Racing red
Cosmic black
Pearl white metallic

G 310 GS

BMW G 310 GS. Igapäevased seiklused.

Ole spontaanne, loobu rutiinist, tee oma igapäevaelust seiklus. See ootab sind iga päev juba koduuksel – vastu aitab seda võtta G 310 GS. See kannab sind kindlalt ja muretult läbi linnadžungli. Olgu tegemist igapäevase töölesõiduga linnas või reisiga maale, metsaradadele ja raskemate oludega teedele, G 310 GS lubab puhast sõidurõõmu kõigile. Mugavas, veidi kõrgemal paiknevas istumisasendis saab kõigist eesolevatest katsumustest ülevaate. G 310 GS-iga ei pea seiklused olema suured, et need unustamatud oleksid. Tähtis on see, et neid koged – iga päev.

Selline on GS.

Eksimatult äratuntav GS. Robustne. Mitmekülgne. Oma tuttava disainiga kehastab see kuulsat GS-i vaimu. Intensiivse sõidunaudingu mis tahes pinnal tagab voolujooneline kere koos kaitsva tuuleklaasi ja tuntud GS-i ergonoomikaga. Efektsed uued värvivariandid püüavad linnadžunglis kõigi pilke. Kvaliteetsed disainielemendid rõhutavad GS-i eksimatult äratuntavat välimust ja pakuvad lisakaitset siis, kui asud kruusateedel seiklusi otsima.

Kerge ja enesekindel.

GS-i tüüpilise istumisasendiga on sõit alati mugav ja stressivaba. Juhtrauad, jalatoed ja juhtelemendid on paigutatud tasakaalustatud viisil ja on mugavalt nii pikemate kui ka lühemate juhtide käeulatuses. Ja tagaratta 180 mm käiguga vedrustus ning 19-tollise esirattaga pööratud kahvel tagavad sõidunaudingu igal pinnasel. Sõidul lisab stabiilsust ka tugev terasvõrest sildraam. G 310 GS on seiklusradadele kergesti ja täpselt juhitav nii läbi linnadžungli kui ka kõrvaltänavate.

Dünaamiline kombinatsioon.

Ühesilindrilise mootori võimsuse tagab tahapoole kaldus silinder ja 180 kraadi pööratud silindripea. Eriline silindripaigutus toob raskuskeskme madalamale ja suunab selle tugevalt esiratta suunas, tänu millele läbib G 310 GS laitmatult kõik kurvid. Tänu tõhusale süüte- ja lisaõhusüsteemile vastab G 310 GS rangetele Euro IV standarditele. Samas hoiab mootori erikonfiguratsioon kütusekulu madala. Vajaliku võimsuse ja kiirenduse eest hoolitsevad 313 cm³ ja 25 kW / 34 hj pööretel 9500 p/min. G 310 GS kombinatsioonile kvaliteedist, mugavusest ja dünaamikast ei ole vastast.

Suurepäraselt varustatud.

G 310 GS-iga valid kvaliteedi, töökindluse ja BMW Motorradi standardid. Põhivarustuses on kahe kanaliga ABS ja pagasikandur ning loomulikult on valida veel hulk teisi tarvikuid.

 
BMW G 310 GS
BMW G 310 GS
Mootor  
Tüüp Vesijahutusega ühesilindriline neljataktiline mootor, neli klappi, kaks ülanukkvõlli ja
nukitõukurit, märgkarteri õlitus
Kolvikäik × silindri läbimõõt 80 mm x 62,1 mm
Töömaht 313 ccm
Nimivõimsus 25 kW (34 hj) at 9500 p/min juures (ECE versioon)
Max pöördemoment 28 Nm 7500 p/min juures
Surveaste 10,6:1
Segukontroll / mootori juhtimine Elektrooniline kütuse sissepritse, BMS-E2.
Heitkoguste kontroll Suletud kolmiskatalüüsjärelpõleti, heitkoguste standard EU-4
Jõudlus/kütusekulu  
Maksimaalne kiirus 143 km/h
Kütusekulu 100 km kohta WMTC alusel 3.33 l
Kütuse tüüp Minimaalne oktaaniarv (RON) 91 (ELi soovitus: oktaaniarv 95, soovitatav BRA E27)
Elektrisüsteem  
Vahelduvvoolugeneraator Vahelduvvoolugeneraator 308 W
Battery 12 V / 8 Ah, hooldusvaba
Jõuülekandesüsteem  
Sidur Mitmekettaline õlivannis märgsidur, mehaaniliselt käsitsetav
Käigukast Mootori korpusesse integreeritud 6-käiguline sünkronisaator-käigukast.
Ajam Lõputu Z-ahel koos põrutuse pehmendamisega tagaratta rummul
Šassii/pidurid  
Raam Poltidega tagumise raamiga õõnesterasest raam
Esiratta asukoht/vedrustus Pööratud asendis kahvel, Ø 41 mm
Tagaratta asukoht/vedrustus üheosaline valualumiiniumist kiik, hingedega kinnitatud amortisaator, reguleeritav eelpingutus
Esi- ja tagavedrustus 180 mm / 180 mm
Teljevahe 1.420 mm
Järeljooks 98 mm
Roolikannu pöördenurk 63,3°
Veljed Valualumiiniumveljed
Eesmine velg 2,50 x 19"
Tagumine velg 4,0 x 17"
Eesmised rehvid 110/80 R 19
Tagumised rehvid 150/70 R 17
Pidurid, ees Üks piduriketas, läbimõõt 300 mm, 4 kolviga fikseeritud pidurisadul,
radiaalselt poltidega kinnitatud
Pidurid, taga Üks ketas, diameeter 240 mm, ühe kolviga liikuv pidurisadul
ABS BMW Motorrad ABS
Mõõdud/massid  
Pikkus 2,075 mm
Laius (k.a peeglid) 880 mm
Kõrgus (v.a peeglid) 1,230 mm
Istme kõrgus, tühimass 835 mm (820 mm, madal iste; 880 mm: mugavusiste)
Jala sisemine kaar, tühimass 1870 mm (1840 mm: madal iste; 1900 mm: mugavusiste)
Tühimass, sõiduks valmis, täispaagiga 1) 169.5 kg
Lubatud kogumass 345 kg
Kandevõime (standardvarustusega) 175.5 kg
Paagi kasutatav maht 11 l
Varu u. 1 l