DCSIMG
Inchcape Motors Estonia BMW Motorrad importöör

R 1250 GS Adventure

Uus BMW R 1250 GS Adventure.

Uus BMW R 1250 GS Adventure on ehitatud teie proovikivide ületamiseks. Läbimatud teed, rasked tingimused ja kaugeimad sihtkohad ei ole duaalsportmootorrattale probleemiks. Tänu suuremale, 1254 cm3 töömahule ja 100 kW (136 hj) võimsusele on teil veelgi rohkem jõudu metsiku looduse, kõrbe või maateede vallutamiseks. Lisaks suuremale jõudlusele töötab mootor ka tõhusamalt ning annab teile vastupidavuse, mida vajate järgmise etapi finišisse jõudmiseks. Muutuv ülanukkvõlliga juhtsüsteem BMW ShiftCam on täiesti uus funktsionaalsus – see annab teile igas mootori kiirusvahemikus iseseisvuse ning vastamisi olevale kaksikmootorile seniolematu sõidukultuuri. Sõltumata sellest, milline seiklus teid tagant utsitab, BMW R 1250 GS Adventure läheb teiega lõpuni välja.

Teie teekond ongi eesmärk.

Avastage uusi kultuure.

BMW Motorrad liigub BMW ShiftCami muutuva nukkvõlli kontrollsüsteemiga uutesse vetesse. Mida see teile tähendab? See tähendab sujuvamat sõitu väiksematel kiirustel ning kõrget pöördemomenti igas kiirusvahemikus. Selle tulemuseks on tasakaalustatud mootori töö, mis annab teile mudeliga R 1250 GS Adventure sõites rohkem enesekindlust. Mootori töömaht on nüüd 1254 cm3. See jõudluse kasv – 100kW (136 hj) ja max 143 Nm pöördemoment 6250 pöördel minutis – torkab eriliselt silma mis tahes maastikul. Kõrge pöördemomendikõver, elastsus koos muljetavaldava sprindivõimsusega ning suveräänne kiirendus lasevad teil seiklusi veelgi intensiivsemalt kogeda. BMW ShiftCamiga mootori ületöötamine tagab optimaalse põlemisprotsessi ning suurendab seega üldist energiatõhusust.

See on uus.

Jääge stiilile kindlaks.

BMW R 1250 GS Adventure disain annab edasi puhtakujulist robustsust. Uus galvaniseeritud radiaatorivõre ja uus kaas õli sisselaskeaval teevad esiosa veelgi vastupidavamaks. Nii ümberdisainitud mootori kaitseraud kui ka paagi kaitseraud viivad muljetavaldava ilme täiuseni.

Ühenduvus koos kõrglahutusega värvilise ekraaniga kuulub standardvarustusse.

Ühendage oma nutitelefon Bluetoothi kaudu rattaga. 6,5-tolline TFT-ekraan kuvab kogu teavet mootorratta kohta ning pakub seoses nutitelefoniga muidki funktsionaalsuseid, nagu näiteks navigeerimine, muusika ja helistamine.

Standardsed sõidurežiimid.

Ideaalne mägedes reisimiseks: BMW R 1250 GS standardvarustusse kuulub mäeltsõidu sõidukontroll (HSC), mis muudab nõlvadelt sõitmahakkamise lihtsamaks.

Mootor
Tüüp Õhk-/vedelikjahutusega neljataktiline ja kahesilindriline boksermootor, kaks ülanukkvõlli, üks tasakaaluvõll ja mootori muutuvate faasidega süsteem BMW ShiftCam.
Kolvikäik × silindri läbimõõt 102,5 mm × 76 mm
Töömaht 1254 cm3
Nimivõimsus 100 kW (136 hj) 7750 p/min juures
Maksimaalne pöördemoment 143 Nm 6250 p/min juures
Surveaste 12,5 : 1
Segukontroll Elektrooniline sissepritse
Heitekontroll Suletud kolmiskatalüüsjärelpõleti, heitestandard EU-4
Jõudlus/kütusekulu
Maksimaalne kiirus üle 200 km/h
Kütusekulu 100 km kohta vastavalt WMTC andmetele 4,75 l
Kütuse tüüp Pliivaba super, oktaaniarv (RON) 95, kohanduv kütuse kvaliteediregulatsioon (91 kuni 98 RON)
Elektrisüsteem
Vahelduvvoolugeneraator Kolmefaasiline vahelduvvoolugeneraator, 510 W (nimivõimsus)
Aku 12 V / 11,8 Ah, hooldusvaba
Jõuülekandesüsteem
Sidur Õlitatud sidur, hüdrauliliselt juhitav
Käigukast Spiraalsete hammasratastega pidevalt hambuv 6-käiguline käigukast
Ajam Võllajam
Šassii/pidurid
Raam Kaheosaline, poldid esi- ja tagaosas, kandev mootor
Esiratta asukoht/vedrustus BMW Motorradi Telelever; tugilati läbimõõt 37 mm, keskne vedrutugi
Tagaratta asukoht/vedrustus BMW Motorradi Paraleveriga valualumiiniumist ühepoolne kiik; WAD tugi (sõiduga seotud amortisaatorid), hüdrauliliselt reguleeritav eelpingutatud vedru (pidevalt muutuv) käsiratta juures, reguleeritav vedrustus käsiratta juures
Esi- ja tagavedrustus 210 mm / 220 mm
Teljevahe 1504 mm
Järeljooks 95,4 mm
Roolikannu pöördenurk 65,1°
Veljed Ristised kodarveljed
Eesmine velg 3,00 × 19 tolli
Tagumine velg 4,50 x 17 tolli
Eesmised rehvid 120/70 R 19
Tagumised rehvid 170/60 R 17
Eesmine pidur Kaks ketaspidurit, ujuvad pidurikettad, läbimõõt 305 mm, 4 kolviga radiaalsed pidurisadulad
Tagumine pidur Üks ketaspidur, diameeter 276 mm, kahe kolviga liikuv pidurisadul
ABS-süsteem BMW Motorradi eraldamatu ABS (osaliselt eraldatav), lahutatav
Mõõdud/kaalud
Istme kõrgus 890/910 mm
Jala sisemine kaar 1950/1990 mm
Paagi kasutatav maht 30 l
Varu umbes 4 l
Pikkus (üle porilaua) 2270 mm
Kõrgus (üle tuuleklaasi) 1460 mm
Laius (üle peegli) 980 mm
Tühimass, sõiduks valmis, täispaagiga 268 kg
Lubatud kogumass 485 kg
Kandevõime (standardvarustusega) 217 kg

 

Tühimassiga seotud tehnilised andmed (DIN)
1) Vastavalt VO (EU) 168/2013 suunistele koos kõigi vedelikega, põhivarustusega ning vähemalt 90% ulatuses täidetud kütusepaagi kasutatava ruumiga.

PANIPAIGAD.

Alumiiniumist pagasisüsteem

Ideaalne lahendus pikamaareisifännidele, kes nõuavad endalt ja oma varustuselt maksimumi ka ekstreemsetes oludes: vastupidav, tolmu- ja veekindel alumiiniumpagasisüsteem, mis koosneb järgmistest osadest.
• Alumiiniumist kohver paremale küljele paigaldamiseks
• Hoiuruumi umbes 36 l
• Alumiiniumist kohver vasakule küljele paigaldamiseks
• Hoiuruumi umbes 44 l
• Alumiiniumist pealiskohver, nt BMW Motorradi kiivrile
• Hoiuruumi umbes 32 l
• Alumiiniumist pagasisüsteem on samuti saadaval mustast anodeeritud alumiiniumist

Atacama pehmed pagasikotid

Atacama robustsete materjalide segust valmistatud pehmete pagasikottide kasuks räägivad nutikad detailid ja suur mahutavus. Pagasirull mahutab 40 l, küljetaskud kokku 60 l. Lisaks veekindlale voodrilepakuvad lisaruumi mitu taskut. Tugevad kandepidemed ja mootorrattale kinnitamiseks kiiravatavad klambrid tagavad turvalise haarde ning äärmiselt praktilise käsitletavuse.

ERGONOOMIKA JA MUGAVUS.

Seadistatav sõitja jalatugi

Vedruga ja plastikust pinnaga jalatoed on kolme asendisse seadistatavad ning pakuvad maksimaalset mugavust ja stabiilset jalahoidu nii teel kui ka maastikul sõites. See tähendab paremat haardumist maapinnaga ning seistes sõites veelgi paremat kontrolli masina üle.

Seadistatav sõitja jalatugi, must

Vedruga ja plastikust pinnaga jalatoed on kolme asendisse seadistatavad ning pakuvad maksimaalset mugavust ja stabiilset jalahoidu nii teel kui ka maastikul sõites. See tähendab paremat haardumist maapinnaga ning seistes sõites veelgi paremat kontrolli masina üle.

Rally sõiduiste

See kompaktne Rally sõiduiste on valmistatud spetsiaalselt maastikul kasutamiseks ning pakub pikkadele juhtidele maastikul maksimaalset liikumisvabadust. Ruumi on isegi kaassõitjasadulas sõitjale. Voolujooneline, ergonoomiline ja mitmevärviline kujundus annavad masina tagumisele osale eriti sportliku ilme.

NAVIGATSIOON JA KOMMUNIKATSIOON.

BMW Motorradi Navigator VI

Multifunktsionaalne Navigator VI muudab marsruudi planeerimise lapsemänguks. 16 GB välkmälu ja viietollise puuteekraaniga süsteem näitab alati usaldusväärselt teed. Tänu ümmargusele polariseerimisfiltrile (CPOL) on veekindel ekraan isegi otsese päikesevalguse puhul lihtsasti loetav. Nutitelefonile sarnases korpuses olev kõrglahutusega ekraan pakub kogu olulist teavet ning vajalikku ülevaadet igas olukorras. Mitmed lisafunktsioonid muudavad plaanimise ja reisimise erutavaks elamuseks. See võimaldab marsruute luua vastavalt isiklikele eelistustele, nautimaks sõitmist käänulistel ja vähese liiklusega teedel. Tundmatul maastikul on suvand „Round trip“ eriti kasulik, kuna see juhatab teid alati usaldusväärselt alguskohta tagasi. Bluetooth-ühendus BMW Motorradi kommunikatsioonisüsteemiga ja valikuline rakendus Smartphone Link pakuvad teel olles puhtakujulist multimeedia-meelelahutust: navigatsioonisüsteemiteatised, telefonikõned ja muusika voogedastus; ka ilmateate küsimine või liiklusummikuteabe pärimine pole probleemiks. Koos navigeerimise ettevalmistamisega on saadaval ka muud funktsioonid, näiteks „Minu mootorratas“, ning seda saab juhtida ka käepidemes oleva multikontrolleri abil. Need, kes on valinud eelnevalt paigaldatud kaardiandmed, on alati uusima infoga kursis – seda tänu eluaegsetele tasuta kaardivärskendustele.

TURVALISUS.

Enduro alumiiniumist põhjakaitse

Tugev alumiiniumist enduro mootorikaitse kaitseb mootori põhja tõhusalt kivitäkete ja kahjustuste eest. Alumiiniumist kaitse, mis on spetsiaalselt maastikul kasutamiseks disainitud, on 2 mm paksune ning oluliselt laiem ja pikem kui standardne mootorikaitse. Selle kuju võimendab masina silmatorkavat maastikusõidukujundust.

Enduro alumiiniumist põhjakaitse, must

Tugev alumiiniumist enduro mootorikaitse kaitseb mootori põhja tõhusalt kivitäkete ja kahjustuste eest. Alumiiniumist kaitse, mis on spetsiaalselt maastikul kasutamiseks disainitud, on 2 mm paksune ning oluliselt laiem ja pikem kui standardne mootorikaitse. Selle kuju võimendab masina silmatorkavat maastikusõidukujundust.

Lisa-LED-esituled

Intensiivsed lisa-LED-esituled alumiiniumkorpuses tagavad, et näete ja olete nähtav paremini udus ja vihmas – see suurendab ka ohutust. Samal ajal tagavad need parema teevalgustuse tänu päevavalgusele sarnast tooni valgusele. LED-tehnoloogia tagab peaaegu kulumisvaba töö.

Bike configurator