Kõik mootorrattad on varustatud vaid seadusega nõutud varustusega (nt helkuritega vastavalt Euro 4 standardile). Siinsel veebisaidil olevad pildid võivad sellest erineda.

*Hind koos käibemaksuga 20%

Hinnakiri

BMW Hinnakiri S1000
PDF   |   0.78 MB
This is disclaimer text for gpx download files.

BMW M 1000 RR

Võidusõit nagu ei ükski teine

Kõigile neile, keda kannustab nende kirglikkus ja kes on valmis väljakutseid vastu võtma. Kõigile neile, kes pole nõus ühtki millimeetrit ega millisekundit järele andma: BMW M RR on võidusõiduks loodud superbike. Seda täiustati tuuletunnelis ja arendati edasi ringrajal. Mudelil on optimeeritud aerodünaamika ja selle konstruktsioonis kasutatakse süsinikkiudu, mille tulemuseks on oluliselt suurem tippkiirus – 314 km/h. Mootor ja šassii on endiselt sama jõulised ja vahetud kui varem. M RR tähistab absoluutset sooritusvõimet ja eksklusiivsust kuni viimsegi detailini. Ehk tegu on täiesti tüüpilise M-mudeliga. 

Täiustusi on tehtud isegi siin: tuge pakub meie BMW Motorrad Motorsport Race Supporti osakond – ehk lihtsamini öeldes: #NeverStopChallenging

Tipphetkede koosmõju

Kvaliteetne M Billet-pakett
M 1000 RR-i jalatoesüsteem
Jõuline M-pidur
M 1000 RR-i pidur
Optimeeritud aerodünaamika uute tiivaotsade abil
M 1000 RR-i tiivaots
Rabav esiosa koos tuuleklaasiga
M 1000 RR-i esiosa ja tuuleklaas
Kleebisedisainiga kerged M Carboni veljed
M 1000 RR-i kleebisedisainiga M Carboni veljed
Eksklusiivne M-käivitusanimatsioon
M-logo M 1000 RR-i TFT-ekraanil
Optimeeritud kaaluga täielikult titaanist väljalaskesüsteem
M 1000 RR-i täielikult titaanist väljalaskesüsteem
Optimeeritud ShiftCamiga mootor
M 1000 RR-i mootor

Sõida justkui kellegi tuules

Sõida justkui kellegi tuules

Optimeeritud esi- ja küljepaneelid on valmistatud süsinikkiust, et tagada parem sooritusvõime ja suurendada tippkiirust 8 km/h võrra. Lisaks vähendab uus aerodünaamika ratturi koormust, alandades talle mõjuvat tuule allasurvejõudu: see võimaldab püsivat, kiiret ja keskendunud sõitmist. Seevastu värskelt välja töötatud süsinikkiust M-tiivaotsad suurendavad esiratta allasurvejõudu kuni 6,3 kg võrra – isegi kallutades. Ning kiirusel 300 km/h pakuvad need 22,6 kg allasurvejõudu, andes sõitjatele rohkem kindlustunnet äärmuslikel kallutustel ja suurtel kurvikiirustel. 

+ Loe edasi

Pööra tuul enda kasuks

Pööra tuul enda kasuks

M-pidurikanalid ja lisavarustusse kuuluvad M Aero veljekatted on loodud koostöös BMW Motorsporti ekspertidega. M-pidurikanalid on integreeritud otse uutesse esiporilaudadesse, mida on omakorda optimeeritud kahvlitorude ja pidurisadulate ümber parema õhuvoolu tagamiseks. Esimest korda seeriamootorratastel kasutatavad M-pidurikanalid vähendavad pidurisadulate temperatuuri. M Aero veljekatted, mis on samuti silmapaistvast süsinikkiust valmistatud, vähendavad turbulentsi esiratta ümbruses ja päästavad pikkadel sirgetel üle 250 km/h juures valla sinu mootorratta kogu potentsiaali. 

+ Loe edasi

156
kW (212 hj) 14 500 p/min juures
314
km/h max kiirus
192
kg tühimass
113
Nm 11 000 p/min juures max pöördemoment
Vesi-/õlijahutusega neljasilindriline neljataktiline reasmootor koos BMW ShiftCamiga

Kui iga millimeeter loeb – ka mootori puhul

M RR-i mootori maksimaalne pöörlemiskiirus on 15 100 p/min ning mootor on end WSBK-s tõestanud. Sel sooritusvõime tasemel loeb iga millimeeter. Mõned olulisemad omadused: täielikult CNC-freesitud sisselaskeavad, kerged kaherõngalised sepistatud kolvid, mille kolvirõngaid on oluliselt väiksema õlikulu saavutamiseks optimeeritud, kitsad ja kerged nookurid, titaanklapid, optimeeritud nukkvõllid ja Pankli titaankeps, mis on S 1000 RR-i omast 340 g kergem ja tagab väiksema hõõrdumise. Lisaks sellele võimaldab BMW ShiftCam-tehnoloogia muuta klapiajastust ja -tõstet ning lühemate sisselasketorudega sisselaskesüsteem tagab kõrgetel mootoripööretel optimaalse laadimistsükli. Et sinu tee võiduni algaks kohe, töötab tagaratta blokeerumist vähendav sidur isevõimenduseta. 

+ Loe edasi

Selge tagasiside – mitte ainult boksimeeskonnalt

Parim võimalik esi- ja tagaratta tunnetus ning hingetuksvõttev täpsus: šassii südameks on alumiiniumist sillaraam, mis sisaldab ka pöördasendis kahvlit ja Full Floater Pro kinemaatikaga keskset vedruvarrast, mis tähendab veelgi paremat šassii sooritusvõimet. Järjekindlalt ja kompromissitult parimate võistlusaegade saavutamisele orienteeritud šassii avaldab muljet ka neile perfektsionistidele, kes asuvad teele adrenaliiniotsinguteks.

Kõrge sooritusvõime – see on ka häälestamise küsimus

Tõelist võitjat eristab teistest tema võime rakendada kriitiliste millisekundite jooksul oma potentsiaali: M RR-i stardiabifunktsioon Launch Control tagab sinu võidusõidule täiusliku stardi ning boksitee kiirusepiiraja Pit Lane Limiter teab, millal tuleb võimsust ohjeldada. Pro käiguassistent aitab sul kiiresti käike vahetada, ilma et peaksid iga käiguvahetuse puhul sidurit rakendama. Võidusõidu jaoks saab käiguvahetusskeemi seejärel lihtsalt ümber pöörata. Lisaks sellele aitavad seitse sõidurežiimi, kaks reguleeritavat gaasihoovarežiimi ja kolm mootori takistusmomendi seadistusvõimalust kohandada sõitu ideaalselt raja järgi. 6,5-tolliselt TFT-ekraanilt on kõike mugav lugeda.

Kompromissitu kiirendus – kuid teises suunas

Pärast üht aastat WSBK-s ja maailma võistlusradadel kasutamist kehtib M-piduri kohta endiselt järgmine: see on oma klassi parim. Tegelikult lausa veelgi parem. Sest äsja välja töötatud M-pidurikanalid teevad pidurisadulad kihutamise ajal kuni 10 kraadi jahedamaks – sõltuvalt võistlusrajast –, tagades veelgi parema sooritusvõime ja püsivama takistuspunkti. Täiuslikus koostoimes juhtelement ja sadul tähendavad jätkuvalt maksimaalset pidurdusstabiilsust, selget tagasisidet ja parimat Race ABS-i järgi kohandumist. M-pidur on ja jääb paremuse etaloniks.

+ Loe edasi

Võitja välimus

Kaks versiooni, üks eesmärk: ehe sooritusvõime

M RR on saadaval kahes versioonis: baasvariandis ning M Competition-paketiga M RR-ina. Iga M RR on loodud ühe selge spetsifikatsiooniga: selleks on võit. Ning just selle eest mõlemad variandid seisavad, absoluutse pühendumuse ja motivatsiooniga.

Light white/M Motorsport

M RR-i põhivariant on motospordiks loodud superbike. Sellel on kiireks sõiduks kõik vajalikud omadused, tehes masina võistlusmeeskondadele täiuslikuks.

Black storm metallic/M Motorsport

Parem sooritusvõime, rohkem eksklusiivsust – mida muud oskakski soovida: M Competition-paketiga M RR. Esteetika ja eksklusiivsus kohtuvad kompromissitu võidusõidutehnoloogiaga.

Lineaarne suunamine – sõna otseses mõttes

Esiosa aerodünaamikat on optimeeritud ning sellel on silmapaistev süsinikkiust voolund ja M-disainkleebised, mis näitavad võidutahet viimsegi detailini. Isegi värskelt välja töötatud voolunditugi on valmistatud süsinikkiust. Ning mudeli uue disainiga tagaosa muudab M RR-i veelgi dünaamilisemaks. Samuti on tehtud kompaktsemaks mootorratta integreeritud tulega numbrimärgihoidikut. Tänu uuele juhtmestikule ja pöördenurgaanduritele tagumistes suunatuledes on M RR nüüd ringrajasõiduks veelgi kiiremini valmis. Ka mudeli esisuunatulede lüliteid on asjakohaselt optimeeritud.

+ Loe edasi

Veelgi rohkem võidusõitu

M Competition-pakett

M Competition-pakett

Võidusõit kohub esteetikaga: M Competition-pakett sisaldab M-i GPS-ringiajaloendurit ja selle aktiveerimiskoodi, M Aero veljekatteid, 220 g kergemat anodeeritud tagarattakiike ja hooldusvaba DLC-kattega M Endurance’i ketti. Samuti on saadaval: M Carbon-pakett kvaliteetsete ja silmapaistvate süsinikkiust ja läbipaistva kattelakiga komponentidega, M Billet-pakett koos uue 150 g kergema M-jalatoega ja süsinikkiust kaassõitjaistme kate või kaassõitjapakett.

+ Loe edasi

Muud sportlikud tarvikud

Muud sportlikud tarvikud

Ulatuslikud erivarustuse võimalused ja BMW Motorrad originaaltarvikud võimaldavad sul oma M RR-i veelgi täiustada, kohandades seda täpselt sinu sõidustiili või marsruudi vajaduste järgi. Seega saab M Carboni tagaistmekatet kasutada GPS-vastuvõtja või seikluskaamera hoidmiseks. M Competition-paketi juurde kuulub ka kuuesuunaliselt reguleeritav M-jalatoesüsteem, mille abil saavutad sa tõelise võidusõidustiili. Sama kehtib ka M Endurance’i ühekohalise istme puhul, mis võimaldab sul sügavamale kurvi kallutada, säilitades samas parema kontrolli. 

+ Loe edasi

Kui võidusõidurada on sinu elu taustamuusika

Võitlus poodiumi nimel. Millimeetrite ja millisekundite mäng. Sa oled valmis andma endast kõik – nii ringrajal kui ka boksiteel: BMW Motorrad Race Support aitab võistlusmeeskondadel ja täiskohaga professionaalidel oma mootorrattaid modifitseerida, et parandada nende sooritusvõimet. Alates mootorist ja elektroonikakomplektidest kuni Race-väljalaskesüsteemi ja palju muuni.

Võitlus poodiumi nimel. Millimeetrite ja millisekundite mäng. Sa oled valmis andma endast kõik – nii ringrajal kui ka boksiteel: BMW Motorrad Race Support aitab võistlusmeeskondadel ja täiskohaga professionaalidel oma mootorrattaid modifitseerida, et parandada nende sooritusvõimet. Alates mootorist ja elektroonikakomplektidest kuni Race-väljalaskesüsteemi ja palju muuni.

Veelgi parem sooritusvõime

spinner