Monolith Metallic Matt

R Ninet Scrambler

Aus. Taltsutamatu. Õhkjahutusega.

Tunneta tuult, võta naudinguga kurve ja koge vabadust igal meetril – BMW R nineT Scrambler annab sulle võimaluse teha just seda, mida soovid. Jõulise, ainulaadse ja kehtivaid standardeid eiravana viib see sind kõikjale, kuhu soovid. See on mõeldud tõelistele isiksustele, kes soovivad, et nende ratas oleks ehe, minimalistlik ja kõigi reeglite vastane.

Vaata, kuula, tunneta.

R nineT Scrambler püüab tähelepanu oma ainulaadse heliga. Klassikaline 1200 cm3 boksermootor ja kõrgel asetsev topeltsummuti annavad rattale jõulise kiirenduse ja hoolitsevad selle eest, et seda kuuldaks.

R nineT-ga võrreldes asuvad juhtrauad kõrgemal ning mugav iste on teise asetusega. See võimaldab igal sõitjal enesekindla, kuid lõõgastunud asendi leida. Koos veidi madalama vedrustusega läbid ka keerukamad teelõigud kergusega.

Piirideta.

Offroad-rehvid, kõrge asetusega väljalaskesüsteem, tavapärased lõõtsad ning mugav püstine istumisasend – juba esimesel pilgul näed, et Scrambler oma tüüpilise disainiga tagab, et ükski sõit ei pea otsa saama seal, kus tee lõpeb. 19-tolline esiratas, analoogtahhomeeter ja matt metallivärvi monoliitne paak ja teised ainulaadsed detailid teevad Scramblerist kvaliteetse klassiku. Ja vaja läheb vaid mõnda sammu, et R nineT Scrambler just sinu isikupära kohaselt täiendatud saaks.

Tüüpiline Scrambler. Tüüpiline BMW Motorrad. R nineT Scrambler pakub turvalisuse, töökindluse ja kvaliteedi kõrgeimat taset. Sinu turvalisuse tagavad põhivarustuses olevad ABS ja ASC.

Reegliteta sõit. Väljenda ennast R nineT Scrambleri abil.

 
R NINET SCRAMBLER
R NINET SCRAMBLER
Engine  
Type Air/oil-cooled flat twin ('Boxer') four-stroke engine, two camshafts and four radially aligned valves per cylinder, central balancer shaft
Bore x stroke 101 mm x 73 mm
Capacity 1,170 cc
Rated output 110 bhp (81 kW) at 7,750 rpm
Max. torque 116 Nm at 6.000 rpm
Compression ratio 12.0 : 1
Mixture control / engine management Electronic intake pipe injection
Emission control Closed-loop three-way catalytic converter, emission standard EU-4
Performance / fuel consumption  
Maximum speed over 200 km/h
Fuel type Unleaded fuel, octane number 95-98 RON (rated output at 98 RON)
Electrical system  
Alternator Three-phase alternator 720 W
Battery 12 V / 14 Ah, maintenance-free
Power transmission  
Clutch Single dry plate clutch, hydraulically operated
Gearbox Constant mesh 6-speed gearbox with helical gear teeth
Drive Shaft drive
Chassis / brakes  
Frame Three-section frame consisting of one front and two rear sections, load-bearing engine-gearbox unit, removeable pillion frame for single ride use
Front wheel location / suspension Telescopic forks with 43 mm fixed-tube diameter
Rear wheel location / suspension Cast aluminium single swinging arm with BMW Motorrad Paralever; central spring strut, spring preload steplessly adjustable by hook wrench, rebound-stage damping adjustable
Suspension travel front / rear 125 mm / 140 mm
Wheelbase 1.522 mm
Castor 116.1 mm
Steering head angle 61°
Wheels Cast wheels
Rim, front 3,00 x 19"
Rim, rear 4,50 x 17"
Tyres, front 120/70 R 19
Tyres, rear 170/60 R 17
Brake, front Twin-disc brakes, diameter 320 mm, 4-piston callipers
Brake, rear Single disc brake, diameter 265 mm, double-piston floating caliper
ABS BMW Motorrad ABS
Dimensions / weights  
Length 2.175 mm
Width (incl. mirrors) 880 mm
Height (excl. mirrors) 1.330 mm
Seat height, unladen weight 820 mm
Inner leg curve, unladen weight 1.830 mm
Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 220 kg
Permitted total weight 430 kg
Payload (with standard equipment) 210 kg
Usable tank volume 17 litres
Reserve Approx. 3.5 litres
  • Technical data relate to the unladen weight (DIN)
  • 1) According to Directive 93/93/EEC with all fluids, fuelled to at least 90% of usable fuel tank