Lightwhite uni

R Ninet Urban G/S

BMW R nineT Urban G/S.

Pilkupüüdev. Jõuline. Õhkjahutusega.

Naudi boksermootori enesekindlat tunnetust püstises ja mugavas sõiduasendis ja koos mugava tehnoloogiaga. Oma ainulaadseid mõtteid saad väljendada lugematute kohandamisvõimalustega. R nineT Urban G/S väljendab end selgelt: see teeb kummarduse BMW Motorrad G/S-i eduloo alguspäevade ees. Piisab vaid ühest pilgust mõistmaks, et R nineT Urban G/S kehastab endas just selle ajastu offroad-vaimu. Samas on see oma sõiduomadustelt mõistagi tänase R nineT perekonna liige. See peegeldab vastava ajastu elustiili: inimesed teadsid, kuhu jõuda soovisid, ja ka täpselt seda, kuidas nad sinna jõuavad.

Inspiratsiooniallikas: eksimatult äratuntav.

R nineT Urban G/S-i disain on pilkupüüdev, Oma eriliste disainielementidega teeb see võimas ja vastupidav ratas kummarduse G/S-i originaaldisainile: ratta esiosale annavad tema karakteri 19-tolline esiratas, tuttava välimusega lõõtsadega teleskoopkahvel, tuuleklaasiga ühendatud esitulekate ja kõrgemale toodud esirattakate. Profiilis annab rõhku tugev horisontaaljoon. Valged kereelemendid ja kitsas, veidi pikem punane iste taaselustavad legendaarse 1980. aasta R 80 G/S-i vaimu. Seda efekti rõhutavad ka must mootor ja raam. Urban G/S-i kuulumist R nineT perekonda kinnitavad ka uued klassikalise disainiga näidikud. R nineT Urban G/S on võidukas kõikjal, metsaradadest kruusateedeni. Visuaalselt ja funktsionaalselt annavad tooni veel valikulised nagadega rehvid ja kodaratega veljed, Enduro jalatoed, poltidega kinnitatud kuumuskaitse ja terasest jalgpidurikang.

Tehnoloogia puhtaks sõidurõõmuks.

R nineT Urban G/S jääb oma välimuselt truuks traditsioonidele, kuid oma modernse tehnoloogiaga avaldab see mootorratas samaväärset austust ka tänapäevale. Ratta mootor ja elektrisüsteem on end juba tõestanud mudelil BMW R nineT. Urban G/S vastab ka kehtivale EL-4 heitestandardile. Võimsa õhkjahutusega kahesilindrilise boksermootori maht on 1170 cm³ ja võimsus 81 kW (110 hj), mis tagavad tõeliselt dünaamilise jõudluse ka väiksematel kiirustel. Kõik kerge ja modernse sõidukogemuse heaks. Põhivarustuses on ABS, millele saab lisada ka automaatse stabiilsuskontrolli (ASC), mis tagab teel olles – või kruusal sõites – alati sinu turvalisuse. On veel midagi, mis annab visuaalselt aimu G/S-i enduro-päritolust – poleeritud roostevabast terasest kõrgemal paiknev väljalaskesüsteem.

Kõrge ja majesteetlik.

Oma tasakaalustatud ja ergonoomilise kolmnurkstruktuuriga annab Urban G/S sulle teel vajaliku nobeduse ja enesekindluse. Veidi kõrgem juhtraud, pikk iste ning veidi sügavamad ja laiema paigutusega tagumised jalatoed annavad tavapärasest mugavama ja enesekindlama sõidukogemuse. Istme standardkõrgus on sellel seerial 850 mm. Kuna valida võib ka madalama istumiskõrguse, tagab R nineT Urban G/S stabiilse sõidukogemuse peaaegu igat kasvu sõitjale.

Peaaegu piiramatud kohandamisvõimalused.

Kas soovid offroad-välimust või armastad retrostiili, R nineT Urban G/S võimaldab sul oma elustiili väljendada paremini kui miski muu. Selle kohandamisvõimalused on peaaegu lõpmatud, nagu näitavad suurepäraselt ka lugematud seiklused läbi G/S-i ajaloo. R nineT Urban G/S-i saab kergesti muuta ühekohaliseks, kuna kaassõitja istmeraam on kergesti eemaldatav. Valida on ka suur hulk BMW Motorradi originaaltarvikuid. Nende hulgas on näiteks turvakaar, mootorikaitse ja esitule kaitsevõre. Mootorrattale pakutakse ka mitmesugust lisavarustust nagu kodaratega veljed, erinevad kütusepaagid, ASC (automaatne stabiilsuskontroll), käepidemete soojendus ja LED-suunatuled. Aga lisaks on R nineT Urban G/S ideaalne ka eritellimusel valmistatavate lisadetailide jaoks nagu meie uued masintöödeldud osad. Lühidalt: sinu isikupära on sama piiramatu kui sõidunauding.

 
R NINE T URBAN G/S
R NINE T URBAN G/S
Engine  
Type Air/oil-cooled flat twin ('Boxer') 4-stroke engine, two camshafts and four radially aligned valves
per cylinder, central counterbalancer shaft
Bore x stroke 101 mm x 73 mm
Capacity 1,170 cc
Rated output 81 kW (110 hp) at 7,750 rpm
Max. torque 116 Nm at 6.000 rpm
Compression ratio 12.0 : 1
Mixture control / engine management Electronic intake pipe injection / digital engine management with overrun cutoff, twin-spark
ignition
Emission control Controlled 3-way catalytic converter, exhaust emission standards EU-4
Performance / fuel consumption  
Maximum speed over 200 km/h
Consumption per 100 km based on the WMTC 5.3 l
Fuel type Unleaded fuel, octane number 95-98 RON (rated output at 98 RON)
Electrical system  
Alternator three-phase alternator 720 W
Battery 12 V / 14 Ah, maintenance-free
Power transmission  
Clutch Single dry plate clutch, hydraulically operated
Gearbox Claw-shifted six-speed transmission with helical-cut splines
Drive Shaft drive
Chassis / brakes  
Frame three-part frame concept with front frame and two-part rear frame, load-bearing enginegearbox
unit, rear-set frame removeable for one-up riding
Front wheel location / suspension Telescopic forks, 43 mm fixed-tube diameter
Rear wheel location / suspension Cast aluminium single swinging arm with BMW Motorrad Paralever; central spring strut,
spring preload fully adjustable by hook wrench, adjustable rebound-stage damping
Suspension travel front / rear 125 mm / 140 mm
Wheelbase 1,527 mm
Castor 110.6 mm
Steering head angle 61.5°
Wheels Cast wheels
Rim, front 3.00 x 19"
Rim, rear 4.50 x 17"
Tyres, front 120/70 R 19
Tyres, rear 170/60 R 17
Brake, front Twin-disc brakes, diameter 320 mm, 4-piston callipers
Brake, rear Single disc brake, diameter 265 mm, double-piston floating caliper
ABS BMW Motorrad ABS
Dimensions / weights  
Length 2,175 mm
Width (incl. mirrors) 870 mm
Height (excl. mirrors) 1,330 mm
Seat height, unladen weight 850 mm
Inner leg curve, unladen weight 1,890 mm
Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 221 kg
Permitted total weight 430 kg
Payload (with standard equipment) 209 kg
Usable tank volume 17 L
Reserve app. 3,5 L
  • Technical data relate to the unladen weight (DIN)
  • 1) According to Directive 93/93/EEC with all fluids, fuelled to at least 90% of usable fuel tank