Lõõgastu või kihuta võidu.
Õhtune reis mägedesse ja pühapäeva pärastlõuna võidusõidurajal – jaapanlasel Shiro Nakajimal olid kindlad eesmärgid, mida ta oma muudetud R nine T-ga teha soovis. Clubman Raceriga lõi ta universaalse mootorratta, mis vastas täiesti tema isiklikule maitsele. Ja sellegipoolest sobitub see ka skeene maitsega.
Profiili kirjeldus
Clubman Racer
46Works
Shiro Nakajima
R nineT
2013/2014
Cafe Racer
Eneseteostus provintsis
Tema maine jõudis temast ette. Shiro Nakajima oli juba ammu teinud endale nime muusikuna ja astus alles siis esimese sammu kohandamise maailmas. Nime Ritmo Sereno all avas ta Tokyos poe Euroopa kohandatud ratastele ja muutis peamiselt klassikalisi BMW mootorrattaid. Aastal 2014 kollis Shiro miljoni elanikuga linnast Jaapani sisemaale ja seadis üles uue töökoja Yatsugatake mäestiku eelmäestikul: 46Works. Neli on jaapani keeles shi, kuus on ro. Lisaks kohandatud mootorratastele valmistas kvalifikatsioonidega insener osi klassikalistele autodele ja mööblile. Vabal ajal võib teda leida Yatsugatake mägedest nii sageli kui võimalik, et osaleda vanasõidukite võidusõitudel. Shiro keskendub selgelt käsitööle. Yatsugatakes leiab ta rahu ja vaikust, et luua mootorrattaid, mille olemuses on niisama palju rahulikku meelelaadi nagu neis on jõudlust.
Shiro Nakajima
46Works
Clubman Raceri puhul töötas Shiro esimest korda uue BMW mootorratta kallal. Rattani jõudis ta osana R9T Jaapani projektist, mille käigus kohandasid neli tunnustatud Jaapani kohandajat R nine T mootorrattaid. Spetsifikatsioonid: puuduvad. Täiuslikud eeldused, et anda rattale oma lihv. „See oli minu esimene rahvusvaheline leping. Ma reisisin palju ja kohtusin mõne väga huvitava inimesega selles skeenes. See oli väga põnev,“ jutustab Shiro uhkelt. Tema signatuur muutub kerges, funktsionaalses rattas väga selgeks. Alumiiniumist kere on täielikult käsitsi valmistatud. Tagajoon meenutab klassikaliste võidusõidumasinate stiili. Shiro mõistab, kuidas ühendada jõudlust löövate detailidega, luues seejuures täiusliku tasakaalu lõõgastumise ja võidusõidu vahel.
Lahtiütlus
Siin näidatud sõidukid võivad olla muudetud ja täiendatud kolmandate osapoolte kohandatud osadega ja/või isevalmistatud osadega, mida BMW ei ole ei tootnud, levitanud ega testinud. BMW ei vastuta vähimalgi määral selliste muudatuste eest (sh näidatud kohandatud osade paigaldamine, omadused ja kasutamine). TÄHELEPANU! Seeriasõidukite muutmine (sh kolmandate osapoolte kohandatud osade ja/või isetehtud osade paigaldamine ja kasutamine) võib vähendada sõiduomadusi! Modifitseeritud BMW sõidukitega sõidate omal vastutusel.
Mootorratas lähedalt
Alumiiniumist paak ja tagaosa on valmistatud käsitsi, Razzle Dazzlea iste, isetehtud jalatoed
Öhlinsi kahvel, Magtani ratas JB-Powerilt, One-offi ülasild, klamberkinnitusega juhtrauad, juhtraua vedrustus eemaldatud, S 1000 RR-i kahvlivedru
Öhlinsi vedrustus, Magtani ratas JB-Powerilt
Käsitsi valmistatud titaanist väljalaskeamortisaator
Värviviimistlus Stupid Crownilt