Mars red metallic
Black storm metallic
Lupin blue metallic / Black storm metallic

K 1600 GT

Gran Turismo. Sõitke ülistiilselt. See tähendab, et tuleb ühendada dünaamiline jõudlus ja mugavus ning muuta vahemaad piirideta avaruseks. Sellel filosoofial põhineb BMW Motorradi visiooni Gran Turismo tõeline olemus. Nüüd on see visioon teostunud uues mudelis K 1600 GT.

BMW kuuesilindrilised reasmootorid on legendaarsed. Müüt, mis on veel kord leidnud tõestust mudelis K 1600 GT, ent nüüd kompaktsemalt kui kunagi varem. 1649 cm3, 118 kW (160 hj) ja maksimaalne pöördemoment 175 Nm. Juba üksnes faktid on muljetavaldavad. Kuid sõidukogemus on veelgi inspireerivam. Põiki paigaldatud mootor töötab erakordselt dünaamiliselt, ent samas sujuvalt.

Kui juhil on tuju näidata sportlikku jõudu, on mootor meeleldi valmis kiireks spurdiks – seda ka madalatel pööretel – ja loomulikult on mootor omas elemendis, kui jutt käib suurtest kiirustest. Üle 70% maksimaalsest pöördemomendist on saadaval juba nii madalatel pööretel kui 1500 p/min.

Kuigi ratta jõuvarud on hiiglaslikud, on selle mõõtmed vähenenud. Suure jõudlusega kuuesilindriline reasmootor ei ole kunagi varem olnud nii kompaktne – selle kaal on alla 103 kg ja laius 555 mm. See tagab erakordselt hea juhitavuse ja liikumisvabaduse. Tulemuseks on täiesti uus matkaratta kogemus.

Lisaks sellele on GT maailma esimene mootorratas, mille lisavarustusse kuulub adaptiivne esituli, mis tagab parema nähtavuse kurvides. Selline omadus suurendab ratta eksklusiivsust, kuid samas ka aktiivohutust. Visioon on täidetud.

K 1600 GT. PIDURDAMATU MATK.

Laadi alla BMW mootorrataste hinnakiri (PDF)

 
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
Engine  
Type Oil-/watercooled 4-stroke in-line 6-cylinder engine, two overhead camshafts, four valves per cylinder
Bore x stroke 72 mm x 67,5 mm
Capacity 1.649 cc
Rated output 118 kW (160 hp) at 7,750 rpm
Max. torque 175 Nm at 5,520 rpm
Compression ratio 12,2:1
Mixture control / engine management Electronic intake pipe injection
Emission control Closed-loop 3-way catalytic converter, emission standard EU-4
Performance / fuel consumption  
Maximum speed Over 200 km/h
Consumption per 100 km based on the WMTC 5.7 l
Fuel type Unleaded super, octane number 95 (RON)
Electrical system  
Alternator three-phase alternator 580 W
Battery 12 V / 19 Ah, maintenance-free
Power transmission  
Clutch Multiple-disc clutch in oil bath
Gearbox 6-speed, helical, gearbox
Drive shaft drive
Chassis / brakes  
Frame Bridge-type frame, cast aluminium, load-bearing engine
Front wheel location / suspension BMW Motorrad Duolever; central spring strut
Rear wheel location / suspension BMW Motorrad Paralever
Suspension travel front / rear 125mm /135 mm
Wheelbase 1,618 mm
Castor 108.4 mm
Steering head angle 62.2°
Wheels Cast aluminium wheels
Rim, front 3,50 x 17"
Rim, rear 6,00 x 17"
Tyres, front 120/70 ZR 17
Tyres, rear 190/55 ZR 17
Brake, front Dual disc brake, diameter 320 mm, 4-piston fixed calipers
Brake, rear Single disc brake, diameter 320 mm, double-piston caliper
ABS BMW Motorrad Integral ABS (part-integral)
Dimensions / weights  
Length 2,324 mm
Width (incl. mirrors) 1,000 mm
Height (excl. mirrors) 1,440 mm
Seat height, unladen weight 810/830 mm (low seat*: 800/780 mm) OE
Inner leg curve, unladen weight 1,830/1,870 mm (low seat: 1,775/1,810 mm) *OE
Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 334 kg
Permitted total weight 540 kg
Payload (with standard equipment) 206 kg
Usable tank volume 26.5 l
Reserve 4 l
  • Technical data relate to the unladen weight (DIN)
  • 1) According to Directive 93/93/EEC with all fluids, fuelled to at least 90% of usable fuel tank