*Hind koos käibemaksuga 20%

Kõik mootorrattad on varustatud vaid seadusega nõutud varustusega (nt helkuritega vastavalt Euro 4 standardile). Siinsel veebisaidil olevad pildid võivad sellest erineda.

Kõik mootorrattad on varustatud vaid seadusega nõutud varustusega (nt helkuritega vastavalt Euro 4 standardile). Siinsel veebisaidil olevad pildid võivad sellest erineda.

Hinnakiri BMW C Seeria

Hinnakiri BMW C Seeria
PDF   |   3.35 MB

BMW C 650 GT.

ENESEKINDLALT LÄBI LINNADŽUNGLI.

C 650 GT on BMW Motorradi kõige uuem ja eksklusiivsem maxi scooter. Stiilne ja voolujooneline siluett rõhutab selle elegantset olemust. Ulatuslik voolund, mugav iste ja kõrge tuuleklaas võimaldavad sul sõita pikki vahemaid mugavalt – sõltumata ilmast. Lisaks tagab suur panipaik lihtsa ostukottide, pagasi või kuni kahe kiivri hoiustamise. Üks ohutusalaseid uuendusi on lisavarustuses olev Side View Assist (SVA). See on eriti kasulik linnakeskkonnas, hoiatades teid pimenurgast lähenevate sõidukite eest kiirustel kuni 80 km/h.

C 650 GT disain

Vali oma stiil.

Kõik head asjad tulevad kolmekaupa – C 650 Sport on saadaval kolmes kütkestavas värvitoonis: uus Hockenheim Silver metallik täiendab Black Storm metallikut ja Eridisain 719 Sparkling Storm metallikut.

Hockenheim Silver metallik

Ideaalne linnadžungliks: uus Hockenheim Silver metallik muudab su C 650 GT linnaliikluses eriti kenaks.

Black Storm metallik

Black Storm metallik värvitoon rõhutab su C 650 GT elegantset olemust.

Eridisain 719 Sparkling Storm metallik

Spezial-värviga Eridisain 719 Sparkling Storm metallik saad sa anda oma rollerile lisasära.

Püüab möödujate pilke.

Uuel C 650 GT-l on äratuntav ja modernne tagaosa, veetlev välimus ja uus tagatuli. Detailid, nagu istmele õmmeldud „GT“ logo ja uus juhtraua kate kõrgläikega keskosa ja kroomitud triipudega rõhutab C 650 GT intelligentset ja eksklusiivset olemust. Kõrgemad peeglid vibreerivad vähem ja tagavad parema tahavaate.
+ Loe edasi

Kahesilindriline reasmootor

44
kW (60 hj) 7750 p/min juures
180
suurim kiirus (km/h)
647
cm3 töömaht
4,6
kütusekulu liitrites 100 km kohta vastavalt WMTC andmetele
Vesijahutusega neljataktiline kahesilindriline mootor

Võimsalt ehitatud.

Võimsalt ehitatud.

Dünaamiline ja võimas vesijahutusega kahesilindriline reasmootor, mille pöördemoment on 63 Nm, võimsus 44 kW (60 hj) ja maksimaalne kiirus 180 km/h, muudab rolleri linnaliikluses nobedaks sõidukiks ja võimsaks kaaslaseks pikkadel sõitudel.

Tänu täiustatud sidurile ja CVT-le suudab roller nüüd kiirendada madalamatel kiirustel paremini, näiteks foori tagant.

C 650 GT 35 kW (48 hj) vähendatud võimsusega versiooni saavad nautida ka alla 25-aastased ELi juhilubade omanikud.

+ Loe edasi

Uus välimus. Jõuline heli.

Uus välimus. Jõuline heli.

C 650 GT-l on uus kvaliteetsest roostevabast terasest väljalaskesüsteem. See on väga läikiv, oma eelkäijatest tunduvalt kergem ja madalama heite- ja müratasemega. Lisaks on sel täidlasem ja jõulisem heli.

+ Loe edasi

Koge C 650 GT häält

C 650 GT olulisemad omadused

Lühike esiosa.
C 650 GT esiosa
Uued juhtraua katted.
C 650 GT juhtraua katted
Kvaliteetne näidikupaneel.
C 650 GT näidikupaneel
Palju kauneid detaile.
C 650 GT detailid
Optimeeritud kesktugi.
C 650 GT kesktugi
Uus summuti.
C 650 GT summuti
Elegantne tagaosa.
C 650 GT tagaosa
Suur pagasiruum.
C 650 GT pagasiruum

Mugavalt läbi linna.

Mugavalt läbi linna.

C 650 GT on BMW Motorradi kõige eksklusiivsem maxi scooter. Nüüd saad sõita ekstramugavalt tänu elektriliselt reguleeritavale tuuleklaasile ja lisavarustusele, nagu istme- ja käepidemesoojendus. Rolleril on ka oma klassi suurim panipaik, mis on nähtamatult integreeritud voolujoonelisse siluetti.

+ Loe edasi
Side View Assist (SVA)

Vaata, mis toimub sinu ümber.
Üks ohutusalaseid uuendusi on lisavarustuses olev Side View Assist (SVA). See on eriti kasulik linnakeskkonnas, hoiatades teid pimenurgast lähenevate sõidukite eest kiirustel kuni 80 km/h.
ABS ja automaatne stabiilsuskontroll põhivarustuses.

Võimalikult ohutu pidurdamisel ja kiirendamisel.
Lisaks ABS-ile (blokeerumisvastasele pidurisüsteemile) on C 650 GT põhivarustuses nüüd ka tipptasemel libisemiskontroll. Automaatne stabiilsuskontroll reguleerib vajaduse korral aktiivse mootorijuhtimissüsteemi toimimist, suurendades juhi ohutust eriti ootamatutes teeoludes. See ei lase tagarattal näiteks vihmas sõites pöörelda.
Uus vedru ja amortisaatori säte.

Uus ja mugavam säte.
C 650 GT šassii ja vedrustuse säte on läbinud täieliku uuenduskuuri. Eesmist kahvelvedru vedrukonstanti ja tagumist vedrutuge on vähendatud 10 protsenti. See annab sõidukile suurema tundlikkuse, vähendamata selle stabiilsust.
Adaptiivsed päevasõidutuled.

Tagab parima valgustuse automaatselt.
Päevasõidutuled kohanduvad keskkonnaga automaatselt. Näiteks tunnelisse sõites või sealt väljudes lülituvad need automaatselt lähituledele ja tagasi. Juht ei pea enam käsitsi tulesid reguleerima. See muudab liiklusele keskendumise lihtsamaks.
Optimeeritud kesktugi.

Lihtsam tungrauaga üles tõsta.
C 650 GT-d on veelgi lihtsam tungrauaga üles tõsta. Tugihargi kinemaatika on saanud uue ilme, vähendades 30 protsenti jõudu, mida on vaja rolleri tungrauaga ülestõstmiseks.

Rohkem individuaalsust

Erivarustus ja tarvikud.

Erivarustuse ja BMW Motorradi originaalvarustuse lai valik täiustab seda tasast ja elektrilist maxi scooter‘it.

Lisateave

Intervjuu Edgar Heinrichiga

Tagasi Baieris pärast Indiat.

Intervjuu Edgar Heinrichiga, BMW Motorradi peadisaineriga.

Pärast lühikest Indias viibimist naasis Edgar Heinrich Münchenisse, et juhtida BMW Motorradi disainitiimi. See oli rõõmus tagasitulek mootorrattaentusiastile, kelle karjäär algas BMWs aastal 1986. Tema juhatusel valmis mitmete BMW mootorrataste disain: Pariisi-Dakari ralliratas, K 1200 S ja R, HP2 Enduro, R 1150 GS, R 1200 GS ja hiljuti S 1000 RR.

Enne tema tööd India autotootja Bajaji juures oli ta seotud ka touring-rataste K 1600 GT ja GTL ning maxi scooter’ite C 600 Sport ja C 650 GT disainimisega.. Kõik need olid edukad tooted, mis avardasid juurutatud turusegmendi piire ning meelitasid paljusid uusi kliente kaubamärgi juurde. Eksklusiivses intervjuus BMW Motorradiga räägib Edgar Heinrich oma kirest igat liiki mootorrataste disainimise, kogumise ja taastamise vastu.

Loe edasi

C 650 GT tarvikud

Rohkem linnaliikuvuse mudeleid.

spinner