Lood
Category:
Kõik
Sport
Roadster
Heritage
Tour
Adventure
Urban Mobility
"Tulevikuboks" BMW Motorrad
Episood 3: Leia oma täiuslik liikumisvoog
<p>Liikuvus võib tähendada nii palju erinevaid asju. Mis sind liigutab? Kuidas tahaksid sina liikuda? Ja kuhu? Meie kiiresti arenevas maailmas oleme pidevas liikumises ja otsime täiuslikku liikumivoogu – seisundit, kus kaovad aeg ja ruum ning me lihtsalt oleme hetkes. Hetk, kus oleme täielikult kohal. "Tulevikuboksi" kolmanda episoodi oleme pühendanud sellele laiale teemale ning vestlesime inspireerivate inimestega, kes saatsid meid teekonnal täiusliku liikumisvoogu leidma.</p>
Expedition Leader
Uus põlvkond BMW maastikureiside juhte
<p>BMW Expedition Leader'id on koolitatud tagama, et sa saaksid oma isikliku seikluse turvaliselt läbida.</p>
<p>Nad on läbinud põhjaliku koolituse nii maanteereiside juhtidena kui ka maastikuinstruktoritena ja on nüüd oma oskuste taset veelgi tõstnud. Nemad on need, kes suudavad sõitjate grupi muuta ühtseks meeskonnaks. Sinu reis sertifitseeritud BMW Motorrad Expedition Leader'iga on kindlasti turvaline, sportlik ja põnev, sest nad tunnevad põhjalikult maastikku, tehnoloogiat ja – mis peamine – sind.</p>
Bokser: suur. Stiil: julge.
Klassikalise suhtumisega Roadster: R 20 kontseptsioon.
<p>Julge stiil kohtub kõrgtehnoloogia inseneritööga. R 20 kontseptsioon esindab meie visiooni Roadster'ist. Unikaalne meistriteos, mille keskmes on äratuntav element: Big Boxer. Muljetavaldav siluett rõõmustab nii silmi kui ka südant, kui pilk libiseb käsitöödeldud istmelt lühikesele, silmapaistvale tagaosale. Skulpturaalne paak on tõeline pilgupüüdja oma signaalvärviga. Roosa! R 20 kontseptsioon tähistab oma väga oodatud debüüti stiilselt Concorso d’Eleganza Villa d’Este'l.</p>
Rahvusvaheline GS Trophy 2024
Tere tulemast Namiibiasse!
<p>2024. aasta rahvusvahelise GS Trophy toimumiskoht on teatavaks tehtud: maastikuseiklus toimub Namiibias. Nüüd, kui rahvusvaheline GS Trophy on rännanud läbi kõigi mandrite kogu maailmas, naaseb see sinna, kust see algas – Aafrikasse. Namiibia avaldab muljet kaunite maastikega, suure viisikuga (lõvi, elevant, ninasarvik, pühvel ja leopard) ning paljude muude loomaliikidega. Kuumad päevad lõpevad karmiinpunaste päikeseloojangutega. Sellele järgneb hingetuksvõttev öine tähistaevas. Sõit Namiibiasse on ainulaadne kogemus, milles on palju #SpiritOfGS-i. Me ei jõua seda ära oodata!</p>
"Tulevikuboks" BMW Motorrad
Sinu tuleviku linnaliikuvus
<p><span>Me pole kunagi olnud nii digitaalsed ega omavahel ühendatud. Pole kunagi olnud nii mobiilsed. Me saame ja tahame olla kõikjal. Liikumises olemine tähendab, et oleme kohal. See on meie tänapäeva reaalsus. Aga milline on homne päev? Kuidas me suudame sujuvalt ühendada liikuvuse oma linnaliku eluviisiga? Kuidas leida tasakaal keskkonnanõuete ja meie elustiili vahel? Kuidas võtta olevikust maksimum, luues samal ajal tulevikku, milles tasub elada? Vastuseid otsime projektist "Tulevikuboks". Siin töötame välja uusi disainikontseptsioone ja ideid tuleviku linnade jaoks. Lase end inspireerida.</span><span style=""></span></p>
Suured väljakutsed ja uued sõprussuhted
Rahvusvaheline GS Trophy 2022
<p>Vaatemängulised rännakud üle karmide kivide, liiva ja muda, pingelised katsumused – ratturid on andnud endast kõik. 4. septembril 2022 algas Albaania ürgses unistuste keskkonnas ülim maastikuseiklus: 8. rahvusvaheline GS Trophy. Seitsmepäevane väljakutse on ainulaadne kogemus, mis nõuab erinevatest riikidest pärit osalejatelt kõike: julgust, oskusi ja visadust. Katsed nõudsid 57 osalejalt suurepäraseid oskusi, kuid ennekõike ehtsat meeskonnavaimu – absoluutset #SpiritOfGS.</p>
LEGO® Technic™ M 1000 RR
Teist sellesarnast ehitamist pole
<p>Sind kannustab paeluv originaalmudel. See on kirg, mis sind vallutab. Sinu jaoks loeb iga detail, iga millimeeter, iga tehniline omadus. Sa armastad seda tunnet ja äratad selle ellu tänaval, võidusõidurajal ja nüüd lõpuks ka kodus: esimene M LEGO® mudel ja seni suurim LEGO® Technic-seeria mootorrattamudel on loodud tihedas koostöös LEGO® Technicu disaineritega: LEGO® Technic M RR mõõtkavas 1 : 5. Spetsifikatsioonid olid selged – maksimaalne täpsus, et teha varasem võimatu võimalikuks. Kui osad ei vastanud rangetele nõuetele, projekteeriti need nullist, just nagu originaali puhul. Just seda „Sündinud võidusõidurajal. Ehita kodus.“ tähistab.</p>
Loodud jõu ja armuga
BMW R 18 The Wal, autor Shinya Kimura
<p>Kütusepaagid ja kampsunid, kiivrid ja tööriistad, kalligraafia ja fotograafia: Shinya Kimura, maailma ühe nõutuima (ja ühe kõige huvitavama!) kohandaja töökoda – või õigemini imeline ja korrapärane kaos – on täis igasuguseid mälestusasju ja hämmastavaid esemeid. Ühelgi aastal ei lahku tema pühadest ruumidest rohkem kui kaks või kolm mootorratast. Oma ümberehitusprojektide ajal keskendub ta alati ainult ühele mootorrattale korraga, et olla projektile täielikult pühendunud. Jaapani esteetika voolavus ja harmoonia ning Wabi-Sabi mängivad selles üliolulist rolli. Enamjaolt vanade mootorrataste paatina ja ehe iseloom on mehe jaoks sama olulised kui tulevase rattaga sõitja olemus. Lõppude lõpuks on rattur see, kes projektile punkti paneb. Seda põnevam on praegune olukord, kui Shinya töökojas on uhiuus R 18 ning asjaomane rattur ei ole keegi muu kui tema ise.</p>
BMW Motorrad'i Tulevikuboks
Osa 2: Nutikas linn
<p><span>Linn on meie mänguväljak. See kasvab koos meiega ja kutsub meid pidevalt edasi arenema. Uued ruumid, uued võimalused – kõik on liikumises. Kuhu see areneb? </span><span style="">Kuidas näeb välja selle tulevik? Kas see on sama nutikas kui meie telefonid, sama digitaalne kui meie elud? Sisu looja Nicole reisis Singapuri meie põneva "Nutika linna" episoodi jaoks ja otsis vastuseid selles elavas, futuristlikus linnas.</span></p>
BMW Motorradi „The Future Shack“
Tulevikuvisioonid algavad siin
Tugevuse määratlus sirgel teel
R 18 Dragster Roland Sands Designilt
<p>Roland Sands on tuntud oma spordivõistluste mõjuga julgete kavandite poolest. Ta kombineerib stiile ega tunne piire. R 18 modifitseerimisel on ta saanud inspiratsiooni oma isa kiirendusvõistluste aegadest: ta vähendab võimsa cruiser’i vaid põhiliseni ja seadistab selle maksimaalseks kiiruseks sirgetel teedel. Tulemuseks on ikoonilise boksermootoriga sirgjooneline kiirendusratas – R 18 Dragster.</p>
Unistuste töö kahel rattal
Motopolitseiniku Mirjam Männamaaga
<p>Motopolitseinik on Eestimaa teedel üsna harv nähtus, seda harukordsemaks võib pidada kohtumist naismotopolitseinikuga. Meil avanes võimalus ajada juttu motopolitseiniku Mirjam Männamaaga, kes töötab saatkondade valvetalituse patrullis ja on muu hulgas eskortinud ka USA eelmist presidenti Barack Obamat.</p>
Kohtumine sõpradega.
BMW Motorrad Days 2019.
<p>Kolm päeva Baieris Garmisch-Partenkirchenis, kõik keerleb taas sama kire ümber: Mootorrattad BMW Motorradi päevadel. Põhjalik kava täis elavat muusikat ja põnevust täis esitlusi, tänapäevaseid rattaid ja palju uut meelitab Zugspitze läheduses asuvasse linna umbes 40 000 külalist 5.–7. juulini. Ja tegu ei ole vaid BMW Motorradi fännidega, igat liiki mootorrataste sõitjad tulevad kogema mitmekülgsete sündmustega nädalalõppu – see on sõprade, perekondade ja mootorrattakogukonna kohtumine.</p>
Rahvusvaheline GS Trophy 2020.
Koge puhast maastikuseiklust.
<p>Avasta maailma, alista GS-il kõik väljakutsed ja näita oma meeskonnavaimu: rahvusvaheline GS Trophy on võrreldamatu ja keeruline mootorrattaseiklus. Üle kahe tosina meeskonna kogu maailmast kohtuvad taas aastal 2020. Juhte ootab midagi erilist, kuna üritus toimub sel aastal Uus-Meremaal. Seal saavad osalejad võimaluse kogeda ainulaadset ja kordumatut sündmust.<br /> </p>
Departed
Imetlusväärne mootorratas Custom Works ZONilt
Enduurode valitseja.
Dirk Thelen ületab Enduro d’Agadiri takistused BMW F 850 GS-i seljas.
<p>Dirk Theleni puhul liiguvad asjad vaid ühes suunas: edasi, kaugemale ja ülespoole. Kus teised nelja päeva pikkuse Enduro d’Agadiri osalejad oma kõvadel enduuroratastel kivise kruusa, liivaste teede ja märja savimudaga võitlevad, seab neljakordne Saksa enduurotšempion tempo pingutusteta – uue F 850 GS-i seljas. See on pikamaasõidu-enduuroratas, mis läbib karmid katsed ja teed, otse läbi Maroko. </p>
Autahvel
Teerajajad, rändajad ja kangelased rahvusvahelisel GS Trophyl.
Kunstiteosed kahel rattal.
Kohandajad muudavad rattaid ainulaadseteks esemeteks.
Sinu hinge hooandja
R nine T muudatused enim tunnustatud kohandajatelt
<p>R nineT on individuaalse kohandamise jaoks ideaalne alus; kõigest mõne väikese sammuga muutub selle tagaosa kaheistmelisest üheseks ja tänu sõiduki ja mootorielektroonika eraldamisele ei ole õlinäppudel peaaegu mingeid piiranguid selles, mida nad teha saavad. Suurem osa laialdaselt tunnustatud kohandajaid on R nineT-d lammutanud. Oma ainulaadsete signatuuridega näitavad nad, mida saab teha kogemustega ja moodsa klassikalise bokseriga. Kardinad eest Soulfuel-mootorratastelt! </p>
Baieri kombinatsioonid Itaalias.
BMW Motorrad Concept 9centolt tõmmatakse eesriie eest.
<p>See on esteetika, elegantsi ja ajatu disaini lava: Concorso d’Eleganza Villa d’Estes Como järve ääres, unustamatud mootorrataste klassikus seisavad kõrvuti uute kontseptsõidukitega ja võidavad publiku südameid. Täiuslik koht uute ideede ja disainide tutvustamiseks traditsioonilisel sündmusel. BMW Motorrad Concept 9cento maailma esmaesitluse aeg. </p>
Hinge otsimine metallist.
Futuristlik kunstiteos Blechmannilt.
Ma jahin põnevust.
Uudishimu ja entusiasm kannustavad Isaac Johnstonit.
Linn sinu jalge ees.
BMW Motorradi Concept Link asub uutele ühendatud radadele.
<p>Suur linn. Lõputud linnakanjonid, kus iga käänaku taga on midagi uut avastada. Kuid samuti on olemas iha liikumise ja vabaduse järele ning võimalus liikuda kiirelt ühest kohast teise. Concept Linki näol toob BMW Motorrad üritusel Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2017 avalikkuse ette kontseptsõiduki, mis ühendab endas linnaliikuvuse väljakutsed digiteeritud maailma võimalustega. </p>
Üks kiire rootslane.
Eva Håkanssoni käes on kiiruserekord tänu isetehtud voolujoonelisele sõidukile.
<p>Kiire võib olla ka puhas – Eva Håkansson on selles kindel. Doktorikraadiga masinaehituse insener tahab maailmale tõestada, et keskkonnasäästlikud elektrisõidukid on kiired ja nauditavad ning et masinaehituse insener on naiste jaoks suurepärane amet. Teel maailma kiireima naissoost mootorratturiga, kes püstitas oma isetehtud voolujoonelise sõidukiga KillaJoule uue maailmarekordi 434 km/h.</p>
Tunnetuse loomine
BMW Motorradi disainiprotsess
<p>BMW Motorradi disainitiimis töötavad erakordsed isikud. Igal disaineril on isiklik stiil ja ta tunneb end omaenda mootorrattaskeenes koduselt. Iga igaüks neist lisab töösse omaenda inspiratsiooni ja kirge. Need erinevad vormid kombineeritakse seejärel disainimise käigus – need kõik on osa iga uue BMW Motorradi loomises. Edgar Heinrich, BMW Motorradi peadisainer tutvustab BMW Motorradi disainitiimi ja disainiprotsessi. </p>
Tagasi Baieris pärast Indiat.
Intervjuu Edgar Heinrichiga, BMW Motorradi peadisaineriga.
<p>Pärast lühikest Indias viibimist naasis Edgar Heinrich Münchenisse, et juhtida BMW Motorradi disainitiimi. See oli rõõmus tagasitulek mootorrattaentusiastile, kelle karjäär algas BMWs aastal 1986. Tema juhatusel valmis mitmete BMW mootorrataste disain: Pariisi-Dakari ralliratas, K 1200 S ja R, HP2 Enduro, R 1150 GS, R 1200 GS ja hiljuti S 1000 RR. </p> <p>Enne tema tööd India autotootja Bajaji juures oli ta seotud ka touring-rataste K 1600 GT ja GTL ning maxi scooter’ite C 600 Sport ja C 650 GT disainimisega.. Kõik need olid edukad tooted, mis avardasid juurutatud turusegmendi piire ning meelitasid paljusid uusi kliente kaubamärgi juurde. Eksklusiivses intervjuus BMW Motorradiga räägib Edgar Heinrich oma kirest igat liiki mootorrataste disainimise, kogumise ja taastamise vastu. </p>
Pilguheit järgmisele 100 aastale
Milline näeb välja tuleviku mootorratas?
<p>BMW Groupi 100. aastapäev on võimalus vaadata tagasi mootoriga kaherattaliste ajaloolistele varastele päevadele ja heita pilt tulevikku, kus mootorratta roll defineeritakse digiteeruvas maailmas ümber.</p> <p>On 7. märts aastal 1916. Bayerische Flugzeugwerke AG (Baieri lennukitehased) alustab tööd Münchenis Lerchenaueri tänaval. Kolm aastat hiljem püstitab Zeno Diemer kõrguse maailmarekordi 9760 meetrit BMW IV kuuesilindrilise lennuki reasmootori abil.</p> <p>Väike tehas asub hiljem vallutama uusi kõrgusi teistes sõidukituru segmentides. Varsti pärast nimevahetust Bayerische Motoren Werke AG-ks asub ettevõte välja töötama esimest mootorratast, ammu enne autondusse astumist.</p>
Visioonsõidukid teevad maailmale tiiru peale.
<p>Pärast avalikkuse ette astumist 7. märtsil toimunud 100-aastase sünnipäeva üritusel, asus BMW VISION NEXT 100 kontseptauto sümboolsele maailmaturneele Hiinasse, Suurbritanniasse ja USAsse, kus tuleviku mootorrattas avalikustatakse suures finaalis. Turnee teema: „Iconic Impulses. BMW Groupi tulevikukogemus“. Visionäärina uurib BMW Group digiteerimise võimalusi ning tehnoloogia mõju meie era- ja tööelule.</p> <p>Münchenist reisib BMW VISION NEXT 100 Pekingisse, et teha seal oma Aasia debüüt. MINI ja Rolls-Royce’i visioonsõidukid teevad oma debüüdi Londonis.</p> <p>BMW Motorradi visioonsõiduki maailmadebüüdi lõplik suursündmus toimub Los Angeleses 11. oktoobril. Tuleviku mootorratas hakkab kuju võtma enne, kui see tegelikult avalikustatakse.</p>
Neli visiooni. Neli visioonsõidukit.
Juubeliaastal heidab BMW Group pilgu tulevikku: millised näevad välja tuleviku sõidukid?
<p>Aasta jooksul annavad neli visioonsõidukit aimu sellest, mis on veel ees ootamas. BMW, MINI, Rolls-Royce’i ja BMW Motorradi tootemargid maalivad tuleviku mobiilsusmaailmast visiooniderohke pildi. BMW Motorrad täiendab seda kõige suurepäraselt, tutvustades oktoobris Santa Monicas visionäärlikku mootorrattast.</p> <p>Müncheni olümpiahallis toimus juubeliaasta pidulikult avaüritusel futuristlike disainide inspireeriv tutvustus. Suurel sünnipäevapeol avalikustati esimene kokku neljast visioonsõidukist. BMW tootemark andis hoo sisse ja demonstreeris, milline saab olema mobiilsus tulevastel kümnenditel, tutvustades maailmale futuristlikku autot BMW VISION NEXT 100. Ülejäänud visioonsõidukite eest tõmmatakse kardinad tulevastel kuudel.</p>
Suur põgenemine.
VISION NEXT 100: tuleviku mootorratas.
<p>Prillid kiivri asemel, nutikad riided, täiuslik tasakaal ilma hargita: paljudest leiutistest vaid kolm, millest võivad saada mootorrattaga sõitmise standardid ja mis võivad lisada uusi mõõtmeid vabadusele üha rohkem digiteeruvas maailmas. Ja parim asi selle juures – see visiooniline sõiduk on juba siin. Tutvustame BMW Motorrad VISION NEXT 100-t. </p>
Teel olles.
Teel R nine T Scrambleriga.
„Rutiinne päev ei ole kohe kindlasti mulle sobiv.“
Intervjuu kohandaja Hayden Robertsiga.
<p>Hayden Roberts elab Long Beachil, Californias. Siin oli ta tunnustatud kohandamistöökoja Hell On Wheels MC kaasasutaja. Siit pärineb ka tema vanade mootorrataste võidusõidu nimi – kõikjalt maailmast. Sest kui Hayden ei nokitse sõidukite kallal, korraldab ta võidusõite. Ja kuna need on alati üks suur pidu, on ta tuntud ka kui Suur peoplaneerija. Sündinud meelelahutaja ja sõltuvuses mootorratastest – imeline segu. </p>
Pure&Craftedi signatuurratas
BMW R nine T Pure
<p>BMW Motorradi esitletud Pure&Crafted on the Road saadab 2018. aasta Pure&Crafted signatuurratta mootorrattahooajal erinevate sõitjatega kõikjale Euroopasse. Nad leiavad kõige põnevamad marsruudid, kõige varjatumad butiiktootjad, kõige andekamad mehaanikud, parima toidu ja lahedaimad üritused. </p>
Tõsta pöördeid.
Kaks ettevõtjat viivad kogukonna mõtteviisi edasi.
<p> <style>* {
}
* {
}
* {
}
mso-generic-font-family:roman {
}
mso-font-pitch:variable {
}
* {
}
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {
}
* {
}
mso-pagination:widow-orphan {
}
Arial, sans-serif {
}
mso-fareast-font-family:Arial {
}
mso-ansi-language:EN {
}
*.MsoChpDefault {
font-size: 11.0pt;
}
*, sans-serif {
}
mso-ascii-font-family:Arial {
}
mso-fareast-font-family:Arial {
}
mso-hansi-font-family:Arial {
}
mso-bidi-font-family:Arial {
}
mso-ansi-language:EN {
}
*.MsoPapDefault {
line-height: 115.0%;
}
div.WordSection1 {
page: WordSection1;
}
</style> </p> <p class="MsoNormal"><span lang="EN">Leegitsev kirg mootorrataste vastu, abielus tehniliste eriteadmistega; see oli inspiratsioon Mark Roebke ja Justin Bradshaw’ jaoks, kui nad arendasid mootorrattarakendust REVER. Selle põhiomadus on võimaldada – teiste funktsioonide kõrval – mootorratturitel oma sõitusid salvestada ja neid hingekaaslastega jagada. Kaks asutajat USAst Coloradost räägivad oma ambitsioonidest ja eesmärkidest.</span></p> <p> </p> <p> </p>
Rusikasse surutud.
Bavarian Fistfighter kohandajalt Rough Crafts.
Lõõgastu või kihuta võidu.
Clubman Raceriga 46Worksilt.
<p>Õhtune reis mägedesse ja pühapäeva pärastlõuna võidusõidurajal – jaapanlasel Shiro Nakajimal olid kindlad eesmärgid, mida ta oma muudetud R nine T-ga teha soovis. <em>Clubman Raceriga</em> lõi ta universaalse mootorratta, mis vastas täiesti tema isiklikule maitsele. Ja sellegipoolest sobitub see ka skeene maitsega. </p>
Mitte lihtsalt tavaline bokser.
Hide Motorcycle kujundab R nine T spordivarustuseks.
LEGO® Technic™ M 1000 RR
Teist sellesarnast ehitamist pole
<p>Sind kannustab paeluv originaalmudel. See on kirg, mis sind vallutab. Sinu jaoks loeb iga detail, iga millimeeter, iga tehniline omadus. Sa armastad seda tunnet ja äratad selle ellu tänaval, võidusõidurajal ja nüüd lõpuks ka kodus: esimene M LEGO® mudel ja seni suurim LEGO® Technic-seeria mootorrattamudel on loodud tihedas koostöös LEGO® Technicu disaineritega: LEGO® Technic M RR mõõtkavas 1 : 5. Spetsifikatsioonid olid selged – maksimaalne täpsus, et teha varasem võimatu võimalikuks. Kui osad ei vastanud rangetele nõuetele, projekteeriti need nullist, just nagu originaali puhul. Just seda „Sündinud võidusõidurajal. Ehita kodus.“ tähistab.</p>
Kohtumine sõpradega.
BMW Motorrad Days 2019.
<p>Kolm päeva Baieris Garmisch-Partenkirchenis, kõik keerleb taas sama kire ümber: Mootorrattad BMW Motorradi päevadel. Põhjalik kava täis elavat muusikat ja põnevust täis esitlusi, tänapäevaseid rattaid ja palju uut meelitab Zugspitze läheduses asuvasse linna umbes 40 000 külalist 5.–7. juulini. Ja tegu ei ole vaid BMW Motorradi fännidega, igat liiki mootorrataste sõitjad tulevad kogema mitmekülgsete sündmustega nädalalõppu – see on sõprade, perekondade ja mootorrattakogukonna kohtumine.</p>
Baieri kombinatsioonid Itaalias.
BMW Motorrad Concept 9centolt tõmmatakse eesriie eest.
<p>See on esteetika, elegantsi ja ajatu disaini lava: Concorso d’Eleganza Villa d’Estes Como järve ääres, unustamatud mootorrataste klassikus seisavad kõrvuti uute kontseptsõidukitega ja võidavad publiku südameid. Täiuslik koht uute ideede ja disainide tutvustamiseks traditsioonilisel sündmusel. BMW Motorrad Concept 9cento maailma esmaesitluse aeg. </p>
Tagasi Baieris pärast Indiat.
Intervjuu Edgar Heinrichiga, BMW Motorradi peadisaineriga.
<p>Pärast lühikest Indias viibimist naasis Edgar Heinrich Münchenisse, et juhtida BMW Motorradi disainitiimi. See oli rõõmus tagasitulek mootorrattaentusiastile, kelle karjäär algas BMWs aastal 1986. Tema juhatusel valmis mitmete BMW mootorrataste disain: Pariisi-Dakari ralliratas, K 1200 S ja R, HP2 Enduro, R 1150 GS, R 1200 GS ja hiljuti S 1000 RR. </p> <p>Enne tema tööd India autotootja Bajaji juures oli ta seotud ka touring-rataste K 1600 GT ja GTL ning maxi scooter’ite C 600 Sport ja C 650 GT disainimisega.. Kõik need olid edukad tooted, mis avardasid juurutatud turusegmendi piire ning meelitasid paljusid uusi kliente kaubamärgi juurde. Eksklusiivses intervjuus BMW Motorradiga räägib Edgar Heinrich oma kirest igat liiki mootorrataste disainimise, kogumise ja taastamise vastu. </p>
Pilguheit järgmisele 100 aastale
Milline näeb välja tuleviku mootorratas?
<p>BMW Groupi 100. aastapäev on võimalus vaadata tagasi mootoriga kaherattaliste ajaloolistele varastele päevadele ja heita pilt tulevikku, kus mootorratta roll defineeritakse digiteeruvas maailmas ümber.</p> <p>On 7. märts aastal 1916. Bayerische Flugzeugwerke AG (Baieri lennukitehased) alustab tööd Münchenis Lerchenaueri tänaval. Kolm aastat hiljem püstitab Zeno Diemer kõrguse maailmarekordi 9760 meetrit BMW IV kuuesilindrilise lennuki reasmootori abil.</p> <p>Väike tehas asub hiljem vallutama uusi kõrgusi teistes sõidukituru segmentides. Varsti pärast nimevahetust Bayerische Motoren Werke AG-ks asub ettevõte välja töötama esimest mootorratast, ammu enne autondusse astumist.</p>
Visioonsõidukid teevad maailmale tiiru peale.
<p>Pärast avalikkuse ette astumist 7. märtsil toimunud 100-aastase sünnipäeva üritusel, asus BMW VISION NEXT 100 kontseptauto sümboolsele maailmaturneele Hiinasse, Suurbritanniasse ja USAsse, kus tuleviku mootorrattas avalikustatakse suures finaalis. Turnee teema: „Iconic Impulses. BMW Groupi tulevikukogemus“. Visionäärina uurib BMW Group digiteerimise võimalusi ning tehnoloogia mõju meie era- ja tööelule.</p> <p>Münchenist reisib BMW VISION NEXT 100 Pekingisse, et teha seal oma Aasia debüüt. MINI ja Rolls-Royce’i visioonsõidukid teevad oma debüüdi Londonis.</p> <p>BMW Motorradi visioonsõiduki maailmadebüüdi lõplik suursündmus toimub Los Angeleses 11. oktoobril. Tuleviku mootorratas hakkab kuju võtma enne, kui see tegelikult avalikustatakse.</p>
Neli visiooni. Neli visioonsõidukit.
Juubeliaastal heidab BMW Group pilgu tulevikku: millised näevad välja tuleviku sõidukid?
<p>Aasta jooksul annavad neli visioonsõidukit aimu sellest, mis on veel ees ootamas. BMW, MINI, Rolls-Royce’i ja BMW Motorradi tootemargid maalivad tuleviku mobiilsusmaailmast visiooniderohke pildi. BMW Motorrad täiendab seda kõige suurepäraselt, tutvustades oktoobris Santa Monicas visionäärlikku mootorrattast.</p> <p>Müncheni olümpiahallis toimus juubeliaasta pidulikult avaüritusel futuristlike disainide inspireeriv tutvustus. Suurel sünnipäevapeol avalikustati esimene kokku neljast visioonsõidukist. BMW tootemark andis hoo sisse ja demonstreeris, milline saab olema mobiilsus tulevastel kümnenditel, tutvustades maailmale futuristlikku autot BMW VISION NEXT 100. Ülejäänud visioonsõidukite eest tõmmatakse kardinad tulevastel kuudel.</p>
Suur põgenemine.
VISION NEXT 100: tuleviku mootorratas.
<p>Prillid kiivri asemel, nutikad riided, täiuslik tasakaal ilma hargita: paljudest leiutistest vaid kolm, millest võivad saada mootorrattaga sõitmise standardid ja mis võivad lisada uusi mõõtmeid vabadusele üha rohkem digiteeruvas maailmas. Ja parim asi selle juures – see visiooniline sõiduk on juba siin. Tutvustame BMW Motorrad VISION NEXT 100-t. </p>
Tõsta pöördeid.
Kaks ettevõtjat viivad kogukonna mõtteviisi edasi.
<p> <style>* {
}
* {
}
* {
}
mso-generic-font-family:roman {
}
mso-font-pitch:variable {
}
* {
}
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {
}
* {
}
mso-pagination:widow-orphan {
}
Arial, sans-serif {
}
mso-fareast-font-family:Arial {
}
mso-ansi-language:EN {
}
*.MsoChpDefault {
font-size: 11.0pt;
}
*, sans-serif {
}
mso-ascii-font-family:Arial {
}
mso-fareast-font-family:Arial {
}
mso-hansi-font-family:Arial {
}
mso-bidi-font-family:Arial {
}
mso-ansi-language:EN {
}
*.MsoPapDefault {
line-height: 115.0%;
}
div.WordSection1 {
page: WordSection1;
}
</style> </p> <p class="MsoNormal"><span lang="EN">Leegitsev kirg mootorrataste vastu, abielus tehniliste eriteadmistega; see oli inspiratsioon Mark Roebke ja Justin Bradshaw’ jaoks, kui nad arendasid mootorrattarakendust REVER. Selle põhiomadus on võimaldada – teiste funktsioonide kõrval – mootorratturitel oma sõitusid salvestada ja neid hingekaaslastega jagada. Kaks asutajat USAst Coloradost räägivad oma ambitsioonidest ja eesmärkidest.</span></p> <p> </p> <p> </p>
LEGO® Technic™ M 1000 RR
Teist sellesarnast ehitamist pole
<p>Sind kannustab paeluv originaalmudel. See on kirg, mis sind vallutab. Sinu jaoks loeb iga detail, iga millimeeter, iga tehniline omadus. Sa armastad seda tunnet ja äratad selle ellu tänaval, võidusõidurajal ja nüüd lõpuks ka kodus: esimene M LEGO® mudel ja seni suurim LEGO® Technic-seeria mootorrattamudel on loodud tihedas koostöös LEGO® Technicu disaineritega: LEGO® Technic M RR mõõtkavas 1 : 5. Spetsifikatsioonid olid selged – maksimaalne täpsus, et teha varasem võimatu võimalikuks. Kui osad ei vastanud rangetele nõuetele, projekteeriti need nullist, just nagu originaali puhul. Just seda „Sündinud võidusõidurajal. Ehita kodus.“ tähistab.</p>
Kohtumine sõpradega.
BMW Motorrad Days 2019.
<p>Kolm päeva Baieris Garmisch-Partenkirchenis, kõik keerleb taas sama kire ümber: Mootorrattad BMW Motorradi päevadel. Põhjalik kava täis elavat muusikat ja põnevust täis esitlusi, tänapäevaseid rattaid ja palju uut meelitab Zugspitze läheduses asuvasse linna umbes 40 000 külalist 5.–7. juulini. Ja tegu ei ole vaid BMW Motorradi fännidega, igat liiki mootorrataste sõitjad tulevad kogema mitmekülgsete sündmustega nädalalõppu – see on sõprade, perekondade ja mootorrattakogukonna kohtumine.</p>
Kohtumine sõpradega.
BMW Motorrad Days 2019.
<p>Kolm päeva Baieris Garmisch-Partenkirchenis, kõik keerleb taas sama kire ümber: Mootorrattad BMW Motorradi päevadel. Põhjalik kava täis elavat muusikat ja põnevust täis esitlusi, tänapäevaseid rattaid ja palju uut meelitab Zugspitze läheduses asuvasse linna umbes 40 000 külalist 5.–7. juulini. Ja tegu ei ole vaid BMW Motorradi fännidega, igat liiki mootorrataste sõitjad tulevad kogema mitmekülgsete sündmustega nädalalõppu – see on sõprade, perekondade ja mootorrattakogukonna kohtumine.</p>
Tagasi Baieris pärast Indiat.
Intervjuu Edgar Heinrichiga, BMW Motorradi peadisaineriga.
<p>Pärast lühikest Indias viibimist naasis Edgar Heinrich Münchenisse, et juhtida BMW Motorradi disainitiimi. See oli rõõmus tagasitulek mootorrattaentusiastile, kelle karjäär algas BMWs aastal 1986. Tema juhatusel valmis mitmete BMW mootorrataste disain: Pariisi-Dakari ralliratas, K 1200 S ja R, HP2 Enduro, R 1150 GS, R 1200 GS ja hiljuti S 1000 RR. </p> <p>Enne tema tööd India autotootja Bajaji juures oli ta seotud ka touring-rataste K 1600 GT ja GTL ning maxi scooter’ite C 600 Sport ja C 650 GT disainimisega.. Kõik need olid edukad tooted, mis avardasid juurutatud turusegmendi piire ning meelitasid paljusid uusi kliente kaubamärgi juurde. Eksklusiivses intervjuus BMW Motorradiga räägib Edgar Heinrich oma kirest igat liiki mootorrataste disainimise, kogumise ja taastamise vastu. </p>
Pilguheit järgmisele 100 aastale
Milline näeb välja tuleviku mootorratas?
<p>BMW Groupi 100. aastapäev on võimalus vaadata tagasi mootoriga kaherattaliste ajaloolistele varastele päevadele ja heita pilt tulevikku, kus mootorratta roll defineeritakse digiteeruvas maailmas ümber.</p> <p>On 7. märts aastal 1916. Bayerische Flugzeugwerke AG (Baieri lennukitehased) alustab tööd Münchenis Lerchenaueri tänaval. Kolm aastat hiljem püstitab Zeno Diemer kõrguse maailmarekordi 9760 meetrit BMW IV kuuesilindrilise lennuki reasmootori abil.</p> <p>Väike tehas asub hiljem vallutama uusi kõrgusi teistes sõidukituru segmentides. Varsti pärast nimevahetust Bayerische Motoren Werke AG-ks asub ettevõte välja töötama esimest mootorratast, ammu enne autondusse astumist.</p>
Visioonsõidukid teevad maailmale tiiru peale.
<p>Pärast avalikkuse ette astumist 7. märtsil toimunud 100-aastase sünnipäeva üritusel, asus BMW VISION NEXT 100 kontseptauto sümboolsele maailmaturneele Hiinasse, Suurbritanniasse ja USAsse, kus tuleviku mootorrattas avalikustatakse suures finaalis. Turnee teema: „Iconic Impulses. BMW Groupi tulevikukogemus“. Visionäärina uurib BMW Group digiteerimise võimalusi ning tehnoloogia mõju meie era- ja tööelule.</p> <p>Münchenist reisib BMW VISION NEXT 100 Pekingisse, et teha seal oma Aasia debüüt. MINI ja Rolls-Royce’i visioonsõidukid teevad oma debüüdi Londonis.</p> <p>BMW Motorradi visioonsõiduki maailmadebüüdi lõplik suursündmus toimub Los Angeleses 11. oktoobril. Tuleviku mootorratas hakkab kuju võtma enne, kui see tegelikult avalikustatakse.</p>
Neli visiooni. Neli visioonsõidukit.
Juubeliaastal heidab BMW Group pilgu tulevikku: millised näevad välja tuleviku sõidukid?
<p>Aasta jooksul annavad neli visioonsõidukit aimu sellest, mis on veel ees ootamas. BMW, MINI, Rolls-Royce’i ja BMW Motorradi tootemargid maalivad tuleviku mobiilsusmaailmast visiooniderohke pildi. BMW Motorrad täiendab seda kõige suurepäraselt, tutvustades oktoobris Santa Monicas visionäärlikku mootorrattast.</p> <p>Müncheni olümpiahallis toimus juubeliaasta pidulikult avaüritusel futuristlike disainide inspireeriv tutvustus. Suurel sünnipäevapeol avalikustati esimene kokku neljast visioonsõidukist. BMW tootemark andis hoo sisse ja demonstreeris, milline saab olema mobiilsus tulevastel kümnenditel, tutvustades maailmale futuristlikku autot BMW VISION NEXT 100. Ülejäänud visioonsõidukite eest tõmmatakse kardinad tulevastel kuudel.</p>
Suur põgenemine.
VISION NEXT 100: tuleviku mootorratas.
<p>Prillid kiivri asemel, nutikad riided, täiuslik tasakaal ilma hargita: paljudest leiutistest vaid kolm, millest võivad saada mootorrattaga sõitmise standardid ja mis võivad lisada uusi mõõtmeid vabadusele üha rohkem digiteeruvas maailmas. Ja parim asi selle juures – see visiooniline sõiduk on juba siin. Tutvustame BMW Motorrad VISION NEXT 100-t. </p>
Tõsta pöördeid.
Kaks ettevõtjat viivad kogukonna mõtteviisi edasi.
<p> <style>* {
}
* {
}
* {
}
mso-generic-font-family:roman {
}
mso-font-pitch:variable {
}
* {
}
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {
}
* {
}
mso-pagination:widow-orphan {
}
Arial, sans-serif {
}
mso-fareast-font-family:Arial {
}
mso-ansi-language:EN {
}
*.MsoChpDefault {
font-size: 11.0pt;
}
*, sans-serif {
}
mso-ascii-font-family:Arial {
}
mso-fareast-font-family:Arial {
}
mso-hansi-font-family:Arial {
}
mso-bidi-font-family:Arial {
}
mso-ansi-language:EN {
}
*.MsoPapDefault {
line-height: 115.0%;
}
div.WordSection1 {
page: WordSection1;
}
</style> </p> <p class="MsoNormal"><span lang="EN">Leegitsev kirg mootorrataste vastu, abielus tehniliste eriteadmistega; see oli inspiratsioon Mark Roebke ja Justin Bradshaw’ jaoks, kui nad arendasid mootorrattarakendust REVER. Selle põhiomadus on võimaldada – teiste funktsioonide kõrval – mootorratturitel oma sõitusid salvestada ja neid hingekaaslastega jagada. Kaks asutajat USAst Coloradost räägivad oma ambitsioonidest ja eesmärkidest.</span></p> <p> </p> <p> </p>
Kohtumine sõpradega.
BMW Motorrad Days 2019.
<p>Kolm päeva Baieris Garmisch-Partenkirchenis, kõik keerleb taas sama kire ümber: Mootorrattad BMW Motorradi päevadel. Põhjalik kava täis elavat muusikat ja põnevust täis esitlusi, tänapäevaseid rattaid ja palju uut meelitab Zugspitze läheduses asuvasse linna umbes 40 000 külalist 5.–7. juulini. Ja tegu ei ole vaid BMW Motorradi fännidega, igat liiki mootorrataste sõitjad tulevad kogema mitmekülgsete sündmustega nädalalõppu – see on sõprade, perekondade ja mootorrattakogukonna kohtumine.</p>
Tagasi Baieris pärast Indiat.
Intervjuu Edgar Heinrichiga, BMW Motorradi peadisaineriga.
<p>Pärast lühikest Indias viibimist naasis Edgar Heinrich Münchenisse, et juhtida BMW Motorradi disainitiimi. See oli rõõmus tagasitulek mootorrattaentusiastile, kelle karjäär algas BMWs aastal 1986. Tema juhatusel valmis mitmete BMW mootorrataste disain: Pariisi-Dakari ralliratas, K 1200 S ja R, HP2 Enduro, R 1150 GS, R 1200 GS ja hiljuti S 1000 RR. </p> <p>Enne tema tööd India autotootja Bajaji juures oli ta seotud ka touring-rataste K 1600 GT ja GTL ning maxi scooter’ite C 600 Sport ja C 650 GT disainimisega.. Kõik need olid edukad tooted, mis avardasid juurutatud turusegmendi piire ning meelitasid paljusid uusi kliente kaubamärgi juurde. Eksklusiivses intervjuus BMW Motorradiga räägib Edgar Heinrich oma kirest igat liiki mootorrataste disainimise, kogumise ja taastamise vastu. </p>
Pilguheit järgmisele 100 aastale
Milline näeb välja tuleviku mootorratas?
<p>BMW Groupi 100. aastapäev on võimalus vaadata tagasi mootoriga kaherattaliste ajaloolistele varastele päevadele ja heita pilt tulevikku, kus mootorratta roll defineeritakse digiteeruvas maailmas ümber.</p> <p>On 7. märts aastal 1916. Bayerische Flugzeugwerke AG (Baieri lennukitehased) alustab tööd Münchenis Lerchenaueri tänaval. Kolm aastat hiljem püstitab Zeno Diemer kõrguse maailmarekordi 9760 meetrit BMW IV kuuesilindrilise lennuki reasmootori abil.</p> <p>Väike tehas asub hiljem vallutama uusi kõrgusi teistes sõidukituru segmentides. Varsti pärast nimevahetust Bayerische Motoren Werke AG-ks asub ettevõte välja töötama esimest mootorratast, ammu enne autondusse astumist.</p>
Visioonsõidukid teevad maailmale tiiru peale.
<p>Pärast avalikkuse ette astumist 7. märtsil toimunud 100-aastase sünnipäeva üritusel, asus BMW VISION NEXT 100 kontseptauto sümboolsele maailmaturneele Hiinasse, Suurbritanniasse ja USAsse, kus tuleviku mootorrattas avalikustatakse suures finaalis. Turnee teema: „Iconic Impulses. BMW Groupi tulevikukogemus“. Visionäärina uurib BMW Group digiteerimise võimalusi ning tehnoloogia mõju meie era- ja tööelule.</p> <p>Münchenist reisib BMW VISION NEXT 100 Pekingisse, et teha seal oma Aasia debüüt. MINI ja Rolls-Royce’i visioonsõidukid teevad oma debüüdi Londonis.</p> <p>BMW Motorradi visioonsõiduki maailmadebüüdi lõplik suursündmus toimub Los Angeleses 11. oktoobril. Tuleviku mootorratas hakkab kuju võtma enne, kui see tegelikult avalikustatakse.</p>
Loodud jõu ja armuga
BMW R 18 The Wal, autor Shinya Kimura
<p>Kütusepaagid ja kampsunid, kiivrid ja tööriistad, kalligraafia ja fotograafia: Shinya Kimura, maailma ühe nõutuima (ja ühe kõige huvitavama!) kohandaja töökoda – või õigemini imeline ja korrapärane kaos – on täis igasuguseid mälestusasju ja hämmastavaid esemeid. Ühelgi aastal ei lahku tema pühadest ruumidest rohkem kui kaks või kolm mootorratast. Oma ümberehitusprojektide ajal keskendub ta alati ainult ühele mootorrattale korraga, et olla projektile täielikult pühendunud. Jaapani esteetika voolavus ja harmoonia ning Wabi-Sabi mängivad selles üliolulist rolli. Enamjaolt vanade mootorrataste paatina ja ehe iseloom on mehe jaoks sama olulised kui tulevase rattaga sõitja olemus. Lõppude lõpuks on rattur see, kes projektile punkti paneb. Seda põnevam on praegune olukord, kui Shinya töökojas on uhiuus R 18 ning asjaomane rattur ei ole keegi muu kui tema ise.</p>
Tugevuse määratlus sirgel teel
R 18 Dragster Roland Sands Designilt
<p>Roland Sands on tuntud oma spordivõistluste mõjuga julgete kavandite poolest. Ta kombineerib stiile ega tunne piire. R 18 modifitseerimisel on ta saanud inspiratsiooni oma isa kiirendusvõistluste aegadest: ta vähendab võimsa cruiser’i vaid põhiliseni ja seadistab selle maksimaalseks kiiruseks sirgetel teedel. Tulemuseks on ikoonilise boksermootoriga sirgjooneline kiirendusratas – R 18 Dragster.</p>
Kohtumine sõpradega.
BMW Motorrad Days 2019.
<p>Kolm päeva Baieris Garmisch-Partenkirchenis, kõik keerleb taas sama kire ümber: Mootorrattad BMW Motorradi päevadel. Põhjalik kava täis elavat muusikat ja põnevust täis esitlusi, tänapäevaseid rattaid ja palju uut meelitab Zugspitze läheduses asuvasse linna umbes 40 000 külalist 5.–7. juulini. Ja tegu ei ole vaid BMW Motorradi fännidega, igat liiki mootorrataste sõitjad tulevad kogema mitmekülgsete sündmustega nädalalõppu – see on sõprade, perekondade ja mootorrattakogukonna kohtumine.</p>
Departed
Imetlusväärne mootorratas Custom Works ZONilt
Kunstiteosed kahel rattal.
Kohandajad muudavad rattaid ainulaadseteks esemeteks.
Sinu hinge hooandja
R nine T muudatused enim tunnustatud kohandajatelt
<p>R nineT on individuaalse kohandamise jaoks ideaalne alus; kõigest mõne väikese sammuga muutub selle tagaosa kaheistmelisest üheseks ja tänu sõiduki ja mootorielektroonika eraldamisele ei ole õlinäppudel peaaegu mingeid piiranguid selles, mida nad teha saavad. Suurem osa laialdaselt tunnustatud kohandajaid on R nineT-d lammutanud. Oma ainulaadsete signatuuridega näitavad nad, mida saab teha kogemustega ja moodsa klassikalise bokseriga. Kardinad eest Soulfuel-mootorratastelt! </p>
Hinge otsimine metallist.
Futuristlik kunstiteos Blechmannilt.
Tunnetuse loomine
BMW Motorradi disainiprotsess
<p>BMW Motorradi disainitiimis töötavad erakordsed isikud. Igal disaineril on isiklik stiil ja ta tunneb end omaenda mootorrattaskeenes koduselt. Iga igaüks neist lisab töösse omaenda inspiratsiooni ja kirge. Need erinevad vormid kombineeritakse seejärel disainimise käigus – need kõik on osa iga uue BMW Motorradi loomises. Edgar Heinrich, BMW Motorradi peadisainer tutvustab BMW Motorradi disainitiimi ja disainiprotsessi. </p>
Teel olles.
Teel R nine T Scrambleriga.
„Rutiinne päev ei ole kohe kindlasti mulle sobiv.“
Intervjuu kohandaja Hayden Robertsiga.
<p>Hayden Roberts elab Long Beachil, Californias. Siin oli ta tunnustatud kohandamistöökoja Hell On Wheels MC kaasasutaja. Siit pärineb ka tema vanade mootorrataste võidusõidu nimi – kõikjalt maailmast. Sest kui Hayden ei nokitse sõidukite kallal, korraldab ta võidusõite. Ja kuna need on alati üks suur pidu, on ta tuntud ka kui Suur peoplaneerija. Sündinud meelelahutaja ja sõltuvuses mootorratastest – imeline segu. </p>
Pure&Craftedi signatuurratas
BMW R nine T Pure
<p>BMW Motorradi esitletud Pure&Crafted on the Road saadab 2018. aasta Pure&Crafted signatuurratta mootorrattahooajal erinevate sõitjatega kõikjale Euroopasse. Nad leiavad kõige põnevamad marsruudid, kõige varjatumad butiiktootjad, kõige andekamad mehaanikud, parima toidu ja lahedaimad üritused. </p>
Tõsta pöördeid.
Kaks ettevõtjat viivad kogukonna mõtteviisi edasi.
<p> <style>* {
}
* {
}
* {
}
mso-generic-font-family:roman {
}
mso-font-pitch:variable {
}
* {
}
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {
}
* {
}
mso-pagination:widow-orphan {
}
Arial, sans-serif {
}
mso-fareast-font-family:Arial {
}
mso-ansi-language:EN {
}
*.MsoChpDefault {
font-size: 11.0pt;
}
*, sans-serif {
}
mso-ascii-font-family:Arial {
}
mso-fareast-font-family:Arial {
}
mso-hansi-font-family:Arial {
}
mso-bidi-font-family:Arial {
}
mso-ansi-language:EN {
}
*.MsoPapDefault {
line-height: 115.0%;
}
div.WordSection1 {
page: WordSection1;
}
</style> </p> <p class="MsoNormal"><span lang="EN">Leegitsev kirg mootorrataste vastu, abielus tehniliste eriteadmistega; see oli inspiratsioon Mark Roebke ja Justin Bradshaw’ jaoks, kui nad arendasid mootorrattarakendust REVER. Selle põhiomadus on võimaldada – teiste funktsioonide kõrval – mootorratturitel oma sõitusid salvestada ja neid hingekaaslastega jagada. Kaks asutajat USAst Coloradost räägivad oma ambitsioonidest ja eesmärkidest.</span></p> <p> </p> <p> </p>
Rusikasse surutud.
Bavarian Fistfighter kohandajalt Rough Crafts.
Lõõgastu või kihuta võidu.
Clubman Raceriga 46Worksilt.
<p>Õhtune reis mägedesse ja pühapäeva pärastlõuna võidusõidurajal – jaapanlasel Shiro Nakajimal olid kindlad eesmärgid, mida ta oma muudetud R nine T-ga teha soovis. <em>Clubman Raceriga</em> lõi ta universaalse mootorratta, mis vastas täiesti tema isiklikule maitsele. Ja sellegipoolest sobitub see ka skeene maitsega. </p>
Mitte lihtsalt tavaline bokser.
Hide Motorcycle kujundab R nine T spordivarustuseks.
Kohtumine sõpradega.
BMW Motorrad Days 2019.
<p>Kolm päeva Baieris Garmisch-Partenkirchenis, kõik keerleb taas sama kire ümber: Mootorrattad BMW Motorradi päevadel. Põhjalik kava täis elavat muusikat ja põnevust täis esitlusi, tänapäevaseid rattaid ja palju uut meelitab Zugspitze läheduses asuvasse linna umbes 40 000 külalist 5.–7. juulini. Ja tegu ei ole vaid BMW Motorradi fännidega, igat liiki mootorrataste sõitjad tulevad kogema mitmekülgsete sündmustega nädalalõppu – see on sõprade, perekondade ja mootorrattakogukonna kohtumine.</p>
Baieri kombinatsioonid Itaalias.
BMW Motorrad Concept 9centolt tõmmatakse eesriie eest.
<p>See on esteetika, elegantsi ja ajatu disaini lava: Concorso d’Eleganza Villa d’Estes Como järve ääres, unustamatud mootorrataste klassikus seisavad kõrvuti uute kontseptsõidukitega ja võidavad publiku südameid. Täiuslik koht uute ideede ja disainide tutvustamiseks traditsioonilisel sündmusel. BMW Motorrad Concept 9cento maailma esmaesitluse aeg. </p>
Tagasi Baieris pärast Indiat.
Intervjuu Edgar Heinrichiga, BMW Motorradi peadisaineriga.
<p>Pärast lühikest Indias viibimist naasis Edgar Heinrich Münchenisse, et juhtida BMW Motorradi disainitiimi. See oli rõõmus tagasitulek mootorrattaentusiastile, kelle karjäär algas BMWs aastal 1986. Tema juhatusel valmis mitmete BMW mootorrataste disain: Pariisi-Dakari ralliratas, K 1200 S ja R, HP2 Enduro, R 1150 GS, R 1200 GS ja hiljuti S 1000 RR. </p> <p>Enne tema tööd India autotootja Bajaji juures oli ta seotud ka touring-rataste K 1600 GT ja GTL ning maxi scooter’ite C 600 Sport ja C 650 GT disainimisega.. Kõik need olid edukad tooted, mis avardasid juurutatud turusegmendi piire ning meelitasid paljusid uusi kliente kaubamärgi juurde. Eksklusiivses intervjuus BMW Motorradiga räägib Edgar Heinrich oma kirest igat liiki mootorrataste disainimise, kogumise ja taastamise vastu. </p>
Pilguheit järgmisele 100 aastale
Milline näeb välja tuleviku mootorratas?
<p>BMW Groupi 100. aastapäev on võimalus vaadata tagasi mootoriga kaherattaliste ajaloolistele varastele päevadele ja heita pilt tulevikku, kus mootorratta roll defineeritakse digiteeruvas maailmas ümber.</p> <p>On 7. märts aastal 1916. Bayerische Flugzeugwerke AG (Baieri lennukitehased) alustab tööd Münchenis Lerchenaueri tänaval. Kolm aastat hiljem püstitab Zeno Diemer kõrguse maailmarekordi 9760 meetrit BMW IV kuuesilindrilise lennuki reasmootori abil.</p> <p>Väike tehas asub hiljem vallutama uusi kõrgusi teistes sõidukituru segmentides. Varsti pärast nimevahetust Bayerische Motoren Werke AG-ks asub ettevõte välja töötama esimest mootorratast, ammu enne autondusse astumist.</p>
Visioonsõidukid teevad maailmale tiiru peale.
<p>Pärast avalikkuse ette astumist 7. märtsil toimunud 100-aastase sünnipäeva üritusel, asus BMW VISION NEXT 100 kontseptauto sümboolsele maailmaturneele Hiinasse, Suurbritanniasse ja USAsse, kus tuleviku mootorrattas avalikustatakse suures finaalis. Turnee teema: „Iconic Impulses. BMW Groupi tulevikukogemus“. Visionäärina uurib BMW Group digiteerimise võimalusi ning tehnoloogia mõju meie era- ja tööelule.</p> <p>Münchenist reisib BMW VISION NEXT 100 Pekingisse, et teha seal oma Aasia debüüt. MINI ja Rolls-Royce’i visioonsõidukid teevad oma debüüdi Londonis.</p> <p>BMW Motorradi visioonsõiduki maailmadebüüdi lõplik suursündmus toimub Los Angeleses 11. oktoobril. Tuleviku mootorratas hakkab kuju võtma enne, kui see tegelikult avalikustatakse.</p>
Neli visiooni. Neli visioonsõidukit.
Juubeliaastal heidab BMW Group pilgu tulevikku: millised näevad välja tuleviku sõidukid?
<p>Aasta jooksul annavad neli visioonsõidukit aimu sellest, mis on veel ees ootamas. BMW, MINI, Rolls-Royce’i ja BMW Motorradi tootemargid maalivad tuleviku mobiilsusmaailmast visiooniderohke pildi. BMW Motorrad täiendab seda kõige suurepäraselt, tutvustades oktoobris Santa Monicas visionäärlikku mootorrattast.</p> <p>Müncheni olümpiahallis toimus juubeliaasta pidulikult avaüritusel futuristlike disainide inspireeriv tutvustus. Suurel sünnipäevapeol avalikustati esimene kokku neljast visioonsõidukist. BMW tootemark andis hoo sisse ja demonstreeris, milline saab olema mobiilsus tulevastel kümnenditel, tutvustades maailmale futuristlikku autot BMW VISION NEXT 100. Ülejäänud visioonsõidukite eest tõmmatakse kardinad tulevastel kuudel.</p>
Suur põgenemine.
VISION NEXT 100: tuleviku mootorratas.
<p>Prillid kiivri asemel, nutikad riided, täiuslik tasakaal ilma hargita: paljudest leiutistest vaid kolm, millest võivad saada mootorrattaga sõitmise standardid ja mis võivad lisada uusi mõõtmeid vabadusele üha rohkem digiteeruvas maailmas. Ja parim asi selle juures – see visiooniline sõiduk on juba siin. Tutvustame BMW Motorrad VISION NEXT 100-t. </p>
Tõsta pöördeid.
Kaks ettevõtjat viivad kogukonna mõtteviisi edasi.
<p> <style>* {
}
* {
}
* {
}
mso-generic-font-family:roman {
}
mso-font-pitch:variable {
}
* {
}
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {
}
* {
}
mso-pagination:widow-orphan {
}
Arial, sans-serif {
}
mso-fareast-font-family:Arial {
}
mso-ansi-language:EN {
}
*.MsoChpDefault {
font-size: 11.0pt;
}
*, sans-serif {
}
mso-ascii-font-family:Arial {
}
mso-fareast-font-family:Arial {
}
mso-hansi-font-family:Arial {
}
mso-bidi-font-family:Arial {
}
mso-ansi-language:EN {
}
*.MsoPapDefault {
line-height: 115.0%;
}
div.WordSection1 {
page: WordSection1;
}
</style> </p> <p class="MsoNormal"><span lang="EN">Leegitsev kirg mootorrataste vastu, abielus tehniliste eriteadmistega; see oli inspiratsioon Mark Roebke ja Justin Bradshaw’ jaoks, kui nad arendasid mootorrattarakendust REVER. Selle põhiomadus on võimaldada – teiste funktsioonide kõrval – mootorratturitel oma sõitusid salvestada ja neid hingekaaslastega jagada. Kaks asutajat USAst Coloradost räägivad oma ambitsioonidest ja eesmärkidest.</span></p> <p> </p> <p> </p>
Kohtumine sõpradega.
BMW Motorrad Days 2019.
<p>Kolm päeva Baieris Garmisch-Partenkirchenis, kõik keerleb taas sama kire ümber: Mootorrattad BMW Motorradi päevadel. Põhjalik kava täis elavat muusikat ja põnevust täis esitlusi, tänapäevaseid rattaid ja palju uut meelitab Zugspitze läheduses asuvasse linna umbes 40 000 külalist 5.–7. juulini. Ja tegu ei ole vaid BMW Motorradi fännidega, igat liiki mootorrataste sõitjad tulevad kogema mitmekülgsete sündmustega nädalalõppu – see on sõprade, perekondade ja mootorrattakogukonna kohtumine.</p>
Baieri kombinatsioonid Itaalias.
BMW Motorrad Concept 9centolt tõmmatakse eesriie eest.
<p>See on esteetika, elegantsi ja ajatu disaini lava: Concorso d’Eleganza Villa d’Estes Como järve ääres, unustamatud mootorrataste klassikus seisavad kõrvuti uute kontseptsõidukitega ja võidavad publiku südameid. Täiuslik koht uute ideede ja disainide tutvustamiseks traditsioonilisel sündmusel. BMW Motorrad Concept 9cento maailma esmaesitluse aeg. </p>
Tagasi Baieris pärast Indiat.
Intervjuu Edgar Heinrichiga, BMW Motorradi peadisaineriga.
<p>Pärast lühikest Indias viibimist naasis Edgar Heinrich Münchenisse, et juhtida BMW Motorradi disainitiimi. See oli rõõmus tagasitulek mootorrattaentusiastile, kelle karjäär algas BMWs aastal 1986. Tema juhatusel valmis mitmete BMW mootorrataste disain: Pariisi-Dakari ralliratas, K 1200 S ja R, HP2 Enduro, R 1150 GS, R 1200 GS ja hiljuti S 1000 RR. </p> <p>Enne tema tööd India autotootja Bajaji juures oli ta seotud ka touring-rataste K 1600 GT ja GTL ning maxi scooter’ite C 600 Sport ja C 650 GT disainimisega.. Kõik need olid edukad tooted, mis avardasid juurutatud turusegmendi piire ning meelitasid paljusid uusi kliente kaubamärgi juurde. Eksklusiivses intervjuus BMW Motorradiga räägib Edgar Heinrich oma kirest igat liiki mootorrataste disainimise, kogumise ja taastamise vastu. </p>
Kohtumine sõpradega.
BMW Motorrad Days 2019.
<p>Kolm päeva Baieris Garmisch-Partenkirchenis, kõik keerleb taas sama kire ümber: Mootorrattad BMW Motorradi päevadel. Põhjalik kava täis elavat muusikat ja põnevust täis esitlusi, tänapäevaseid rattaid ja palju uut meelitab Zugspitze läheduses asuvasse linna umbes 40 000 külalist 5.–7. juulini. Ja tegu ei ole vaid BMW Motorradi fännidega, igat liiki mootorrataste sõitjad tulevad kogema mitmekülgsete sündmustega nädalalõppu – see on sõprade, perekondade ja mootorrattakogukonna kohtumine.</p>
Enduurode valitseja.
Dirk Thelen ületab Enduro d’Agadiri takistused BMW F 850 GS-i seljas.
<p>Dirk Theleni puhul liiguvad asjad vaid ühes suunas: edasi, kaugemale ja ülespoole. Kus teised nelja päeva pikkuse Enduro d’Agadiri osalejad oma kõvadel enduuroratastel kivise kruusa, liivaste teede ja märja savimudaga võitlevad, seab neljakordne Saksa enduurotšempion tempo pingutusteta – uue F 850 GS-i seljas. See on pikamaasõidu-enduuroratas, mis läbib karmid katsed ja teed, otse läbi Maroko. </p>
Autahvel
Teerajajad, rändajad ja kangelased rahvusvahelisel GS Trophyl.
Ma jahin põnevust.
Uudishimu ja entusiasm kannustavad Isaac Johnstonit.
Tõsta pöördeid.
Kaks ettevõtjat viivad kogukonna mõtteviisi edasi.
<p> <style>* {
}
* {
}
* {
}
mso-generic-font-family:roman {
}
mso-font-pitch:variable {
}
* {
}
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {
}
* {
}
mso-pagination:widow-orphan {
}
Arial, sans-serif {
}
mso-fareast-font-family:Arial {
}
mso-ansi-language:EN {
}
*.MsoChpDefault {
font-size: 11.0pt;
}
*, sans-serif {
}
mso-ascii-font-family:Arial {
}
mso-fareast-font-family:Arial {
}
mso-hansi-font-family:Arial {
}
mso-bidi-font-family:Arial {
}
mso-ansi-language:EN {
}
*.MsoPapDefault {
line-height: 115.0%;
}
div.WordSection1 {
page: WordSection1;
}
</style> </p> <p class="MsoNormal"><span lang="EN">Leegitsev kirg mootorrataste vastu, abielus tehniliste eriteadmistega; see oli inspiratsioon Mark Roebke ja Justin Bradshaw’ jaoks, kui nad arendasid mootorrattarakendust REVER. Selle põhiomadus on võimaldada – teiste funktsioonide kõrval – mootorratturitel oma sõitusid salvestada ja neid hingekaaslastega jagada. Kaks asutajat USAst Coloradost räägivad oma ambitsioonidest ja eesmärkidest.</span></p> <p> </p> <p> </p>
Kohtumine sõpradega.
BMW Motorrad Days 2019.
<p>Kolm päeva Baieris Garmisch-Partenkirchenis, kõik keerleb taas sama kire ümber: Mootorrattad BMW Motorradi päevadel. Põhjalik kava täis elavat muusikat ja põnevust täis esitlusi, tänapäevaseid rattaid ja palju uut meelitab Zugspitze läheduses asuvasse linna umbes 40 000 külalist 5.–7. juulini. Ja tegu ei ole vaid BMW Motorradi fännidega, igat liiki mootorrataste sõitjad tulevad kogema mitmekülgsete sündmustega nädalalõppu – see on sõprade, perekondade ja mootorrattakogukonna kohtumine.</p>
Enduurode valitseja.
Dirk Thelen ületab Enduro d’Agadiri takistused BMW F 850 GS-i seljas.
<p>Dirk Theleni puhul liiguvad asjad vaid ühes suunas: edasi, kaugemale ja ülespoole. Kus teised nelja päeva pikkuse Enduro d’Agadiri osalejad oma kõvadel enduuroratastel kivise kruusa, liivaste teede ja märja savimudaga võitlevad, seab neljakordne Saksa enduurotšempion tempo pingutusteta – uue F 850 GS-i seljas. See on pikamaasõidu-enduuroratas, mis läbib karmid katsed ja teed, otse läbi Maroko. </p>
Autahvel
Teerajajad, rändajad ja kangelased rahvusvahelisel GS Trophyl.
Ma jahin põnevust.
Uudishimu ja entusiasm kannustavad Isaac Johnstonit.
Tõsta pöördeid.
Kaks ettevõtjat viivad kogukonna mõtteviisi edasi.
<p> <style>* {
}
* {
}
* {
}
mso-generic-font-family:roman {
}
mso-font-pitch:variable {
}
* {
}
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {
}
* {
}
mso-pagination:widow-orphan {
}
Arial, sans-serif {
}
mso-fareast-font-family:Arial {
}
mso-ansi-language:EN {
}
*.MsoChpDefault {
font-size: 11.0pt;
}
*, sans-serif {
}
mso-ascii-font-family:Arial {
}
mso-fareast-font-family:Arial {
}
mso-hansi-font-family:Arial {
}
mso-bidi-font-family:Arial {
}
mso-ansi-language:EN {
}
*.MsoPapDefault {
line-height: 115.0%;
}
div.WordSection1 {
page: WordSection1;
}
</style> </p> <p class="MsoNormal"><span lang="EN">Leegitsev kirg mootorrataste vastu, abielus tehniliste eriteadmistega; see oli inspiratsioon Mark Roebke ja Justin Bradshaw’ jaoks, kui nad arendasid mootorrattarakendust REVER. Selle põhiomadus on võimaldada – teiste funktsioonide kõrval – mootorratturitel oma sõitusid salvestada ja neid hingekaaslastega jagada. Kaks asutajat USAst Coloradost räägivad oma ambitsioonidest ja eesmärkidest.</span></p> <p> </p> <p> </p>
Kohtumine sõpradega.
BMW Motorrad Days 2019.
<p>Kolm päeva Baieris Garmisch-Partenkirchenis, kõik keerleb taas sama kire ümber: Mootorrattad BMW Motorradi päevadel. Põhjalik kava täis elavat muusikat ja põnevust täis esitlusi, tänapäevaseid rattaid ja palju uut meelitab Zugspitze läheduses asuvasse linna umbes 40 000 külalist 5.–7. juulini. Ja tegu ei ole vaid BMW Motorradi fännidega, igat liiki mootorrataste sõitjad tulevad kogema mitmekülgsete sündmustega nädalalõppu – see on sõprade, perekondade ja mootorrattakogukonna kohtumine.</p>
Enduurode valitseja.
Dirk Thelen ületab Enduro d’Agadiri takistused BMW F 850 GS-i seljas.
<p>Dirk Theleni puhul liiguvad asjad vaid ühes suunas: edasi, kaugemale ja ülespoole. Kus teised nelja päeva pikkuse Enduro d’Agadiri osalejad oma kõvadel enduuroratastel kivise kruusa, liivaste teede ja märja savimudaga võitlevad, seab neljakordne Saksa enduurotšempion tempo pingutusteta – uue F 850 GS-i seljas. See on pikamaasõidu-enduuroratas, mis läbib karmid katsed ja teed, otse läbi Maroko. </p>
Autahvel
Teerajajad, rändajad ja kangelased rahvusvahelisel GS Trophyl.
Ma jahin põnevust.
Uudishimu ja entusiasm kannustavad Isaac Johnstonit.
Tõsta pöördeid.
Kaks ettevõtjat viivad kogukonna mõtteviisi edasi.
<p> <style>* {
}
* {
}
* {
}
mso-generic-font-family:roman {
}
mso-font-pitch:variable {
}
* {
}
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {
}
* {
}
mso-pagination:widow-orphan {
}
Arial, sans-serif {
}
mso-fareast-font-family:Arial {
}
mso-ansi-language:EN {
}
*.MsoChpDefault {
font-size: 11.0pt;
}
*, sans-serif {
}
mso-ascii-font-family:Arial {
}
mso-fareast-font-family:Arial {
}
mso-hansi-font-family:Arial {
}
mso-bidi-font-family:Arial {
}
mso-ansi-language:EN {
}
*.MsoPapDefault {
line-height: 115.0%;
}
div.WordSection1 {
page: WordSection1;
}
</style> </p> <p class="MsoNormal"><span lang="EN">Leegitsev kirg mootorrataste vastu, abielus tehniliste eriteadmistega; see oli inspiratsioon Mark Roebke ja Justin Bradshaw’ jaoks, kui nad arendasid mootorrattarakendust REVER. Selle põhiomadus on võimaldada – teiste funktsioonide kõrval – mootorratturitel oma sõitusid salvestada ja neid hingekaaslastega jagada. Kaks asutajat USAst Coloradost räägivad oma ambitsioonidest ja eesmärkidest.</span></p> <p> </p> <p> </p>
Kohtumine sõpradega.
BMW Motorrad Days 2019.
<p>Kolm päeva Baieris Garmisch-Partenkirchenis, kõik keerleb taas sama kire ümber: Mootorrattad BMW Motorradi päevadel. Põhjalik kava täis elavat muusikat ja põnevust täis esitlusi, tänapäevaseid rattaid ja palju uut meelitab Zugspitze läheduses asuvasse linna umbes 40 000 külalist 5.–7. juulini. Ja tegu ei ole vaid BMW Motorradi fännidega, igat liiki mootorrataste sõitjad tulevad kogema mitmekülgsete sündmustega nädalalõppu – see on sõprade, perekondade ja mootorrattakogukonna kohtumine.</p>
Enduurode valitseja.
Dirk Thelen ületab Enduro d’Agadiri takistused BMW F 850 GS-i seljas.
<p>Dirk Theleni puhul liiguvad asjad vaid ühes suunas: edasi, kaugemale ja ülespoole. Kus teised nelja päeva pikkuse Enduro d’Agadiri osalejad oma kõvadel enduuroratastel kivise kruusa, liivaste teede ja märja savimudaga võitlevad, seab neljakordne Saksa enduurotšempion tempo pingutusteta – uue F 850 GS-i seljas. See on pikamaasõidu-enduuroratas, mis läbib karmid katsed ja teed, otse läbi Maroko. </p>
"Tulevikuboks" BMW Motorrad
Episood 3: Leia oma täiuslik liikumisvoog
<p>Liikuvus võib tähendada nii palju erinevaid asju. Mis sind liigutab? Kuidas tahaksid sina liikuda? Ja kuhu? Meie kiiresti arenevas maailmas oleme pidevas liikumises ja otsime täiuslikku liikumivoogu – seisundit, kus kaovad aeg ja ruum ning me lihtsalt oleme hetkes. Hetk, kus oleme täielikult kohal. "Tulevikuboksi" kolmanda episoodi oleme pühendanud sellele laiale teemale ning vestlesime inspireerivate inimestega, kes saatsid meid teekonnal täiusliku liikumisvoogu leidma.</p>
BMW Motorrad'i Tulevikuboks
Osa 2: Nutikas linn
<p><span>Linn on meie mänguväljak. See kasvab koos meiega ja kutsub meid pidevalt edasi arenema. Uued ruumid, uued võimalused – kõik on liikumises. Kuhu see areneb? </span><span style="">Kuidas näeb välja selle tulevik? Kas see on sama nutikas kui meie telefonid, sama digitaalne kui meie elud? Sisu looja Nicole reisis Singapuri meie põneva "Nutika linna" episoodi jaoks ja otsis vastuseid selles elavas, futuristlikus linnas.</span></p>
BMW Motorradi „The Future Shack“
Tulevikuvisioonid algavad siin
Kohtumine sõpradega.
BMW Motorrad Days 2019.
<p>Kolm päeva Baieris Garmisch-Partenkirchenis, kõik keerleb taas sama kire ümber: Mootorrattad BMW Motorradi päevadel. Põhjalik kava täis elavat muusikat ja põnevust täis esitlusi, tänapäevaseid rattaid ja palju uut meelitab Zugspitze läheduses asuvasse linna umbes 40 000 külalist 5.–7. juulini. Ja tegu ei ole vaid BMW Motorradi fännidega, igat liiki mootorrataste sõitjad tulevad kogema mitmekülgsete sündmustega nädalalõppu – see on sõprade, perekondade ja mootorrattakogukonna kohtumine.</p>
Linn sinu jalge ees.
BMW Motorradi Concept Link asub uutele ühendatud radadele.
<p>Suur linn. Lõputud linnakanjonid, kus iga käänaku taga on midagi uut avastada. Kuid samuti on olemas iha liikumise ja vabaduse järele ning võimalus liikuda kiirelt ühest kohast teise. Concept Linki näol toob BMW Motorrad üritusel Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2017 avalikkuse ette kontseptsõiduki, mis ühendab endas linnaliikuvuse väljakutsed digiteeritud maailma võimalustega. </p>
Üks kiire rootslane.
Eva Håkanssoni käes on kiiruserekord tänu isetehtud voolujoonelisele sõidukile.
<p>Kiire võib olla ka puhas – Eva Håkansson on selles kindel. Doktorikraadiga masinaehituse insener tahab maailmale tõestada, et keskkonnasäästlikud elektrisõidukid on kiired ja nauditavad ning et masinaehituse insener on naiste jaoks suurepärane amet. Teel maailma kiireima naissoost mootorratturiga, kes püstitas oma isetehtud voolujoonelise sõidukiga KillaJoule uue maailmarekordi 434 km/h.</p>
Tagasi Baieris pärast Indiat.
Intervjuu Edgar Heinrichiga, BMW Motorradi peadisaineriga.
<p>Pärast lühikest Indias viibimist naasis Edgar Heinrich Münchenisse, et juhtida BMW Motorradi disainitiimi. See oli rõõmus tagasitulek mootorrattaentusiastile, kelle karjäär algas BMWs aastal 1986. Tema juhatusel valmis mitmete BMW mootorrataste disain: Pariisi-Dakari ralliratas, K 1200 S ja R, HP2 Enduro, R 1150 GS, R 1200 GS ja hiljuti S 1000 RR. </p> <p>Enne tema tööd India autotootja Bajaji juures oli ta seotud ka touring-rataste K 1600 GT ja GTL ning maxi scooter’ite C 600 Sport ja C 650 GT disainimisega.. Kõik need olid edukad tooted, mis avardasid juurutatud turusegmendi piire ning meelitasid paljusid uusi kliente kaubamärgi juurde. Eksklusiivses intervjuus BMW Motorradiga räägib Edgar Heinrich oma kirest igat liiki mootorrataste disainimise, kogumise ja taastamise vastu. </p>
Pilguheit järgmisele 100 aastale
Milline näeb välja tuleviku mootorratas?
<p>BMW Groupi 100. aastapäev on võimalus vaadata tagasi mootoriga kaherattaliste ajaloolistele varastele päevadele ja heita pilt tulevikku, kus mootorratta roll defineeritakse digiteeruvas maailmas ümber.</p> <p>On 7. märts aastal 1916. Bayerische Flugzeugwerke AG (Baieri lennukitehased) alustab tööd Münchenis Lerchenaueri tänaval. Kolm aastat hiljem püstitab Zeno Diemer kõrguse maailmarekordi 9760 meetrit BMW IV kuuesilindrilise lennuki reasmootori abil.</p> <p>Väike tehas asub hiljem vallutama uusi kõrgusi teistes sõidukituru segmentides. Varsti pärast nimevahetust Bayerische Motoren Werke AG-ks asub ettevõte välja töötama esimest mootorratast, ammu enne autondusse astumist.</p>
Visioonsõidukid teevad maailmale tiiru peale.
<p>Pärast avalikkuse ette astumist 7. märtsil toimunud 100-aastase sünnipäeva üritusel, asus BMW VISION NEXT 100 kontseptauto sümboolsele maailmaturneele Hiinasse, Suurbritanniasse ja USAsse, kus tuleviku mootorrattas avalikustatakse suures finaalis. Turnee teema: „Iconic Impulses. BMW Groupi tulevikukogemus“. Visionäärina uurib BMW Group digiteerimise võimalusi ning tehnoloogia mõju meie era- ja tööelule.</p> <p>Münchenist reisib BMW VISION NEXT 100 Pekingisse, et teha seal oma Aasia debüüt. MINI ja Rolls-Royce’i visioonsõidukid teevad oma debüüdi Londonis.</p> <p>BMW Motorradi visioonsõiduki maailmadebüüdi lõplik suursündmus toimub Los Angeleses 11. oktoobril. Tuleviku mootorratas hakkab kuju võtma enne, kui see tegelikult avalikustatakse.</p>
Neli visiooni. Neli visioonsõidukit.
Juubeliaastal heidab BMW Group pilgu tulevikku: millised näevad välja tuleviku sõidukid?
<p>Aasta jooksul annavad neli visioonsõidukit aimu sellest, mis on veel ees ootamas. BMW, MINI, Rolls-Royce’i ja BMW Motorradi tootemargid maalivad tuleviku mobiilsusmaailmast visiooniderohke pildi. BMW Motorrad täiendab seda kõige suurepäraselt, tutvustades oktoobris Santa Monicas visionäärlikku mootorrattast.</p> <p>Müncheni olümpiahallis toimus juubeliaasta pidulikult avaüritusel futuristlike disainide inspireeriv tutvustus. Suurel sünnipäevapeol avalikustati esimene kokku neljast visioonsõidukist. BMW tootemark andis hoo sisse ja demonstreeris, milline saab olema mobiilsus tulevastel kümnenditel, tutvustades maailmale futuristlikku autot BMW VISION NEXT 100. Ülejäänud visioonsõidukite eest tõmmatakse kardinad tulevastel kuudel.</p>
Suur põgenemine.
VISION NEXT 100: tuleviku mootorratas.
<p>Prillid kiivri asemel, nutikad riided, täiuslik tasakaal ilma hargita: paljudest leiutistest vaid kolm, millest võivad saada mootorrattaga sõitmise standardid ja mis võivad lisada uusi mõõtmeid vabadusele üha rohkem digiteeruvas maailmas. Ja parim asi selle juures – see visiooniline sõiduk on juba siin. Tutvustame BMW Motorrad VISION NEXT 100-t. </p>