Granite Grey Metallic / Blackstorm Metallic
Light White / Lupin Blue Metallic / Racing Red
Racing red / Light white

S 1000 RR

Uus BMW S 1000 RR, mida tutvustati 2014.a. oktoobris Milaano motomessil Intermot, astub oma üliedukate eelkäijate jälgedes.

Aastal 2009 esmaesitletud S 1000 RR andis BMW Motorrad´ile koha ka tipptasemel superbike tüüpi mootorrataste tootjate seas. Ratta edule aitasid kaasa nii lugematud võidud eri riikides ja rahvusvahelistel motospordivõistlustel kui ka suur müügiedu.

BMW S 1000 RR-i uue generatsiooni väljatöötamisel oli eesmärk muuta sellega sõitmine lihtsamaks, suurendades samas ka sooritusvõimet. Soovisime sõiduomadusi parandada igapäevakasutuses, käänulistel teedel linnast väljas ning isegi ka võidusõidurajal.

Uus BMW S 1000 RR täidab kõigi sõitjate soovid, olenemata sellest, kas tegemist on standardvarustuses või absoluutse täiskomplektsuses mudeliga. Nüüd on BMW S 1000 RR saadaval varem ainult HP4 omanikele kättesaadavate funktsioonidega, nagu dünaamiline vedrustuse kontrollisüsteem (DDC), dünaamiline veojõukontroll (DTC) ja stardiabi. Seetõttu on BMW S 1000 RR-il nüüd ainulaadne koht supersportrataste seas.

 

Uus BMW S 1000 RR jätkab oma arengus selgesti eelkäija seatud suunda. Kui eelmine mudel oli maalimas tuntud oma muljetavaldava sooritusvõime poolest, siis uus versioon ületab selle näitajatega 146 kW (199 hj) ja 113 Nm.

Suurem võimsus on eelkõige saavutatud tänu uuele pordigeomeetriaga plokikaanele, lühemale sissepritsesüsteemile ja optimeeritud õhuvõtule.

Uues väljalaskesüsteemis ei kasutata enam eelsummutit, nii et see on 3 kg kergem ja metalsema kõlaga.

Uus ja veelgi kergema konstruktsiooniga raam koos uuendatud šassiigeomeetriaga suurendavad veojõudu ning parandavad juhtimistäpsust, andes piire kompava sõidustiili juures juhile rohkem tagasisidet.

Peale veelgi funktsionaalsema uuendatud instrumendipaneeli on BMW S 1000 RR-il teisigi tehnilisi uuendusi.

Uuel mudelil on juba standardvarustuses osaliselt integreeritud Race ABS ning ASC veojõukontrollisüsteem. Osana Ride Modes Pro valikust võib seda täiendama valida ka dünaamilise veojõukontrolli süsteemi (DTC) ja peenhäälestusega lisanurgaanduri.

Uue mudeli Ride Modes Pro valikute hulgas on režiimid Slick ja User, mida on võimalik kohandada juhil endal, samuti stardiabi ning kiiruse piiraja Pit Lane Limiter.

Lisaks järgmisele käigule lülitamisele võimaldab käiguvahetuse assistent ilma sidurita uuesti ka madalamale käigule lülituda.

Elektrooniliselt töötavat dünaamilist vedrustuskontrollisüsteemi (DDC), mis on tuttav juba BMW HP4 juurest, on edasi arendatud ja see on nüüd valikulisena saadaval ka uuel RR-l.

Ratta väliskujule annavad veelgi dünaamilisema ilme värskelt välja töötatud kerepaneelid koos uuendusliku kolmeosalise värvilahendusega.

S 1000 RR. OLULISIMAD OMADUSED

Sõiduki mootor on täielikult ümber kujundatud ja optimeeritud. Tänu kohandatud õhuvõtule on nüüd suurem ka mootorisse filtreeritava õhu maht. See on võimaldanud mootori võimsust 4 kW suurendada, nii et see saab nüüd kätte muljetavaldavad 146 kW (199 hj).

  • DDC (lisavarustusena): suurem veojõud ja parem sooritusvõime.
  • Standardvarustuses kolm sõidurežiimi: Rain, Sport, Race.
  • PRO sõidurežiimid (lisavarustusena): kaks täiendavat sõidurežiimi (Slick, User) + DTC.
  • Väiksem kaal: 204 kg = 4 kg vähem kui MY 2014.
  • Suurem võimsus: 199 hj (146 kW) = 6 hj rohkem.
  • Pöördemoment: alates pööretest 5000 p/m +2 Nm kuni +5 Nm.
  • Pit Lane Limiter (lisavarustusena): kiirusepiiraja.
  • Stardiabi (lisavarustusena): aitab saavutada võidusõidul kiiret starti.
  • I-Cluster: uued funktsioonid / selgesti sorteeritud ja kergesti loetavalt esitatud teave.
  • Disain: täiesti uudne.
  • Ride-by-Wire: 100% elektrooniline gaas.
  • HP Shift Assistant Pro (lisavarustusena).


Laadi alla BMW mootorrataste hinnakiri (PDF)

 
BMW S 1000 RR
BMW S 1000 RR
Engine  
Type Water/oil-cooled 4-cylinder 4-stroke in-line engine, four titanium valves per cylinder, two
overhead camshafts
Bore x stroke 80 mm x 49.7 mm
Capacity 999 ccm
Rated output 146 kW (199 hp) at 12.500 rpm
Max. torque 113 Nm at 10.500 rpm
Compression ratio 13.0:1
Mixture control / engine management Electronic injection, variable intake pipe
Emission control Closed-loop 3-way catalytic converters, EU-4 norm with electronically controlled interference
pipe
Performance / fuel consumption  
Maximum speed over 200 km/h
Consumption per 100 km based on the WMTC 6.7 l
Fuel type Super (premium) unleaded, octane number 95 - 98 (RON) (knock control; rated output at 98
Electrical system RON)
Electrical system  
Alternator 406 W
Battery 12 V / 9 Ah, maintenance-free
Power transmission  
Clutch Multiplate clutch in oil bath, anti-hopping clutch, mechanically controlled
Gearbox Constant-mesh 6-speed gearbox, straight-toothed
Drive Chain 17/45
Chassis / brakes  
Frame Aluminium composite bridge frame, partially self-supporting engine
Front wheel location / suspension Upside-down telescopic fork Ø 46 mm, compression and rebound stage adjustable,
adjustable preload
Rear wheel location / suspension Aluminium 2-sided swing arm, compression and rebound damping adjustable, adjustable
preload
Suspension travel front / rear 120 mm / 120 mm
Wheelbase 1.438 mm
Castor 96.5 mm
Steering head angle 66.5°
Wheels Aluminium cast wheels
Rim, front 3.50 x 17"
Rim, rear 6.00 x 17“
Tyres, front 120/70 ZR 17
Tyres, rear 190/55 ZR 17
Brake, front Twin disc brake, floating brake disc, 4-piston fixed caliper, diameter 320 mm
Brake, rear Single disc brake, single piston floating caliper, diameter 220 mm
ABS BMW Motorrad Race ABS (part-integral), disengageable, modes to select
Dimensions / weights  
Length 2.050 mm
Width (incl. mirrors) 826 mm
Height (excl. mirrors) 1.140 mm
Seat height, unladen weight 815 mm
Inner leg curve, unladen weight 1.805 mm
Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 208 kg
Permitted total weight 407 kg
Payload (with standard equipment) 199 kg
Usable tank volume 17.5 l
Reserve app. 4 l
  • Technical data relate to the unladen weight (DIN)
  • 1) According to Directive 93/93/EEC with all fluids, fuelled to at least 90% of usable fuel tank