Lightwhite uni / Lupinblau metallic / Racingred uni
Racingred uni
Blackstorm metallic

F 800 R

Uue BMW F 800 R-iga jätkab BMW Motorrad oma jõulise loomusega paralleelmudelite sarja.

Ka see sportlik rotster tõestab ennast nobeda juhitavuse ja muljetavaldava sooritusvõimega.

Lisaks uudsele välimusele on võrreldes eelmise mudeliga suurendatud ka sõiduki mootori võimsust.

Optimeeritud ergonoomika, uued vedrustuse komponendid ning arvukad valikulised lisasüsteemid, nagu automaatne stabiilsuskontroll, tõstavad mudeli omasuguste seas turvalisuse ja sõiduomaduste poolest esile.

Ükskõik, kas kasutad seda lõbusõitudeks või pikemate maade läbimiseks, ei peata sind uue BMW F 800 R-iga käänulistel maanteedel miski.

Uuema häälestusega mootoriga on selle paralleelmudeli väljundvõimsus varasema 64 kW (87 hj) asemel nüüd 66 kW (90 hj).

Selleks et parandada juhitavust ka madalamatel kiirustel, uuendati esimese ja teise käigu ülekandetegurit.

Tavapärase teleskoopkahvli asemel on nüüd esimest korda kasutusel pööratud asendis variant, mis annab esiratta üle parema kontrolli.

 

Aeglustamisel pakuvad abi eesmised kahekordsed ketaspidurid, mille pidurisadulad on poltidega kinnitatud otse kahvlile.

Uus omadus: peale standardse ABS-i on lisavarustuses nüüd saadaval ka automaatne stabiilsuskontrollisüsteem ASC.

Tõeliselt uuendusliku lisana on selles segmendis nüüd saadaval ka elektrooniline vedrustuse reguleerimise (ESA) süsteem.

Ratta ergonoomikat ja sõidumugavust parandavad ka uued jalatoed, uue disainiga juhtraud ja erinevad istmevalikud.

Uued sümmeetrilised esituled ja kere tagapaneelid annavad sõidukile eksimatult äratuntava välimuse.

Tootevalikus on praegu neli värvikombinatsiooni.

F 800 R. OLULISIMAD OMADUSED

Läbi proovitud ja end tõestanud vesijahutusega kahesilindriline ridamootor, mille igas silindris on neli klappi ja töömaht 798 cc, leidis kasutamist ka BMW F 800 R-i juures.

Varasema 64 kW (87 hj) asemel on selle võimsus tõstetud 66 kW-ni (90 hj).

Esimesele ja teisele käigule seadistatud madalamad ülekandetegurid parandavad ratta juhitavust eriti just madalatel kiirustel.

Madalam peaülekanne koos 19 hambaga ketirattaga varasema 20 asemel on avaldanud märgatavat positiivset mõju sõiduki tõmbejõule.

Šassiid ja vedrustust on põhjalikult uuendatud.

Tavapärase teleskoopkahvli asemel suunab esiratast nüüd pööratud asendis teleskoopkahvel, mille vedrustuse ulatus on 125 mm.

See on oma disainilt identne uue pööratud asendis teleskoopkahvliga, mida kasutatakse mudelis BMW R 1200 R. Vedrustuse ja amortide omandusi kohandati nii, et need vastaksid BMW F 800 R-i vajadustele.

Pidurite sooritust parandati radiaalsete pidurisadulate paigaldamisega. Monoliitsed 4 kolviga osad on kinnitatud radiaalselt kahvli alumisele otsale.

BMW F 800 R-i standardvarustuses on 2-kanaliline ABS 9MP süsteem. Võrreldes varasema versiooniga on sellel esipiduri lisarõhuandur, mis tagab optimaalse juhitavuse.

Tugevdatud alumiiniumist juhtraam on paigaldatud uudse disainiga alustele, et sõiduasend oleks juhi jaoks mugav.

  • Uus disain ja värviviimistluste valik.
  • USP: lisavarustusena saadaval koos ASC/ESA-ga.
  • Radiaalsed pidurisadulad.
  • Pööratud asendis kahvel.
  • Kõrge pöördemomendiga kahesilindriline 90 hj mootor.
  • Stabiilne ja tasakaalustatud šassii, suurepäraste sõiduomadustega.
  • Uued ergonoomilised juhtrauad.
  • Täiustatud ergonoomika ja viis istme kõrgust vahemikus 770 kuni 840 mm.
  • Sobib oma segmendis kõige paremini Touring-/universaalrattaks (sh eri pagasilahendused).
  • 35 kW / 48 hj versioon algajatele ELi 48 hj juhiloaga.

Laadi alla BMW mootorrataste hinnakiri (PDF)

 
BMW F 800 R
BMW F 800 R
Engine  
Type Water-cooled 4-stroke in-line two-cylinder engine, four valves per cylinder, two overhead camshafts, dry sump lubrication
Bore x stroke 82 mm x 75.6 mm
Capacity 798 cc
Rated output 66 kW (90 hp) at 8.000 rpm
(output reduction 35 kW (48 hp) at 6,750 rpm possible)
Max. torque 86 Nm at 5.800 rpm
(performance reduction: 69 Nm at 3,500 rpm)
Compression ratio 12.0 : 1
Mixture control / engine management Electronic injection
Emission control Closed-loop 3-way catalytic converter, emission standard EU-4
Performance / fuel consumption  
Maximum speed Over 200 km/h
Consumption per 100 km based on the WMTC 4,3 l
Fuel type Unleaded super, minimum octane rating 95 (RON)
Electrical system  
Alternator permanent magenet alternator 400 W
Battery 12 V / 12 Ah, maintenance-free
Power transmission  
Clutch Multiple-disc clutch in oil bath, mechanically operated
Gearbox Constant mesh 6-speed gearbox integrated into crankcase
Drive Endless O-ring chain with shock damping in rear wheel hub
Chassis / brakes  
Frame Bridge-type frame, cast aluminium
Front wheel location / suspension upside-down fork
Rear wheel location / suspension Cast aluminium dual swing arm, central spring strut, spring pre-load hydraulically adjustable (continuously variable) at handwheel, rebound damping adjustable
Suspension travel front / rear 125 mm / 125 mm
Wheelbase 1,520 mm
Castor 91 mm
Steering head angle 64°
Wheels Cast aluminium wheels
Rim, front 3.50 x 17"
Rim, rear 5.50 x 17"
Tyres, front 120/70 ZR 17
Tyres, rear 180/55 ZR 17
Brake, front Dual disc brake, floating brake discs, diameter 320 mm, 4-piston brake calipers radial mounted
Brake, rear Single disc, diameter 265 mm, single-piston floating caliper
ABS BMW Motorrad ABS
Dimensions / weights  
Length 2,145 mm
Width (incl. mirrors) 860 mm
Height (excl. mirrors) 1,235 mm
Seat height, unladen weight 790 mm (OE low seat: 770 mm, OE high seat: 820 mm)
Inner leg curve, unladen weight 1,780 mm (OE low seat: 1,740 mm, OE high seat: 1,835 mm)
Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 203 kg
Permitted total weight 405 kg
Payload (with standard equipment) 202 kg
Usable tank volume 15 l
Reserve approx. 3 l
  • Technical data relate to the unladen weight (DIN)
  • 1) According to Directive 93/93/EEC with all fluids, fuelled to at least 90% of usable fuel tank