Racing Red
Ocean blue metallic matt
Light White / Granite Grey Metallic / Racing Red

S 1000 XR

BMW S 1000 XR on BMW Motorradi tooteportfellis täiesti uus mudel. See esindab BMW Motorradi uut seiklusspordi kontseptsiooni.

Püstisem isteasend muudab pikemad sõidud mugavamaks ja tagatud on ka parem ilmastikukaitse. Lisades siia juurde BMW S 1000 R-i sportliku mootori, on see ühtviisi sobiv nii pikkadeks päevadeks sadulas kui ka kiireteks lõbusõitudeks linnast välja.

S 1000 XR ühendab endas unikaalseks kombinatsiooniks BMW kolme mootorratta – Sports, Enduro ja Touring – iseloomu ja sõiduomadused. See omakorda võimaldab saavutada universaalselt head tulemused mis tahes laadi kasutuses.

Kerepaneelide poolest sarnaneb sõiduk visuaalselt mudelitele BMW S 1000 R ja RR. Asümmeetrilised esituled, mis on küll tavapärasemast veidi diskreetsema välimusega, annavad kohe märku, et tegemist on täieõigusliku S-tootesarja liikmega.

 

Touringult on üle võetud aga juba läbi proovitud pagasi ja kohvrite kontseptsioon ning lai lisavarustuse valik.

BMW S 1000 XR jagab BMW 1000 R-iga nii 100 kW-st mootorit kui ka sportlikku väljanägemist. Võimas mootor saavutab 112 Nm ja selle pöördemomendist piisab jõuliseks maanteesõiduks, kuid samuti pikemateks reisideks koos kaasreisija ja pagasiga.

Samal ajal pakub XR paremat kaitset ilmastiku eest ja veidikene mugavamat sõiduasendit kui rotster. Selleks on sõiduk varustatud kahes suunas reguleeritava tuuleklaasi ja käekaitsmetega.

Selleks, et pikemateks reisideks täiesti valmis olla, on lisaks paigaldatavad eri suuruses hoiukastid ja pakihoidikud. Mootorile ja gondlile on valikuliselt paigaldatavad kaitsevõred.

Sõiduki sobivust pikemateks reisideks rõhutab ka selle standardvarustuses olev 12 V pistikupesa, mis sobib elektroonikaseadmete laadimiseks ning võimaldab paigaldada kuulsa navigatsiooniseadme BMW Motorrad Navigator V.

Valikuline ABS Pro pakub abi pidurdamisel ja muudab sõidu stabiilsemaks, suurendades nii turvalisust järskudel või kiiretel pidurdusmanöövritel.

Ratta muudavad mitmekülgseks sellised standardvarustusse kuuluvad uuenduslikud lahendused nagu Ride Modes PRO, Dynamic ESA, LED-päevatuled ja püsikiirusehoidja.

S 1000 XR. OLULISIMAD OMADUSED

BMW S1000 XR-i jõuallikas põhineb variandil, mida kasutab ka BMW S 1000 R. Nelja silindriga reasmootor saavutab võimsuseks 118 kW (160 hj) ja 11 000 p/min maksimaalse pöördemomendiga 112 Nm 9250 p/min juures.

Plokikaane portide optimaalne disain koos uudse kontuuriga nukkvõlli detailidega on üle võetud BMW S 1000 R-ilt ning need tagavad mootori madalatel ja keskmistel kiirusvahemikel muljetavaldava jõu.

Alles on pööretele vastav tõukurite kettülekandega klapimehhanism.

Mootori juhtimissüsteem BMS-X aga võimaldab omakorda kasutada ride-by-wire-süsteemi (elektrooniline gaas).

  • Uued topeltesituled.
  • Kahte asendisse reguleeritav tuuleklaas.
  • Standardvarustuses kaks sõidurežiimi (Rain, Road) + ABS +ASC.
  • PRO sõidurežiimid (lisavarustusena): kaks täiendavat sõidurežiimi (Dynamic, Dynamic Pro) + DTC + ABS Pro.
  • Istme kõrgus 790–855 mm
  • Kaal 228 kg – konkurentide seas kergeim.
  • Dünaamiline ESA (lisavarustusena)
  • HP käiguvahetuse assistent Pro (lisavarustusena).
  • Oma segmendi kõige võimsam mootor: 160 hj / 112 Nm.
  • Mootori jälgitav pöörete vahemik 1500 kuni 12 000 p/min.

Laadi alla BMW mootorrataste hinnakiri (PDF)

 
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
Engine  
Type Liquid cooled four-cylinder four-stroke in-line engine, four valves per cylinder, two overhead camshafts
Bore x stroke 80 mm x 49.7 mm
Capacity 999 ccm
Rated output 160 bhp (118 kW) at 11,000 rpm
Max. torque 112 Nm at 9,250 rpm
Compression ratio 12.0 : 1
Mixture control / engine management Electronic Injection
Emission control Closed-loop three-way catalytic converters, with interference pipe
Performance / fuel consumption  
Maximum speed Over 200 km/h
Fuel type Super (premium) unleaded, octane number 95 - 98 (RON) (knock control; rated output at 98 RON)
Electrical system  
Alternator 486 W
Battery 12 V / 8 Ah, maintenance-free
Power transmission  
Clutch Multiplate clutch in oil bath, anti-hopping clutch, mechanically controlled
Gearbox Constant-mesh 6-speed gearbox, straight-toothed
Drive Chain 17/45
Chassis / brakes  
Frame Aluminium composite bridge frame, partially self-supporting engine
Front wheel location / suspension Upside-down telescopic fork Ø 46 mm, compression and rebound stage adjustable
Rear wheel location / suspension Aluminium 2-sided swing arm, rebound damping adjustable
Suspension travel front / rear 150 mm / 140 mm
Wheelbase 1548 mm
Castor 117 mm
Steering head angle 64.5°
Wheels Cast Aluminium Wheels
Rim, front 3.50 x 17"
Rim, rear 6.00 x 17"
Tyres, front 120/70 ZR 17
Tyres, rear 190/55 ZR 17
Brake, front Twin disc brake, floating brake calipers, radial 4-piston fixed caliper, diameter 320 mm
Brake, rear Single disc brake, 2- piston floating caliper, diameter 265 mm
ABS BMW Motorrad ABS (part-integral), disengageable
Dimensions / weights  
Length 2183 mm
Width (incl. mirrors) 940 mm
Height (excl. mirrors) 1408 mm
Seat height, unladen weight 840 mm
Inner leg curve, unladen weight 1.894 mm
Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 228 kg
Permitted total weight 434 kg
Payload (with standard equipment) 206 kg
Usable tank volume 20 litres
Reserve Approx. 4 litres
  • Technical data relate to the unladen weight (DIN)
  • 1) According to Directive 93/93/EEC with all fluids, fuelled to at least 90% of usable fuel tank