Black storm metallic
Light white
Lupin blue metallic
Iced chocolate metallic

R 1200 GS

Oh mis mootorratas! Mõnele on see universaalne tööriist, mis ei vea peaaegu kunagi alt – olgu siis lühike sõit kodukandis, igapäevane sõit tööle või väljasõidud nädalavahetusel kas kaasreisijaga või üksi. Teiste jaoks on see elustiil – täpselt õige ratas igaks olukorraks, olgu siis ees nädalapikkune sõit kahele mööda kohalikke mootorrattateid või eluunistuse täitmine tuhandeid miile kodust eemal. GS mitte ainult ei tule kõigega toime, vaid ongi selleks ette nähtud. Tänu lihtsale juhitavusele, ideaalsetele omadustele matkamiseks, maastikul sõitmise võimekusele ning juhi ja kaasreisija mugavusele on see ratas parimatest parim. Ja need ei ole ainult sõnad, vaid üleilmsete sõltumatute uuringute tulemused.

Praegune versioon astub aga ühe sammu veel kaugemale – kahesilindriline mootor on konkurentsitult parim ja mitte ainult oma segmendis. Seda tänu uuele DOHC-mootorile*, mis näitas esimest korda oma muljetavaldavat jõudlust legendaarses rattas HP2 Sport. Praktilistel kaalutlustel pöörati mudeli R 1200 GS juures pöördemomendile suuremat tähelepanu kui võimsusele. Ja seda on tunda. Pöördemoment 125 Nm pööretel 6500 p/min on üks asi, kuid oluliselt suurem pöördemoment vahemikus 5000 p/min on kohe tunda. Võimsust on suurendatud kuni 92 kW-ni (125 hj) pööretel 7750 p/min.

Ülimat sõidumõnu rõhutab väljalaskeklapiga uue väljalaskesüsteemi võimas hääl, mis ei saa mitte meeldida. Koos uue värvilahenduse ja suure valiku lisavarustusega, nagu unikaalsed maastiku-ESA ja -ASC ning hulgaliselt mootorrattatarvikuid, ei ole olemas olukorda, kuhu R 1200 GS ei sobiks.

See kehtib kõikide kasutajate kohta – nii et minge kohe proovisõidule!

* DOHC = topelt ülanukkvõll, kaks ülanukkvõlli silindri kohta.

Laadi alla BMW mootorrataste hinnakiri (PDF)

 
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
Engine  
Type Air/liquid-cooled four stroke flat twin engine, double overhead camshaft, one balance shaft
Bore x stroke 101 mm x 73 mm
Capacity 1,170 cc
Rated output 92 kW (125 hp) at 7,750 rpm
Max. torque 125 Nm at 6,500 rpm
Compression ratio 12.5 : 1
Mixture control / engine management Electronic intake pipe injection
Emission control Closed-loop 3-way catalytic converter, emission standard EU-4
Performance / fuel consumption  
Maximum speed over 200 km/h
Consumption per 100 km based on the WMTC 4,96 l
Fuel type Unleaded super, octane number 95 (RON)
Electrical system  
Alternator three-phase alternator 510 W (nominal power)
Battery 12 V / 11,8 Ah, maintenance-free
Power transmission  
Clutch oil lubricated clutch, hydraulically operated
Gearbox Constant mesh 6-speed gearbox with helical gear teeth
Drive Shaft drive
Chassis / brakes  
Frame Two-section frame, front- and bolted on rear frame, load-bearing engine
Front wheel location / suspension BMW Motorrad Telelever; stanchion diameter 37 mm, central spring strut
Rear wheel location / suspension Cast aluminium single-sided swing arm with BMW Motorrad Paralever; WAD strut (travel-
related damping), spring pre-load hydraulically adjustable (continuously variable) at
handwheel, rebound damping adjustable at handwheel
Suspension travel front / rear 190 mm / 200 mm
Wheelbase 1.507 mm
Castor 99.6 mm
Steering head angle 64.5°
Wheels Aluminium-Gussräder
Rim, front 3,00 x 19"
Rim, rear 4,50 x 17"
Tyres, front 120/70 R 19
Tyres, rear 170/60 R 17
Brake, front Dual disc brake, floating brake discs, diameter 305 mm, 4-piston radial calipers
Brake, rear Single disc brake, diameter 276 mm, double-piston floating caliper
ABS BMW Motorrad Integral ABS (part-integral), disengageable
Dimensions / weights  
Length 2.207 mm
Width (incl. mirrors) 952,5 mm
Height (excl. mirrors) 1.412 mm
Seat height, unladen weight 850 / 870 mm (lowered suspension* 800 / 820 mm) *OE
Inner leg curve, unladen weight 1870 / 1910 mm (lower seat height* 1750 / 1790 mm) *OE
Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 244 kg
Permitted total weight 460 kg
Payload (with standard equipment) 216 kg
Usable tank volume 20 l
Reserve approx. 4 l
  • Technical data relate to the unladen weight (DIN)
  • 1) According to Directive 93/93/EEC with all fluids, fuelled to at least 90% of usable fuel tank

Rallye mudeli teeb eriliseks maastikusõidule orienteeritus, mis on loodud kõigile ambitsioonikatele sõitjatele, kes liiguvad dünaamilise GS-iga mis tahes oludes. See saab selgeks juba esimesest pilgust, sest isegi põhivarustusega mudel köidab oma arvukate ja läbimõeldud praktiliste detailidega. Ja koos suure hulga maastikusõidu lisatarvikutega saab GS-ist peatamatu offroad-masin.

Rallye särab kõigis oludes nii visuaalselt kui ka oma praktilisusega. Sportlik tuuleklaas tagab takistamatu vaate ja liikumisvabaduse ning Adventure-jalatoed on kohandatud just maastikusõidu jaoks. Sõiduergonoomika võtab kokku Rallye istmemudel.

Visuaalselt tõusevad esile toonis Lupin Blue metallic eesmine küljepaneel ja bensiinipaagi kate. Rallye paagil on kiri „GS“. Radiaatorikate on roostevabast terasest ja radiaatorile lisab maastikusõidul vajalikku vastupidavust kaitsevõre. Põhiraam on toonis Cordoba blue ja jõuülekandeosa on värvitud mustaks. Kauni kontrasti annavad kuldsed pidurisadulad. Rallye mudeli võtavad ideaalselt kokku mustad ristikodaratega veljed.

Eksklusiivne. See on loodud GS-i fännidele, kes soovivad tuua oma GS-i tänavatele ja teha seda enesekindlalt. Koos dünaamikapaketiga saab sellest GS-mudelist tõeline mägiratas ja tänavasprinter.

Koos pikemateks sõitudeks mõeldud lisadega saab mudelist R 1200 GS tõeliselt mitmekülgne sõiduvahend, mille jaoks ei ole ükski vahemaa liiga pikk.

Exclusive-mudeli visuaalselt köitvad elemendid on eesmise porilaua ja bensiinipaagi katte värviviimistlus toonis Iced Chocolate metallic.

Paagil on uhkusega näidatud ka kirja „GS” ning radiaatorikate on roostevabast terasest. Kuldsed pidurisadulad on laitmatus harmoonias toonis Achat Grey põhiraami ja musta jõuülekandeosaga. Stiilsele välimusele võib lisada iseloomu ka valikulise comfort-istmega.