Kõik mootorrattad on varustatud vaid seadusega nõutud varustusega (nt helkuritega vastavalt Euro 4 standardile). Siinsel veebisaidil olevad pildid võivad sellest erineda.

BMW R 18 B

Toores jõud – puhas hing

R 18 B toob kokku BMW Motorradi motomatkamise ajaloo täieliku jõu ning R 18 perekonna emotsionaalse iseloomu. Juhtraua kattepaneelidega ja madala tuuleklaasiga suur esiosa näitavad juba ise tugevat iseloomu. Musta Big Boxeri 1802 cm³ spekuleerimiseks ruumi ei jäta. Siiski, asi pole ainult töömahus. R 18 B tähistab palju enamat. See on isikupärastamiseks loodud. Tee sellest oma ainulaadne mootorratas ja too #SoulFuel esile.

R 18 B disain

Välimus: tüüpiline Bagger-ratas

Laskuvalt voolujooneline kuju algab kõrgest rabava välimusega eesmisest kattepaneelist, jätkub tilgakujulises 24-liitrises kütusepaagis ja pikendatud istmes kuni tagaosani, kus asuvad alaliselt paigaldatud kohvrid ja integreeritud tagatuled. BMW Motorradi puhul tüüpiline: järjepidev ja otsekohene disain. Bagger-mootorrattale tüüpiline: iseloomulik voolujoonelisus.

R 18 B First Edition

Valgete topeltjoontega värvitoon Black Storm metallik kohtub erilise pinnaviimistlusega. Seda täiustavad kvaliteetõmblused istmel ja kiri „First Edition“ mõlemal kohvril ning nende kombinatsioon moodustab eksklusiivse värviviimistluse ja kroomitud terviku.

Black Storm metallik

Puristlik värvitoon Black Storm metallik rõhutab R 18 B ilmet.

Eridisain 719 Galaxy Dust metallik / Titan Silver 2 metallik

Sõltuvalt vaatenurgast helgib värviviimistlus kas sinise või violetsena, muutes sinu R 18 B täielikuks pilgupüüdjaks.

Manhattan metallik matt

Modernne värviviimistlus annab R 18 B-le enesekindla välimuse.

Muuda oma mootorratas ainulaadseks

Sa tead täpselt, mida tahad. Seetõttu on R 18 B loodud täielikult isikupärastamist silmas pidades. See kehtib nii disaini kui ka BMW Motorradi originaaltarvikute ja varustuse puhul. Roland Sands Designiga koostöös välja töötatud peened kollektsioonid „Machined“ ja „2-Tone-Black“, traditsiooniline Eridisain 719 ning Vance & Hinesi väljalaskesüsteemid on vaid alguspunkt teel sinu maitsele vastava R 18 B-ni.

+ Loe edasi
Isikupärastamise juurde external-link-arrow-slim

Lühike ülevaade olulisematest omadustest

Avasta olulisemate omaduste üksikasjad. R 18 B pakub sulle kõike, mida võid ühelt modernselt Baggerilt oodata, alates traditsioonilistest elementidest kuni modernse mootorrattatehnoloogiani. Ja palju muudki!

+ Loe edasi
Must paak topeltvoodriga ja poltidega logoga
Black tank with double lining.
Kohvrid
Cases that have been integrated into the streamlining outline.
Juhikoht
The cockpit boasts the analogue round instruments and the TFT display.
Energiareserv
Power Reserve display as a traditional round instrument.
TFT-ekraan
TFT display of the R 18 B.
Marshall Gold Series Stage 1
Installed Marshall speakers.
Boksermootor
Impressive R 18 B boxer engine.
Eesmine kattepaneel
Front trim panel of the R 18 B.

Koge R 18 B mootorit

1802 cm³ – ent tühjale jutule ruumi ei jää

Sellist töömahtu pole varem kohatud. Sa näed, kuuled ja tunned seda. Üle 150 Nm-le võid pöördevahemikus 2000–4000 p/min alati kindel olla. Loodud võimsaks naudinguks ja püsivalt kõrgeks pöördemomendiks, mida toodetakse bokserile omasel moel. 4750 p/min juures toodab jõuallikas 67 kW (91 hj). Avatud nikkelkattega kardaanvõll põhineb traditsioonilisel disainil, olles veel üks nende 1802 cm³ paljudest olulistest omadustest.

+ Loe edasi
1802
cm³ töömaht
720
mm istme kõrgus
158
Nm pöördemoment 3000 p/min juures
24
liitrine kütusepaagi maht (ligikaudu)
Õhk-/õlijahutusega kahesilindriline neljataktiline boksermootor

Esimene samm on kõige lihtsam – R 18 B variant A2

R 18 B on saadaval ka A2 kategooriale vastava mudelina võimsusega 95 hj. See variant on vähendatud jõudlusega, seega sobib see ratas sulle juhul, kui oled A2-kategooria juhiloa omanik. R 18 B-i intuitiivset käsitsemist saad nautida kohe päris algusest.

Mugavus ja turvalisus

Rock’n’roll ja vihm

Rock’n’roll ja vihm

Põhivarustuses pakuvad sõidunaudingut ja turvalisust ka R 18 B kolm sõidurežiimi, mida täiendavad automaatne stabiilsuskontroll (ASC) ja dünaamiline mootoripidurduse kontroll (MSR). Tagurdusfunktsioon ja mäestardi assistent teevad kallakul startimise veelgi mugavamaks. Lisaks on traditsioonilise kujuga esilaternal tipptasemel LED-tehnoloogia. Lisavarustuses on saadaval adaptiivne esituli, mis pakub sulle peaaegu täielikku teevalgustust kurve võttes, hoides samal ajal kaugtuld püsiva valgustuskaugusega.

+ Loe edasi

Rohkem #SoulFuel’i kohta

spinner