C evolution

XXX eurot*
XXX eurot kuus koos 3asy Ride’iga

* XXXXX varustus vastavalt seeria standardile, mittesiduv tehasehinna soovitus ilma transpordikuludeta, sh XX% käibemaks.

Kõik mootorrattad on varustatud vaid seadusega nõutud varustusega (nt helkuritega vastavalt Euro 4 standardile). Siinsel veebisaidil olevad pildid võivad sellest erineda.

Kõik mootorrattad on varustatud vaid seadusega nõutud varustusega (nt helkuritega vastavalt Euro 4 standardile). Siinsel veebisaidil olevad pildid võivad sellest erineda.

Hinnakiri BMW C Seeria

Hinnakiri BMW C Seeria
PDF   |   3.35 MB

BMW C evolution.

Kompromissitu tuleviku heaks.

BMW C  evolutioniga koged tuleviku linnaliikuvust – ilma et peaksid tegema kompromisse. Vastupidi: see elektriline maxi scooter seob jätkusuutlikkuse, dünaamika ja kiiruse ühte pilkupüüdvasse disaini. Sellega jäävad selja taha heitgaasid ja müra, aga ka iga teine sõiduk linnas. Võimas, täiselektriline ajam viib su sihtkohta ja garanteerib sellega täieliku sõidunaudingu. Ja tänu akule, millega saad sõita kuni 160 kilomeetrit, jätkub seda rõõmu kogu päevaks. Sellele on lisaks neli sõidurežiimi ja intelligentne energiatagastus pidurdamise ja kiirendamise ajal. Maksimaalne jõudlus, keskkonnanõuetele vastavus, uuenduslikud tehnoloogiad – C  evolution pakub kompromissitut sõidunaudingut.

C evolutioni disain

Tulevikku kehastav disain.

C  evolutioni kuju on futuristlik ja on oma välimuselt tüüpiline BMW Motorrad. LED-päevasõidutuli, LED-tuled ja suur TFT-ekraan rõhutavad tehnoloogilist edumaad. Samal ajal rebib silmatorkav asümmeetriline esiosa kindlasti end BMW Motorradi perekonnast eemale. Samal ajal rebib silmatorkav asümmeetriline esiosa kindlasti end BMW Motorradi perekonnast eemale. Uus metallik Mineral Grey / must värv avaldab julgelt muljet ja koos musta küljepaneeliga sillutab teed elegantsile. Lisaks muudab uus graafiline pilt külgkattel elektrilise maxi scooter‘i välimuse veelgi modernsemaks. Kvaliteetne töötlus ja suurepärased detailid, nagu värvilised istmeõmblused või toonitud tuuleklaas, täiustavad disaini. 

+ Loe edasi

Võimas elektrimootor

35
kW (48 hj) 4650 p/min juures
2,8
s kiirendus 0–50 km/h
72
Nm suurim pöördemoment
160
km sõiduulatus WMTC järgi
Vesijahutusega ajam

Elektriajam.

Elektriajam.

Erinevalt traditsioonilistest sisepõlemismootoritest pakub C evolutioni kasutatav elektriajam spontaanset ja väga otsest jõuülekannet. Pöördemoment suureneb kiirelt. Sinu käsutuses on kohe algusest peale täielik võim.

Maksimaalse väljundvõimsusega 35 kW (48 hj) ja „väntvõlli“ 72 Nm pöördemomendi juures; teoreetiliselt tekitab see tegelikult tagaratta juures peaaegu 600 Nm pöördemomendi. Tippkiirus piiratakse elektrooniliselt 120 km/h juures, et optimeerida energiatarbimist ja seega ka sõiduulatust. Kiirendusnäitaja 0–50 km/h on vaevalt 2,8 sekundit – seega ei saa keegi tulede roheliseks minemisel paremat edumaad kui sina.

+ Loe edasi

Aku ja laadimistehnoloogia

BMW i tehnoloogia.

BMW i tehnoloogia.

BMW C evolutioni energiasalvesti koosneb kolmest moodulist, millest igaühel on kaksteist liitium-ioonakude elementi. Tänu viimase põlvkonna akumoodulitele, millel on 60 Ah asemel 94 Ah-d, on C evolutioni sõiduulatus nüüd kuni 160 kilomeetrit (WMTC järgi).

Täiesti veekindel akuümbris on valmistatud valualumiiniumist ja selle sees on ka kogu elektrooniline juht- ja laadimissüsteem. See on nii toetav šassii osa kui ka liitium-ioonakumooduli kokkupõrkekaitse.

BMW i oli C evolutioni aku tehnoloogiline inspiratsioon. Kvaliteetsed moodulid on identsed BMW i3-s kasutatavatega ja neid toodetakse samas Dingolfingi tehases. Elektroonilise juhtsüsteemi osad võeti samuti üle i3-st ja i8-st. See hõlmab pinget, voolu ja temperatuuri ning tagab kõrgepinge turvalise sisse- ja väljalülituse.

+ Loe edasi

Sõidunaudingu täisvõimsus.

Sõidunaudingu täisvõimsus.

BMW C evolutioni akut laetakse integreeritud laadimisseadme abil – kas tavalises kodumajapidamise elektripistikupesas või laadimisjaamas. Sõiduki laadimispesa sobitud autopistiku tüübiga 1. Standardsel laadimiskaablil on sobiv nõuetekohane pistik, mis sobib kodumajapidamise elektripistikupesadega. Alternatiivselt on võimalik kasutada 3. režiimi laadimiskaablit, et kasutada avalikke laadimisjaamu või seinapealseid laadimisseadmeid. See annab kiiremaks laadimiseks ligipääsu 16 A voolule.

Lühike laadimisaeg on praktiline just igapäevases kasutamises. Nagu on ka vaikse laadimise režiim „Silent Charge“, mis muudab laadimise natuke pikemaks, kuid vaiksemaks.

+ Loe edasi

C evolutioni olulisemad omadused

Iseloomulik esiosa.
C evolutioni esiosa
Mugav laadimine.
C evolutioni laadimine
Suur TFT-värviekraan.
C evolutioni TFT-värviekraan
Palju kvaliteetseid detaile.
C evolutioni detailid
Valikuline nutitelefoni hoidik.
C evolutioni nutitelefoni hoidik
Võimas elektrimootor.
C evolutioni elektrimootor
Küljepaneel graafilise pildiga.
Küljepaneel graafilise pildiga
Praktiline kiivri panipaik.
C evolutioni praktiline kiivri panipaik

Uuenduslikkus.

Uuenduslikkus.

C evolution seab tehnoloogilised standardid ja seda iseloomustab mitmekülgsus. Oma nelja sõidurežiimiga ei jäta C evolution midagi soovida ja pakub mitmekülgset sõidunaudingut, mis on kohandatud juhi soovidega. Kuid uuenduslikud funktsioonid, nagu praktiline tagurdamisassistent ja automaatne stabiilsuskontroll, teevad tänu pöördemomendi juhtimisassistendile (TCA) ühe asja väga selgeks: C evolutioniga oled sa uue, kompromissideta jõudluse ja keskkonnanõuetele vastavuse liikumise algataja.

+ Loe edasi
Pöördemomendi juhtimisassistent (TCA).

Veendumaks, et piisav pöördemoment jääb alati juhi kontrolli alla, jälgib elektrooniline juhtimissüsteem tagaratta kiirust ja vähendab vajaduse korral pöördemomenti. Pöördemomendi juhtimisassistent (TCA) töötab sarnaselt automaatsele stabiilsuskontrollile (ASC), takistades kontrollimatut tagaratta pöörlemist – eriti kohalt võtmisel.

Tugeva rekuperatsiooni ja sellega kaasneva suure takistusmomendi korral takistab TCA ka tagumise ratta lukustumist, sarnaselt sellele, kuidas ABS töötab pidurdamisel, mis on ka C evolutioni põhivarustuses.
Tagurdamisassistent eriti lihtsaks manööverdamiseks.

BMW C evolutioni põhivarustuses on tagurdamisassistent, mis sisepõlemismootoritega rollerite puhul on tehnoloogiliselt keeruline funktsioon. Linnas muudab see funktsioon manööverdamise ja kitsast parkimiskohast väljasõitmise lihtsamaks. Tagurdamisassistent käivitatakse juhtraua lülitist ja ekraanil kuvatakse tagurdamise luba.
Rekuperatsioon pidurdamise ja kiirendamise ajal.

Sõnatüvi on ladina päritolu ja tähendab tagastamist, tagasi saamist. Mootorsõidukite konstruktsioonis tähendab see energiatagastamise tehnoloogilist meetodit.

BMW C evolutionil on samuti see uuenduslik tehnoloogia olemas. Pidurdamisel muutub elektrimootor automaatselt generaatoriks ja pidurdusenergia tagastatakse elektrienergia kujul akusse. Tulemuseks on suurem energiatõhusus ja seega pikem sõiduulatus.

Rekuperatsioon hõlmab kunstliku takistusmomendi tekitamist, mille tugevus sõltub tagastamise astmest. Juhile tundub takistusmoment tuntud mootoripidurina, mis rakendub sisepõlemismootoriga gaasi lahti laskmisel.
Neli sõidurežiimi sõidunaudinguks ja ökonoomsuseks.
BMW C evolutionil on neli sõidurežiimi ja juht saab neid sõitmise ajal muuta, kasutades parempoolsel juhtraual asuvat valikulülitit.

ROAD:
keskmise takistusega tagastamine, maksimaalne kiirendus. Standardrežiim.

ECO PRO:
Maksimaalse takistusega tagastamine, piiratud kiirendus. Sõiduulatus optimeeritud 10 kuni 20 protsenti.

DYNAMIC:
Maksimaalse takistusega tagastamine, täisvõimsusel kiirendus. Võimalik kasutada funktsioone „riding without brake“ / „one-pedal feel“.

SAIL:
Takistusega tagastamist ei toimu, täisvõimsusel kiirendus, ilma pöördemomendita sõitmine. Ühtlane sõitmine aeglustamata.
Multifunktsionaalne TFT-värviekraan.

Ümmarguste analoognäidikute asemel on BMW C evolutionil üks keskne digitaalekraan. Suur, lihtsasti loetav TFT-värviekraan sisaldab tuttavat teavet ja pardaarvuti funktsioone, nagu kiirus, temperatuur, läbisõit jne. Seal on ka aku laetuse näidik ja kaks tulbakujulist näidikut energiatarbe (ePOWER) ja tagastamise (CHARGE) kohta.

Tuttavatele olekunäidikutele lisaks on uued hoiatustuled, mis peavad seaduse kohaselt olema elektrisõidukitel. Näiteks on seal tuled, mis osutavad isolatsiooniveale või ülelaadimise korral võimsuse piiramisele.
Madala raskuskeskmega hübriidraam.

BMW C evolutioni vedrustuse väljatöötamise eesmärk oli saavutada parim mõlemast maailmast: suurtel kiirustel parim võimalik suunastabiilsus ja tihedas linnaliikluses optimaalne juhitavus. Aku raskuse tõttu madal raskuskese hõlbustab käsitsemist ja tagab suurepärase aeglase sõidu omadused.

Elektriajami integreerimine nõuab täiesti uut lähenemist vedrustusele. Akuümbris asub tuttavas põhiraamis: see sisaldab ühepoolse jõuülekande kiige laagrit.

Esi- ja tagavelgede kinnitused tunduvad peaaegu tavalised. Pööratud asendis kahvel 120 mm vedrukäiguna ees. Tagumist velge juhib üks kiigega ajam 115 mm vedrukäiguga.

Veljed ja pidurid on S 650 Sporti või C 650 GT omad. Põhivarustuses olev BMW Motorradi ABS põhineb ka kahe kanaliga Boschi süsteemil, mis on tuttav kahelt maxi scooter‘ilt. Energia tagastamiseks on integreeritud aga kaks lisaandurit ja vastavalt sellele on kohandatud ka ABSi tarkvara. Energiatagastuse juhtimiseks integreerisime veel kaks andurit ja kohandasime ABSi tarkvara.
Järeleproovitud ergonoomika ja kere.

BMW C evolutioni kere ja ergonoomika on saanud inspiratsiooni bensiinimootoriga C 650 Sportist. Sportliku stiiliga tuuleklaas pakub linnaliikluses piisavat kaitset ja juhile head nähtavust. Lisavarustusena saadaval kõrge tuuleklaas pakub suuremat mugavust ja täiustatud tuulekaitset.

Sõiduk kaalub 275 kg, mis on natuke raskem kui sisepõlemismootoriga BMW maxi scooter‘id. See suhteliselt väike lisaraskus on saavutatud tänapäevaste komposiitmaterjalide kasutamisega.

Praktilised panipaigalahendused.
Mõnusalt suure kaassõitjaistme all on sisseehitatud panipaik kiivri ja muude asjade jaoks. Muidugi mahuvad sinna igapäevased toidu- või poekotid. Lukustatav parempoolne panipaik, mis asub jalaruumi juures, mahutab laadimiskaabli või muud väikesed esemed ja seal on 12 V pesa. Lisavarustusena saadaval suur pealiskohver pakub rohkem hoiustamisruumi.

Juhile sobiv iste. Lisaks standardistmele, mille kõrgus on 785 mm, on saadaval ka madalam kaldus 765 mm kõrgune komfortiste – lisamugavuse jaoks.

Rohkem individuaalsust

Erivarustus ja tarvikud.

Erivarustuse ja BMW Motorradi originaalvarustuse lai valik täiustab seda tasast ja elektrilist maxi scooter‘it.

Lisateave

C evolutioni tarvikud

Rohkem linnaliikuvuse mudeleid.

spinner