DCSIMG
Inchcape Motors Estonia BMW Motorrad importöör

R nineT Scrambler

Aus. Taltsutamatu. Õhkjahutusega.

Tunnetage tuult, võtke naudinguga kurve ja kogege vabadust igal meetril – BMW R nineT Scrambler annab teile võimaluse teha just seda, mida soovite. Jõulise, ainulaadse ja kehtivaid standardeid eiravana viib see teid kõikjale, kuhu soovite. See on mõeldud tõelistele isiksustele, kes soovivad, et nende ratas oleks ehe, minimalistlik ja kõigi reeglite vastane.

Vaadake, kuulake, tunnetage.

R nineT Scrambler püüab tähelepanu oma ainulaadse heliga. Klassikaline 1200 cm3 boksermootor ja kõrgel asetsev topeltsummuti annavad rattale jõulise kiirenduse ja hoolitsevad selle eest, et seda kuuldaks.
R nineT-ga võrreldes asuvad juhtrauad kõrgemal ning mugav iste on teise asetusega. See võimaldab igal sõitjal leida enesekindla, kuid lõõgastunud asendi. Koos veidi madalama vedrustusega läbite ka keerukamad teelõigud kergusega.

Piirideta.

Offroad-rehvid, kõrge asetusega väljalaskesüsteem, tavapärased lõõtsad ning mugav püstine istumisasend – juba esimesel pilgul näete, et Scrambler oma tüüpilise disainiga tagab, et ükski sõit ei pea otsa saama seal, kus tee lõpeb. 19-tolline esiratas, analoog tahhomeeter, terasest Stereo matt metallik kütusepaak ja muud unikaalsed detailid muudavad Scrambleri kvaliteetseks klassikuks. Ja vaja läheb vaid mõnda sammu, et R nineT Scrambler saaks just teie isikupära kohaselt täiendatud.
Visuaalselt efektne detail on ka nahkse välimusega iste. Tippklassi meisterlikkusega valmistatud iste on veekindel, tuues esile selle eheda pinna ja disaini. Rõivad, näiteks tumedad teksad, võivad põhjustada istmekatte tumenemist. Sellised värvimuutused ja paatina on tervitatavad ja neid ei peeta defektideks.
Tüüpiline Scrambler. Tüüpiline BMW Motorrad. R nineT Scrambler pakub turvalisuse, töökindluse ja kvaliteedi kõrgeimat taset. Teie turvalisuse tagavad põhivarustuses olevad ABS ja ASC.
Reegliteta sõit. Väljendage ennast R nineT Scrambleri abil.

Mootor
Tüüp Õhk-/õlijahutusega neljataktiline lamamootor (boksermootor), kaks ülanukkvõlli, neli radiaalse paigutusega klappi silindri kohta, tsentraalne tasakaalustusvõll
Kolvikäik × silindri läbimõõt 101 × 73 mm
Töömaht 1170 cm3
Nimivõimsus 81 kW (110 hj) 7750 p/min juures
Maksimaalne pöördemoment 116 Nm 6000 p/min juures
Surveaste 12,0 : 1
Segukontroll / mootori juhtimine Elektrooniline sissepritse
Heitkoguste kontroll Suletud kolmiskatalüüsjärelpõleti, heitkoguste standard EU-4
Jõudlus/kütusekulu
Maksimaalne kiirus üle 200 km/h
Kütusekulu 100 km kohta püsival kiirusel 90 km/h 4,5 l
Kütusekulu 100 km kohta püsival kiirusel 120 km/h 5,9 l
Kütuse tüüp Pliivaba kütus, oktaaniarv 95–98 (RON) (nimivõimsus 98 RON-i juures)
Elektrisüsteem
Vahelduvvoolugeneraator kolmefaasiline vahelduvvoolugeneraator, 720 W
Aku 12 V / 14 Ah, hooldusvaba
Jõuülekandesüsteem
Sidur Ühekettaline kuivsidur, hüdrauliliselt juhitav
Käigukast Spiraalsete hammasratastega pidevalt hambuv 6-käiguline käigukast
Ajam Võllajam
Šassii/pidurid
Raam kolmeosaline raam, mis koosneb ühest esi- ja kahest tagaosast, kandev mootori-käigukastielement, kaasreisija istmeraam üksi sõitmiseks eemaldatav
Esiratta asukoht/vedrustus 43 mm fikseeritud diameetriga teleskoopkahvlid
Tagaratta asukoht/vedrustus MW Motorradi Paraleveriga ühekordne valualumiiniumist kiik, keskpaigutusega vedruvarras, haakvõtmega reguleeritav eelpingutatud vedru, reguleeritav tagasilöögivedrustus
Esi- ja tagavedrustus 125 mm / 140 mm
Teljevahe 1522 mm
Järeljooks 116,1 mm
Roolikannu pöördenurk 61°
Veljed Valuveljed
Eesmine velg 3,00 × 19 tolli
Tagumine velg 4,50 x 17 tolli
Eesmised rehvid 120/70 R 19
Tagumised rehvid 170/60 R 17
Eesmine pidur Kahekettalised pidurid, diameeter 320 mm, nelja kolviga pidurisadulad
Tagumine pidur Ühekettaline pidur, diameeter 265 mm, kahe kolviga liikuv pidurisadul
ABS-süsteem BMW Motorradi ABS-süsteem
Mõõdud/kaalud
Pikkus 2175 mm
Laius (k.a peeglid) 880 mm
Kõrgus (v.a peeglid) 1330 mm
Istme kõrgus, tühimass 820 mm
Jala sisemine kaar, tühimass 1830 mm
Tühimass, sõiduks valmis, täispaagiga 1) 220 kg
Lubatud kogukaal 430 kg
Kandevõime (standardvarustusega) 210 kg
Paagi kasutatav maht 17 l
Varu umbes 3,5 l

Tühimassiga seotud tehnilised andmed (DIN)
1) Vastavalt 93/93/EMÜ direktiivile (kehtib kõikide vedelike kohta) on kütusepaak vähemalt 90% ulatuses täidetud

Kütusepaagile asetatav seljakott

Praktiline ja stiilne – kütusepaagile asetatavas veekindlast tekstiilist kotis on 11 liitrit hoiuruumi.

• Veekindel väliskangas on valmistatud polüuretaanist, polüestrist ja puuvillast
• Veekindel põhisahtel umbes 11 l
• Klapil pealeõmmeldud veekindel välistasku
• Põhitaskus läbipaistev äärmiselt veekindel tasku, millel on kergesti avatav kahepoolne tõmblukk; libisemiskindla pinnakattega
• Klapi siseküljel väike võrkmaterjalist tasku
• Optimaalse sobituvuse tagab vormitud EVA-materjalist põhi ja tihedalt istuv, libisemiskindel polüuretaanist pealispind
• Esiküljel praktiline kandesang
• BMW logoga poleeritud metallist trukid, kaks konksuga aasa
• Taga väike metallist BMW Motorradi logoga embleem
• Libisemiskindla töötlusega põhjaplaat, avaus kütusepaagi korgi jaoks
• Mõõdud (P × L × K): umbes 38 × 28 × 19 cm
• Värvus: must

Pehme tagumine kott

Kui lähed reisile – veekindel pehme tagumine tekstiilkott pakub piisavalt ruumi sinu pagasile (40 l).

• Veekindel väliskangas on valmistatud polüuretaanist, polüestrist ja puuvillast
• Veekindel põhisahtel umbes 40 l
• 2 vetthülgavat pealeõmmeldud küljetaskut
• Optimaalse sobituvuse tagab vormitud EVA-materjalist põhi ja kaasreisija istmele tihedalt istuv, libisemiskindel polüuretaanist pealispind
• Õlarihm (eemaldatav, reguleeritav, polstriga) ja sang
• 2 reguleeritavat rihma mahu reguleerimiseks ja koti välispinnale lisakottide kinnitamiseks
• BMW mudelimärgisega poleeritud metallist trukid, mitu konksuga aasa
• Väike metallist BMW Motorradi logoga embleem
• Kena disainiga, mis sobib kokku kütusepaagile kinnitatava kotiga
• Varustusse kuulub: pehme tagumine kott, kinnitused, hõõrdumisvastane kaitse, kasutusjuhend
• Mõõdud (P × L × K): 50 × 33 × 37 cm
• Värvus: must

Käsitsi poleeritud alumiiniumist kütusepaak

Alumiiniumist kütusepaak on toodetud BMW kvaliteedistandardite vääriliselt ja käsitsi poleerimine toob välja selle unikaalse pinnastruktuuri. Nii ei ole ükski paak teisega sarnane ja nad kõik on unikaalsed.

• Käsitsi poleeritud alumiiniumist kütusepaak, läikiva viimistlusega
• Saadaval nähtavate või maha lihvitud keevisliidetega
• Käsitööle omane karakter ja tõeline isikupära
• Unikaalse pinnastruktuuriga käsitsi viimistletud materjal (iga paak on ainulaadne)
• Tõeliselt eksklusiivne ja elegantne välimus
• BMW kvaliteedistandarditele vastav valmistamismeisterlikkus
• Standardpaagile vastav kuju ja maht
• Standardsest teraspaagist oluliselt kergem (–3,7 kg)
• Paagi kasutatav maht umbes 18 l, sealhulgas 3 l varu
• Tarnitakse: Kütusepaak (ilma BMW logodeta)
• Saadaval ka valikulises lisavarustuses

Põlvepadjad

Algupärast välimust täiendavad põlvepadjad, mis kaitsevad paaki ka kriimustuste eest.

• Ergonoomilise vormiga kummipadjad kütusepaagi paremal ja vasakul küljel
• Algupärase välimusega stiilne disainielement
• Kaitse kütusepaaki kriimustuste eest
• Värvus: must

Silindripea katted

Nüüd on võimalik oma mootorratast veelgi isikupärasemaks muuta tänu erineva disainiga silindripea katetele. Kroomitud, hõbedane või must – kõik need lisavad omamoodi visuaalse efekti.

• Erineva disainiga silindripea katted
• Elegantse kroomdisaini (koos kroomitud paigalduspoltidega) või sinise või musta värvilahendusega
• Visuaalne efekt ja elegantne välimus
• Kuju vastab standardsele graniithallile silindripea kattele

Mattkroomitud armatuurlaua kate

Mootorratta välimust täiendab mattkroomitud armatuurlaua kate.

• Elegantse mati kroompinnaga korpus
• Visuaalsed lisad ja eridisain
• Asendab standardset musta korpust

Juhtraua otsakud

Visuaalset efekti lisavad hõbedased juhtraua otsakud.

• Elegantsed otsakud hõbedasele juhtrauale
• Visuaalsed lisad ja eridisain

Klassikaline embleem

Algupärase välimuse võtab kokku vanadest embleemidest inspireeritud klassikaline embleem.

• Dekoratiivne alumiiniumist embleem esiraamil
• Mustriline must, läbipaistev viimistlus
• Mõõtmed: 10,2 × 6,6 cm (painutamata)

Ristised kodarveljed

Mustad anodeeritud ristkodaratega veljed täiendavad suurepäraselt Scrambleri klassikalist välimust. Saadaval ka valikulise lisavarustusena.

• Mustad anodeeritud ristkodaratega veljed
• Ilmselgelt maastikusõiduks: klassikaline välimus kombineeritud maastikusõiduks vajalike omadustega
• Velgede mõõtmed: 3,0 × 19 tolli ees / 4,5 × 17 tolli taga
• Saadaval ka valikulises lisavarustuses

Vilkuvad LED-suunatuled

Täiesti murranguline disain ja funktsionaalsus. LED-suunatuled on väiksema energiatarbe ja oluliselt pikema tööeaga.
Saadaval ka valikulise lisavarustusena.

• Nägusad väljaulatavad valge klaasi ja tipptasemel LED-tehnoloogiaga suunatuled
• Turvalisust tõstavad praktiliselt kulumiskindlad LED-tuled
• Valguse vähenenud kadu
• Saadaval ka valikulises lisavarustuses

Sportsummuti Akrapovič

Sportlik peale libistatav summuti on valmistatud titaanist ja süsinikust ning selle otsak annab Scramblerile eriti dünaamilise välimuse ja sügava heli.

• Sügavat kurguhäält tegev, peale libistatav summuti ning väiksem kaal eksklusiivses disainis
• Rohkelt võimalusi eridisainiks ja ainulaadseks välimuseks
• Summuti on valmistatud titaanist (kest, ühendav toru ja sisemus)
• Süsinikust otsatükk
• Pikk ühendustoru koos kahe süsinikust kuumuskaitsekattega
• Kaal (koos ühendustoruga): 2,2 kg, standarddetailist umbes 2,6 kg kergem
• Pöördemoment ja võimsus vastavad standardkonfiguratsioonile
• Küljel laserviimistlusega Akrapoviči logo
• Ainult ühele sõitjale
• Valikuline: põhiraami keermeskinnituse kate

Tagasummuti kinnitus

Alumiiniumisulamist sepistatud hoidik standardse summuti paigaldamiseks eemaldatud kaassõitjaraami korral.

• Efektse vormiga alumiiniumisulamist sepistatud kinnitus
• Lisadetail standardse summuti ja põhiraami jaoks, kui tagaistmeraami ei kasutata
• Ainult ühele sõitjale
• Valikuline: põhiraami keermeskinnituse kate

Põhiraami keermeskinnituse kate

Kui kaasreisija raam on eemaldatud, peidavad need katted põhiraamil olevad näotud lahtised kruviühendused.

• Alumiiniumist kaheosaline muhv avatud keermeskinnituste katmiseks, kui tagaistmeraami ei ole paigaldatud

Kroomitud väljalaskekollektor

Mootorratta välimust täiendab kroomitud väljalaskekollektor.

• Elegantse kroomdisainiga väljalaskekollektor
• Sobib nii standardsummutile kui ka Akrapoviči sportsummutile

Scrambleri iste, kõrge

Kõrge Scrambleri iste on mõeldud spetsiaalselt suurt kasvu sõitjatele.

• Kõrgem istmeasend tavapärasest pikematele sõitjatele
• Kvaliteetne kunstnahast istmepind (nagu standarddetailil)
• Istme kõrgus: 850 mm (standard: 820 mm)
• Istmekaare pikkus: 1890 mm (standard: 1830 mm)
• Saadaval ka valikulises lisavarustuses
• Värvus: pruun

Scrambleri iste ühele sõitjale

Klassikaline ühe sõitja iste – stiilne välimus ühele sõitjale.

• Lühem sobiva tagaosaga iste
• Kvaliteetne kunstnahast istmepind (nagu standarddetailil)
• Stiilsed kontrasttepingud
• Istme kõrgus ja istmekaare pikkus vastav standardvariandile
(820 mm / 1830 mm)
• Plastist tagaosa, must kõrgläikega, BMW logoga
• Ainult ühele sõitjale
• Istme pikkus: 425 mm (standard: 615 mm)
• Värvus: pruun, paatinaga

R nineT esiiste

R nineT juhiiste on midagi klassikalise disaini austajatele.

• Standardne R nineT iste
• Kvaliteetne kunstnahast istmepind
• Efektsed valged topelttepingud
• Istme kõrgus: 825 mm (standard: 820 mm)
• Istmekaare pikkus: 1845 mm (standard: 1830 mm)
• Värvus: must

Eridisainiga esiiste

Risttepingute ja Alcantara välimusega eridisainiga esiiste pakub veelgi võimalusi ratta väljanägemise kohandamiseks.

• Visuaalselt efektne ja kohandamisvõimalustega eksklusiivdisain
• Kena külgsiluett koos kütusepaagist istmeni jooksva disainijoonega
• Kvaliteetne vormitud, risttepingute ja Alcantara-välimusega istmepind
• Must, dekoratiivsete valgete topelttepingutega
• Tikitud kuldne nineT logo
• Istme kõrgus: 815 mm (standard: 820 mm)
• Istmekaare pikkus: 1815 mm (standard: 1830 mm)

Mugav tagaiste

Mugav tagaiste sobitub visuaalselt mootorratta disainiga, võimaldades mugavalt mitmekesi sõita

• Mugavus tagaistmel on kombineeritud eksklusiivse disainiga
• Laiem ja paksema polstriga kui R nineT kaasreisijaiste
• Kvaliteetne kunstnahast istmepind
• Kinnitusrihmaga
• Efektsed valged topelttepingud
• Tikitud kuldne nineT logo taga
• Välimus ja materjalid sobivad kokku R nineT juhiistmega
• Värvus: must

Scramberi tuuleklaas

Stiilne ja praktiline: stardinumbrihoidiku disainiga tuuleklaasi kaitseb sõitjat õhuvoolu eest.

• Kriimustuskindla töötlusega värvilisest plastist tuuleklaas
• Kaitseb õhuvoo eest
• Mõõtmed (L × K): 24 × 16 cm
• Värvus: ühevärviline Alpine White

Soojendusega juhtraua käepidemed

Hoiab käed soojas ka jaheda ilmaga – tänu kahefaasilisele käepidemesoojendusele. Saadaval ka valikulise lisavarustusena.

• Lisaks paigaldatavad valikulised soojendusega käepidemed
• Juhitavad parempoolsel käepidemel asuvast multifunktsioonilülitist
• Olemasolevate käepidemete asendused (asendada tuleb ka parempoolse juhtraua multifunktsionaalne lüliti)
• Saadaval ka valikulises lisavarustuses

Hoidik BMW Motorradi navigatsioonisüsteemi jaoks

Funktsionaalne alumiiniumhoidik sobib kokku mootorratta välimusega ning sellele saab paigaldada BMW Motorradi navigatsiooniseadmed ja nutitelefoni hoidiku.

• Funktsionaalne alumiiniumhoidik, katood-sukelvannvärvitud
• Sobib BMW Motorradi Navigator V (ja vanema), Navigator Streeti ja nutitelefoni hoidiku jaoks
• Kinnitusplokiga tugevalt juhtrauale fikseeritud
• Ideaalne asukoht sõitja nägemisväljas

Plastist silindripea kate

Klaaskiuga tugevdatud plastist silindripea kate kaitseb silindripead kahjustuste eest.

• Löögi- ja UV-kindel klaaskiuga tugevdatud plastist kate
• Kaitseb silindripead kriimustuste ja kukkumisel tekkivate kahjustuste eest
• Rõhutab mootorratta disaini ja toetub vastu kahesilindrilist lamamootorit

Alumiiniumist silindripea kate

Anodeeritud alumiiniumist silindripea kate kaitseb silindripead kahjustuste eest ning täiendab mootorratta välimust.

• Anodeeritud alumiiniumist kate pakub silindripeale täielikku kaitset
• Optimaalne maastikusõiduks
• Rõhutab mootorratta disaini ja toetub vastu kahesilindrilist lamamootorit
• Suur pressitud BMW logo

Alumiiniumist mootorikaitse

Alumiiniumist mootorikaitse kaitseb mootori põhja ülespaiskuvate kivide eest ja väldib kontakti maapinna või takistustega – see on ideaalne maastikul sõitmiseks või maastikusõidu välimise saavutamiseks.

• Vastupidav anodeeritud alumiiniumist mootorikaitse
• Kaitseb mootorit lendavate kivikeste ja takistustelt või maapinnalt saadud löökide eest
• Optimaalne maastikusõiduks
• Rõhutab maastikusõidule omast karakterit
• Stabiilne roostevabast terasest kinniti

Esitulede kaitsevõre

Esitulede kaitsevõre on ideaalne lisa maastikul sõitmise jaoks. Lubatud kasutada ainult maastikusõidul (ei tohi kasutada avalikel teedel).

• Tõhus katood-sukelvannvärvitud terasplekist kaitsevõre, UV-kindel
• Ainult maastikul sõitmiseks
• Kaitseb tulesid lendavate kivikeste eest, kui sõidate maastikul
• Diameeter umbes 190 mm
• Värvus: must

Õli täitetoru turvakork

Väike, kuid tähtis: freesitud alumiiniumist kork kaitseb turvakruvi soovimatu ligipääsu eest.

• Kaitseb korgi varastamise eest ning ei lase tundmatuid aineid õlisüsteemi valada
• Alumiiniumist, freesitud, anodeeritud hõbedast pind
• BMW Boxeri logo
• Tarnitakse koos spetsiaalse tööriista ja O-rõngaga

Vargusevastane alarm

Süsteem reageerib asendivahetusele ja vibratsioonile välju helisignaali ja ohutulede vilgutamisega.

• Asendimuutus või vibratsioon kutsub esile helisignaali ning vilkuvad tuled
• Aktiveerub automaatselt süüte väljalülitamisel
• Saadaval ka valikulises lisavarustuses

Muud kasulikud tarvikud

• Mootorratta kate
• Piduriketta lukustus koos vargusevastase alarmiga
• BMW Motorradi ohukolmnurk
• Esmaabikomplekt, suur või väike
• Akulaadija
• Mitmeotstarbeline tööriist
• Kompaktne jalgpump
• Õhkrehvide paranduskomplekt
• BMW Care’i hooldustooted
• Mootoriõli

Bike Configurator