Hinnakiri
BMW M 1000 RR
Kõigile neile, keda kannustab nende kirglikkus ja kes on valmis väljakutseid vastu võtma. Kõigile neile, kes pole nõus ühtki millimeetrit ega millisekundit järele andma: BMW M RR on võidusõiduks loodud superbike. Seda täiustati tuuletunnelis ja arendati edasi ringrajal. Mudelil on optimeeritud aerodünaamika ja selle konstruktsioonis kasutatakse süsinikkiudu, mille tulemuseks on oluliselt suurem tippkiirus – 314 km/h. Mootor ja šassii on endiselt sama jõulised ja vahetud kui varem. M RR tähistab absoluutset sooritusvõimet ja eksklusiivsust kuni viimsegi detailini. Ehk tegu on täiesti tüüpilise M-mudeliga.
Täiustusi on tehtud isegi siin: tuge pakub meie BMW Motorrad Motorsport Race Supporti osakond – ehk lihtsamini öeldes: #NeverStopChallenging.
Tipphetkede koosmõju
Sõida justkui kellegi tuules
Sõida justkui kellegi tuules
Optimeeritud esi- ja küljepaneelid on valmistatud süsinikkiust, et tagada parem sooritusvõime ja suurendada tippkiirust 8 km/h võrra. Lisaks vähendab uus aerodünaamika ratturi koormust, alandades talle mõjuvat tuule allasurvejõudu: see võimaldab püsivat, kiiret ja keskendunud sõitmist. Seevastu värskelt välja töötatud süsinikkiust M-tiivaotsad suurendavad esiratta allasurvejõudu kuni 6,3 kg võrra – isegi kallutades. Ning kiirusel 300 km/h pakuvad need 22,6 kg allasurvejõudu, andes sõitjatele rohkem kindlustunnet äärmuslikel kallutustel ja suurtel kurvikiirustel.
Pööra tuul enda kasuks
Pööra tuul enda kasuks
M-pidurikanalid ja lisavarustusse kuuluvad M Aero veljekatted on loodud koostöös BMW Motorsporti ekspertidega. M-pidurikanalid on integreeritud otse uutesse esiporilaudadesse, mida on omakorda optimeeritud kahvlitorude ja pidurisadulate ümber parema õhuvoolu tagamiseks. Esimest korda seeriamootorratastel kasutatavad M-pidurikanalid vähendavad pidurisadulate temperatuuri. M Aero veljekatted, mis on samuti silmapaistvast süsinikkiust valmistatud, vähendavad turbulentsi esiratta ümbruses ja päästavad pikkadel sirgetel üle 250 km/h juures valla sinu mootorratta kogu potentsiaali.
Kui iga millimeeter loeb – ka mootori puhul
M RR-i mootori maksimaalne pöörlemiskiirus on 15 100 p/min ning mootor on end WSBK-s tõestanud. Sel sooritusvõime tasemel loeb iga millimeeter. Mõned olulisemad omadused: täielikult CNC-freesitud sisselaskeavad, kerged kaherõngalised sepistatud kolvid, mille kolvirõngaid on oluliselt väiksema õlikulu saavutamiseks optimeeritud, kitsad ja kerged nookurid, titaanklapid, optimeeritud nukkvõllid ja Pankli titaankeps, mis on S 1000 RR-i omast 340 g kergem ja tagab väiksema hõõrdumise. Lisaks sellele võimaldab BMW ShiftCam-tehnoloogia muuta klapiajastust ja -tõstet ning lühemate sisselasketorudega sisselaskesüsteem tagab kõrgetel mootoripööretel optimaalse laadimistsükli. Et sinu tee võiduni algaks kohe, töötab tagaratta blokeerumist vähendav sidur isevõimenduseta.
Selge tagasiside – mitte ainult boksimeeskonnalt
Parim võimalik esi- ja tagaratta tunnetus ning hingetuksvõttev täpsus: šassii südameks on alumiiniumist sillaraam, mis sisaldab ka pöördasendis kahvlit ja Full Floater Pro kinemaatikaga keskset vedruvarrast, mis tähendab veelgi paremat šassii sooritusvõimet. Järjekindlalt ja kompromissitult parimate võistlusaegade saavutamisele orienteeritud šassii avaldab muljet ka neile perfektsionistidele, kes asuvad teele adrenaliiniotsinguteks.
Kõrge sooritusvõime – see on ka häälestamise küsimus
Tõelist võitjat eristab teistest tema võime rakendada kriitiliste millisekundite jooksul oma potentsiaali: M RR-i stardiabifunktsioon Launch Control tagab sinu võidusõidule täiusliku stardi ning boksitee kiirusepiiraja Pit Lane Limiter teab, millal tuleb võimsust ohjeldada. Pro käiguassistent aitab sul kiiresti käike vahetada, ilma et peaksid iga käiguvahetuse puhul sidurit rakendama. Võidusõidu jaoks saab käiguvahetusskeemi seejärel lihtsalt ümber pöörata. Lisaks sellele aitavad seitse sõidurežiimi, kaks reguleeritavat gaasihoovarežiimi ja kolm mootori takistusmomendi seadistusvõimalust kohandada sõitu ideaalselt raja järgi. 6,5-tolliselt TFT-ekraanilt on kõike mugav lugeda.
Kompromissitu kiirendus – kuid teises suunas
Pärast üht aastat WSBK-s ja maailma võistlusradadel kasutamist kehtib M-piduri kohta endiselt järgmine: see on oma klassi parim. Tegelikult lausa veelgi parem. Sest äsja välja töötatud M-pidurikanalid teevad pidurisadulad kihutamise ajal kuni 10 kraadi jahedamaks – sõltuvalt võistlusrajast –, tagades veelgi parema sooritusvõime ja püsivama takistuspunkti. Täiuslikus koostoimes juhtelement ja sadul tähendavad jätkuvalt maksimaalset pidurdusstabiilsust, selget tagasisidet ja parimat Race ABS-i järgi kohandumist. M-pidur on ja jääb paremuse etaloniks.
Võitja välimus
Kaks versiooni, üks eesmärk: ehe sooritusvõime
M RR on saadaval kahes versioonis: baasvariandis ning M Competition-paketiga M RR-ina. Iga M RR on loodud ühe selge spetsifikatsiooniga: selleks on võit. Ning just selle eest mõlemad variandid seisavad, absoluutse pühendumuse ja motivatsiooniga.
Lineaarne suunamine – sõna otseses mõttes
Esiosa aerodünaamikat on optimeeritud ning sellel on silmapaistev süsinikkiust voolund ja M-disainkleebised, mis näitavad võidutahet viimsegi detailini. Isegi värskelt välja töötatud voolunditugi on valmistatud süsinikkiust. Ning mudeli uue disainiga tagaosa muudab M RR-i veelgi dünaamilisemaks. Samuti on tehtud kompaktsemaks mootorratta integreeritud tulega numbrimärgihoidikut. Tänu uuele juhtmestikule ja pöördenurgaanduritele tagumistes suunatuledes on M RR nüüd ringrajasõiduks veelgi kiiremini valmis. Ka mudeli esisuunatulede lüliteid on asjakohaselt optimeeritud.
Veelgi rohkem võidusõitu
M Competition-pakett
M Competition-pakett
Võidusõit kohub esteetikaga: M Competition-pakett sisaldab M-i GPS-ringiajaloendurit ja selle aktiveerimiskoodi, M Aero veljekatteid, 220 g kergemat anodeeritud tagarattakiike ja hooldusvaba DLC-kattega M Endurance’i ketti. Samuti on saadaval: M Carbon-pakett kvaliteetsete ja silmapaistvate süsinikkiust ja läbipaistva kattelakiga komponentidega, M Billet-pakett koos uue 150 g kergema M-jalatoega ja süsinikkiust kaassõitjaistme kate või kaassõitjapakett.
Muud sportlikud tarvikud
Muud sportlikud tarvikud
Ulatuslikud erivarustuse võimalused ja BMW Motorrad originaaltarvikud võimaldavad sul oma M RR-i veelgi täiustada, kohandades seda täpselt sinu sõidustiili või marsruudi vajaduste järgi. Seega saab M Carboni tagaistmekatet kasutada GPS-vastuvõtja või seikluskaamera hoidmiseks. M Competition-paketi juurde kuulub ka kuuesuunaliselt reguleeritav M-jalatoesüsteem, mille abil saavutad sa tõelise võidusõidustiili. Sama kehtib ka M Endurance’i ühekohalise istme puhul, mis võimaldab sul sügavamale kurvi kallutada, säilitades samas parema kontrolli.