*Hind koos käibemaksuga 20%

Kõik mootorrattad on varustatud vaid seadusega nõutud varustusega (nt helkuritega vastavalt Euro 4 standardile). Siinsel veebisaidil olevad pildid võivad sellest erineda.

Kõik mootorrattad on varustatud vaid seadusega nõutud varustusega (nt helkuritega vastavalt Euro 4 standardile). Siinsel veebisaidil olevad pildid võivad sellest erineda.

Hinnakiri BMW R 18

Hinnakiri BMW R 18
PDF   |   2.38 MB

Uus BMW R 18.

Hing on see, mis loeb.

Uus R 18 on appi kutsunud meie ajaloo ja tootemargi ikoonilised omadused, mille kallal me oleme väga kõvasti töötanud. Tulemuseks on iseloomust pakatav cruiser, mis uhkustab kõige suurema boksermootoriga, mille me eales olema valmistanud ning ajatute disainilahendustega, nagu valged topelttriibud mudelil R 18 First Edition. 

R 18 disain

Sinu stiil loeb.

Ole esimeste seas, kellel on R 18. Valik on sinu.

R 18 First Edition

Topelttriibud ja kroomdisain iseloomustavad mudelit First Editioni, nagu ka kleebised ja logo.

R 18

R 18 põhimudel toonis Black Storm metallik rõhutab puhtust.

Cruiser esimesest silmapilgust.

Välimus on madal ja voolujooneline. Terasest topeltraam katab võimsat, lihaselist mootorit, mis rõhutab mootorratta muljetavaldavat olekut. Ratturitel on mitmeid varustuse valikuvõimalusi: R 18 viib fookuse tagasi mootorratta ajalooliste algtõdede juurde, et võimaldada täielikku isikupärastamist. 

+ Loe edasi
Freesitud mootorikorpuse kate.
Freesitud mootorikorpuse kate.
Jalatoed.
Näeme R 18 jalatugesid.
Kahetoonilised musta värvi silindripea katted.
Kahetoonilised musta värvi silindripea katted.
Kalasabakujuline summuti.
Ka pikk kalasabakujuline summuti toonitab, et tegemist on cruiser’iga.
Freesitud kütusepaagi kork.
Freesitud kütusepaagi kork.
Tõukurvarrastega boksermootor.
Näeme R 18 aukartustäratavat 1802 cm3 kahesilindrilist boksermootorit.
Avatud kardaan ja topeltraam.
Avatud kardaan on veel üks BMW Motorradi ajaloo iseloomulik tunnus.
Kahvli kinnitus.
Näeme R 18 puristlikku kahvlikinnitust.

Koge R 18 häält

Oleme veendunult panustanud boksermootorile alates aastast 1923  . R 18 1802 cm3 kahesilindriline boksermootor on suurim boksermootor, mille me eales loonud oleme. Selle maksimaalne pöördemoment on 158 Nm 3000 p/min juures-1. Pööretevahemikus 2000–4000 p/min on-1 pöördemoment alati enam kui 150 Nm, mis tähendab püsivalt piisavat pöördemomenti boksermootori tüüpiliste tööomaduste juures. 4750 p/min-1 juures on Suure Bokseri võimsuseks 67 kW (91 hj).Ühendades seeläbi ajaloolised traditsioonid modernse tehnoloogiaga. Puhtaks emotsiooniks teel.

+ Loe edasi
1802
cm³ töömaht
158
Nm maksimaalne pöördemoment 3000 p/min juures
690
mm istme kõrgus
290
km sõiduulatus (minimaalselt)

Õige tee? Sinu tee

#soulfuel tähendab alati oma kire ja uudishimu säilitamist. Ka siis, kui sa ei istu oma ratta sadulas.   

+ Loe edasi
spinner