sõidurežiimid

Erivarustuse sõidurežiim „Pro riding mode“ sisaldab ka dünaamilist sõidurežiimi „Dynamic“ ja mäestardi assistendi funktsiooni. Dünaamiline režiim „Dynamic“ võimaldab sul avastada R 1200 RT sportlikku külge. Mäestardi assistent aitab sul nõlvalt enesekindlalt startida.

Pro käiguassistent

Pro käiguassistent on R 1200 RT-l spetsiaalselt kohandatud ringreiside jaoks. Käiguvahetuse abina võimaldab see vahetada käiku ilma sidurit kasutamata. Seetõttu pakub see juhtidele märkimisväärselt suuremat mugavust ja dünaamilisust.
Poolaktiivne vedrustuse dünaamiline elektrooniline reguleerimine

Poolaktiivne BMW Motorradi vedrustuse dünaamilise elektroonilise reguleerimisega šassii pakub kõigis olukordades optimaalset sõidudünaamikat: suurima sõiduohutuse, sooritusvõime ja mugavuse jaoks. Vedrustust reguleeritakse automaatselt teeolude järgi, olenevalt sõidutingimustest ja juhi sõidumanöövritest. Vedrustuse dünaamilise elektroonilise reguleerimise märkimisväärne turvauuendus on, et pidurdamisel ja kiirendamisel jääb sõiduasend praktiliselt muutumatuna: veelgi suurenenud stabiilsuse jaoks.

LED-päevasõidutuled

Päevasõidutuled on suunatud sõidusuunda kahe kiudoptilise juhtme abil, mis on seatud kaugtulede ümber optilise prisma kujul. Päeval aktiveeritakse need peamise esitule asemel kas automaatselt valgusanduri kaudu või manuaalselt, vajutades päevasõidutule nuppu. Kui läheb pimedaks või sõidad tunnelisse, lülitub see automaatselt ümber peamisele esitulele. Mootorratas on päevasõidutuledega paremini nähtav kui teised liiklejad. Koos aktiveeritud päevasõidutuledega toimiv LED-tehnoloogia on tänu väikesele üldenergia kulule veelgi muljetavaldavam.

Rohkem individuaalsust

R 1200 RT tarvikud.

BMW Motorradi originaaltarvikute ja eksklusiivse BMW Motorradi Spezial-lisavarustusega võid kohandada R 1200 RT oma vajaduste ja reiside järgi.

Lisateave

Eridisain 719

Too oma iseloom teedele.
Jändamise, üllatuste, kompromissideta. BMW Motorrad Spezial pakub isikupära ja kõrgeimaid kvaliteedistandardeid.

BMW Motorrad Spezialist leiad eriti kvaliteetse disainer-lisavarustuse, nagu eksklusiivse Eridisain 719 freesitud osade komplekti ja Spezial-värvid või sooritusvõimet parandavad HP osade tarvikud.

BMW Motorradi väljakujunenud arendusalaste teadmiste ja keerukate tootmisprotsesside koosmõju koos traditsiooniliste käsitööoskustega võimaldavad saavutada järjekindluse ja eksklusiivsuse uue taseme.

Lisateave

Intervjuu Edgar Heinrichiga

Tagasi Baieris pärast Indiat.

Intervjuu Edgar Heinrichiga, BMW Motorradi peadisaineriga.

Pärast lühikest Indias viibimist naasis Edgar Heinrich Münchenisse, et juhtida BMW Motorradi disainitiimi. See oli rõõmus tagasitulek mootorrattaentusiastile, kelle karjäär algas BMWs aastal 1986. Tema juhatusel valmis mitmete BMW mootorrataste disain: Pariisi-Dakari ralliratas, K 1200 S ja R, HP2 Enduro, R 1150 GS, R 1200 GS ja hiljuti S 1000 RR.

Enne tema tööd India autotootja Bajaji juures oli ta seotud ka touring-rataste K 1600 GT ja GTL ning maxi scooter’ite C 600 Sport ja C 650 GT disainimisega.. Kõik need olid edukad tooted, mis avardasid juurutatud turusegmendi piire ning meelitasid paljusid uusi kliente kaubamärgi juurde. Eksklusiivses intervjuus BMW Motorradiga räägib Edgar Heinrich oma kirest igat liiki mootorrataste disainimise, kogumise ja taastamise vastu.

Loe edasi

R 1200 RT tarvikud

spinner