R 18 B toob kokku BMW Motorradi motomatkamise ajaloo täieliku jõu ning R 18 perekonna emotsionaalse iseloomu. Juhtraua kattepaneelidega ja madala tuuleklaasiga suur esiosa näitavad juba ise tugevat iseloomu. Musta Big Boxeri 1802 cm³ spekuleerimiseks ruumi ei jäta. Siiski, asi pole ainult töömahus. R 18 B tähistab palju enamat. See on isikupärastamiseks loodud. Tee sellest oma ainulaadne mootorratas ja too #SoulFuel esile.
Laskuvalt voolujooneline kuju algab kõrgest rabava välimusega eesmisest kattepaneelist, jätkub tilgakujulises 24-liitrises kütusepaagis ja pikendatud istmes kuni tagaosani, kus asuvad alaliselt paigaldatud kohvrid ja integreeritud tagatuled. BMW Motorradi puhul tüüpiline: järjepidev ja otsekohene disain. Bagger-mootorrattale tüüpiline: iseloomulik voolujoonelisus.
Sa tead täpselt, mida tahad. Seetõttu on R 18 B loodud täielikult isikupärastamist silmas pidades. See kehtib nii disaini kui ka BMW Motorradi originaaltarvikute ja varustuse puhul. Roland Sands Designiga koostöös välja töötatud peened kollektsioonid „Machined“ ja „2-Tone-Black“, traditsiooniline Eridisain 719 ning Vance & Hinesi väljalaskesüsteemid on vaid alguspunkt teel sinu maitsele vastava R 18 B-ni.
Avasta olulisemate omaduste üksikasjad. R 18 B pakub sulle kõike, mida võid ühelt modernselt Baggerilt oodata, alates traditsioonilistest elementidest kuni modernse mootorrattatehnoloogiani. Ja palju muudki!
Sellist töömahtu pole varem kohatud. Sa näed, kuuled ja tunned seda. Üle 150 Nm-le võid pöördevahemikus 2000–4000 p/min alati kindel olla. Loodud võimsaks naudinguks ja püsivalt kõrgeks pöördemomendiks, mida toodetakse bokserile omasel moel. 4750 p/min juures toodab jõuallikas 67 kW (91 hj). Avatud nikkelkattega kardaanvõll põhineb traditsioonilisel disainil, olles veel üks nende 1802 cm³ paljudest olulistest omadustest.
R 18 B on saadaval ka A2 kategooriale vastava mudelina võimsusega 95 hj. See variant on vähendatud jõudlusega, seega sobib see ratas sulle juhul, kui oled A2-kategooria juhiloa omanik. R 18 B-i intuitiivset käsitsemist saad nautida kohe päris algusest.
Põhivarustuses pakuvad sõidunaudingut ja turvalisust ka R 18 B kolm sõidurežiimi, mida täiendavad automaatne stabiilsuskontroll (ASC) ja dünaamiline mootoripidurduse kontroll (MSR). Tagurdusfunktsioon ja mäestardi assistent teevad kallakul startimise veelgi mugavamaks. Lisaks on traditsioonilise kujuga esilaternal tipptasemel LED-tehnoloogia. Lisavarustuses on saadaval adaptiivne esituli, mis pakub sulle peaaegu täielikku teevalgustust kurve võttes, hoides samal ajal kaugtuld püsiva valgustuskaugusega.