S 1000 XR
Uus BMW S 1000 XR.
Kurvide ja kilomeetrite proovilepanek.
Ei mingit järeleandmist, nõua kõike. Iseendalt, kuid ka oma rattalt. Alati valmis võitluseks: iga kurv mõne kraadi võrra teravamalt, mõne millimeetri võrra seestpoolt. Kilomeeter kilomeetri järel Uus S 1000 XR. Mootorratas, mis on kompromissitu. Ta kombineerib endas perfektselt sportlikkuse ja pikkade vahemaade läbimise võime. Selle sportlik agressiivsus on üle võetud mudelilt RR. Selle silmapaistev ergonoomika koos püstise ja pingevaba istumisasendiga võimaldab sul samas võistelda igas kurvis ja igal sirgel teelõigul, iga päev. Võidusõit, mis lõppeb alles siis, kui sina seda soovid. Just nii, nagu see olema peab. Meie näeme XRi täpselt sellisena. Milline on sinu nägemus? #NeverStopChallenging.
S 1000 XRi disain
Parimal stardikohal – ka disaini mõttes.
Esikate ja valgustussüsteem on piiritletud teravate äärtega. Rabavate ribidega kombineeritult annavad need talle üldise kuju – agressiivse ja järjekindla viimistluse: pole ime, et visuaalselt lühike tagaosa tuletab meelde baiki.
Terav esiosa, tõusev voolujoonelisus ja mugavad juhtraua käepidemed tekitavad rahuldamatu soovi kilomeetrite läbimise järele. Kilomeetrite järele, mille läbimine pikkade vahemaade jaoks sobilikus asendis on puhas rõõm isegi päevade möödudes – seda tänu täiustatud aerodünaamikale ja kattedisainile. See tagab parema kaitse külma, liiklusmüra ning prahi eest. Reguleeritav tuuleklaas tähendab, et saad muretult, ilma kiivrit liigutamata teed ning odomeetrit jälgida.
Suurem dünaamilisus tänu väiksemale massile.
Dünaamilisuse saladus peitub ka massi taha. Isegi täisvarustusega kaalub S 1000 XR 10 kg vähem kui talle eelnenud mudelid. Kõige kergemas konfiguratsioonis kaalub sõiduvalmis ratas kõigest 223 kg. Sa ei jää grammivõrragi millestki ilma. Vastupidi – tunnetad iga grammi igal meetril. Seda kõike parema kiirenduse, ärksama reageerimise, lühema pidurdustee ja lihtsama manööverdamisvõime osas.
Kiire abi, kõikjal.
Õnnetuse korral võtab BMW Motorradi poolt loodud ECALL „intelligentne hädaabikõne“ süsteem automaatselt ühendust BMW kõnekeskusega. Süsteem on kinnitatud juhtraua külge ja võtab hädaabiga esimesel võimalusel ühendust. ECALL süsteemi kasutamine on katseliselt näidanud, et hädaabi jõuab õnnetuspaika märksa kiiremini ja paremini informeerituna.
Mootor | |
---|---|
Tüüp | Vesi-/õlijahutusega neljataktiline neljasilindriline mootor, neli klappi silindri kohta, kaks ülanukkvõlli |
Kolvikäik × silindri läbimõõt | 80 × 49,7 mm |
Töömaht | 999 cm3 |
Nimivõimsus | 121 kW (165 hj) 11 000 p/min juures |
Maksimaalne pöördemoment | 114 Nm 9250 p/min juures |
Surveaste | 12,5 : 1 |
Segukontroll / mootori juhtimine | Elektrooniline sissepritse |
Heitkoguste kontroll | Reguleeritud kolmiskatalüüsjärelpõleti |
Jõudlus/kütusekulu | |
Maksimaalne kiirus | üle 200 km/h |
Kütusekulu 100 km kohta vastavalt WMTC andmetele | 6,2 l / 100 km |
CO2-heide tuginedes WMTC-le | 144 g/km |
Kütuse tüüp | Pliivaba Premium (maksimaalselt 5% etanooli, E5) / 98 RON / 93 AKI |
Elektrisüsteem | |
Vahelduvvoolugeneraator | 493 W |
Aku | 12 V / 9 Ah, hooldusvaba |
Jõuülekandesüsteem | |
Sidur | Mitmekettaline märgsidur, pöördemomendi piirajaga, isekõvenev |
Käigukast | Kuuekäiguline sünkronisaatoritega käigukast silinderhammasratastega |
Peaülekanne | Kettülekanne, 17/45 |
Šassii/pidurid | |
Raam | Alumiiniumkomposiidist silla raam, osaliselt ennast toetav mootor |
Esiratta asukoht/vedrustus | Tagurpidi teleskoopkahvel, läbimõõt 45 mm, elektrooniliselt reguleeritav vedrustus/surve summutus (Dynamic ESA) |
Tagaratta asukoht/vedrustus | Kahekordsest alumiiniumist tagakahvel, keskne vedrutugi, elektrooniline eelkoormuse regulaator, elektrooniliselt reguleeritav vedrustus/surve summutus (Dynamic ESA) |
Esi- ja tagavedrustus | 150 / 150 mm |
Teljevahe | 1552 mm |
Järeljooks | 116 mm |
Roolikannu pöördenurk | 65,1° |
Veljed | valualumiinium |
Eesmine velg | 3,50 × 17 tolli |
Tagumine velg | 6,00 × 17 tolli |
Eesmised rehvid | 120/70 ZR 17 |
Tagumised rehvid | 190/55 ZR 17 |
Eesmine pidur | Kaks ketaspidurit, läbimõõt 320 mm, ujuvad pidurikettad, 4 kolviga fikseeritud pidurisadulad |
Tagumine pidur | Üks ketaspidur, diameeter 265 mm, kahe kolviga liikuv pidurisadul |
ABS-süsteem | BMW Motorrad Race ABS, osaliselt integraalne |
Mõõdud/kaalud | |
Istme kõrgus | 840 mm (790 mm valikulise madaldatud vedrustusega) |
Jala sisemine kaar | 1880 mm (1809 mm valikulise madaldatud vedrustusega) |
Paagi kasutatav maht | 20 l |
Varu | umbes 4 l |
Pikkus | 2333 mm |
Kõrgus (v.a peeglid) | 1411 mm |
Laius, v.a kotid (sh kotid) | 917 mm (967 mm) |
Kuivmass | 205 kg |
Tühimass, sõiduks valmis, täispaagiga 1) Vastavalt VO (EL) 168/2013 suunistele koos kõigi vedelikega, põhivarustusega ning kasutatavast ruumist vähemalt 90% ulatuses täidetud kütusepaagiga. | 226 kg |
Lubatud kogumass | 450 kg |
Kandevõime (standardvarustusega) | 224 kg |
Tühimassiga seotud tehnilised andmed (DIN)
1) Vastavalt 93/93/EMÜ direktiivile (kehtib kõikide vedelike kohta) on kütusepaak vähemalt 90% ulatuses täidetud
Standardvarustus
• Täis-LED-tuled
• Sõidurežiimid Pro (sh HSC Pro, MSR, ABS Pro ja DTC)
• Dynamic ESA
• integreeritud kotihoidikud
• teemaksukaardi lahter
• istmealune hoiuruum
Lisavarustus
• Dynamic ESA Pro
• Käiguvaheti Shift Assist Pro
• Headlight Pro (ikoonilised DRL/ääretuled ja adaptiivsed nurgatuled)
• Võtmevaba sõitmine
• RDC
• E-Call (riikides, kus see on kasutatav)
• M sepistatud valuveljed
• M kerge aku
• Lisa-LED-tuled
• pagasiraam
• süsinikkiust komplekt ja palju muud
Valikulised lisatarvikud
• sadulakotid
• ülemine osa
• pehmed kotid
• süsinikkiust turvakaared
• madalad/kõrged/toonitud tuuleklaasid
• M treitud osad ja palju muud