Sparkling Storm Metallic

K 1600 GTL Exclusive

Täislisavarustusega Touring: K 1600 GTL Exclusive.

Kui dünaamilise sooritusvõimega ühendada luksuslikkus, on tulemus alati eksklusiivne ja sensatsiooniline. BMW Motorrad esitleb: K 1600 GTL Exclusive, tippklassi Touring-ratas, mis viib tehnoloogia ja visuaalse stiili äärmusteni. See GTL täidab kõik unistused 6-silindrilisest mootorist.

Disain: detailideni viimistletud meistriteos.

Eksklusiivne esimesest pilgust: kolmekihiline värv annab GTL Exclusive'i välispinnale kordumatu kvaliteedi ja sügavuse. Mineraalivärvi metalliktoon on kombineeritud õrna magneesiumhalli mattvärviga, mida täiendavad rohked kroompinnad, kokkusobivas toonis istmed ja mitmesugused teised detailid – GTL Exclusive'ist õhkub luksust ja dünaamilist sooritusvõimet iga nurga alt.

Tehnoloogia: vaid parim.

GTL Exclusive'il on siidiselt õrn, kuid võimas kuuesilindriline reasmootor. Selle eksklusiivsus peitub detailides. Kallakult startimise abisüsteem aitab mugavalt sõitu alustada ka nõlval ning Keyless Ride vabastab automaatselt rooliluku, süüte, kütusepaagi korgi ja signalisatsiooni, kui rattast kahe meetri kaugusel viibid. Raadioantenn on integreeritud keresse, olles nähtamatu, ning intelligentne LED-päevatuli parandab nähtavust ja ohutust.

Lisavarustus: kompromissitu.

GTL Exclusive'i lisavarustuses on esindatud mootorratturite seas kõige nõutumad valikud. Standardvarustuses on signalisatsiooniga kesklukustus ja istmesoojendus. Sõidumugavust lisavad ESA II, DTC, RDC, täiendavad LED-esituled, kohanduvad ksenoontuled, täiendav pidurituli ja pinnavalgustus. Täiendatud on BMW Pro pardaarvuti funktsioone ja standardvarustusse on lisatud mootori kaitserauad.

Laadi alla BMW mootorrataste hinnakiri (PDF)

 
BMW K 1600 GTL Exclusive
BMW K 1600 GTL Exclusive
Engine  
Type Oil-/watercooled 4-stroke in-line 6-cylinder engine, two overhead camshafts, four valves per cylinder
Bore x stroke 72 mm x 67.5 mm
Capacity 1,649 cc
Rated output 118 kW (160 hp) at 7,750 rpm
Max. torque 175 Nm at 5,250 rpm
Compression ratio 12.2:1
Mixture control / engine management Electronic intake pipe injection
Emission control Closed-loop 3-way catalytic converter, emission standard EU-3
Performance / fuel consumption  
Maximum speed Over 200 km/h
Fuel type Unleaded super, octane number 95 (RON)
Electrical system  
Alternator three-phase alternator 580 W
Battery 12 V / 19 Ah, maintenance-free
Power transmission  
Clutch Multiple-disc clutch in oil bath
Gearbox 6-speed, helical, gearbox
Drive Shaft drive
Chassis / brakes  
Frame Bridge-type frame, cast aluminium, load-bearing engine
Front wheel location / suspension BMW Motorrad Duolever; central spring strut
Rear wheel location / suspension BMW Motorrad Paralever
Suspension travel front / rear 125mm /135 mm
Wheelbase 1,618 mm
Castor 108.4 mm
Steering head angle 62.2°
Wheels Cast aluminium wheels
Rim, front 3.50 x 17"
Rim, rear 6.00 x 17"
Tyres, front 120/70 ZR 17
Tyres, rear 190/55 ZR 17
Brake, front Dual disc brake, diameter 320 mm, 4-piston fixed calipers
Brake, rear Single disc brake, diameter 320 mm, double-piston caliper
ABS BMW Motorrad Integral ABS (part-integral)
Dimensions / weights  
Length 2,489mm
Width (incl. mirrors) 1,000 mm
Height (excl. mirrors) 1,465 mm
Seat height, unladen weight 750 mm (OE seat extra high: 800 mm)
Inner leg curve, unladen weight 1.720 mm (OE seat extra high: 1.810 mm)
Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 360 kg
Permitted total weight 560 kg
Payload (with standard equipment) 200 kg
Usable tank volume 26.5 l
Reserve 4 l
  • Technical data relate to the unladen weight (DIN)
  • 1) According to Directive 93/93/EEC with all fluids, fuelled to at least 90% of usable fuel tank