DCSIMG
Inchcape Motors Estonia BMW Motorrad importöör

R 1250 R

Uus BMW R 1250 R.

Uue mudeli R 1250 R välimus on disainitud dünaamilisemaks. Seda peamiselt tänu uuele boksermootorile, mille maksimaalne pöördemoment on 143 Nm – ümbertöötatud mootoril on rohkem energiat kui kunagi varem. Siin on muutuv ülanukkvõlliga juhtsüsteem BMW ShiftCam – uuenduslik tehnoloogia, mis pakub igas mootorikiiruse vahemikus optimaalset jõudlust. Lõdvestava sõidu või sportliku reisi jooksul kogete pidevalt puhast sõidupõnevust ning boksermootorile tüüpilist jõudu.

Suurema jõudlusega boksermootor.

Juba liikuma hakates tunnete uue boksermootori suurepäraseid omadusi: muutuv ülanukkvõlliga juhtsüsteem BMW ShiftCam tagab meisterliku ja ühtlase jõuülekande igas mootori kiirusvahemikus. Tänu suuremale, 1254 cm3 töömahule ja 143 Nm maksimaalsele pöördemomendile pakub uus mootor suuremat võimsust igal ajal, mil soovite end veelgi suurema survega kitsast kohast välja päästa.

See on uus.

Esituled Pro.

LED-päevatuled aktiveeritakse päeval peamise esitule asemel kas automaatselt valgusanduri kaudu või manuaalselt, vajutades päevatule nuppu. Kui läheb pimedaks või sõidate tunnelisse, lülitub süsteem automaatselt ümber peamisele esitulele.

BMW Motorrad Connected.

Ühendage oma nutitelefon Bluetoothi kaudu rattaga. 6,5-tolline TFT-ekraan kuvab kogu teavet mootorratta kohta ning pakub seoses nutitelefoniga muidki funktsionaalsuseid, nagu näiteks navigeerimine, muusika ja helistamine.

BMW Motorrad Spezial.

Nüüd on teil veelgi rohkem võimalusi muuta oma BMW R 1250 R oma rattaks: kas eksklusiivsete Option 719 Classic Billet Packi detailide või HP Billet Packi detailidega, millest mõlemad on väga kvaliteetsed tehase poolt pakutavad kohandamisvõimalused. Lisaks saate oma rattale paigaldada uued Option 719 veljed Classic ja Sport, muutmaks selle veelgi rohkem oma maitsele vastavaks, või viimistlege seda Option 719 metallikvärviga Stardust. Tumepruun Option 719 iste ning HP sportsummuti lisavad veel ühe maitseka aktsendi.

Mootor
Tüüp Õhk-/vedelikjahutusega neljataktiline ja kahesilindriline boksermootor, kaks ülanukkvõlli, üks tasakaaluvõll ja mootori muutuvate faasidega süsteem BMW ShiftCam.
Kolvikäik × silindri läbimõõt 102,5 mm × 76 mm
Töömaht 1254 cm3
Nimivõimsus 100 kW 7750 p/min juures
Maksimaalne pöördemoment 143 Nm 6250 p/min juures
Surveaste 12,5 : 1
Segukontroll / mootori juhtimine Elektrooniline sissepritse
Heitkoguste kontroll Suletud kolmiskatalüüsjärelpõleti, heitestandard EU-4
Jõudlus/kütusekulu
Maksimaalne kiirus üle 200 km/h
Kütusekulu 100 km kohta vastavalt WMTC andmetele 4,75 l/100km
Kütuse tüüp Pliivaba super, oktaaniarv (RON) 95, kohanduv kütuse kvaliteediregulatsioon (91 kuni 98 RON)
Elektrisüsteem
Vahelduvvoolugeneraator Kolmefaasiline vahelduvvoolugeneraator, 508 W (nimivõimsus)
Aku 12 V / 12 Ah, hooldusvaba
Jõuülekandesüsteem
Sidur Õlitatud sidur, hüdrauliliselt juhitav
Käigukast Spiraalsete hammasratastega pidevalt hambuv 6-käiguline käigukast
Ajam Võllajam
Šassii/pidurid
Raam Kaheosaline, poldid esi- ja tagaosas, kandev mootor
Esiratta asukoht/vedrustus Pööratud asendis teleskoopkahvel, tugilati läbimõõt 45 mm
Tagaratta asukoht/vedrustus BMW Motorradi Paraleveriga valualumiiniumist ühepoolne kiik; WAD tugi (sõiduga seotud amortisaatorid), hüdrauliliselt reguleeritav eelpingutatud vedru (pidevalt muutuv) käsiratta juures, reguleeritav vedrustus käsiratta juures
Esi- ja tagavedrustus 140 mm / 140 mm
Teljevahe 1515 mm
Järeljooks 125,6 mm
Roolikannu pöördenurk 62,3°
Veljed Valualumiiniumist valuveljed
Eesmine velg 3,50 × 17 tolli
Tagumine velg 5,50 × 17 tolli
Eesmised rehvid 120/70 ZR 17
Tagumised rehvid 180/55 ZR 17
Eesmine pidur Kaks ketaspidurit, ujuvad pidurikettad, läbimõõt 320 mm, 4 kolviga radiaalsed pidurisadulad
Tagumine pidur Üks ketaspidur, diameeter 276 mm, kahe kolviga liikuv pidurisadul
ABS-süsteem BMW Motorradi eraldamatu ABS (osaliselt eraldatav), lahutatav
Mõõdud/kaalud
Istme kõrgus 820 mm (lisavarustuse madal iste: 760 mm; lisavarustuse sportiste: 840 mm)
Jala sisemine kaar 1840 mm (lisavarustuse madal iste: 1720 mm; lisavarustuse sportiste: 1875 mm)
Paagi kasutatav maht umbes 18 l
Varu umbes 4 l
Pikkus (üle porilaua) 2165 mm
Kõrgus (üle tuuleklaasi) 1300 mm
Laius (üle peegli) 880 mm
Tühimass, sõiduks valmis, täispaagiga 1) 239 kg
Lubatud kogumass 460 kg
Kandevõime (standardvarustusega) 221 kg

Tühimassiga seotud tehnilised andmed (DIN)
1) Vastavalt VO (EU) 168/2013 suunistele koos kõigi vedelikega, põhivarustusega ning vähemalt 90% ulatuses täidetud kütusepaagi kasutatava ruumiga.

HP OSAD.

HP sportsummuti

Kõrgema taseme täpsus: kvaliteetne pealetõmmatav titaanist ja süsinikust otsakorgiga summutisukk tagab madala heli ja sportliku ilme. Lisaks on Akrapoviči väljatöötatud sportsummutil eelis standardsummuti ees.

PANIPAIGAD.

Touringu kohver ja pealiskohver

Kvaliteetne tugeva kestaga 32 l ja 31 l mahutav Touringu kohver pakub rohkelt ruumi pagasile või kiivrile. Pritsmekindlad kohvrid on lukustatavad ning ideaalsed reisikaaslased nii pikkadel kui ka lühematel reisidel. Kaasi saab laialt avada ning seeläbi laadimist lihtsustada. Kuni 10 kg kandevõimega tugevates kõva kestaga kohvrites on ohtralt ruumi. Maksimaalne soovituslik kiirus paigaldatud kohvrite puhul on 180 km/h. Praktilised võimalused on veekindlad voodrid, mis sobivad reisikohvritega ideaalselt.
30 l mahutav veekindel plastikust pealiskohver pakub piisavalt ruumi kiivrile. Kaas, mis on valikuliselt saadaval toonis Asphalt grey matt metallik, Black storm metallik või Light white uni, ning mille pehmelt sulguvad hinged tagavad vaikse sulgumise, rõhutab kvaliteetset ilmet. Maksimaalne koormus on 5 kg.

Touringu kohvri ja pealiskohvri sisekott

Touringu kohvri ja pealiskohvriga sobivad sisekotid loovad teie pagasis korda ning muudavad sisse- ja väljalaadimise lihtsamaks. Tänu kandesangale ja õlarihmale saab kotti kiiresti ja vaevata käsitsi transportida. Praktiliste detailidena toome välja kolme külge hõlmava tõmbluku ja katte võrgust osa.

Kütusepaagile asetatav kott, väike, 5–9 l

Väike kütusepaagile asetatav kott on valmistatud vastupidavast PU-kattega polüesterriidest ning on ideaalne seltsiline lühikestele reisidele. Veekindel peamine sahtel koos sisekoti, välistaskuga, mahutavusega, mida saab laiendada vahemikus 5 kuni 9 l, sanga ja eemaldatava õlarihmaga – need on funktsionaalsed omadused, mis sobituvad teie igapäevaste vajadustega.

DISAIN.

Option 719 juhi jalatugi, seadistatav

Alumiiniumist juhi jalatoed on kolme asendisse seadistatavad ning pakuvad mitte ainult ergonoomilisi omadusi, vaid ka maksimaalset mugavust. Eksklusiivse Option 719 kvaliteetseid Billet Packi detaile saab kohandada erineva kasvuga juhtide sportlikule sõidustiilile, tagades veelgi parema kontrolli näiteks kallutatud asendis.

Option 719 jalahoob, seadistatav

Eksklusiivsed Option 719 Classic jalahoovad on freesitud anodeeritud alumiiniumist ning neid saab individuaalselt seadistada. Õige seadistuse korral saab jalahoobasid näiteks maastikusõidu ajal püsti sõites kasutada paremini ja tundlikumalt. Kvaliteetsed Billet Packi detailid märgisega Option 719 lisavad rattale väärtust.

Option 719 Classicu silindripea katted

Eksklusiivsed Option 719 silindripea katted on tänu oma hõbedasele värvile stiilsed pilgupüüdjad. Kvaliteetsed anodeeritud alumiiniumist katted toovad boksermootori esile. Eksklusiivsetel eriosadel on kiri „Option 719“ ning need rõhutavad ratta kõrget kvaliteeti.

ERGONOOMIKA JA MUGAVUS.

Juhiistmed

Kõrge juhiiste, must:
30 mm kõrgem must juhiiste sobib eriti hästi pikkadele juhtidele. Põlve mugav nurk suurendab oluliselt juhi istumismugavust ning hoolitseb seeläbi veelgi muretumate kilomeetrite eest, eriti just pikkadel reisidel.

Madal juhiiste, must:
must 30 mm madalam juhiiste muudab rattale istumise lihtsamaks ning parendab maapinnale ligipääsemist. Tänu sellele on mootorrattaga manööverdamine ja selle kontrollimine hõlpsam.

Juhi sportiste, must:
must juhiiste Sport on standardistmest kõrgem ja kitsam ning toetab tänu aktiivsele seadistatavusele sportlikku sõidustiili. Tänu 840 mm istmekõrgusele ja 1875 mm vahemaale jalatugedest sobib see eriti hästi just pikkadele juhtidele.

Kaassõitjaiste Comfort

Tänu laiemale istmele ja lisapolstrile pakub kaassõitjaiste Comfort kaassõitjale paremat istumismugavust ning veelgi muretumaid kilomeetreid. Eriti mugavat reisijaistet saab kombineerida kõigi juhiistmevariantidega.

Toonitud sporttuuleklaas

Kriimustuskindla kattega toonitud sporttuuleklaas vähendab tuntavalt ülalt tulevat tuulesurvet ning on sportlik aktsent. Klassikaline rotsteri kujundus jääb alles, kuid seda saab kasutada ka kiirete maanteelõikude või pikemate reiside veelgi mugavamaks muutmiseks.

NAVIGATSIOON JA KOMMUNIKATSIOON.

BMW Navigator VI

Multifunktsionaalne Navigator VI muudab marsruudi planeerimise lapsemänguks. 16 GB välkmäluga ja viietollise puuteekraaniga süsteem juhib teid alati õiges suunas. Tänu ümmargusele polariseerimisfiltrile (CPOL) on veekindel ekraan isegi otsese päikesevalguse puhul lihtsasti loetav. Nutitelefonile sarnases korpuses olev kõrglahutusega ekraan pakub kogu olulist teavet ning vajalikku ülevaadet igas olukorras. Mitmed lisafunktsioonid muudavad plaanimise ja reisimise erutavaks elamuseks. Luua saab isiklikke eelistusi peegeldavaid marsruute, et nautida teekondi piki käänulisi ja vaikseid kõrvalteid. Tundmatu maastiku puhul on suvand „Round Trip“ hea valik, kuna see juhib sõitja usaldusväärselt tagasi alguspunkti. Bluetooth-ühendus BMW Motorradi kommunikatsioonisüsteemiga ja valikuline rakendus Smartphone Link pakuvad teel olles puhtakujulist multimeedia-kogemust: navigatsioonisüsteemi juhised, telefonikõned ja muusika voogedastus; ka ilmateate küsimine või liiklusummikuteabe pärimine pole probleemiks. Navigeerimiseks ettevalmistamine lisab muidki funktsioone, näiteks „Minu mootorratas“, ning käepidemetel olevad multikontrollerid pakuvad alternatiivset juhtimisvõimalust. Kui juht on valinud eelnevalt paigaldatud kaardiandmed, on ta alati uusima infoga kursis – seda tänu eluaegsetele tasuta kaardivärskendustele.

TURVALISUS.

Mootori kaitserauad

Robustsed, poleeritud roostevabast terasest mootori kaitserauad kaitsevad usaldusväärselt silindrit ümbritsevat ala kahjustuste eest, piiramata sealjuures kaldenurka. Tugev torujas konstruktsioon peab vastu isegi karmidele kokkupõrgetele ning suudab vältida suuremaid asfaldile kukkumisi.

Bike Configurator