Lightwhite uni

R Ninet Racer

BMW R nineT Racer.

Kompromissitu. Dünaamiline. Õhkjahutusega.

R nineT Racer viib sind tagasi legendaarsete superrataste ajastusse. Siin pole aga kaugeltki tegu vaid retroromantikaga, vaid kohandatava rattaga, milles peitub innovatiivne tehnoloogia ja tuntud BMW Motorradi kvaliteet. Poolkõrge tuuleklaasi taha varjudes, mõlemad käed tugevalt madala paigutusega käepidemetel, tunnetad jõulise boksermootori tööd ja kuuled selle eksimatult äratuntavat heli. Ja nagu juba tead, püsib ringrajal vaid tugev karakter. Nagu teel, nii ka elus.

Stiil kiirel rajal.

R nineT Racer on ilmselgelt inspireeritud 70ndate motospordist. Kogu disaini läbivad ja puhast kiirendust lubavad pikendatud proportsioonid. Saledale siluetile annavad vormi äratuntav poolkõrge tuuleklaas, kütusepaak ja iste. Sportlikult madalat sõiduasendit hoiavad ka pikk rattavahe ja madala paigutusega juhtraud. Tagumised jalatoed asuvad kõrgel ja kaugel taga, nii et juhina sisuliselt lamad oma rattal. Ratas eristub selgelt oma valge kerega, mida rõhutavad efektselt tumedad süsteemidetailid ja tehnoloogia. Isegi esiosast tagaosani jooksev BMW motospordi toonides riba näib alati vaid järgmist kiirendust ootavat.

Võimsad boksermootorid ringrajale.

R nineT Raceri tehnoloogia on täpselt sama enesekindel ja jõuline nagu selle disain: ajami ja sõiduki elektrisüsteem on põnevust hoidnud juba alates BMW R nineT ajast. Tippklassi R nineT Racer vastab ka EL-4 standardile. Võimsa õhkjahutusega kahesilindrilise boksermootori maht on 1170 cm³ ja võimsus 81 kW (110 hj), mis tagavad tõeliselt dünaamilise jõudluse ka väiksematel kiirustel. Lihtsalt tüüpiline boksermootor. Tänu poolkõrgele tuuleklaasile ja madalale istumisasendile saad pikalt suuri kiiruseid nautida. Põhivarustuses olev ABS ja valikuline ASC tagavad sinu turvalisuse alati, kui tood teedele ratta kogu võimsuse. „Café raceri“ tüüpi ratastele omaselt näitab kaks-ühes väljalaskesüsteem, et ka tehnoloogia ei pea olema varjatud.

Sõidad nii, nagu istud.

Sportlik ja dünaamiline: R nineT Raceri juhtrauad paiknevad kahvlil madalal. Mõõdukas laius kaitseb randmeid. Seevastu jalatoed on viidud kaugele taha ja kõrgemale, mis aitab hoida sportlikku isteasendit. Lisaks on valikuline kaasreisija iste langetatav 805 millimeetrilt 795 millimeetrile. Kaasreisija istmepadi on tagant veidi kõrgem. See pakub pikkadel sõitudel seljale märkimisväärset lisamugavust. Just nii, nagu dünaamilise disainiga poolik tuuleklaas, eriti kiirustel üle 90 km/h.

Stiilsed kohandamisvõimalused.

R nineT Racer ammutab inspiratsiooni möödunud aegade motospordist. Seetõttu on põhivarustuses ruumi vaid sinule – puhtalt iseseisvana. Lisaks paigaldatav kaasreisija istmeraam võimaldab ratta kiiresti kahekohaliseks muuta. See on vaid üks rohketest võimalustest saada täpselt selline mootorratas, nagu tahad. Tehasest tellitavate lisavarustuse valikute hulgas on ka näiteks kaks alumiiniumpaaki, kodaratega veljed või isegi standardsest madalam vedrustus. Olemas on ka BMW Motorradi originaaltarvikud nagu HP süsinikdetailid ja HP sportsummuti. R nineT Racer on igati valmis ka eritellimusel valmistatud osade, näiteks uute masintöödeldud osade paigaldamiseks. Sest see armastab nokitsevaid käsi täpselt sama palju kui enesekindlat vajutust gaasipedaalile.

 
R NINET RACER
R NINET RACER
Engine  
Type Air/oil-cooled flat twin ('Boxer') 4-stroke engine, two camshafts and four radially aligned valves
per cylinder, central balancer shaft
Bore x stroke 101 mm x 73 mm
Capacity 1,170 cc
Rated output 81 kW (110 hp) at 7,750 rpm
Max. torque 116 Nm at 6.000 rpm
Compression ratio 12.0 : 1
Mixture control / engine management Electronic intake pipe injection
Emission control Closed-loop 3-way catalytic converter, emission standard EU-4
Performance / fuel consumption  
Maximum speed over 200 km/h
Consumption per 100 km based on the WMTC 5,3 l
Fuel type Unleaded fuel, octane number 95-98 RON (rated output at 98 RON)
Electrical system  
Alternator three-phase alternator 720 W
Battery 12 V / 14 Ah, maintenance-free
Power transmission  
Clutch Single dry plate clutch, hydraulically operated
Gearbox Constant mesh 6-speed gearbox with helical gear teeth
Drive Shaft drive
Chassis / brakes  
Frame three-section frame consisting of one front and two rear sections, load-bearing engine-
gearbox unit, pillion frame mountable for pillion rider use (accessories)
Front wheel location / suspension Telescopic forks with 43 mm fixed-tube diameter
Rear wheel location / suspension Cast aluminium single swinging arm with BMW Motorrad Paralever; central spring strut,
spring preload steplessly adjustable by hook wrench, rebound-stage damping adjustable
Suspension travel front / rear 125 mm / 120 mm
Wheelbase 1.491 mm
Castor 103,9 mm
Steering head angle 63,6°
Wheels Cast wheels
Rim, front 3,50 x 17"
Rim, rear 5,50 x 17"
Tyres, front 120/70 ZR 17
Tyres, rear 180/55 ZR 17
Brake, front Twin-disc brakes, diameter 320 mm, 4-piston callipers
Brake, rear Single disc brake, diameter 265 mm, double-piston floating caliper
ABS BMW Motorrad ABS
Dimensions / weights  
Length 2.105 mm
Width (incl. mirrors) 920 mm
Height (excl. mirrors) 1.105 mm
Seat height, unladen weight 805 mm
Inner leg curve, unladen weight 1.785 mm
Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 220 kg
Permitted total weight 430 kg
Payload (with standard equipment) 210 kg
Usable tank volume 17 l
Reserve app. 3,5 L
  • Technical data relate to the unladen weight (DIN)
  • 1) According to Directive 93/93/EEC with all fluids, fuelled to at least 90% of usable fuel tank