Ebony metallic
Light white
Thunder grey metallic

K 1600 GTL

Kui luksus vabastada ballastist, liigub see uuele tasemele. Sellise arengu tipuks on uus K 1600 GTL – kõrgklassi matkaratas, millist ei ole enne nähtud. Sellel mudelil on kõige kompaktsem ja tõhusam kuuesilindriline reasmootor, mis on seeriatootmises olevale mootorrattale kunagi paigaldatud.

Mudeli K 1600 GTL ergonoomika on mõeldud pikkadeks sõitudeks. Mugavuse seisukohast ei ole põhjust nuriseda ei juhil ega kaassõitjal. Juhi istekoha piirkonna kitsas disain ja pikalt taha ulatuvad käepidemed tagavad juhile mugava istumisasendi tundideks ja sadadeks kilomeetriteks. Kaassõitja käsutuses on lai iste ja mugav seljatugi.

Esimest korda ajaloos on mootorratas varustatud adaptiivse esitulega (lisavarustuses) – see uuendus sobib hästi mudeli K 1600 GTL tulevikuvisioonist lähtuva esiosaga, suurendades samas oluliselt aktiivohutust.

GTL teeb luksuse kergejalgseks. Seda sellepärast, et ainulaadne raam tagab suurepärase juhitavuse. Teedrajav Duoleveri esivedrutus tagab täielikult vahetu sõidutunnetuse. Ratta tagaosas on Paralever, mis suunab kogu mootori võimsuse teele. Lisavarustusse kuuluv ESA II (elektrooniline vedrustuse reguleerimine) tagab, et GTL libiseb alati täiesti sujuvalt, kuna süsteem kohandab võnkeenergia hajutamise ja vedrustuse vastavalt olukorrale ja eelistustele vaid nupuvajutusega.

Kõik elemendid on kujundatud pakkuma maksimaalset sõidumõnu. See mootorratas on mõeldud inimestele, kes otsivad uut moodi üleolekut.

K 1600 GTL. PIDURDAMATU MATK.

Laadi alla BMW mootorrataste hinnakiri (PDF)

 
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
Engine  
Type Oil-/watercooled 4-stroke in-line 6-cylinder engine, two overhead camshafts, four valves per cylinder
Bore x stroke 72 mm x 67,5 mm
Capacity 1.649 cc
Rated output 118 kw at 7.750 rpm
Max. torque 175 Nm at 5.250 rpm
Compression ratio 12,2 : 1
Mixture control / engine management Electronic intake pipe injection, digital engine management (BMS-X)
Emission control Closed-loop 3-way catalytic converter, emission standard EU-3
Performance / fuel consumption  
Maximum speed Over 200 km/h
Fuel consumption per 100 km at constant 90 km/h 4.6 l
Fuel consumption per 100 km at constant 120 km/h 5.9 l
Fuel type Unleaded super, octane number 95 (RON)
Electrical system  
Alternator three-phase alternator 580 W
Battery 12 V / 19 Ah, maintenance-free
Power transmission  
Clutch Multiple-disc clutch in oil bath
Gearbox 6-speed, helical, gearbox
Drive Cardan shaft
Chassis / brakes  
Frame Bridge-type frame, cast aluminium, load-bearing engine
Front wheel location / suspension BMW Motorrad Duolever; central spring strut
Rear wheel location / suspension BMW Motorrad Paralever
Suspension travel front / rear 125mm /135 mm
Wheelbase 1,680 mm
Castor 108.4 mm
Steering head angle 62.2°
Wheels Cast aluminium wheels
Rim, front 3,50 x 17"
Rim, rear 6.00 x 17"
Tyres, front 120/70 ZR 17
Tyres, rear 190/55 ZR 17
Brake, front Dual disc brake, diameter 320 mm, 4-piston fixed calipers
Brake, rear Single disc brake, diameter 320 mm, double-piston caliper
ABS Standard
Dimensions / weights  
Length 2,489mm
Width (incl. mirrors) 1,000 mm
Height (excl. mirrors) 1,465 mm
Seat height, unladen weight 750 mm (with motorcycles accessories or –equipment variable heights available between 780 mm and 810/830 mm)
Inner leg curve, unladen weight 1720 mm (with motorcycles accessories or –equipment variable heights available between 1770 mm and 1830/1870 mm)
Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 348 kg
Dry weight 2) 321 kg
Permitted total weight 560 kg
Payload (with standard equipment) 212 kg
Usable tank volume 26,5 l
Reserve 4,0 l
  • Technical data relate to the unladen weight (DIN)
  • 1) According to guideline 93/93/EWG with all fluids, fuelled with at least 90% of usable tank volume, (GT without panniers)
  • 2) Unladen weight without fluids (GT without panniers)