*Hind koos käibemaksuga 20%
Kõik mootorrattad on varustatud vaid seadusega nõutud varustusega (nt helkuritega vastavalt Euro 4 standardile). Siinsel veebisaidil olevad pildid võivad sellest erineda.
Hinnakiri BMW S 1000
BMW S 1000 RR.
Pidevalt piire laiendades ja ideaalset joont otsides on sinu istumise all 152 kW (207 hj). Piiramatu jõud viib RR-i piirideni – 113 Nm maksimaalse pöördemomendiga 11 000 pöörde juures minutis ning vähemalt 100 Nm pöördemomendikõveraga vahemikus 5500 kuni 14 500 [p/min]. Kümme aastat pärast seda, kui RR-i esimene generatsioon esmalt mootorrataste maailma paelus, liigume uuele jõudlustasemele. Oleme peaaegu kõik RR-i komponendid üle vaadanud – otsast lõpuni. Tulemus: kergem kaal ja märksa suurem võimsus. Kas oled valmis esimeseks positsiooniks ja võiduks? RR ootab sind.
MUDELI RR DISAIN
Vali oma värv.
Sinu RR-i karakterit on nüüd endisest veelgi selgemalt tunda isegi värvitoonides. Valikusse kuuluvad uus Hockenheim Silver metallikvärv ja juba olemasolevad värvid Racing Red ja Light White / Racing Blue metallik / Racing Red.
Disainitud parimale stardikohale.
Igaüks, kes vaatab, saab kohe aru: tegemist on võimsa mootorrattaga. Iga osa RR-ist on disainitud sellest maksimumi võtmiseks. Näiteks raami kujundus selle uue vedrustustehnoloogiaga, mis muudab RR-i kergemaks ja täpsemaks. Lisaks on istme asend ideaalselt ergonoomiline ning tänu muudetud raami- ja voolundidisainile ka ainulaadne. Standardsed LED-esituled annavad rattale dünaamilise ja agressiivse ilme. Eesmised suunatuled on liikunud voolundilt tahavaatepeeglitele, mis on esteetiliselt meeldiv ja parandab ka nähtavust. Tagant vaadatuna domineerib RR disaini ja funktsionaalsuse poolest. Motoks on „kõik ühes“. Lisaks numbriplaadivalgustusele on numbriplaadihoidikul nüüd ka LED-suunatuled, tagatuli ja pidurdustuled.
Valmis ringrajaks.
Mis puudutab maksimaalset võimsust, on RR sinu ideaalne partner. Ja mitte ainult tänavail, vaid ka ringrajal. Nii tahavaatepeegli kui ka numbriplaadihoidiku saab maha monteerida paari lihtsa sammuga, ning sul ongi võidusõiduratas.
Valikuliselt saadaval M-pakett muudab sinu RR-i suurepäraseks võidusõidumasinaks. Siin on kaalu vähendatud veelgi 3,5 kg võrra, saavutades 193,5 kg. Lisaks kolmetoonilisele (Light White / Racing Blue metallik / Racing Red) värviviimistlusele, M Carbon süsinikusulamist velgedele, kergele M-akule, M-sportistmele, M-kerekomplektile (tagaosakõrgendus ja tagakiige telg) pakutakse veel Pro sõidurežiimi koos „Race Pro 1–3“ seadistatavate režiimidega ja elektroonilisi abisüsteeme nagu DTC +/- käiguvahetuskang, ABS-i seadustused, mootori kaardistamine, tagarattal sõitmise ja libisemiskontrolli ja palju muud.
NELJASILINDRILINE REASMOOTOR
Neli silindrit ja konkurentsitu võimsus.
Neli silindrit ja konkurentsitu võimsus.
Uue disainiga neljasilindriline mootor on RR-i uus jõuallikas. Lisaks sellele, et tippvõimsust suurendati 152 kW (207 hj) 13 500 pöörde puhul minutis, optimeeriti ka pöördemomendikõverat. Ning tänu uuele BMW ShiftCam-tehnoloogiale, mis valib klapi avamisaja ja klapi liigutamise ülanukkvõlli abil, kasutatakse isegi madalas ja keskmises mootori kiirusvahemikus oluliselt suuremat pöördemomenti ja jõudu.
Veel lisati kaalu, mahutavuse ja disaini optimeerimiseks mitmeid komponente. Nende alla kuuluvad uus klapiajastuse kontseptsioon, õõnestatud titaanist sisselaskeklapid ja parendatud ning iseenesliku võimendusega mitmekettaline tagaratta kinnikiilumisvastane märgsidur (–20 N). Mootor on nüüd 4 kg kergem ja kitsam, mis parendab nii selle käsitsetavust kui ka ergonoomikat. Märkad seda sadulasse istudes kohe.
KOGE RR-i VÕIDUSÕIDUHÄÄLT
RR-i OLULISEMAD OMADUSED
























Tähtsamad tehnilised omadused.
Kohe, kui kiirendad, märkad, et selle ratta erakordne pööremomendikõver pakub põnevust juba madalate ja keskmiste pöörete juures. Selle eest võlgned tänu peamiselt BMW ShiftCam-tehnoloogiale. Nukkvõll juhib sisselaskeklappe täpselt nii, nagu vaja. Olenevalt kiirusest reguleeritakse klapi lahtiolekuaega ja tõstet, et tagada parimat sooritust nii sulle kui sinu RR-le.
Mudelil RR on ABS ja ABS Pro, olenevalt sõidurežiimist: RAIN, ROAD, DYNAMIC, RACE või RACE Pro 1 kuni 3. Sina otsustad, kas su mootorratas vajab maksimaalset stabiilsust või suurimat võimalikku sooritusvõimet.
Maanteel või ringrajal: see funktsioon on hädavajalik. Põhivarustusse kuuluv Pro käiguassistent koos signaalifunktsiooniga võimaldab käiguvahetust ilma sidurita üles ja alla vajutamata. Seega saad täielikult teele keskenduda. Samal ajal on koormuse mõju kerele ja tagarattale vähendatud miinimumini. Tulemus: oled kiirem, stabiilsem ja saad veelgi suurema sooritusvõime ja sõidunaudingu.
RR-i lisavarustusse kuulub uue põlvkonna DDC. Nüüd paikneb elektrooniline klapp mehaanilise klapiga paralleelselt. Vajadusel vähendatakse või suurendatakse löögisummutust 10 millisekundiga läbi möödavooluklapi. Saad nii maanteel kui ringrajal alati loota täiuslikule amortisaatorite tööle. Vedrustust saab ka käsitsi reguleerida.
Põhivarustuse LED-esituled annavad RR-le uue ja eksimatult sportlik-agressiivse ilme. See puudutab mitte ainult RR-i esitulesid, mis on viidud viimistluspaneelist tahavaatepeeglisse, aga ka tagaosa, kus suunatuli, pidurituli ja tagatuli moodustavad ühe tervikliku komponendi.
Verstapost superrataste segmendis: RR-i TFT-ekraan. 6,5 tolli annab täiusliku ülevaate. Valikusse kuuluvad põhiandmeid kuvav Pure Ride ekraan ja üks kolmest Core Ride ekraanist, mis kuvab ka muud olulist teavet. Mitmikjuhteseade hoiab kõik kontrolli all. Lihtsalt keri läbi 6,5-tollise TFT-ekraani menüü ja pääsed ligi mitmesugustele funktsioonidele ja seadistustele ilma, et peaksid juhtrauast lahti laskma. Seega on sul kõik täielikult kontrolli all.
Vaid 197 kg kaaluv uus RR on mitte ainult kerge, vaid ka täiuslikult ergonoomiline. Raami, kütusepaaki, istet, tagaosa ja jalatugesid on muudetud, et pakkuda paremat tuge, liikumisvabadust, tagasisidet ja kindlamat põlveasendit.
Freesitud jalatugede ja uue ergonoomilise juhtraua ning M istme koosmõju pakub lisaks paremale tagasisidele ka vähem väsitavat sõitu, mis laseb kulgeda pikemalt ja keskenduda paremate ringiaegade saavutamisele.
Alumiiniumkiigega uus RR pakub paremat võimsuse jaotumist ja kere väiksemat reaktsiooni kiirendades – täpselt nagu motospordis. See säästab rehve. Uue RR-i standardamort asub nüüd mootorist ja seega ka kuumusest kaugemal. Lisaks paigaldati suurem amortisaatori kolb. Tulemuseks on pidev amortisaatorite töö kõikides sõiduolukordades.
Standardistme puhul märkad kohe järgmist: See süsteem loodi täiuslikku tagasisidet silmas pidades. See võimaldab mitte ainult suuremat liikumisvabadust, vaid ka ideaalse kontakti mootorrattaga sõidu ajal. Istme standardkõrgus on 824 mm ja jalgade sisekülje kaar 1829 mm.
Lisaks standardistmele pakutakse uue RR-i lisavarustusena ka M-sportistet. Istme libisemiskindel kate ja kõvem vahtkumm säästavad kiirendades või järsult pidurdades jõudu ja muudavad mootorratta stabiilsemaks. M-sportiste kuulub M-paketti. Iste on saadaval eritarvikuna ja kolme kõrgusega (814 mm, 824 mm ja 849 mm).
RR-i muundamine cruiserist võidusõidumootorrattaks käib imekiiresti; LED-suunatuledesse integreeritud tagatuli ja numbrimärgituli on mõlemad kinnitatud numbrimärgihoidja külge. Siin on suureks eeliseks see, et saad vaid mõne liigutusega eemaldada numbrimärgihoidja ja tuled ning oledki valmis ringrajale sööstma.
RR-i põhivarustusse kuulub neli sõidurežiimi: RAIN, ROAD, DYNAMIC ja RACE. Kõik neli on täiuslikult vastavate tingimustega kohandatud ja pakuvad soovile vastavalt paremat sooritusvõimet ja stabiilsust. Erivarustusse kuuluva Pro sõidurežiimiga naudivad eelkõige võidusõitjad kogu raha eest. Režiime „RACE Pro 1“, „RACE Pro 2“ ja „RACE Pro 3“ saab eraldi kohandada mootoriga (gaas), mootorpiduriga, veojõukontrolliga (DTC), tagarattal sõitmise kontrolliga (DTC), ABS-iga ja ABS Proga. See võimaldab saavutada parima võimaliku soorituse igal ringrajal. Samuti saad kasutada lisafunktsioone, nagu stardiabi, kiirusepiiraja Pit Lane Limiter, Pro mäestardi assistent (HSC Pro) ja dünaamiline pidurdusjõu kontroll (DBC). Täiendav spetsiaalne juhiabisüsteem: elektrooniline dünaamiline amortisaatorite juhtimissüsteem (DDC). Maksimaalset löögisummutust saab vajadusel vähendada 10 millisekundiga, kasutades DDC poolt juhitavat paralleelset möödavooluklappi. See tähendab, et teepinna kontakti tõttu on sooritusvõime igal ajal maksimaalne ja täpsus tänu optimaalsele ja kristallselgele tagasisidele võidusõidu vääriline.
Tehnoloogia, mis on valmistatud maksimaalseks võimsuseks igas olukorras.
RR on tehniline geenius, mis mõistab teelpüsimist. Neli standardrežiimi „RAIN“, „ROAD“, „DYNAMIC“ ja „RACE“ katavad juba mitmeid sõidustiile erinevates olukordades. Pro režiim vallutab eriline lisana sinu eest võidusõidumaailma koos kolme lisarežiimiga: „RACE Pro 1“, „RACE Pro 2“ ja „RACE Pro 3“ koos käivituskontrolli, kiirusepiiraja Pit Lane Limiter, HSC Pro (Pro mäestardi assistent) ja DBC-ga (dünaamiline pidurduskontroll). Multikontrolleri abil saate nüüd järgmiseid seadeid seadistada värvilise 6,5-tollise TFT ekraani kaudu: gaasi lisamine koos mootori karakteristikutega, mootori pidurdamise pöördemoment, veojõukontroll (DTC) koos rattakontrolli, ABS-i ja DDC-ga (dünaamiline summutuskontroll). Ning nupulevajutusega saab DTC +/- kangi kaudu sätteid muuta. Tänu uusimale kuueteljelisele anduritehnoloogiale ja pöördemomendi eelkontrollile on DTC tugi eriti sujuv ja võimas. See toimub sõltumata käigust, kiirusest ja kaldest.
Uue põlvkonna DTC-ga saad tõhusama, võimsama ja turvalisema teelpüsivuskontrolli ja seeläbi veelgi rohkem hoogu.
Rohkem stabiilsust ja parem jõurakendus.
Rohkem stabiilsust ja parem jõurakendus.
Ainsa tänavalegaalse superrattana on uuel RR-il alumiiniumist alusraam, mida on seni kasutatud ainult võidusõidurataste juures. 0,3 kg väiksem kaal vähendab oluliselt vedrustamata massi ja tulemuseks on kere väiksem reaktsioon kiirendades. Lisaks on amort, mille pingutust ja tagasivetrumist saab reguleerida, paigaldatud mootorist ja seega ka kuumusest kaugemale. Sellel on amordi jaoks olulised eelised. Tänu vedruvarda suhte muutmisele 1,9 : 1-lt 1,65 : 1-le ja suurema amortisaatorikolvi kasutuselevõtmisele õnnestus valida väiksem vedrustuskonstant. Minimaalne hõõrdumine suurendab mugavust ja sooritusvõimet, sest võimsuse suurenemine vedruvardas toimub kiiresti ja täpselt. Kogu süsteem säästab palju rohkem rehve.
Suurepärane amortisaatorite töö kõikidel teedel.
Suurepärane amortisaatorite töö kõikidel teedel.
Erivarustusse kuuluva dünaamilise amortisaatorite juhtimissüsteemiga (DDC) töötati välja uus elektroonilise šassii ja mehaanilise amortisaatorikomponendi juhtimispõhimõte. Olenemata sellest, kas sõidad maanteedel või võidusõidurajal – elektrooniline klapp tagab alati sõidurežiimile ja otstarbele vastava maksimaalse amortisaatorite töö. See asetseb nüüd mehaanilise klapiga paralleelselt. Vajadusel vähendatakse või suurendatakse löögisummutust 10 millisekundiga läbi möödavooluklapi. Uus anodeeritud ujuv kolvisõrm on äärmiselt tundlik. Vajadusel saavad kere ümberehitajad Shim-paketti kohandada.
Kahvli amortisaatori tööd reguleeritakse globaalselt veo ja kompressioonietappides. Pinge ja kompressiooni etappe juhitakse kahvlis eraldi lineaarpositsiooni anduri abil. Vedrustust saab vajadusel kohandada.