Gravity blue metallic matt
Light white
Black storm metallic

F 800 GT

Asu teele – seiklus algab seal. Uue dünaamilise disainiga F 800 GT sooritusvõime avaldab muljet iga sõiduga, olgu tegu idülliliste puiesteede, käänuliste mägiradade või lõputute kiirteedega.

Lisa vaid gaasi ja 90 hobujõudu aitavad igapäevamured kaugele seljataha jätta. Vesijahutusega 2-silindriline reasmootor võimsusega 798 cc pakub erakordselt dünaamilist sooritusvõimet igal sõidul, saavutades oma tipptasemel võimsuse kergesti hooldatava hammasvööülekandega. Pikem tagaosa ja jäigem vedrustus muudavad sõiduki eriti stabiilseks, tagades erakordse sõidumugavuse. Tee su ees on valla.

Lisaks sõidunaudingule pakub sõiduk ka suurepärast juhitavust ja mugavust. F 800 GT puhul tagab selle vedrustus ja kolm eri istmekõrgust, mida saab kohandada iga juhi ergonoomikaga. Veelgi enam, valikuline ESA (elektrooniline vedrustuse reguleerimine) võimaldab seadistada tagavedrustust teetingimuste järgi vaid kerge nupuvajutusega.

Puhtad jooned ja laitmatu Touring-mudelile omane tuuleklaas annavad märki puhtast sõidunaudingust. F 800 GT paistab silma ka oma värviviimistluse valikutega, pakkudes midagi igaühele, erksast metalliktoonist Montego Blue elegantse Monolith metallic matt ja heleda Light White'ni.

Parim reisikaaslane on turvalisus. Seetõttu toetab GT kõiki pidurdusmanöövreid standardvarustusse kuuluva kahe kanaliga ABSiga, mis on keskklassi mootorratastel praegu kõige parema tasemega süsteem. Neile, kes soovivad turvalisuse täiesti uuele tasemele viia, on lisavarustuses saadaval ka automaatne stabiilsuskontroll.
Nüüd jääb üle ainult teele asuda. Enam ei peata sind unustamatul teekonnal miski.

Selline on GT. Peatamatu teekond.

Laadi alla BMW mootorrataste hinnakiri (PDF)

 
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
Engine  
Type Water-cooled 4-stroke in-line two-cylinder engine, four valves per cylinder, two overhead camshafts, dry sump lubrication
Bore x stroke 82 mm x 75.6 mm
Capacity 798 cc
Rated output 66 kW (90 hp) at 8,000 rpm
(output reduction to 35 kW (48 hp) at 6,750 rpm possible)
Max. torque 86 Nm at 5,800 rpm
(with output reduction: 69 Nm at 3,500 rpm)
Compression ratio 12.0 : 1
Mixture control / engine management Electronic intake pipe injection
Emission control Closed-loop 3-way catalytic converter, emission standard EU-4
Performance / fuel consumption  
Maximum speed Over 200 km/h
Consumption per 100 km based on the WMTC 4,3 l
Fuel type Unleaded super, minimum octane rating 95 (RON)
Electrical system  
Alternator three-phase alternator 400 W
Battery 12 V / 12 Ah, maintenance-free
Power transmission  
Clutch Multiple-disc clutch in oil bath, mechanically operated
Gearbox Constant mesh 6-speed gearbox integrated into crankcase
Drive Belt drive with shock damper
Chassis / brakes  
Frame Bridge-type frame, cast aluminium, load-bearing engine
Front wheel location / suspension Telescopic fork, Ø 43 mm
Rear wheel location / suspension Cast aluminium single-sided swing arm with eccentric adjustment for rear axle, central spring strut, spring pre-load hydraulically adjustable (continuously variable) at handwheel, rebound damping adjustable
Suspension travel front / rear 125 mm / 123 mm
Wheelbase 1,514 mm
Castor 98 mm
Steering head angle 64,2°
Wheels aluminium wheels
Rim, front 3.50 x 17"
Rim, rear 5.50 x 17"
Tyres, front 120/70 ZR 17
Tyres, rear 180/55 ZR 17
Brake, front Dual disc brake, floating brake discs, diameter 320 mm, 4-piston fixed calipers
Brake, rear Single disc, diameter 265 mm, single-piston floating caliper
ABS BMW Motorrad ABS
Dimensions / weights  
Length 2,156 mm
Width (incl. mirrors) 905 mm
Height (excl. mirrors) 1,248 mm
Seat height, unladen weight 800 mm (OE comfort seat: 820 mm, OE low seat: 765 mm)
Inner leg curve, unladen weight 1,835 mm (OE comfort seat: 1,858 mm, OE low seat: 1,755 mm)
Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 214 kg
Permitted total weight 420 kg
Payload (with standard equipment) 206 kg
Usable tank volume 15 l
Reserve approx. 3 l
  • Technical data relate to the unladen weight (DIN)
  • 1) According to Directive 93/93/EEC with all fluids, fuelled to at least 90% of usable fuel tank