Catalano Grey
Racing Red

F 800 GS Adventure

Seiklus: piiranguteta

Pole tähtis, kuhu tee sind viib või milline on maastik – F 800 GSga väljud võitjana igast seiklusest. Reisimiseks loodud enduuro on mõeldud tõelistele maailmavallutajatele, kelle jaoks ei ole ükski sihtkoht liiga kauge ja kes soovivad jõuda edasi sissetallatud radadelt. See on F 800 GS Adventure: usaldusväärne ja vastupidav kaaslane piiranguteta seiklusteks.

Võimsus: kompromissideta

Võimsa 63 kW (85 hj) kahesilindrilise paralleelmootoriga jätab F 800 GS Adventure tsivilisatsiooni kergusega seljataha. Selle enduuro 83 Nm-se pöördemomendiga mootori võimsus ei jää hätta isegi kõige karmimates off-road tingimustes. Tänu 24-liitrisele bensiinipaagile ja kütusekulule 4,3 l tunnikiirusel 90 km/h suudab see jätkata sõitu ka siis, kui konkurendid ammu kuivale jäänud on.

Juhitavus: tingimusteta

Olgu tegu liivavallide, mägiradade või jõemadalikega, F 800 GS Adventure saab oma teel hakkama kõigega. Selle tuumaks on väändekindel õõnesterasest raam, mille vedrustuse ulatus on ees 230 mm ja taga 215 mm. Juhile on abiks ka elektrooniline enduurorežiim, mis reguleerib vedrustust lahtisel pinnal sõites. Loomulikult kuulub standardvarustusse ka ABS.

Omadused: võrdse vastaseta

F 800 GS Adventure on tõeline maailmavallutaja, alates oma kõrgest tuuleklaasist kuni kombineeritud kütusepaagikaitse ja praktiliste hoiukastideni. Hoolimata selle efektsetest küljepaneelidest ja suuremast kütusepaagist on F 800 GS Adventure tänu oma tuttavale külgsiluetile selgesti äratuntav kui osa GSi tooteperekonnast. Selle mootorrattaga, toonis Kalamata Metallic matt või Alpine white, vallutad kergesti maailma.

Laadi alla BMW mootorrataste hinnakiri (PDF)

 
BMW F 800 GS Adventure
BMW F 800 GS Adventure
Engine  
Type Liquid-cooled four-stroke parallel twin-cylinder engine, four valves per cylinder, double overhead camshaft, dry sump lubrication
Bore x stroke 82 mm x 75.6 mm
Capacity 798 cc
Rated output 85 bhp (63 kW) at 7,500 rpm
Output reduction: 48 bhp (35kW) at 7,000 rpm possible
Max. torque 83 Nm at 5,750 rpm
Output reduction: 63 Nm at 4,000 rpm
Compression ratio 12.0 : 1
Mixture control / engine management Electronic intake pipe injection, digital engine management (BMS-K+)
Emission standard EU-­4
Performance / fuel consumption  
Maximum speed 193 km/h
Fuel type Premium unleaded, minimum 95 octane (RON); 91 octane (RON) available as an option
Electrical system  
Alternator Three-phase alternator 400 W (rated power)
Battery 12 V / 14 Ah, maintenance-free
Power transmission  
Clutch Multiple-disc clutch in oil bath, mechanically operated
Gearbox Constant mesh 6-speed gearbox integrated into crankcase
Drive Endless O-ring chain with shock damping in rear wheel hub
Chassis / brakes  
Frame Tubular steel space frame, load-bearing engine
Front wheel location / suspension Upside-down fork
Rear wheel location / suspension Aluminium double sided swing-arm at the rear: Spring preload steplessly and hydraulically adjustable via handwheel, adjustable rebound damping, WAD travel-related damping strut
Suspension travel front / rear 230 mm / 215 mm
Wheelbase 1,573 mm
Castor 117 mm
Steering head angle 64°
Wheels Wire spoke wheels
Rim, front 2.15 x 21"
Rim, rear 4.25 x 17"
Tyres, front 90/90 - 21 54V
Tyres, rear 150/70 - 17 69V
Brake, front Double disc brake, diameter 300 mm
Brake, rear Single disc, diameter 265 mm
ABS BMW Motorrad ABS (switchable)
Dimensions / weights  
Length 2.305 mm
Width (incl. mirrors) 925 mm
Height (excl. mirrors) 1.450 mm
Seat height, unladen weight 890 mm (860 mm low seat)
Inner leg curve, unladen weight 1.960 mm (1.920 mm low seat)
Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 232 kg
Permitted total weight 454 kg
Payload (with standard equipment) 222 kg
Usable tank volume 24 litres
Reserve Approx. 4.0 litres
  • Technical data relate to the unladen weight (DIN)
  • 1) According to Directive 93/93/EEC with all fluids, fuelled to at least 90% of usable fuel tank