Hinnakiri
BMW F 900 XR
XR tähendab kompromissitut sportlikkuse ja pikkade vahemaade läbimise võime kombinatsiooni: adrenaliin püsib üleval päevi, kurv kurvi järel. Uue F 900 XR-iga saad neid kurve läbida ilma peatumata – kilomeeter kilomeetri kaupa. Juba ratta vapustav disain lubab ehedat sooritusvõimet. Püstine pingevaba istumisasend ja tuuleklaas kõnelevad ühte: ainult üks inimene otsustab, millal sõit lõppeb – sina.
Tänu varustuse laiale valikule oled ühtemoodi hästi valmis nii linnasõitudeks kui ka sportlikeks ning matkasõitudeks. F 900 XR on ratas, mis sobib kokku sinu ja su sportliku suhtumisega. #NeverStopChallenging
F 900 XR-i disain
Selge kehakeel – eksimatult XR
F 900 XR-i motivatsioonist saab aru kohe esmapilgul. Rabav innovaatiline LED-esituli toob välja F 900 XRi nõudliku loomuse – see on tunne, mida tead omast käest väga hästi. Voolundid tekitavad dünaamilist särtsu veelgi juurde. Piiritletud ääred annavad aimu tema agressiivsest disainist. Kitsas ja visuaalselt lühike tagaosa on selle pikkade vahemaade läbija sportlikule energiale nagu täpiks i peal.
Erakordselt seiklushimuline
Väljendusrikkad värvid
Kõik kolm disainivarianti tõstavad esile F 900 XR-i täpse profiili ja eristuvad pinnad. Kõigil variantidel on ka üks ühine omadus: ehe edasitõukejõud.
Püstine ja pingevaba
Püstine ja pingevaba
Õhtuks oled saanud läbisõidumõõdikule täpselt sobiva kilomeetrite arvu ja sama palju kilomeetreid on sul kontides: F 900 XR-i ergonoomika. Ta on spetsiaalselt loodud sportlikuks pikkade vahemaade läbimiseks. Neela kurve, istudes ratta kaitsva esivoolundi taga. Reegliks on maksimaalne muudetavus. Istmekõrgust saab reguleerida 775 kuni 870 mm kõrguseks, samuti on reguleeritav juhtraua hoob ja paindlik kahetasandiline tuuleklaas. Jalatoe ja istme optimaalne asend võimaldab sinu kaassõitjal saada sõidukirest osa igal kilomeetril.
Kahesilindriline reasmootor
Sinu puhkeoleku pulsisagedus: 92 Nm
Sinu puhkeoleku pulsisagedus: 92 Nm
Maantee sinu silme ees ja pilk pikalt ette suunatult, võtad sa iga kurvi rahulikult ja kindlalt. Üks teise järel. Ikka ja jälle. Tüüpiline #NeverStopChallenging. Kui sul on rahuldamatu kirg iga sirge järgi, soov alati kaugemale jõuda, siis siin on õige partner: F 900 XR-i suure pöördemomendiga kahesilindriline reasmootor lubab 87 Nm 4500 kuni 8500 p/min juures. Valikuline vedrustuse dünaamiline elektrooniline reguleerimine tagab optimaalse ja mugava vedrustuse ning väga stabiilse juhitavuse. Need, kes sel moel edasi liiguvad, jätavad teised kaugele selja taha.
XR, algusest peale: F 900 XR-i A2 variant
XR, algusest peale: F 900 XR-i A2 variant
Oled peaaegu kohal? See pole põhjus käepärasest juhitavusest ja pikkadest distantsidest loobumiseks: F 900 XR-i 95 hj variandi puhul on võimalik väljundvõimsust vähendada, seega saad rattaga sõita A2-kategooria juhiloaga.
Visionäär – sõna otseses mõttes
Visionäär – sõna otseses mõttes
F 900 XR seab valgustuses uusi standardeid. Tal on adaptiivsed kurvituled – esimest korda keskklassis saadaval. Asudes uutes innovaatilistes LED-esituledes, suudavad nad perfektselt valgustada kurve 7° nurga all: selge pluss öisel ajal või halbades valgustingimustes sõitmiseks.
Süsteemne turvalisus
Süsteemne turvalisus
Mitmed muud uuendused tagavad meeldiva ja pingevaba sõidu. Dünaamiline pidurdusjõu kontroll (DBC) ja mootori pidurduskontroll (EBC) tagavad hädaolukorras pidurdamise ja gaasi äkilise vabastamise ning samuti järskude käiguvahetuste korral suurema turvalisuse.