R 1250 GS Adventure
Uus BMW R 1250 GS Adventure.
Uus BMW R 1250 GS Adventure on ehitatud teie proovikivide ületamiseks. Läbimatud teed, rasked tingimused ja kaugeimad sihtkohad ei ole duaalsportmootorrattale probleemiks. Tänu suuremale, 1254 cm3 töömahule ja 100 kW (136 hj) võimsusele on teil veelgi rohkem jõudu metsiku looduse, kõrbe või maateede vallutamiseks. Lisaks suuremale jõudlusele töötab mootor ka tõhusamalt ning annab teile vastupidavuse, mida vajate järgmise etapi finišisse jõudmiseks. Muutuv ülanukkvõlliga juhtsüsteem BMW ShiftCam on täiesti uus funktsionaalsus – see annab teile igas mootori kiirusvahemikus iseseisvuse ning vastamisi olevale kaksikmootorile seniolematu sõidukultuuri. Sõltumata sellest, milline seiklus teid tagant utsitab, BMW R 1250 GS Adventure läheb teiega lõpuni välja.
Teie teekond ongi eesmärk.
Avastage uusi kultuure.
BMW Motorrad liigub BMW ShiftCami muutuva nukkvõlli kontrollsüsteemiga uutesse vetesse. Mida see teile tähendab? See tähendab sujuvamat sõitu väiksematel kiirustel ning kõrget pöördemomenti igas kiirusvahemikus. Selle tulemuseks on tasakaalustatud mootori töö, mis annab teile mudeliga R 1250 GS Adventure sõites rohkem enesekindlust. Mootori töömaht on nüüd 1254 cm3. See jõudluse kasv – 100kW (136 hj) ja max 143 Nm pöördemoment 6250 pöördel minutis – torkab eriliselt silma mis tahes maastikul. Kõrge pöördemomendikõver, elastsus koos muljetavaldava sprindivõimsusega ning suveräänne kiirendus lasevad teil seiklusi veelgi intensiivsemalt kogeda. BMW ShiftCamiga mootori ületöötamine tagab optimaalse põlemisprotsessi ning suurendab seega üldist energiatõhusust.
See on uus.
Jääge stiilile kindlaks.
BMW R 1250 GS Adventure disain annab edasi puhtakujulist robustsust. Uus galvaniseeritud radiaatorivõre ja uus kaas õli sisselaskeaval teevad esiosa veelgi vastupidavamaks. Nii ümberdisainitud mootori kaitseraud kui ka paagi kaitseraud viivad muljetavaldava ilme täiuseni.
Ühenduvus koos kõrglahutusega värvilise ekraaniga kuulub standardvarustusse.
Ühendage oma nutitelefon Bluetoothi kaudu rattaga. 6,5-tolline TFT-ekraan kuvab kogu teavet mootorratta kohta ning pakub seoses nutitelefoniga muidki funktsionaalsuseid, nagu näiteks navigeerimine, muusika ja helistamine.
Standardsed sõidurežiimid.
Ideaalne mägedes reisimiseks: BMW R 1250 GS standardvarustusse kuulub mäeltsõidu sõidukontroll (HSC), mis muudab nõlvadelt sõitmahakkamise lihtsamaks.
Mootor | |
---|---|
Tüüp | Õhk-/vedelikjahutusega neljataktiline ja kahesilindriline boksermootor, kaks ülanukkvõlli, üks tasakaaluvõll ja mootori muutuvate faasidega süsteem BMW ShiftCam. |
Kolvikäik × silindri läbimõõt | 102,5 mm × 76 mm |
Töömaht | 1254 cm3 |
Nimivõimsus | 100 kW (136 hj) 7750 p/min juures |
Maksimaalne pöördemoment | 143 Nm 6250 p/min juures |
Surveaste | 12,5 : 1 |
Segukontroll | Elektrooniline sissepritse |
Heitekontroll | Suletud kolmiskatalüüsjärelpõleti, heitestandard EU-4 |
Jõudlus/kütusekulu | |
Maksimaalne kiirus | üle 200 km/h |
Kütusekulu 100 km kohta vastavalt WMTC andmetele | 4,75 l |
Kütuse tüüp | Pliivaba super, oktaaniarv (RON) 95, kohanduv kütuse kvaliteediregulatsioon (91 kuni 98 RON) |
Elektrisüsteem | |
Vahelduvvoolugeneraator | Kolmefaasiline vahelduvvoolugeneraator, 510 W (nimivõimsus) |
Aku | 12 V / 11,8 Ah, hooldusvaba |
Jõuülekandesüsteem | |
Sidur | Õlitatud sidur, hüdrauliliselt juhitav |
Käigukast | Spiraalsete hammasratastega pidevalt hambuv 6-käiguline käigukast |
Ajam | Võllajam |
Šassii/pidurid | |
Raam | Kaheosaline, poldid esi- ja tagaosas, kandev mootor |
Esiratta asukoht/vedrustus | BMW Motorradi Telelever; tugilati läbimõõt 37 mm, keskne vedrutugi |
Tagaratta asukoht/vedrustus | BMW Motorradi Paraleveriga valualumiiniumist ühepoolne kiik; WAD tugi (sõiduga seotud amortisaatorid), hüdrauliliselt reguleeritav eelpingutatud vedru (pidevalt muutuv) käsiratta juures, reguleeritav vedrustus käsiratta juures |
Esi- ja tagavedrustus | 210 mm / 220 mm |
Teljevahe | 1504 mm |
Järeljooks | 95,4 mm |
Roolikannu pöördenurk | 65,1° |
Veljed | Ristised kodarveljed |
Eesmine velg | 3,00 × 19 tolli |
Tagumine velg | 4,50 x 17 tolli |
Eesmised rehvid | 120/70 R 19 |
Tagumised rehvid | 170/60 R 17 |
Eesmine pidur | Kaks ketaspidurit, ujuvad pidurikettad, läbimõõt 305 mm, 4 kolviga radiaalsed pidurisadulad |
Tagumine pidur | Üks ketaspidur, diameeter 276 mm, kahe kolviga liikuv pidurisadul |
ABS-süsteem | BMW Motorradi eraldamatu ABS (osaliselt eraldatav), lahutatav |
Mõõdud/kaalud | |
Istme kõrgus | 890/910 mm |
Jala sisemine kaar | 1950/1990 mm |
Paagi kasutatav maht | 30 l |
Varu | umbes 4 l |
Pikkus (üle porilaua) | 2270 mm |
Kõrgus (üle tuuleklaasi) | 1460 mm |
Laius (üle peegli) | 980 mm |
Tühimass, sõiduks valmis, täispaagiga | 268 kg |
Lubatud kogumass | 485 kg |
Kandevõime (standardvarustusega) | 217 kg |
Tühimassiga seotud tehnilised andmed (DIN)
1) Vastavalt VO (EU) 168/2013 suunistele koos kõigi vedelikega, põhivarustusega ning vähemalt 90% ulatuses täidetud kütusepaagi kasutatava ruumiga.
PANIPAIGAD.
Alumiiniumist pagasisüsteem
Ideaalne lahendus pikamaareisifännidele, kes nõuavad endalt ja oma varustuselt maksimumi ka ekstreemsetes oludes: vastupidav, tolmu- ja veekindel alumiiniumpagasisüsteem, mis koosneb järgmistest osadest.
• Alumiiniumist kohver paremale küljele paigaldamiseks
• Hoiuruumi umbes 36 l
• Alumiiniumist kohver vasakule küljele paigaldamiseks
• Hoiuruumi umbes 44 l
• Alumiiniumist pealiskohver, nt BMW Motorradi kiivrile
• Hoiuruumi umbes 32 l
• Alumiiniumist pagasisüsteem on samuti saadaval mustast anodeeritud alumiiniumist
Atacama pehmed pagasikotid
Atacama robustsete materjalide segust valmistatud pehmete pagasikottide kasuks räägivad nutikad detailid ja suur mahutavus. Pagasirull mahutab 40 l, küljetaskud kokku 60 l. Lisaks veekindlale voodrilepakuvad lisaruumi mitu taskut. Tugevad kandepidemed ja mootorrattale kinnitamiseks kiiravatavad klambrid tagavad turvalise haarde ning äärmiselt praktilise käsitletavuse.
ERGONOOMIKA JA MUGAVUS.
Seadistatav sõitja jalatugi
Vedruga ja plastikust pinnaga jalatoed on kolme asendisse seadistatavad ning pakuvad maksimaalset mugavust ja stabiilset jalahoidu nii teel kui ka maastikul sõites. See tähendab paremat haardumist maapinnaga ning seistes sõites veelgi paremat kontrolli masina üle.
Seadistatav sõitja jalatugi, must
Vedruga ja plastikust pinnaga jalatoed on kolme asendisse seadistatavad ning pakuvad maksimaalset mugavust ja stabiilset jalahoidu nii teel kui ka maastikul sõites. See tähendab paremat haardumist maapinnaga ning seistes sõites veelgi paremat kontrolli masina üle.
Rally sõiduiste
See kompaktne Rally sõiduiste on valmistatud spetsiaalselt maastikul kasutamiseks ning pakub pikkadele juhtidele maastikul maksimaalset liikumisvabadust. Ruumi on isegi kaassõitjasadulas sõitjale. Voolujooneline, ergonoomiline ja mitmevärviline kujundus annavad masina tagumisele osale eriti sportliku ilme.
NAVIGATSIOON JA KOMMUNIKATSIOON.
BMW Motorradi Navigator VI
Multifunktsionaalne Navigator VI muudab marsruudi planeerimise lapsemänguks. 16 GB välkmälu ja viietollise puuteekraaniga süsteem näitab alati usaldusväärselt teed. Tänu ümmargusele polariseerimisfiltrile (CPOL) on veekindel ekraan isegi otsese päikesevalguse puhul lihtsasti loetav. Nutitelefonile sarnases korpuses olev kõrglahutusega ekraan pakub kogu olulist teavet ning vajalikku ülevaadet igas olukorras. Mitmed lisafunktsioonid muudavad plaanimise ja reisimise erutavaks elamuseks. See võimaldab marsruute luua vastavalt isiklikele eelistustele, nautimaks sõitmist käänulistel ja vähese liiklusega teedel. Tundmatul maastikul on suvand „Round trip“ eriti kasulik, kuna see juhatab teid alati usaldusväärselt alguskohta tagasi. Bluetooth-ühendus BMW Motorradi kommunikatsioonisüsteemiga ja valikuline rakendus Smartphone Link pakuvad teel olles puhtakujulist multimeedia-meelelahutust: navigatsioonisüsteemiteatised, telefonikõned ja muusika voogedastus; ka ilmateate küsimine või liiklusummikuteabe pärimine pole probleemiks. Koos navigeerimise ettevalmistamisega on saadaval ka muud funktsioonid, näiteks „Minu mootorratas“, ning seda saab juhtida ka käepidemes oleva multikontrolleri abil. Need, kes on valinud eelnevalt paigaldatud kaardiandmed, on alati uusima infoga kursis – seda tänu eluaegsetele tasuta kaardivärskendustele.
TURVALISUS.
Enduro alumiiniumist põhjakaitse
Tugev alumiiniumist enduro mootorikaitse kaitseb mootori põhja tõhusalt kivitäkete ja kahjustuste eest. Alumiiniumist kaitse, mis on spetsiaalselt maastikul kasutamiseks disainitud, on 2 mm paksune ning oluliselt laiem ja pikem kui standardne mootorikaitse. Selle kuju võimendab masina silmatorkavat maastikusõidukujundust.
Enduro alumiiniumist põhjakaitse, must
Tugev alumiiniumist enduro mootorikaitse kaitseb mootori põhja tõhusalt kivitäkete ja kahjustuste eest. Alumiiniumist kaitse, mis on spetsiaalselt maastikul kasutamiseks disainitud, on 2 mm paksune ning oluliselt laiem ja pikem kui standardne mootorikaitse. Selle kuju võimendab masina silmatorkavat maastikusõidukujundust.
Lisa-LED-esituled
Intensiivsed lisa-LED-esituled alumiiniumkorpuses tagavad, et näete ja olete nähtav paremini udus ja vihmas – see suurendab ka ohutust. Samal ajal tagavad need parema teevalgustuse tänu päevavalgusele sarnast tooni valgusele. LED-tehnoloogia tagab peaaegu kulumisvaba töö.