Kõik mootorrattad on varustatud vaid seadusega nõutud varustusega (nt helkuritega vastavalt Euro 4 standardile). Siinsel veebisaidil olevad pildid võivad sellest erineda.

*Hind koos käibemaksuga 20%

Hinnakiri

BMW Hinnakiri S1000
PDF   |   0.78 MB
This is disclaimer text for gpx download files.

BMW S 1000 RR

Ülivõrdeline superratas

RR on nüüd veelgi rohkem ehedale sooritusvõimele keskendunud ja sellele täpsemalt suunatud. See on mõeldud ratturitele, kes nõuavad aina enamat. Enamat iseendalt. Enamat igalt ringilt. Ja ka oma RR-ilt. Ehk teisisõnu: #NeverStopChallenging. Esimene koht on millimeetrite küsimus, eriti nendes ringkondades, kuhu RR on alati kuulunud. Just seetõttu oleme RR-i täiustanud ja arendanud neis valdkondades, kus see on kõige olulisem: alates uuest pöördenurgaandurist koos funktsioonidega Brake Slide Assist ja Slide Control ning M-komponentide integreerimisest ja elektroonika täiustamisest kuni oluliste protsessideni, millega muudetakse mootorratas võistlusrajale sobivaks. Ja seda kõike selget eesmärki silmas pidades, milleks on ikka ja jälle esikohale jõudmine. 

Superratta olulisemad omadused

Tõhusad esi- ja küljepaneelid koos tiivaotstega
Tõhusad esi- ja küljepaneelid koos tiivaotstega
M Carboni tagaistmekate koos kaameraadapteriga
M Carboni tagaistmekate koos kaameraadapteriga
Võimas M Lightweighti aku
Võimas M Lightweighti aku
Sooritusvõimele orienteeritud M-i GPS-ringiajaloendur ja andmelogija
Sooritusvõimele orienteeritud M-i GPS-ringiajaloendur ja andmelogija
Optimeeritud mootorikontseptsioon
Optimeeritud mootorikontseptsioon
Keskendunud sooritusvõimele: M GPS-ringiajaloendur ja andmelogija
Keskendunud sooritusvõimele: M GPS-ringiajaloendur ja andmelogija
M Carboni tagaistmekate koos kaameraadapteriga
M Carboni tagaistmekate koos kaameraadapteriga
Parim pidur oma kategoorias
Parim pidur oma kategoorias

Ilma selleta on raske võidusõidurada ette kujutada – ja RR on sellega ka lahutamatult seotud

Ilma selleta on raske võidusõidurada ette kujutada – ja RR on sellega ka lahutamatult seotud

Sõltuvalt kiirusest tekitavad komposiitplastist tiivaotsad 300 km/h juures kuni 17,1 kg aerodünaamilist allasurvejõudu. See allasurvejõud tasakaalustab esiratta kalduvust kiirendamisel teepinnalt kerkida: esiratas säilitab kontakti maapinnaga ja DTC ei ole sunnitud niivõrd palju sekkuma. See võimaldab sul märgatavalt paremini ja veelgi vahetumalt ajami võimsust kiirenduseks muundada. 

+ Loe edasi

Rohkem sooritusvõimet ekraanil

Rohkem sooritusvõimet ekraanil

Boksi sõit pärast mõnda ringi ringrajal: viimane näit, mida ekraanil kuvati, kuvatakse alati uuesti pärast süüte välja- ja uuesti sisselülitamist. See aitab sul keskenduda oma eesmärgile. Sõltuvalt sinu eelistustest on saadaval üks Pure Ride’i kuva ja kolm erinevat Core Screeni kuva. Süsteem näitab sobivat suurimat kiirust, kui mootor veel külm on. Käiguvahetuse tuli muudab käigu vahetamise palju selgemaks, kui mootoripöörete andur vilgub. Ja me puhastasime TFT-ekraani, muutes info veelgi lihtsamaks, et näha abisüsteemide (nt ABS Pro, DTC või DDC) tehaseseadeid jaotises „Seaded“.

+ Loe edasi
154
kW (210 hj) 13 750 p/min juures
113
11 000 p/min juures
193,5
kg tühimass koos M-paketiga
3,21
sekundit kiirendus 0–100 km/h
Vesi-/õlijahutusega neljasilindriline neljataktiline reasmootor

Kirg on seal, kus süda tuksub – ja küll see tuksub alles jõuliselt!

Piiranguteta kirg: taaskord oleme kogu võistlusrajal saadud kogemuse kandnud üle RR-i kõrgsoorituslikule BMW ShiftCamiga neljasilindrilisele mootorile: suurendasime võimsust 3 hj võrra, mis teeb koguvõimsuseks 210 hj (154 kW). M RR-i õhuvõtukamber tagab eriti hea õhuvarustuse ja parema koormuse muutumise. Uue kanaligeomeetriaga silindripead ja tugevdatud laagriklambrid pärinevad samuti M RR-ilt. Samuti oleme optimeerinud põhivarustusse kuuluvat Pro käiguassistenti. See võimaldab möödajooksuga käiguvahetusi nii üles kui ka alla ja pakub paremat koormuse muutumise summutust, et käiguvahetus oleks täpsem. Ja isegi ketihammasrattal on nüüd rohkem hambaid: just nagu M RR-ilgi, on sel nüüd 45 hamba asemel 46 hammast, mis tagab sirgetel suurema võimsuse.

+ Loe edasi

Raamistik – sõna otseses mõttes

Raamistik – sõna otseses mõttes

Täppistöö, et saada rohkem tagasisidet ja parem sooritusvõime: põhivarustusse kuulub M-šassii komplekt koos tõstetud tagaosa ja reguleeritava kiigega. Raamisüvendid tagavad suurema paindlikkuse kallutamisel. Oleme langetanud roolipea nurka 0,5° kuni 66,4° ja vähendanud kahvli sildade nihet 3 mm 26,5 mm-ni, muutes esiratta veelgi täpsemaks. Kasutasime ka kinniseid teljepukse ja optimeerisime pidurisüsteemi, et tagaratta eemaldamine oleks veelgi lihtsam. Nüüd saad valida ka DDC Road, Dynamic ja Race vedrustuse: alates Race Pro 1 kuni 3. Kasutades Race Pro 1 kuni 3 seadeid, saab nüüd tavateel sõita maanteevedrustusega. 

+ Loe edasi

Kurvivõtu uus tähendus

Kurvivõtu uus tähendus

Lisavarusena saadav Pro sõidurežiim ja esmakordselt saadaval olev pöördenurgaandur võimaldavad sõitjal kasutada kahte funktsiooni: Brake Slide Assist aeglustamiseks ja DTC libisemiskontroll kiirendamiseks. Pöördenurgaandur aitab määrata kaldenurka, mida DTC kasutab optimaalse libisemise tagamiseks. DTC seaded 2 ja 3 on optimeeritud võistlusraja ja sportrehvide jaoks. Pärast tugevat libisemist aitab Brake Slide Assist aeglustada, et saaksite eesmise/tagumise ABS-i abil kurvi läbida.

+ Loe edasi

Loodud täpselt sinu vajaduste järgi

M-pakett

M-pakett teravdab RR-i sportlikku profiili. Eksklusiivne värviviimistlus Light White / M Motorsport sisaldub ainult selles paketis ning annab mootorrattale jõulise välimuse. Pakett sisaldab järgnevat. M-sportiste, mis tagab optimaalse toe otsustavate millisekundite jahtimisel. Optimeeritud kaaluga M Carboni veljed koos M-kleebistega, pakkudes maksimaalset sõidudünaamikat. Alternatiivina on saadaval M-sepisveljed. Lisaks on paketis M-jalatoesüsteem ja must kütusepaagi kork.  

Dünaamikapakett

Dünaamikapakett teravdab RR-i võidusõiduomadusi, et täiustada sooritusvõimet ja mugavust. Pakett sisaldab järgnevat. Eksklusiivselt motospordis kasutamiseks mõeldud DDC elektrooniline šassii, mis tagab optimaalse vedrustuse ja teekontakti igas sõiduolukorras. Kõike seda täiendavad Pro sõidurežiimid koos kolme täiendava Race Pro sõidurežiimiga ning muud asjakohased võistlusrajafunktsioonid, nagu stardiabi, boksitee kiirusepiiraja Pit Lane Limiter, esiratta õhkutõusu kontrollfunktsioon Wheelie Control ning libisemisabid Brake Slide Assist ja Slide Control. Paketti kuuluvad ka elektrooniline tempomaat ja soojendusega käepidemed. 

Race-pakett

Race-pakett optimeerib RR-i mootorratturitele, kes soovivad olla võidusõitjad. Pakett sisaldab vähe hooldust vajavat ja optimeeritud kaaluga M Endurance’i ketti. Samuti on vaid siin paketis saadaval M Titani väljalaskesüsteem Akrapovičilt, mis pakub veelgi sportlikumat välimust koos märkimisväärse kaaluvähendusega; alternatiivina on võimalik valida kvaliteetne titaanist pealelibistatav sportsummuti.

Carbon-pakett

Kvaliteetne Carbon-pakett võimendab masina superrattavälimust veelgi. See pakett sisaldab esi- ja tagaratta katteid, ketikaitset ja hammasrattakatet ning pealisvoolundi küljepaneele. Need kerged süsinikkiuga tugevdatud plastist komponendid pärinevad võidusõidumaailmast ja pakuvad tipptehnoloogiliste püüdlustega elegantseid, ent sportlikke kõrghetki.

M Billet-pakett.

M Billet-pakett rõhutab mootorratta sportlikku iseloomu oma kvaliteetsete detailide ja eksklusiivse M-tähistusega. Pakett sisaldab järgnevat: anodeeritud alumiiniumist freesitud osad, sealhulgas kokkupandavad ja reguleeritavad siduri- ja käsipidurihoovad ning pidurihoova kaitse – maksimaalse kvaliteediga varustus.

Disain on midagi enamat kui lihtsalt välimus

Kolm varianti, üks iseloom.

Ükskõik, millise variandi kasuks sa otsustad: siin ei ole määravaks millimeetrid ega millisekundid, vaid kõik sõltub sinu eelistustest. Üks on aga siiski selge: iga RR on suunatud ehedale sooritusvõimele.

Light White / M Motorsport

Ikooniline värviskeem teeb kohe selgeks sinu päritolu ja sihtkoha: selleks on võistlusrada. Koos M-paketiga ei ole selles kahtlustki.

Passion

Esiosast ja paagist kuni tagaosani: värvitoonist Racing Red uni õhkab ehedat kirge. Justkui lubadusena kerkivad dünaamilised detailid RR-i üldilmest esile. Nüüd on sinu kord sõnad tegudeks teha.

Black Storm metallik

Sportlik, terav ja selgelt defineeritud. RR-i eesmärk on sama kompromissitu ja selge kui selle värvilahendus: tipptasemel sooritusvõime nii maanteel kui ka võistlusrajal.

Sportlikkus kandub edasi dominantsete geenidega

Ülimalt sportlik ja kompromissitult kompaktne. Need RR-i põhilised disainiväärtused oleme loomulikult alles hoidnud. Veelgi enam, oleme neid lausa teravdanud: alates esiosast koos aerodünaamiliselt optimeeritud tuuleklaasi ja silmatorkava LED-disainiga tuledega kuni tiivaotstega küljepaneelide ning lühikese ja dünaamilise tagaosani. Lisaks tõendavad kergesti eemaldatav numbrimärgihoidik ja lisavarustusse kuuluv tagaistmekate, et oleme RR-i disainimisel keskendunud sooritusvõimele kuni viimsegi detailini.

+ Loe edasi

Isegi täiuslikkust saab muuta veelgi täiuslikumaks

Küsimus on millimeetrites, millisekundites, suuremas individuaalsuses, isikupärastamises ning sinu ja su RR-i kaitses: alates kuueastmeliselt reguleeritavast M-jalatoesüsteemist kuni vee- või õlijahuti kaitseni leiad sa BMW Motorradi originaaltarvikute valikust õiged detailid, millega oma RR-i veelgi teravdada.

Isikupärastamise juurde

Rohkem superspordi kohta

spinner