DCSIMG
Inchcape Motors Estonia BMW Motorrad importöör

R 1250 GS

Veelgi rohkem võimsust seiklusteks.

Uus BMW R 1250 GS: kontsentreeritud jõudlus kohtub muljetavaldava tõhususega. Uue BMW R 1250 GS puhul kogete uut boksermootorit veelgi vahetumalt. Suurem mootori töömaht pakub rohkem jõudlust – 136 hj ja 1250 cm3. Muutuv ülanukkvõlliga juhtsüsteem BMW ShiftCam tagab parima jõuülekande ja seda nii suurtel kui ka väikestel kiirustel. Olgu siis linnas, maanteel või, muidugi mõista, maastikul: iga meeter annab teile rohkem vabadust ja suurendab sõidunaudingut. Uued stiilid ja värvid, mitmed tehnilised detailid ja põnevad isikupärastamisvõimalused muudavad BMW R 1250 GS karakteri veelgi intensiivsemaks.

Jõudlus, tõhusus, kontroll.

Uue R 1250 GS kaksiksilindriga boksermootor paelub oma mitmekülgsusega esimesest hetkest peale. Selle karakter on eksimatult äratuntav – igas mootori kiirusevahemikus. See pakub paremat jõudlust ning samal ajal ka sujuvat sõitu väiksematel kiirustel. Muutuv ülanukkvõlliga juhtsüsteem BMW ShiftCam tagab võimsama pöördemomendikõvera kogu mootori kiirusvahemiku vältel, pakkudes igas sõiduolus paremat kontrolli. Annab jõu ajaks, mil seda vajate. Rohkem töömahtu, rohkem võimsust – suurema tõhususega. Võimas, vähemate käiguvahetustega sõit annab teile iseseisvuse. Lühidalt: tunnete bokseri energiat veelgi vahetumalt.

Ühenduvus koos värvilise ekraaniga kuulub standardvarustusse.

6,5-tolline TFT värviline ekraan kuvab näiteks kiirust ja pöörete arvu minutis, navigeerimisinfot, helistamisteavet, meediat ja sõiduki lisateavet. Ilma pimenedes või tunnelisse sõitmisel kohandatakse automaatselt valgustust ja ekraanivärvide intensiivsust. Isegi tugevas päikesevalguses on kogu info hästi loetav.

Mäesõidu kontroll HSC kuulub standardvarustusse.

Standardne mäesõidukontroll HSC muudab kallakutel liikumahakkamise lihtsamaks. Käsipidurihoovaga saab lihtsa vaevaga rakendada tagapidurit. Ära sõites vabastatakse pidur automaatselt.

BMW Motorrad Spezial.

BMW Motorrad Spezial pakub mudelile R 1250 GS silmatorkavalt disaini kujundavaid Billet Pack detaile. HP Billet Packi detailid rõhutavad oma alumiiniumkomponentidega masina sportlikku karakterit. Eksklusiivse Option 719 Classic Billet Packi detailid on tänu kvaliteetsetele hõbedastele komponentidele stiilseks aktsendiks. Ning Option 719 Storm Billet Packi detailid annavad masinale unikaalse ja robustse hõbehalli ilme.

Standardvarustusse kuuluvad täis-LED-esituled.

Nii lähi- kui ka kaugtulede puhul on valgusvihk tavatuledega võrreldes laiem ning ühtlasem. Lisaks on valgus valgem, muutes kontuurid selgemaks ja suurendades seeläbi olulisel määral passiivset turvalisust.

Dünaamiline pidurduskontroll.

DBC toetab teid hädaolukorras pidurdamisel, takistades sellises ekstreemses olukorras tihti soovimatut gaasi maha keeramist. Sekkumine mootorisse vähendab mootori pöördemomenti. Samal ajal suurendatakse pidurdusvõimet tagarattal. Tulemus: rohkem turvalisust, parim pidurdusvõime kasutamine ratta stabiliseerimiseks ja pidurdusmaa lühendamiseks.

Mootor
Tüüp Õhk-/vedelikjahutusega neljataktiline ja kahesilindriline boksermootor, kaks ülanukkvõlli, üks tasakaaluvõll ja mootori muutuvate faasidega süsteem BMW ShiftCam.
Kolvikäik × silindri läbimõõt 102,5 mm × 76 mm
Töömaht 1254 cm3
Nimivõimsus 100 kW (136 hj) 7750 p/min juures
Maksimaalne pöördemoment 143 Nm 6250 p/min juures
Surveaste 12,5 : 1
Segukontroll Elektrooniline sissepritse
Heitkoguste kontroll Suletud kolmiskatalüüsjärelpõleti, heitkoguste standard EU-4
Jõudlus/kütusekulu
Maksimaalne kiirus üle 200 km/h
Kütusekulu 100 km kohta vastavalt WMTC andmetele 4,75 l
Kütuse tüüp Pliivaba super, oktaaniarv (RON) 95, kohanduv kütuse kvaliteediregulatsioon (91 kuni 98 RON)
Elektrisüsteem
Vahelduvvoolugeneraator Kolmefaasiline vahelduvvoolugeneraator, 510 W (nimivõimsus)
Aku 12 V / 11,8 Ah, hooldusvaba
Jõuülekandesüsteem
Sidur Õlitatud sidur, hüdrauliliselt juhitav
Käigukast Spiraalsete hammasratastega pidevalt hambuv 6-käiguline käigukast
Ajam Võllajam
Šassii/pidurid
Raam Kaheosaline, poldid esi- ja tagaosas, kandev mootor
Esiratta asukoht/vedrustus BMW Motorradi Telelever; tugilati läbimõõt 37 mm, keskne vedrutugi
Tagaratta asukoht/vedrustus Valualumiiniumist kiik BMW Motorradi Paraleveriga; WAD tugi (reisivedrustus),
hüdrauliliselt reguleeritav eelpingutatud vedru (sujuvalt muutuv), vedrustuse reguleeritav summutus käsirattal
Esi- ja tagavedrustus 190 mm / 200 mm
Teljevahe 1525 mm
Järeljooks 99,6 mm
Roolikannu pöördenurk 64,5°
Veljed Valualumiiniumist valuveljed
Eesmine velg 3,00 × 19 tolli
Tagumine velg 4,50 x 17 tolli
Eesmised rehvid 120/70 R 19
Tagumised rehvid 170/60 R 17
Eesmine pidur Kaks ketaspidurit, ujuvad pidurikettad, läbimõõt 305 mm, 4 kolviga radiaalsed pidurisadulad
Tagumine pidur Üks ketaspidur, diameeter 276 mm, kahe kolviga liikuv pidurisadul
ABS-süsteem BMW Motorradi eraldamatu ABS (osaliselt eraldatav), lahutatav
Mõõdud/kaalud
Istme kõrgus 850/870 mm (madaldatud vedrustus* 800/820 mm) *lisavarustus
Jala sisemine kaar 1870/1910 mm (madalam istme kõrgus * 1750/1790 mm) *lisavarustus
Paagi kasutatav maht 20 l
Varu umbes 4 l
Pikkus (üle porilaua) 2207 mm
Kõrgus (üle tuuleklaasi) 1430 mm
Laius (üle peegli) 952,5 mm
Tühimass, sõiduks valmis, täispaagiga 1) 249 kg
Lubatud kogumass 465 kg
Kandevõime (standardvarustusega) 216 kg

Tühimassiga seotud tehnilised andmed (DIN)

1) Vastavalt VO (EU) 168/2013 suunistele koos kõigi vedelikega, põhivarustusega ning vähemalt 90% ulatuses täidetud kütusepaagi kasutatava ruumiga.

HP OSAD.

HP sportsummuti

Kõrgema taseme täpsus: kvaliteetne pealetõmmatav titaanist ja süsinikust otsakorgiga summutisukk tagab robustse heli ja sportliku ilme. Lisaks on Akrapovici sportsummuti standardsest summutist kergem.

PANIPAIGAD.

Must alumiiniumkohver

Robustsed ja nüüd ka musta värvi saadavalolevad alumiiniumkohvrid pakuvad kokku 80 l pagasiruumi. Nad on mõlemad kahe lukuga lukustatavad ning neil on kinnitusavad muu pagasi kinnitamiseks.

  • Maastikule mõeldud robustne alumiiniumkorpus
  • Mahutavus: umbes 36 l (paremal), umbes 44 l (vasakul)
  • Veekindel, tolmukindel, äärmiselt kvaliteetne
  • Valikuline: liistud, kandekäepidemed

Atacama külgtaskud

Mitmekülgsed pehmed pagasikotid mitmete funktsionaalsustega. Tehtud spetsiaalselt maailmaränduritele, keda ei kohuta keerukas maastik. Valmistatud äärmiselt rebenemiskindlast materjalist ja varustatud veekindlate eemaldavate voodritega. Kiirvabastussüsteem võimaldab külgtaskuid kiiresti ratta pakiraamile kinnitada ja sealt eemaldada. Seljakoti funktsionaalsusega pakirull.

  • Atacama külgtaskud, 25 l + 35 l
  • Atacama pagasirull, 40 l

Suur kütusepaagile asetatav kott

Suure veekindla põhitaskuga, kütusepaagile asetatava koti mahutavus varieerub vahemikus 11 kuni 15 l. Vetthülgav välistasku mahutab turvaliselt 0,5 l plastikpudeli. Ka kaarditasku on vetthülgav.

  • Veekindel peamine sahtel
  • Äärmiselt vetthülgav kaarditasku, mille sisemus on kaetud libisemisvastase polüuretaankattega
  • Kandesang ja eemaldatav õlarihm
  • Valikuline: Kütusepaagile asetatava koti paindlik Vario jaotur

DISAIN.

Kroomitud tagumine summuti

Kvaliteetne kroomitud tagumine summuti harmoneerub ideaalselt teiste masina kroomitud osadega.

Radiaatorikatted „Style“, must

Pulbervärviga kaetud roostevabast terasest mustad radiaatorirestid täiendavad visuaalselt mootorratta kerepaneeli ja muudavad sportliku disaini täiuslikuks.

Tagumine jalatugi, must

Need rõhutavad ratta sportlikku disaini veelgi enam: standardsed tagumised jalatoed on nüüd saadaval ka musta värvi.

ERGONOOMIKA JA MUGAVUS.

Kõrge Rallye iste koos pagasiplaadiga

  • See kompaktne Rallye iste on valmistatud spetsiaalselt maastikul kasutamiseks ning pakub pikkadele juhtidele maastikul maksimaalset liikumisvabadust.
  • Ruumi on isegi kaassõitjasadulas sõitjale.
  • Voolujooneline, ergonoomiline ja mitmevärviline kujundus annavad masina tagumisele osale eriti sportliku ilme.

Toonitud Rallye tuuleklaas

Optimaalne maastikul sõitmiseks: piisavalt väike, et selgelt maastikku näha, ning piisav liikumisvabadus seistes sõites.

Seadistatav must käigukang

Seadistatav käigukang on seistes mugavamalt kasutatav. Tarnitakse koos seadistatava varbaosaga.

NAVIGEERIMINE.

BMW Navigator VI

  • Multifunktsionaalne Navigator VI muudab marsruudi planeerimise lapsemänguks. 16 GB välkmälu ja viietollise puuteekraaniga süsteem näitab alati usaldusväärselt teed.
  • Tänu ümmargusele polariseerimisfiltrile (CPOL) on veekindel ekraan isegi otsese päikesevalguse puhul lihtsasti loetav. Nutitelefonile sarnases korpuses olev kõrglahutusega ekraan pakub kogu olulist teavet ning vajalikku ülevaadet igas olukorras.
  • Mitmed lisafunktsioonid muudavad plaanimise ja reisimise erutavaks elamuseks. See võimaldab marsruute luua vastavalt isiklikele eelistustele, nautimaks sõitmist käänulistel ja vähese liiklusega teedel.
  • Tundmatul maastikul on suvand „Round trip“ eriti kasulik, kuna see juhatab teid alati usaldusväärselt alguskohta tagasi.
  • Bluetooth-ühendus BMW Motorradi kommunikatsioonisüsteemiga ja valikuline rakendus Smartphone Link pakuvad teel olles puhtakujulist multimeedia-meelelahutust: navigatsioonisüsteemiteatised, telefonikõned ja muusika voogedastus; ka ilmateate küsimine või liiklusummikuteabe pärimine pole probleemiks.
  • Koos navigeerimise ettevalmistamisega on saadaval ka muud funktsioonid, näiteks „Minu mootorratas“, ning seda saab juhtida ka käepidemes oleva multikontrolleri abil.
  • Need, kes on valinud eelnevalt paigaldatud kaardiandmed, on alati uusima infoga kursis – seda tänu eluaegsetele tasuta kaardivärskendustele.
  • Veel üks asi: tänu valikulisele autopaigalduse komplektile on Navigator VI täiuslik reisikaaslane ka teie autos.

TURVALISUS.

Alumiiniumist enduro mootorikaitse

  • Tugev alumiiniumist enduro mootorikaitse kaitseb mootori põhja tõhusalt kivitäkete ja kahjustuste eest.
  • Alumiiniumist kaitse, mis on spetsiaalselt maastikul kasutamiseks disainitud, on 2 mm paksune ning oluliselt laiem ja pikem kui standardne mootorikaitse.
  • Selle kuju võimendab masina maastikusõidukujundust.

Mootori kaitseraud

  • Robustsed, poleeritud roostevabast terasest mootori kaitserauad kaitsevad usaldusväärselt silindrit ümbritsevat ala kahjustuste eest, piiramata sealjuures kallutamisvabadust.
  • Stabiilne torukonstruktsioon suudab vastu pidada isegi tugevatele kokkupõrgetele ning ennetada kukkumisel tekkivaid raskekujulisi kahjustusi nii maastikul kui asfaldil.

Lisa-LED-esituled

  • Märgilised kiudoptilised juhid annavad standardsetele LED-esituledele nende eksimatult äratuntava ilme.
  • Sisseehitatud päevatuli tagab ka parema nähtavuse ning muudab seeläbi teelolemise turvalisemaks.
Bike Configurator