DCSIMG
Inchcape Motors Estonia BMW Motorrad importöör

F 750 GS

Millegi uue algus.

See hoiab teie mootori iga päev töös. Teie süda lööb BMW F 750 GS-iga ühes rütmis. Sellest saab teie pilet seiklustele. Tänu tasakaalustatud ja mitmekülgsele Endurole valitsete kõiki teid sõltumata nende pinnasest ning avardate oma silmapiiri – sest te ootate enamat. F 750 GS annab teile rohkem võimu, mugavust ning GS-i vaimu. Tunnetage jõulise iseloomuga mootorit ning nautige F 750 GS-i kerget käsitsemist. Avastage maailma koos automaatse stabiilsuskontrolli (ASC) ja ABS-pidurisüsteemiga mootorrattaga, mis hoiab asjad kontrolli all. Tehases lisatud „ühenduvuse“ funktsiooniga 6,5-tolline TFT-ekraan näitab teile, milliselt ristmikult peate pöörama või kes teile parajasti helistab. Selge ja täpne – segamata teie teele keskendumist. Uude kogemusse sisenemine on tänu madalale istmele veelgi hõlpsam.

Tõelised GS-i juured.

See on ilmselge: sale tagaosa, silmatorkav esiosas asuv paak ja GS-ile tüüpiline eesmine porilaud – G 750 GS-i disain räägib selget keelt: mootorrattal on GS-geenid. Sellel on tüüpiline eksimatult äratuntav ja originaalne välimus. Uued esituled on eriti silmatorkavad ning mõjuvad tõelise valgusikoonina. Eksklusiivselt stiilne tsingitud radiaatorikate rõhutab mitmekülgse mootorratta kõrget kvaliteeti ning väljendab GS-i hinge. Avastage rohkem!

Varsti tuuakse turule uus kahesilindriline mootorratas.

F 750 GS-i käivitamisel algab reis tundmatusse. Elav kahesilindriline reasmootor toob teie näole naeratuse – 57 kW (77 hj) uue disainiga mootor viib võimsuse ka tagarattale ning hoiab seejuures kütusekulu madalal (WMTC arvestuste kohaselt 4,1 l / 100 km).
A2-juhiloaga noortele juhtidele sobiv vähendatud võimsusega versioon (35 kW, 48 hj) tagab puhta GS-tunnetuse.

Iga algus on kerge.

Tundlik käsitsemine, mugavus ja madalamaks reguleeritav vedrustus muudavad GS-i maailma sisenemise lihtsamaks kui kunagi varem. Täiusliku istuvuse tagamiseks saab F 750 GS-i istmeid kohandada erinevatele kõrgustele: alates 770 mm kuni 830 mm. Veelgi enam: mugav, kuid siiski aktiivne iste ja reguleeritav ergonoomika tagavad teie turvalisuse ning seovad teid mootorrattaga üheks, et saaksite mugavalt kulgeda.

Eksklusiivne stiil.

Soovite oma F 750 GS-iga elegantselt kulgeda? Sellisel juhul on Stereo metalse tooniga Exclusive stiil teile täiuslik. Stiilne galvaniseeritud radiaatorikaitse koos suure GS-sildi ja graniithallide velgedega täiustavad F 750 GS-i välimust. Must/hall iste, kaks käekaitset ja hõbedane anodeeritud juhtraud lihvivad maitsekat välimust.

Mootor
Tüüp Vesijahutusega neljataktiline kahesilindriline mootor, neli klappi silindri kohta, kaks ülanukkvõlli, kuivkarteriga õlitussüsteem
Kolvikäik × silindri läbimõõt 84 × 77 mm
Töömaht 853 cm3
Nimivõimsus 57 kW (77 hj) 7500 p/min juures
Põhivarustuse väljundvõimsuse vähendus kuni 35 kW (48 hj) 6500 p/min juures
Maksimaalne pöördemoment 83 Nm 6000 p/min juures
Põhivarustuse väljundvõimsuse vähendus: 63 Nm 4500 p/min juures
Surveaste 12,7 : 1
Segukontroll Elektrooniline sissepritse
Heitkoguste kontroll Suletud kolmiskatalüüsjärelpõleti, heitkoguste standard EU-4
Jõudlus/kütusekulu
Maksimaalne kiirus 190 km/h
Kütusekulu 100 km kohta vastavalt WMTC andmetele 4,1 l
Kütuse tüüp Tavaline pliivaba, minimaalne oktaaniarv (RON) 91
Elektrisüsteem
Vahelduvvoolugeneraator püsiv magnetiline vahelduvvoolugeneraator 416 W (nimivõimsus)
Aku 12 V / 10 Ah, hooldusvaba
Jõuülekandesüsteem
Sidur Mitmekettaline märgsidur (tagaratta blokeerumist vähendav), mehaaniline
Käigukast Karterisse integreeritud pidevalt hambuv 6-käiguline käigukast
Ajam Kettülekanne, leevenditega tagaratta rummul
Šassii/pidurid
Raam Sillatüüpi raam, terasest konstruktsioon
Esiratta asukoht/vedrustus Teleskoopkahvel, Ø 41 mm
Tagaratta asukoht/vedrustus Valualumiiniumist kahepoolne kiik, keskne vedruvarras, hüdrauliliselt reguleeritav eelpingutatud vedru, vedrustuse reguleeritav summutus
Esi- ja tagavedrustus 151 mm / 177 mm (põhivarustus: vedrustuse madaldamise komplektiga 131 mm / 157 mm)
Teljevahe 1559 mm
Järeljooks 104,5 mm
Roolikannu pöördenurk 63°
Veljed Valualumiiniumist valuveljed
Eesmine velg 2,50 × 19 tolli
Tagumine velg 4,25 × 17 tolli
Eesmised rehvid 110/80 R19
Tagumised rehvid 150/70 R17
Eesmine pidur Kaks piduriketast, ujuvad pidurikettad, Ø 305 mm, kahekolvilise liikuva pidurisadulaga
Tagumine pidur Üks ketaspidur, Ø 265 mm, ühe kolviga liikuv pidurisadul
ABS-süsteem BMW Motorradi ABS-süsteem (eemaldatav)
Mõõdud/kaalud
Istme kõrgus 815 mm (põhivarustuse vedrustuse madaldamise komplektiga: 770 mm, põhivarustuse madal iste: 790 mm, põhivarustuse mugavusiste: 830 mm)
Jala sisemine kaar 1830 mm (põhivarustuse vedrustuse madaldamise komplektiga: 1750 mm, põhivarustuse madal iste: 1790 mm, põhivarustuse mugavusiste: 1870 mm)
Paagi kasutatav maht 15 l
Varu umbes 3,5 l
Pikkus 2255 mm
Kõrgus (v.a peeglid) 1225 mm
Laius (k.a peeglid) 922 mm
Tühimass, sõiduks valmis, täispaagiga 1) 224 kg
Lubatud kogukaal 440 kg
Kandevõime (standardvarustusega) 216 kg

Tühimassiga seotud tehnilised andmed (DIN)
1) Vastavalt 93/93/EMÜ direktiivile (kehtib kõikide vedelike kohta) on kütusepaak vähemalt 90% ulatuses täidetud

SOORITUSVÕIMET TÕSTVAD OSAD.

HP sportsummuti

• Peale libistatav summuti tekitab „kurguhäält“ ning lisab sportlikku välimust
• Summuti on valmistatud titaanist (kest, ühendav toru ja sisemus)
• Süsinikust valmistatud otsak ja kuumusekaitse
• Kaalub vähem kui valmissummuti
• Suurenenud pöördemoment madalatel ja keskmistel pööretel, suurem võimsus standardkonfiguratsoonis

PANIPAIGAD.

Vario kohver

• Must plastkorpus
• Kohvri mahutavust saab latti liigutades reguleerida
• Mahutavus: umbes 20–29 l (paremal), umbes 30–39 l (vasakul)
• Uuenduslik mehhanism mootorratta külge kinnitamiseks
• Valikuline: vooder

Kütusepaagile asetatav kott

• Pritsmekindla kaabliavausega kütusepaagile asetatav kott
• Vetthülgavad tõmblukuga välistaskud
• Integreeritud vihmakaitse ning kaardiaken
• Stabiliseeriv latt võimaldab kinnitada kaarditasku või lisapagasit

Kaassõitjaistme pehme kott

• Veekindel peamine sahtel, mahutab umbes 2,5 liitrit, kuni 8 liitrini laiendatav, rullitava suuosaga sisemine kott
• Aasadesse saab kinnitada lisapagasit
• Tõmblukuga kinnitus kolmel küljel tagab kotile hea ligipääsetavuse
• Praktiline kandesang
• GS-logo kaanel

ERGONOOMIKA JA MUGAVUS.

Enduro jalatoed

• Parem haarduvus ja paranenud kontroll sõiduki üle, kui sõidate maastikul või seisate püsti
• Sooneline materjal ja kuju ei lase jalal libiseda
• Soonte pikkus: 90 mm
• Täppisvalatud kõrglegeeritud roostevabast terasest
• Need ei takista käigukangi ega jalgpidurite kasutamist (jalatugede kõrguse muutmine seda ei mõjuta)

Suur ja kirgas tuuleklaas

• Kaitseb sõitjat veelgi paremini tuule ja ilma eest
• Suurepärane pikematel reisidel, mugavus säilib isegi pikalt kiirteel sõites
• Kriimustuskindel pealispind tagab pikaajalise selguse ja läbipaistvuse
• F 850 GS-i standardse tuuleklaasiga identne

Rallye mootorrattaiste

• Jäigem iste, mis on mõeldud maastikul sõitmiseks
• Standardistmest kitsam iste
• Sale ja kitsas siluett rõhutab Enduro välimust
• Sobib kasutamiseks 2-le inimesele (reisijatel on vähem mugavust)
• Värvus: Must/hall

NAVIGEERIMINE.

BMW Motorrad Navigator VI

Lubage Navigator VI-l end oma elu ühele parimale reisile viia. Suur 5-tolline puutetundlik ekraan näitab teed, et saaksite kogeda piiritut sõidunaudingut. Ekraanil on ümar polarisatsioonifilter (CPOL), mis vähendab peegeldusi, parandab kontrastsust ning garanteerib optimaalse loetavuse ka otsese päikesevalguse käes. Kogege uusi marsruute ning sihtkohti, kasutades selleks „kurviliste teede“ marsruudivalikut ning „suurte peateede vältimise“ funktsiooni koos „edasi-tagasi“ funktsiooniga, mis loob marsruudi edasi-tagasi reisi aja, vahemaa või vahepeatuste põhjal. Et saaksite sõidu ajal kauneimaid vaateid nautida, annavad „loodusliku abi“ viiped teile täpse kirjelduse ümbritsevast piirkonnast. Teie seate enda teekonna helirea: Bluetooth-tehnoloogia ja uue „muusika voogesituse“ funktsiooni abil saate kuulata kõiki oma telefonis olevaid palasid. Olge režissöör ning juhtige otse navigatsioonist süsteemiga sobituvaid pardakaameraid.
Valikuline „nutitelefoni lüli“ rakendus annab teile ajakohast reaalajas infot liikluse ja ilma kohta. „4 nupuga raam“ tagab kõikide funktsioonide mugava kasutamise reisi ajal. Teil on ligipääs eelpaigaldatud kaardiandmete elukestvatele uuendustele. Veel üks asi: tänu valikulisele autopaigalduse komplektile on Navigator VI täiuslik reisikaaslane ka teie autos.

BMW Motorrad Navigator V

Suure 5-tollise TFT-värviekraaniga Navigator V on ideaalne elektrooniline abimees pühendunud mootorratturitele. BaseCampi tarkvara abil saate oma lemmikmarsruute viimse detailini ette planeerida. Valige kiireim või lühim marsruut või hoopiski „käänuliste teede“ valik, kui eelistate midagi põnevamat. Nutitelefoniga ühendatav rakendus, mis toob teieni reaalajas liiklusteabe ning ilmaennustuse, ütleb teile kõik vajaliku just siis, kui seda vajate. Tekstilugeja teated koos teid ümbritseva üksikasjalike kirjeldustega hoiab teid teie valitud marsruudil toimuvaga kursis. Bluetooth-tehnoloogia ja valikuline BMW Motorradi sidesüsteem edastavad marsruudijuhised läbi juhtmeta vastuvõtja otse kiivrisse, lisaks saate telefonikõnede jaoks kasutada vabakäefunktsiooni. Kaardid on eelnevalt installitud ning teile on tagatud elukestvad tasuta uuendused.

BMW Motorradi nutitelefoni hoidik

• Tolmu- ja veekindlal tugeval nutitelefoni ümbrisel on aken ja laadimisavaus
• Nutitelefoni saab laadida mikro-USB või traadita vastuvõtja abil, kasutades selleks Qi standardit²
• Telefonihoidikut saab 90° keerata, mis võimaldab telefoni hoida vertikaalselt või horisontaalselt
• Sobib kuni 5-tolliste ekraanidega telefonidele, mille kõrgus on kuni 13,8 cm, laius kuni 7,3 cm ja paksus kuni 1,1 cm
• Sobib sõiduki spetsiifilisele hoidikule, mis on loodud BMW Motorrad Navigatorile³

² Qi-ühilduvatele nutitelefonidele (Qi on lühikese vahemaa tagant energia juhtmevaba edastamine elektromagnetilise induktsiooni kaudu)
³ Ei sisaldu tarnes

TURVALISUS.

Plastist mootorikaitse

• Kaitseb mootorit maastikusõidul teelt lenduvate kivikeste ees
• Tugev plast peab vastu ultraviolettkiirgusele
• Kaal: Kuni 0,5 kg

Mootori kaitselatt

• Tugev, 2-osaline mootori kaitselatt
• Tugevast roostevabast terasest torud, mis tänu elektropoleerimisele ei roosteta
• Kaal: Umbes 1,8 kg

Käekaitsed

• Kaitsevad mootorratturi käsi ja juhtnuppe tuule ja halva ilma ning maastikul sõites okste ja lendavate kivikeste eest
• Tugev plast peab vastu ultraviolettkiirgusele
• Värvus: must

HOOLDUS JA TEHNILISED ÜKSIKASJAD.

Automaatne ketiõlitussüsteem

• Õlitab pidevalt ajamiketti
• Vähendab ülalpidamis- ja hoolduskulusid
• Pikendab keti eluiga

 

*Sellel lehel toodud eritehnika või valikuline lisavarustus on väljavõte uusimast BMW Motorradi kohanduskollektsioonist. Kogu eritehnika, valikulise lisavarustuse ning paketid leiate BMW Motorradi konfiguraatorist.

BIKE CONFIGURATOR