*Hind koos käibemaksuga 20%
Kõik mootorrattad on varustatud vaid seadusega nõutud varustusega (nt helkuritega vastavalt Euro 4 standardile). Siinsel veebisaidil olevad pildid võivad sellest erineda.
Hinnakiri BMW K 1600
BMW K 1600 GTL.
Sõida edasi. Ja edasi ja edasi. Kulge selle luksusliku kõrge sooritusega touring-mootorrattaga stiilselt ning elegantselt silmapiiri poole. Uus BMW K 1600 GTL mootorratas on kvaliteedi ja ülima mugavuse tipp, mis uhkustab legendaarse kuuesilindrilise reasmootoriga. Nüüd on põhivarustuses uusima põlvkonna dünaamiline elektrooniline vedrustuse reguleerimine ja ABS Pro. Sisene oma ümber kujundatud paneelidega elegantselt. Võite kõikides ilmaoludes ning kõikidel distantsidel rahulikuks jääda. Üksi või kaasreisijaga: naudi parenenud kontrolli ja kerget pööramist nii tulles kui ka minnes. K 1600 GTL-iga sõitmine viib su teise dimensiooni – stiilne, võimas, luksuslik – esmaklassiline kogemus ootab sind.
K 1600 GTL-i disain
Vali oma stiil.
Võid anda oma K 1600 GTL-ile isikupärase välimuse nelja värviversiooniga.
Disain: täiuslikkus.
kuuesilindriline reasmootor
Ülim kuuesilindriline mootor.
Ülim kuuesilindriline mootor.
Esmaklassiline mootor: legendaarne kuuesilindriline reasmootor pakub võrratult sujuvat sõitu ning luksusmootorrataste arvestuses parimat jõudlust. Selle 118 kW (160 hj) väljundvõimsus ja 175 Nm maksimaalne pöördemoment 5250 p/min juures tagavad ideaalse dünaamilise tõuke. 70% pöördemomendist saavutatakse juba 1500 p/min juures.
Koge K 1600 GTL-i häält
K 1600 GTL-i olulisemad omadused
























Uus mõõde.
Uus mõõde.
Põhivarustuse dünaamiline elektrooniline vedrustuse reguleerimine lisab sinu sõidukogemusele uue mõõtme. Millisekundite jooksul tuvastab eriti tundlik andur sõidutingimused ja reguleerib vedrustuse amortisaatoreid. See garanteerib täiuslikud vedrustuse sätted igasugustes sõidutingimustes. Ka kaldus sõites on saavutatud eelnevalt võimatuks peetud vedrustuse mugavus ja sujuv sõit.
Lihtsalt hüppa selga ja lõõgastu.
Lihtsalt hüppa selga ja lõõgastu.
K 1600 GTL pakub ka ennenägematut mugavust. Põnevate funktsioonide hulka kuulub palju ruumi ja suurepärane ligipääsetavus. Hoolikalt läbimõeldud ja kergesti ligipääsetavad panipaigad keskenduvad juhi mugavusele. See muudab K 1600 GTL-i reisimisel kompromissituks valikuks. Kaaslasega pikal teekonnal sõitmine on tõeline nauding, mis tuleneb sellistest lahendustest nagu kesklukustussüsteem, istmesoojendus, elektriliselt reguleeritav tuuleklaas ja valik istme kõrguseid.
Erinevad sõidurežiimid ja dünaamiline veojõukontroll tagavad suurema mugavuse. Sellele on lisatud mitmikjuhteseade: oluline töökontseptsioon, mis võimaldab juhtidel mugavalt navigeerida pardamenüüs, võtmata kätt juhtraualt ja pööramata silmi teelt. Miski ei takista sind K 1600 GTL-iga uute silmapiiride poole liikumast. Mootorratas koos lugematute funktsioonidega – luksuslike seadmete seeria.
Parima kontakti jaoks teepinnaga.
Põhivarustuses olev vedrustuse dünaamiline elektrooniline reguleerimine suurendab veelkord mudeli K 1600 GTL sõidumugavust. See funktsioon tagab suurepärase veojõud ja kõrgeimal tasemel mugavuse: dünaamiline ESA reguleerib vedrustust olenevalt sõidutingimustest ja manöövritest, kohanedes automaatselt tuvastatud tingimustega. Selle tulemusel tagatakse paranenud kontakt teepinna ja rehvi vahel, isegi kallutades. See võimaldab saavutada stabiilsed ja lisamugavuste ja turvalisusega sõidutingimused – eriti pikkade sõitude ajal.
Standardseadistus „Road“ – viib sind kõikidest ebatasasustest mugavalt üle. Seadistusega „dynamic“ valitakse tunduvalt jäigem amortisaatorite liikumine: sportliku ja dünaamilise sõidu jaoks.
Rohkem valgust. Rohkem turvalisust.
Põhivarustuses olevad ksenoontuled on halogeentuledest kaks korda eredamad ja võtavad 30% vähem energiat. Need tagavad pideva teepinna valgustuse – eriti öösel ja halva nähtavuse korral. Nad muudavad samal ajal ka sind ennast paremini nähtavaks. Silindriline reflektori pirnikaitse ei lase elektripirnil teisi liiklejaid pimestada.
Valgus järgneb rattale. Adaptiivne esituli.
Lisavarustuses olevad adaptiivsed esituled valgustavad teed pööramisel optimaalselt. Peamise esitule servomootor hüvitab mootorratta kaldenurga kurvides, suunates valguse teepinnale optimaalse nurga all. Juhi jaoks tähendab see aktiivse sõiduohutuse tuntavat suurenemist, eriti öistes kurvides.
Pingevaba paigaldus ja nauding.
Olenemata sellest, kas sa lähed ringreisile või igapäevasele sõidule, pakuvad K 1600 GTL-le paigaldatud kohvrid ja panipaigad piisavat ruumi, kus hoida kõike vajalikku. Alates igapäevastest esmatarbekaupadest kuni seadmete, riiete ja isegi puhkuse meeneteni.
Valikuline pealiskohver hämmastab oma mugava sisemuse ja sisevalgustusega, mis on juba põhivarustuses. Sinu kaassõitjad hakkavad väikest ja mugavat seljatuge armastama. Mootorratta standardvärvid ühilduvad täiuslikult K 1600 GTL-i elegantse välimusega. Pealiskohvri kaane lisavarustuses olev tasku mahutab kõiki reisiks vajaminevaid esmatarbekaupu, dokumente ja paberimajandust.
Voodrid pakuvad su reisikohvri jaoks veel rohkem ruumi ja korda. Kandesanga ja – eemaldatava – õlarihmaga on see linnas sõitmiseks ideaalne kaaslane.
Võtmevaba käivitus ja kesklukustus muudavad su elu lihtsamaks ja muutuvad kiirelt su kaaslasteks, ilma kelleta sa enam hakkama ei taha saada.
Võtmevaba käivituse tõttu muutub mehaaniline võti tarbetuks, seega ei pea sa enam raiskama aega selle otsimisele. Piisab, kui kannad oma võtit jaki taskus, ning su mootorratas avaneb ja käivitub ise.
Kesklukustus tagab, et panipaikade ja lisakohvrite sisu on kaitstus varguste eest, kui sa lukustad oma ratta – see kõik kõigest juhiraua nupule vajutusega. Võimaldades pärast ratta seljast maha tulemist minna ekskursioonile veelgi kiiremini.
See on luksus – lisaboonus on ka lihtne juhtimine: Pro käiguassistent arendati algselt võidusõiduks. Reisimise jaoks kohandatuna võimaldab see sul ilma siduri abita käiku vahetada, peaaegu täielikult koormusest ja pööretest sõltumata. Kiirenduse ajal jääb gaasihoob avatuks ja tagab sujuva ja rahuliku käiguvahetuse. Suletud gaasihoovaga käigu alla vahetamise korral tagab süsteem automaatselt topelt siduri lahutamise ja kasutab seda ideaalseks käiguvahetuseks.
See tagab, et su sidurikäsi on pingevabas asendis ja on pärast pikki ringreise puhanud. Seetõttu väheneb käiguvahetuse aeg võrreldes siduriga: suurenenud dünaamika ja mugavuse jaoks.
Hea tuju on sõidu ajal garanteeritud. BMW Motorrad on esimene tootja, kes pakub juba tehases paigaldatavat funktsiooni „intelligent emergency call“: süsteem on paigaldatud kindlalt juhtrauale ning suudab saata hädaolukorras iseseisvalt ja automaatselt hädasignaali, mille tõttu jõuab päästeteenistus sinuni kiiremini. Funktsioon „intelligentne hädaabikõne“ aktiveerub pärast kerget või rasket avariid automaatselt. Kuid hädaabikõne saab nupule vajutamisega käivitada käsitsi ka juht, kui ta näeb näiteks õnnetust pealt. Pärast süsteemi käivitamist, kas automaatselt või käsitsi, saadetakse mobiiltelefoni ühenduse kaudu BMW kõnekeskusele asukoha koordinaadid ja mootorratta sõidusuund. Siit alates käivitub päästeahel. Kiire ja täpse abi jaoks. Ning suurepärase tunde heaks iga sõidu ajal.
Vaade kulisside tagant
Tunnetuse loomine.
BMW Motorradi disainitiimis töötavad erakordsed isikud. Igal disaineril on isiklik stiil ja ta tunneb end omaenda mootorrattaskeenes koduselt. Iga igaüks neist lisab töösse omaenda inspiratsiooni ja kirge. Need erinevad vormid kombineeritakse seejärel disainimise käigus – need kõik on osa iga uue BMW Motorradi loomises. Edgar Heinrich, BMW Motorradi peadisainer tutvustab BMW Motorradi disainitiimi ja disainiprotsessi.