Lupin Blue metallic
Granite Grey metallic matte

R 1200 RS

Oma RS-mudelitega toob BMW Motorrad uhkusega tagasi igas mõttes ideaalsed mudelid, milles avaldub suurepäraselt sõidukite kaheotstarbeline olemus: Touring ja Sport.

Sportliku ja dünaamilise disainiga näitab BMW R 1200 RS, et tegemist on ühtviisi nii tuuring- kui ka sportrattaga.

Osalise kattega voolundite dünaamiline kuju, madal esiosa ja sügava kaldega tagaosa muudavad ratta visuaalselt pikaks ja voolujooneliseks.

Uude sillatüüpi õõnesterasest raami on koormust kandva komponendina integreeritud kahesilindriline boksertüüpi lamamootor.

Tehnilisest aspektist põhineb uus BMW R 1200 RS suuresti mudelil BMW R 1200 R.

Just nagu mudelil R 1200 R, on mootori väljundvõimsuseks 92 kW (125 hj) pööretel 7750 p/min, saavutades maksimaalseks pöördemomendiks 125 Nm pööretel 6500 p/min.

Esikahvli tugede nihe erineb mudelil R 1200 R kasutatud komponentidest, sest esiratta ujutelg on toodud 13 mm ettepoole.

Sellega suurendati teljevahet 12 mm, mis muutis juhitavuse neutraalsemaks, mida Sport-Touring-mudelitelt oodatakse.

 

Standardvarustuses on ka sõidurežiimid Rain ja Road, ning ABS- ja ASC-süsteemid. Valikus on lisaks ka täiustatud sõidurežiimid.

Sümmeetriliste valgusavadega kahekordsed esituled on integreeritud aerodünaamilisse osalise kattega keresse.

Esitulede vahel paiknevad LED-päevatuled on võimalik tellida lisavarustusena. Juhikohal asub TFT-ekraan koos standardse pardaarvutiga, mille kuva on seadistatav.

Rooliluku ja kütusepaagi korgi võtmevaba avamine on võimalik tänu süsteemile Keyless Ride.

BMW R 1200 RS on saadaval kahes disainivariandis – Base või Style 2.

ERGONOOMIKA

Võrreldes BMW R 1200 R-iga on juhtraud 20 mm kitsam. Sõiduasend on sportlik, kuid siiski mugav, ja kere esiosas paikneva esiklaasi taga on juht tuule eest optimaalselt kaitstud.

REGULEERITAV TUULEKLAAS

Reguleeritav tuuleklaas on üles- või allapoole keeratav ja hoiab ise vastavat lõppasendit. Samuti on võimalik seda nihutada (st tuuleklaasi selle alusel kahte eri asendisse kinnitada).

R 1200 RS. OLULISIMAD OMADUSED

  • Sportlik disain – muljetavaldav dünaamika.
  • Silmapaistev kere – kahte asendisse reguleeritav tuuleklaas.
  • Tõhus kaitse tuule ja ilmastiku eest.
  • Optimaalne ergonoomika ja arvukad istme variandid.
  • Pööratud asendis teleskoopkahvel.
  • GPS-navigatsioonisüsteemi valmidus koos multikontrolleri, käiguvahetuse assistent PRO ja Keyless Ride’iga.
  • Uusima põlvkonna dünaamiline ESA (lisavarustusena).
  • Standardvarustuses kaks sõidurežiimi (Rain, Road) + ASC.
  • PRO sõidurežiimid (lisavarustusena): kaks täiendavat sõidurežiimi (Dynamic, User) + DTC.
  • Lisavarustusena saadaval uued LED-päevatuled

Laadi alla BMW mootorrataste hinnakiri (PDF)

 
BMW R 1200 RS
BMW R 1200 RS
Engine  
Type Air/liquid-cooled, twin-cylinder four-stroke boxer engine with double overhead spur-gear-driven camshaft and balance shaft
DOHC cylinder head with four valves per cylinder, cylinders built into crankcase
Bore x stroke 101 mm x 73 mm
Capacity 1,170 cc
Rated output 125 bhp (92 kW ) at 7.750 rpm
Max. torque 125 Nm at 6,500 rpm
Compression ratio 12.5 : 1
Mixture control / engine management Digital engine management with electronic fuel injection
Emission control Closed-­loop 3-­way catalytic converter, emission standard EU-­4
Performance / fuel consumption  
Maximum speed Over 200 km/h
Fuel type Premium unleaded, 95 octane (RON)
Electrical system  
Alternator Three-phase alternator 508 W (nominal power)
Battery 12 V / 12 Ah, maintenance-free
Power transmission  
Clutch Wet eight-disc clutch with anti-hopping function, hyrdaulically operated
Gearbox Built in six-speed helical gearbox
Drive Shaft drive
Chassis / brakes  
Frame Two-section frame, front- and bolted on rear frame, load-bearing engine
Front wheel location / suspension Upside-down telescopic fork, diameter 45 mm, travel 140 mm, silver-anodized
Rear wheel location / suspension BMW Motorrad EVO Paralever: Spring preload steplessly and hydraulically adjustable via handwheel, rebound damping adjustable, WAD travel-related damping strut
Suspension travel front / rear 140 mm / 140 mm
Wheelbase 1.527 mm
Castor 114.8 mm
Steering head angle 62.3°
Wheels Cast aluminium wheels
Rim, front 3.50 x 17"
Rim, rear 5.50 x 17"
Tyres, front 120/70 ZR 17
Tyres, rear 180/55 ZR 17
Brake, front Double disc with four-piston radial brake calipers, diameter 320 mm
Brake, rear Single disc brake with double-piston floating caliper, diameter 276 mm
ABS BMW Motorrad Integral ABS (partially integral), switchable
Dimensions / weights  
Length 2.202 mm
Width (incl. mirrors) 925 mm
Height (excl. mirrors) 1.250 mm
Seat height, unladen weight 820 mm (rider seat low*/high* 760 / 840 mm) *OE
Inner leg curve, unladen weight 1840 mm (rider seat* low*/high* 1720 / 1875 mm) *OE
Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 236 kg
Permitted total weight 450 kg
Payload (with standard equipment) 214 kg
Usable tank volume 18 litres
Reserve Approx. 4 litres
  • Technical data relate to the unladen weight (DIN)
  • 1) According to Directive 93/93/EEC with all fluids, fuelled to at least 90% of usable fuel tank