Catalano Grey

R Ninet Pure

BMW R nine T Pure.
Puhas. Lihtsustatud. Õhkjahutusega.

BMW R nineT Pure on ideaalne kõigile, kes armastavad klassikalist rotsteri disaini ja otsivad puhast mootorrattasõidu kogemust. See meenutab oma olemuselt 1970ndaid ja 80ndaid. Kuid selle juured ulatuvad sügavamale. Isegi kõige esimene BMW mootorratas oli lihtne, kompaktne ja dünaamiline, Juba siis, 1923. aastal, oli BMW kahesilindriline lamamootor kogu sõidukikontseptisooni süda. Samas pakub uus R nineT Pure sulle rohkelt võimalusi oma mootorratta isikupärastamiseks. Sinu unistused saavad tõeks, nii ratta kui ka elustiili poolest. Tunnetad selle päritolu nii seda kujundades kui ka esimesel kiirendusel.

Jäetud vaid kõige olulisim.

R nineT Pure disain meenutab tüüpilist rotsterit. Esiosas rõhutavad seda muljet kroomitud äärisega ümmargune esituli, lakitud korpus ja uus ümmargune tahhomeeter. Proportsioonid määrab kolmeosaline sildraam koos uue klassikalise välimusega teleskoopse kahviga. Tugielement: vaid sinu käsklust ootav kahesilindriline lamamootor. Terasest kütusepaak ja tüüpiliselt kitsas tagaosa ühendavad tervikuks silueti, mis on stiilne ja elegantne, tagades nobeda ja enesekindla välimuse, ning toetub efektsetele 5 kodaraga valuvelgedele. Siiski ei ole miinimumini viidud disain kuidagi seotud vaid nostalgiatrendiga. Nimelt võimaldab R nineT Pure kohandada oma ratta täpselt sellisena, nagu soovid: vali varustus, kohandused, disain – sinu ratas, sinu stiil. Selle mootorratta aluseks on end tõestanud kontseptsioon ja loomulikult tuntud BMW Motorradi kvaliteet.

Täiesti individuaalne sõidustiil – end tõestanud kahesilindriline lamamootor.

R nineT Pure mootor ja elektrisüsteem tekitasid mootorrattahuviliste seas elevust juba R nineT puhul. Õhk-/õlijahutusega kahesilindriline lamamootor lubab oma 110 hj-ga (81 kW) tõeliselt ergutavat sõidukogemust ja loomulikult ka peab seda lubadust, nagu kaksikmootorilt oodata. Kaks-ühes väljalaskesüsteem rõhutab rotsterile omast stiili oma sügava ja jõulise kõlaga. Selle võimsuse aitavad turvaliselt tänavatele tuua põhivarustuses olev ABS ja valikuline ASC.

Stiilne ja enesekindel.

R nineT Pure teeb tõeliseks sinu unistuse just sinu soovide järgi ehitatud mootorrattast. Täpselt nii, nagu seda ette kujutasid. Kujunda ise oma mootorratas – enda stiilis. Tänu võrdlemisi madalale istmele sobib mootorratas ühtviisi hästi erineva kasvuga inimestele. R nineT Pure saab veelgi madalamale tuua madala vedrustusega tehasevalikuga. Sügav, kitsas ja igati polsterdatud nagu parimad rotsterid – sõidul enesekindel, võitmatu ja eksimatult äratuntav.

Loodud sinu ideede jaoks.

Oled see, millega sõidad. R nineT Pure peegeldab sinu isikupärast maitset ja loovust. Just nagu R nineT puhul, on kaassõitja istmeraam eemaldatav. Juhuks, kui soovid kogu tähelepanu vaid endal hoida. BMW Motorradi originaaltarvikud ja BMW Motorradi valikulised lisatarvikud võimaldavad sul oma ratast veelgi kohandada. Terasest kütusepaagi võib asendada alumiiniumist paagiga, keevisliitega või ilma. Ja valuvelgede asemele võid valida tippkvaliteediga kodaratega rattad, mis annavad siluetile klassikaliselt stiilse välimuse. Vabad käed annab R nineT sulle ka eritellimusel pakutavate lisadetailidega nagu uued masinviimistletud osad.

 
BMW R nineT Pure
BMW R nineT Pure
Engine  
Type Air/oil-cooled flat twin ('Boxer') 4-stroke engine, two camshafts and four radially aligned valves per cylinder, central balancer shaft
Bore x stroke 101 mm x 73 mm
Capacity 1,170 cc
Rated output 81kW (110 hp) at 7,750 rpm
Max. torque 116 Nm at 6.000 rpm
Compression ratio 12.0 : 1
Mixture control / engine management Electronic intake pipe injection
Emission control Closed-loop 3-way catalytic converter, emission standard EU-4
Performance / fuel consumption  
Maximum speed over 200 km/h
Consumption per 100 km based on the WMTC 5,3 l
Fuel type Unleaded fuel, octane number 95-98 RON (rated output at 98 RON)
Electrical system  
Alternator three-phase alternator 720 W
Battery 12 V / 14 Ah, maintenance-free
Power transmission  
Clutch Single dry plate clutch, hydraulically operated
Gearbox Constant mesh 6-speed gearbox with helical gear teeth
Drive Shaft drive
Chassis / brakes  
Frame three-section frame consisting of one front and two rear sections, load-bearing engine- gearbox unit, removeable pillion frame for single ride use
Front wheel location / suspension Telescopic forks with 43 mm fixed-tube diameter
Rear wheel location / suspension Cast aluminium single swinging arm with BMW Motorrad Paralever; central spring strut, spring preload steplessly adjustable by hook wrench, rebound-stage damping adjustable
Suspension travel front / rear 125 mm / 120 mm
Wheelbase 1.493 mm
Castor 105 mm
Steering head angle 63,4°
Wheels Cast wheels
Rim, front 3,50 x 17"
Rim, rear 5,50 x 17"
Tyres, front 120/70 ZR 17
Tyres, rear 180/55 ZR 17
Brake, front Twin-disc brakes, diameter 320 mm, 4-piston callipers
Brake, rear Single disc brake, diameter 265 mm, double-piston floating caliper
ABS BMW Motorrad ABS
Dimensions / weights  
Length 2.105 mm
Width (incl. mirrors) 900 mm
Height (excl. mirrors) 1.240 mm
Seat height, unladen weight 805 mm
Inner leg curve, unladen weight 1.750 mm
Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 219 kg
Permitted total weight 430 kg
Payload (with standard equipment) 211 kg
Usable tank volume 17 l
Reserve app. 3,5 l
  • Technical data relate to the unladen weight (DIN)
  • 1) According to Directive 93/93/EEC with all fluids, fuelled to at least 90% of usable fuel tank