*Hind koos käibemaksuga 20%

Kõik mootorrattad on varustatud vaid seadusega nõutud varustusega (nt helkuritega vastavalt Euro 4 standardile). Siinsel veebisaidil olevad pildid võivad sellest erineda.

Kõik mootorrattad on varustatud vaid seadusega nõutud varustusega (nt helkuritega vastavalt Euro 4 standardile). Siinsel veebisaidil olevad pildid võivad sellest erineda.

Hinnakiri BMW K 1600

Hinnakiri BMW K 1600
PDF   |   2.12 MB

BMW K 1600 GT.

Rännukirg kahel rattal.

Ole liikvel, saa muljeid ning koge ja naudi lõõgastavaid ning dünaamilisi sõidunaudinguid: selline on maailm uue BMW K 1600 GT sadulast vaadatuna. See pakub veelgi enam ülimat taset, dünaamikat ja sõidumugavust: ikooniline kuuesilindriline reasmootor tagab suurepärase võimsuse ja sujuvuse. Tuule- ja ilmakaitse ning lisavarustus sobivad täiuslikult pikamaasõitudeks ja kutsuvad sind kohe mootorrattale istuma. Uuenduslikud olulisemad omadused, nagu intelligentne hädaabikõne ECALL, võtavad kogu paketi ilusasti kokku. K 1600 GT-ga varustatuna näed selle seljas olles palju, kuid muutud ka ise vaatamisväärsuseks. Sa püüad pilke sõltumata sellest, kas oled sõidus või seisad.

K 1600 GT disain

Vali oma stiil.

Neli erinevat versiooni toetavad nii dünaamilist poolt kui ka K 1600 GT mugavust. Kaks uut Eridisain 719 versiooni nõuavad otseses mõttes tähelepanu.

Black Storm metallik / Glacier Silver metallik

See värv annab mootorrattale erilise võlu.

Black Storm metallik

Black Storm metallikvärviga on emotsionaalse disain ja proportsioonid suurepäraselt rõhutatud.

Eridisain 719 Blue Planet metallik/Ivory

Erakordse, stiilse ja enesekindla Eridisain 719 värviga Blue Planet metallik / Ivory tagad tõeliselt erilise välimuse.

Eridisain 719 Stardust metallik

Eridisain 719 Stardust metallikvärv toob K 1600 GT-s välja selle elegantse poole.

Silmailu pakkuv dünaamika.

Dünaamilisus ja mugavus – need K 1600 GT omadused peegelduvad ka disainis: Duoleveri esivedrustus, adaptiivsete lampidega ksenoontuli, võimas kuuesilindriline mootor ja raam muudavad mootorratta kvaliteetse ilme eriti silmapaistvaks. Täiesti uued esi- ja küljeosad on sportlike ja teravate joontega, mis tagavad sportliku voolujoonelise ilme. Kuus-kahes summutil on nii visuaalselt kui ka akustiliselt kuuesilindrilise mootori potentsiaal.
K 1600 GT märkimisväärset välimust rõhutab kvaliteetne värviviimistlus:  alates eksklusiivsest diskreetsusest kuni sportliku dünaamilisuseni. Vali ise, mis sulle enim sobib.
+ Loe edasi

kuuesilindriline reasmootor

118
kW (160 hj) 7750 p/min juures
3,2
kiirendus 0–100 km/h (s)
175
Nm maksimaalne pöördemoment 5250 p/min juures
810
mm istme kõrgus
Vesi-/õlijahutusega, neljataktiline kuuesilindriline reasmootor

Esmaklassiline kuuspakk.

Esmaklassiline kuuspakk.

Legendaarne kuuesilindriline reasmootor. Sellega on iga sõit nauding. Oma võrratu sujuvuse, võimsuse ja soovitud dünaamikagaon iga sõit nauding. Selle 118 kW (160 hj) võimsus ja 175 Nm maksimaalne pöördemoment moodustavad võrreldamatu ja sundimatu tõuke. Seda tehes saavutatakse 70% pöördevõimest juba 1500 p/min juures. Mis tähendab, et K 1600 GT-d juhib efektiivselt kerge randmeliigutus: selle reageerimisomadused ja käsitsetavus on tõeliselt tõupuhas.

+ Loe edasi

Koge K 1600 GT häält

K 1600 GT tähtsamad omadused

Rabavad ksenoontuled.
K 1600 GT ksenoontuled
Lisavarustuses olev „Intelligent emergency call“
K 1600 GT funktsioon „Intelligent emergency call“
Uuenduslik ja juhikohalt lihtsasti loetav.
K 1600 GT juhikoht
Elektriliselt reguleeritav tuuleklaas.
K 1600 GT tuuleklaas
Palju erinevaid visuaalseid detaile.
K 1600 GT detailid
Õhuvoolu deflektor.
K 1600 GT õhuvoolu deflektor
Kuuesilindriline reasmootor.
K 1600 GT mitmevärviline kuuesilindriline reasmootor
Veekindlad panipaigad.
K 1600 GT panipaigad

Ulatuslik põhivarustus.

Põhivarustuses olevad võimsad piduriklotsid, mis on varustatud ABS Proga.

Ulatuslik põhivarustus.

Kõrgetasemeline K 1600 GT põhivarustus ei jäta midagi soovida: ABS Pro-süsteem tagab turvalise pidurdamise ka kallutades, uuenduslikud ksenoontuli ja mitmikjuhteseade on vaid mõned näited lisavarustusest. Põhivarustuse uus tase: dünaamiline elektroonilise vedrustuse reguleerimine. Kere tunnetab ja juhib vedrustust, kaldeandurit ja juhtseadmeid vaid millisekundite jooksul. Seejuures on igas sõiduolukorras tagatud parimad vedrustuse seaded. Mugav vedrustus, millest ei osatud varem isegi unistada, säilib ka kallutades ning tagab püsivalt stabiilse sõidustiili.

+ Loe edasi

Soovid midagi enamat?

Lisavarustuses olev võtmevaba käivitus suurendab mugavusastet.

Soovid midagi enamat?

Lisavarustuse näited, nagu adaptiivne esituli, võtmevaba käivitus või kesklukustussüsteem, tagavad ühe nupuvajutusega enam mugavust, turvalisust ning muudavad sõitmise lõõgastavamaks. BMW Motorrad on esimene mootorrataste tootja, kes pakub valikulist funktsiooni „intelligent emergency call“ (hangitud tehasest), mis lisab märkimisväärselt turvalisust. Tänu pöördemomendi juhtimisassistendile on manööverdamine ning parkimiskohalt väljumine kerge ka järsul pinnasel. Pro käiguassistent tagab veelgi enam mugavust ja dünaamilist käiguvahetust.

+ Loe edasi
„Intelligent emergency call“: BMW Motorradi ECALL-süsteemi kiirreageerimine õnnetuse korral ja hädaolukorras.

Hea tuju on sõidu ajal garanteeritud.
BMW Motorrad on esimene tootja, kes pakub juba tehases paigaldatavat funktsiooni „intelligent emergency call“: süsteem on paigaldatud kindlalt juhtrauale ning suudab saata hädaolukorras iseseisvalt ja automaatselt hädasignaali, mille tõttu jõuab päästeteenistus sinuni kiiremini.

Funktsioon „intelligentne hädaabikõne“ aktiveerub pärast kerget või rasket avariid automaatselt. Kuid hädaabikõne saab nupule vajutamisega käivitada käsitsi ka juht, kui ta näeb näiteks õnnetust pealt. Pärast süsteemi käivitamist, kas automaatselt või käsitsi, saadetakse mobiiltelefoni ühenduse kaudu BMW kõnekeskusele asukoha koordinaadid ja mootorratta sõidusuund. Siit alates käivitub päästeahel. Kiire ja täpse abi jaoks. Ning suurepärase tunde heaks iga sõidu ajal.

Tagurdamisassistent: pingevaba manööverdamine ja parkimiskohalt väljasõidu abi.

Lihtsalt pane tagumine käik sisse.
Järsud rajad ja kitsad tingimused populaarsetes vaatamisväärsustes või parkimisplatsidel ei ole mugava pöördemomendi juhtimisassistendiga (TCA) enam probleem. Parkimine ja manööverdamine tekitavad edaspidi ainult rõõmu. Pane mootorrattas vabakäigule ja aktiveeri vasakpoolse juhtraua nupu assisteerimisfunktsiooniga tagurdamisassistent. Kui näidikul kuvatakse R ja see käivitatakse sellele vajutades, võid oma parkimiskohalt lihtsasti välja liuelda ning hakata piisava hooga uude asukohta sõitma.
Vedrustuse dünaamiline elektrooniline reguleerimine: ebatasasused on silutud.

Parima kontakti jaoks teepinnaga.
Põhivarustuses olev vedrustuse dünaamiline elektrooniline reguleerimine suurendab veelkord K 1600 GT sõidumugavust. See tagab veojõu, turvalisuse ja suurima mugavuse: eesmised ja tagumised vedrukäigu andurid registreerivad velje joonduse vertikaalset liikumist. Andmete põhjal reguleerib vedrustuse dünaamiline elektrooniline reguleerimine sõidutingimustest ja manöövritest olenevalt amortisaatorite liikumist automaatselt, et vastata kindlaksmääratud asjaoludega. Selle tulemusel tagatakse paranenud kontakt teepinna ja rehvi vahel, isegi kallutades. See võimaldab saavutada stabiilsed ja lisamugavuste ja turvalisusega sõidutingimused – eriti pikkade sõitude ajal.

Standardseadistus „Road“ – viib sind kõikidest ebatasasustest mugavalt üle. Seadistusega „dynamic“ valitakse tunduvalt jäigem amortisaatorite liikumine: sportliku ja dünaamilise sõidu jaoks.
Ksenoontuli: asetab kõik õigesse valgusesse.

Rohkem valgust. Rohkem turvalisust.
Põhivarustuses olevad ksenoontuled on halogeentuledest kaks korda eredamad ja võtavad 30% vähem energiat. Need tagavad pideva teepinna valgustuse – eriti öösel ja halva nähtavuse korral. Nad muudavad samal ajal ka sind ennast paremini nähtavaks. Silindriline reflektori pirnikaitse ei lase elektripirnil teisi liiklejaid pimestada.

Valgus järgneb rattale. Adaptiivne esituli.
Lisavarustuses olevad adaptiivsed esituled valgustavad teed pööramisel optimaalselt. Peamise esitule servomootor hüvitab mootorratta kaldenurga kurvides, suunates valguse teepinnale optimaalse nurga all. Juhi jaoks tähendab see aktiivse sõiduohutuse tuntavat suurenemist, eriti öistes kurvides.
Kohvrid ja panipaigad: rohkem ruumi pagasile.

Pingevaba paigaldus ja nauding.
Olenemata sellest, kas sa lähed ringreisile või igapäevasele sõidule, pakuvad K 1600 GT-le paigaldatud kohvrid ja panipaigad piisavat ruumi, kus hoida kõike vajalikku. Alates igapäevastest esmatarbekaupadest kuni seadmete, riiete ja isegi puhkuse meeneteni.

Valikuline pealiskohver hämmastab oma mugava sisemuse ja sisevalgustusega, mis on juba põhivarustuses. Sinu kaassõitjad hakkavad väikest ja mugavat seljatuge armastama. Mootorratta standardvärvides olevana ühildub see täiuslikult K 1600 GT dünaamilise välimusega. Pealiskohvri kaane lisavarustuses olev tasku mahutab kõiki reisiks vajaminevaid esmatarbekaupu, dokumente ja paberimajandust.

Voodrid pakuvad su reisikohvri jaoks veel rohkem ruumi ja korda. Kandesanga ja – eemaldatava – õlarihmaga on see linnas sõitmiseks ideaalne kaaslane.

Võtmevaba käivitus ja kesklukustus.

Suurepärased omadused suurenenud mugavuse jaoks.
Võtmevaba käivitus ja kesklukustus muudavad su elu lihtsamaks ja muutuvad kiirelt su kaaslasteks, ilma kelleta sa enam hakkama ei taha saada.

Mehaaniline võti muutub tarbetuks ja alates nüüdsest on su käed tänu võtmevabale käivitusele vabad. Piinlik otsimine enne sõitu kaob ära ja võtmete kandmine jaki taskus on piisav, et avada ja käivitada oma mootorratas.

Kesklukustus tagab, et panipaikade ja lisakohvrite sisu on kaitstus varguste eest, kui sa lukustad oma ratta – see kõik kõigest juhiraua nupule vajutusega. Võimaldades pärast ratta seljast maha tulemist minna ekskursioonile veelgi kiiremini.
Sidurita käiguvahetus tänu Pro käiguassistendile.

Vaheta käiku nagu võidusõitja.
Peaaegu luksuslik, kuid peamiselt K 1600 GT dünaamilisuse väljendus: käiguassistent arendati algselt võidusõidurajal kasutamiseks. Pro käiguassistent, mis on nüüd kohandatud reisimise jaoks, võimaldab sul vahetada käiku sidurita peaaegu igasuguse koormuse või mootori pöörlemiskiiruse juures. Kiirenduse ajal jääb gaasihoob avatuks ja tagab sujuva ja rahuliku käiguvahetuse. Suletud gaasihoovaga käigu alla vahetamise korral tagab süsteem automaatselt topelt siduri lahutamise ja kasutab seda ideaalseks käiguvahetuseks.

See tagab, et su sidurikäsi on pingevabas asendis ja on pärast pikki ringreise puhanud. Seetõttu väheneb käiguvahetuse aeg võrreldes siduriga: suurenenud dünaamika ja mugavuse jaoks.

Rohkem individuaalsust

Lisavarustus ja tarvikud.

Üksikasjalike Spezial-värvide ja eksklusiivse, lisatasu eest Eridisain 719 lisavarustuse ja BMW Motorradi originaaltarvikute abil saad kohandada K 1600 GT-d vastavalt oma eelistustele.

Lisateave

Vaade kulisside tagant

Tunnetuse loomine.

BMW Motorradi disainiprotsess.

BMW Motorradi disainitiimis töötavad erakordsed isikud. Igal disaineril on isiklik stiil ja ta tunneb end omaenda mootorrattaskeenes koduselt. Iga igaüks neist lisab töösse omaenda inspiratsiooni ja kirge. Need erinevad vormid kombineeritakse seejärel disainimise käigus – need kõik on osa iga uue BMW Motorradi loomises. Edgar Heinrich, BMW Motorradi peadisainer tutvustab BMW Motorradi disainitiimi ja disainiprotsessi.

Loe edasi

K 1600 GT tarvikud

spinner