DCSIMG
Inchcape Motors Estonia BMW Motorrad importöör

F 850 GS

F 850 GS: Seiklus on veres.

Te elate seikluste nimel. Kui teised pöörduvad tagasi, sõidate teie edasi. Ületage piire. Takistused muutuvad võimalusteks. Seiklushimu voolab teie veenides. F 850 GS-iga sõites valitsete tänu 21-tollisele esirehvile pingutuseta maastikuradasid. Tähtis on, et teie suhtumine ja uudishimu teid edasi viiks – sõltumata sellest, kui kaugele soovite F 850 GS-iga sõita. Sõltumata sellest, kas sõidate läbi muda: tehases paigaldatud ühenduvuse funktsiooni abil on teil pidev ligipääs navigatsioonile, telefonile, meediale ja sõiduki andmetele. Kirgas ja selge 6,5-tolline TFT-ekraan ei hajuta tähelepanu. See annab teile rohkem aega olulisele keskendumiseks. Võimaldab teil avastada silmapiiri taga peituvat.

Veelgi enam GS-i.

Intensiivne välimus: teie ning teie iseloomuliku voolujoonelisusega F 850 GS. Mootorratta disainis – igal pinnal, igas nurgas ning joones – on tunda seiklushimu. Tagant üle kütusepaagi kuni LED-esituledeni (päevatuled meenutavad viltust heliharki ning on saadaval lisavarustusena) – kogu disain on täiustatud maastikusõiduks, et saaksite mootorratta välimust täielikult nautida. Galvaniseeritud radiaatorikate Rallye ja Exclusive mudelitele annavad teile stiilse välimuse nii teel kui ka maastikel.

Sisemine tung.

Uudishimu ja avastusjanu hoiavad teid liikumises. 70 kW (95 hj) võimsusega kahesilindriline reasmootor toetab teid igal seiklusel – selle tugevusteks on kõrge pöördemoment ja vilgas iseloom. Muljetavaldavalt tugeva heliga mootor töötab ökonoomselt ning tagab silmapaistva soorituse. Avastage koos F 850 GS-iga tundmatu!

Teie elemendis.

Teie peas valitseb vabadus, pilk on suunatud teele. F 850 GS-iga juhite, vahetate käike ning pidurdate peaaegu instinktiivselt: olete omas elemendis ning täielikult seiklusele keskendunud. Tänu GS-ile tüüpilisele ergonoomikale sõidate julgelt ja enesekindlalt, alati edasi liikuda soovides.

Eksklusiivne stiil.

Olete tugeva iseloomuga? Sel juhul on teie G 850 GS-il mitmeid meeldejäävaid funktsioone. Exclusive stiilis metalses Pollux matt-toonis mootorrattal on kuldne anodeeritud vedrukahvel ja galvaniseeritud radiaatoridetailid. Mõlemad rõhutavad mootorratta kõrget kvaliteeti. Käte kaitsmed ja must/hall iste lihvivad stiili täiuslikuks.

Rallye stiil.

Kas soovite sportlikku välimust ning olete maastikul sõites hulljulge? Rallye stiil lisab F 850 GS-ile veelgi dünaamilisust, mida rõhutavad silmatorkavad kuldsed anodeeritud veljed, must/punane iste, käekaitsed ja galvaniseeritud radiaatorikaitse. Kõik on saadaval ka eksklusiivses Lightwhite uni, Racing Red uni või Lupin Blue metalses värvitoonis.

Mootor
Tüüp Vesijahutusega neljataktiline kahesilindriline mootor, neli klappi silindri kohta, kaks ülanukkvõlli, kuivkarteriga õlitussüsteem
Kolvikäik × silindri läbimõõt 84 × 77 mm
Töömaht 853 cm3
Nimivõimsus 70 kW (95 hj) 8250 p/min juures
Põhivarustuse väljundvõimsuse vähendus kuni 35 kW (48 hj) 6500 p/min juures
Põhivarustuses tavaline pliivaba kütus oktaanarvuga 91: 66 kW (90 hj) 8000 p/min juures
Maksimaalne pöördemoment 92 Nm 6250 p/min juures
Põhivarustuse väljundvõimsuse vähendus: 63 Nm 4500 p/min juures
Põhivarustuses tavaline pliivaba kütus oktaanarvuga 91: 86 Nm 6250 p/min juures
Surveaste 12,7 : 1
Segukontroll / mootori juhtimine Elektrooniline sissepritse
Heitkoguste kontroll Suletud kolmiskatalüüsjärelpõleti, heitkoguste standard EU-4
Jõudlus/kütusekulu
Maksimaalne kiirus üle 200 km/h
Kütusekulu 100 km kohta vastavalt WMTC andmetele 4,1 l
Kütuse tüüp Pliivaba super, minimaalne oktaaniarv (RON) 95
Põhivarustuses pliivaba tavaline kütus, minimaalne oktaaniarv (RON) 91
Elektrisüsteem
Vahelduvvoolugeneraator püsiv magnetiline vahelduvvoolugeneraator 416 W (nimivõimsus)
Aku 12 V / 10 Ah, hooldusvaba
Jõuülekandesüsteem
Sidur Mitmekettaline märgsidur (tagaratta blokeerumist vähendav), mehaaniline
Käigukast Karterisse integreeritud pidevalt hambuv 6-käiguline käigukast
Ajam Kettülekanne, leevenditega tagaratta rummul
Šassii/pidurid
Raam Sillatüüpi raam, terasest konstruktsioon
Esiratta asukoht/vedrustus Pööratud asendis teleskoopkahvel, Ø 43 mm
Tagaratta asukoht/vedrustus Valualumiiniumist kahepoolne kiik, WAD haru, keskne vedruvarras, hüdrauliliselt reguleeritav eelpingutatud vedru, reguleeritav vedrustus
Esi- ja tagavedrustus 204 mm / 219 mm (põhivarustus: vedrustuse madaldamise komplektiga 184 mm / 199 mm)
Teljevahe 1593 mm
Järeljooks 126 mm
Roolikannu pöördenurk 62°
Veljed Ristised kodarveljed
Eesmine velg 2,15 × 21 tolli
Tagumine velg 4,25 × 17 tolli
Eesmised rehvid 90/90 21
Tagumised rehvid 150/70 R17
Eesmine pidur Kaks piduriketast, ujuvad pidurikettad, Ø 305 mm, kahekolvilise liikuva pidurisadulaga
Tagumine pidur Üks ketaspidur, Ø 265 mm, ühe kolviga liikuv pidurisadul
ABS-süsteem BMW Motorradi ABS-süsteem (eemaldatav)
Mõõdud/kaalud
Istme kõrgus 860 mm (põhivarustuse vedrustuse madaldamise komplektiga: 815 mm, põhivarustuse madal iste: 835 mm, põhivarustuse mugavusiste: 875 mm, põhivarustuse Rallye iste: 890 mm)
Jala sisemine kaar 1910 mm (põhivarustuse vedrustuse madaldamise komplektiga: 1830 mm, põhivarustuse madal iste: 1870 mm, põhivarustuse mugavusiste: 1950 mm, põhivarustuse Rallye iste: 1980 mm)
Paagi kasutatav maht 15 l
Varu umbes 3,5 l
Jala sisemine kaar, tühimass 1810 mm
Pikkus 2305 mm
Kõrgus (v.a peeglid) 1356 mm
Laius (k.a peeglid) 922 mm
Tühimass, sõiduks valmis, täispaagiga 1) 229 kg
Lubatud kogukaal 445 kg
Kandevõime (standardvarustusega) 216 kg

Tühimassiga seotud tehnilised andmed (DIN)
1) Vastavalt 93/93/EMÜ kõikide vedelike suunistele on kütusepaak vähemalt 90% ulatuses täidetud

SOORITUSVÕIMET TÕSTEV LISAVARUSTUS.

HP sportsummuti

• Peale libistatav summuti tekitab „kurguhäält“ ning lisab sportlikku välimust
• Summuti on valmistatud titaanist (kest, ühendav toru ja sisemus)
• Süsinikust valmistatud otsak ja kuumusekaitse
• Kaalub vähem kui valmissummuti
• Suurenenud pöördemoment madalatel ja keskmistel pööretel, suurem võimsus standardkonfiguratsoonis

PANIPAIGAD.

Vario kohver

• Must plastkorpus
• Kohvri mahutavust saab latti liigutades reguleerida
• Mahutavus: umbes 20–29 l (paremal), umbes 30–39 l (vasakul)
• Uuenduslik mehhanism mootorratta külge kinnitamiseks
• Valikuline: vooder

Kütusepaagile asetatav kott

• Pritsmekindla kaabliavausega kütusepaagile asetatav kott
• Vetthülgavad tõmblukuga välistaskud
• Integreeritud vihmakaitse ning kaardiaken
• Stabiliseeriv latt võimaldab kinnitada kaarditasku või lisapagasit

ERGONOOMIKA JA MUGAVUS.

Enduro jalatoed

• Parem haarduvus ja paranenud kontroll sõiduki üle, kui sõidate maastikul või seisate püsti
• Sooneline materjal ja kuju ei lase jalal libiseda
• Soonte pikkus: 90 mm
• Täppisvalatud kõrglegeeritud roostevabast terasest
• Need ei takista käigukangi ega jalgpidurite kasutamist (jalatugede kõrguse muutmine seda ei mõjuta)

Väike ja kirgas tuuleklaas

• Sportlik välimus ning suurepärane tuule- ja ilmakaitse
• Standardsest F 850 GS-i tuuleklaasist madalam (umbes 105 mm võrra), kuid sama laiusega
• F 750 GS-i standardse tuuleklaasiga identne
• Kriimustuskindel pealispind tagab pikaajalise selguse ja läbipaistvuse
• Üldine tegevusluba

Rallye mootorrattaiste

• Jäigem iste, mis on mõeldud maastikul sõitmiseks
• Standardistmest kitsam iste
• Sale ja kitsas siluett rõhutab Enduro välimust
• Sobib kasutamiseks 2-le inimesele (reisijatel on vähem mugavust)
• Värvus: Must/hall

NAVIGEERIMINE.

Laske uuel Navigator VI-l end oma elu parimatele sõitudele viia. Suur 5-tolline puutetundlik ekraan näitab teed, et saaksite kogeda piiritut sõidunaudingut. Ekraanil on ümar polarisatsioonifilter (CPOL), mis vähendab peegeldusi, parandab kontrastsust ning garanteerib optimaalse loetavuse ka otsese päikesevalguse käes. Kogege uusi marsruute ning sihtkohti, kasutades selleks „kurviliste teede“ marsruudivalikut ning „suurte peateede vältimise“ funktsiooni koos „edasi-tagasi“ funktsiooniga, mis loob marsruudi edasi-tagasi reisi aja, vahemaa või vahepeatuste põhjal. Et saaksite sõidu ajal kauneimaid vaateid nautida, annavad „loodusliku abi“ viiped teile täpse kirjelduse ümbritsevast piirkonnast. Teie seate enda teekonna helirea: Bluetooth-tehnoloogia ja uue „muusika voogesituse“ funktsiooni abil saate kuulata kõiki oma telefonis olevaid palasid. Olge režissöör ning juhtige otse navigatsioonist süsteemiga sobituvaid pardakaameraid.
Valikuline „nutitelefoni lüli“ rakendus annab teile ajakohast reaalajas infot liikluse ja ilma kohta. „4 nupuga raam“ tagab kõikide funktsioonide mugava kasutamise reisi ajal.
Teil on ligipääs eelpaigaldatud kaardiandmete elukestvatele uuendustele.
Veel üks asi: tänu valikulisele autopaigalduse komplektile on Navigator VI täiuslik reisikaaslane ka teie autos.

BMW Motorrad Navigator V

Suure 5-tollise TFT-värviekraaniga Navigator V on ideaalne elektrooniline abimees pühendunud mootorratturitele. BaseCampi tarkvara abil saate oma lemmikmarsruute viimse detailini ette planeerida. Valige kiireim või lühim marsruut või hoopiski „käänuliste teede“ valik, kui eelistate midagi põnevamat. Nutitelefoniga ühendatav rakendus, mis toob teieni reaalajas liiklusteabe ning ilmaennustuse, ütleb teile kõik vajaliku just siis, kui seda vajate. Tekstilugeja teated koos teid ümbritseva üksikasjalike kirjeldustega hoiab teid teie valitud marsruudil toimuvaga kursis. Bluetooth-tehnoloogia ja valikuline BMW Motorradi sidesüsteem edastavad marsruudijuhised läbi juhtmeta vastuvõtja otse kiivrisse, lisaks saate telefonikõnede jaoks kasutada vabakäefunktsiooni.
Kaardid on eelnevalt installitud ning teile on tagatud elukestvad tasuta uuendused.

BMW Motorradi nutitelefoni hoidik

• Tolmu- ja veekindlal tugeval nutitelefoni ümbrisel on aken ja laadimisavaus
• Nutitelefoni saab laadida mikro-USB või traadita vastuvõtja abil, kasutades selleks Qi standardit²
• Telefonihoidikut saab 90° keerata, mis võimaldab telefoni hoida vertikaalselt või horisontaalselt
• Sobib kuni 5-tolliste ekraanidega telefonidele, mille kõrgus on kuni 13,8 cm, laius kuni 7,3 cm ja paksus kuni 1,1 cm
• Sobib sõiduki spetsiifilisele hoidikule, mis on loodud BMW Motorradi Navigatorile³
² Qi-ühilduvatele nutitelefonidele (Qi on lühikese vahemaa tagant energia juhtmevaba edastamine elektromagnetilise induktsiooni kaudu)
³ Ei sisaldu tarnes

TURVALISUS.

Alumiiniumist enduro mootorikaitse

• Alumiiniumist valmistatud anodeeritud tugev kate (2 mm)
• Kaitseb mootorit lendavate kivikeste ja takistustelt või maapinnalt saadud löökide eest
•  Tunduvalt pikem ja laiem kui standardne mootorikaitse
• Võimendab masina off-roadi iseloomu
• Klambrid on valmistatud eriterasest

Tulede kaitse

• Kaitseb tulesid lendavate kivikeste eest, kui sõidate maastikul
• Esitulede kaitsel on klõpsatav kinnitus, mis muudab nende paigalduse ja eemaldamise eriti kergeks. Klõpsatavad kinnitused on mootorrattale kinnitatud.
• Ainult maastikul sõitmiseks
• Ainult LED-esituledele

Täiendav LED-esituli

• Võimsatel LED lisa-esituledel on valualumiiniumist korpus
• Parema nähtavuse tõttu on teedel liiklemine turvalisem
• LED-tuled on niivõrd kauakestvad, et neid peetakse praktiliselt kulumiskindlaks. Nende kasutamine on lisaks tõrke- ja hooldusvaba
• Läbimõõt ligikaudu 70 mm, pikkus ligikaudu 110 mm

HOOLDUS JA TEHNILISED ÜKSIKASJAD.

Automaatne ketiõlitussüsteem

• Õlitab pidevalt ajamiketti
• Vähendab ülalpidamis- ja hoolduskulusid
• Pikendab keti eluiga

BIKE CONFIGURATOR