Hinnakiri
BMW M 1000 R
Paneb sind piire kompama: M 1000 R. Ehk teisisõnu – superbike M R saab kokku dünaamilise roadster’iga. Selle päritolu tuleneb M-võistlusrataste arendajatelt ja võidusõidurajalt. Vapustavad 210 hj, tippkiirus 280 km/h ning ohjad on sinu kätes – nii maanteel kui ka võistlusrajal. Mootorratas on väga andestav, kuid sellega mitte sõitmist ta andeks ei anna. Maksimaalne sooritusvõime: kohustuslik. Sinu eesmärk: ole parim – valitse teed. M-värvid annavad sellest selgelt märku. Eksimatult äratuntav: M R-i neljasilindrilise mootori heli. Kas kuuled selle kutset? Käivita mootor! #NeverStopChallenging
Veidike hullumeelsust
M-täiuslikkus: tiivaotsad
M-täiuslikkus: tiivaotsad
Täiuslikkus on detailide küsimus. M-tiivaotsad tekitavad aerodünaamilist allasurvejõudu, et vältida lennukate sportlaste õhkutõusmist. Kiirusel 220 km/h suurendavad need esiratta koormust 11 kg võrra. Sinu eelised: maksimaalne sõidustabiilsus, esiratta väiksem kalduvus teepinnalt tõusta, samuti võimalus kurvides hiljem pidurdada ja varem kiirendada.
M-kogemus: elektroonika
M-kogemus: elektroonika
Ehe M-kogemus: 6,5-tolline TFT-ekraan kutsub sind M-käivitusanimatsiooniga kõrgsoorituslike mootorratturite eksklusiivsesse ringi. Tänu mälufunktsioonile ilmub üks neljast kuvavariandist käivitamise järel automaatselt. Võistlusrajale optimeeritud, tõelises M-stiilis: uue vilkuva käiguvahetusnäidiku osana vilgub sobiva kiiruse saavutamisel kogu pöördeloendur.
M-dominantsus: mootor
Superbike’i mootor on tehtud hüper-roadster’ile täiuslikuks: BMW ShiftCam-tehnoloogiaga RR-i neljasilindriline mootor lennutab sind 0–100 km/h 3,2 sekundiga. Mootori maksimaalse pöörlemiskiirusega 14 600 p/min on M R selgelt meie kõige võimsam roadster. Alates 10 000 p/min tunned sa seega suuremat pöördemomenti ja kiirendust. Ülekandearvu poolest on M R-il RR-iga võrreldes pakkuda rohkemat: sekundaarülekandes 46 hamba asemel 47 hammast ning väiksem ülekandearv neljandas, viiendas ja kuuendas käigus – maanteedel sooritusvõimele suunatud sõitmiseks. Pro käiguassistent võimaldab käikude kiiresti üles- ja allavahetamist. Seda rõhutab muljetavaldavalt mootorratta tagumisest titaansummutist pärinev rikkalik heli.
M-sõidukogemus: šassii
M-sõidukogemus: šassii
Selge tagasiside ja hingetuksvõttev täpsus: šassii põhivarustusse kuuluvad dünaamiline amortisaatorite juhtimissüsteem DDC, täielikult reguleeritavad vedrustuse elemendid, reguleeritav rooliamortisaator ja freesitud juhtrauaklamber. M R-i šassii puhul muudeti seda RR-i seadistusest, et see vastaks dünaamilise roadster’i nõudmistele. Uus ergonoomika ja uus juhtraud tagavad esirattale keskendunud istumisasendi.
M-intelligentsus: juhiabisüsteemid
M-intelligentsus: juhiabisüsteemid
Dopingu asemel: kõrge sooritusvõime tänu tipptasemel juhiabisüsteemidele. Kolm gaasihoovaiseloomu, mis on seotud sõidurežiimidega Rain, Road, Dynamic, Race ja Race Pro, tagavad optimaalsed reaktsiooniomadused. Vastavalt sõidurežiimile garanteerib DTC maksimaalse turvalisuse ja sõidudünaamika ning funktsioon Brake Slide Assist toetab sind kurvides pidurdamisel tekkiva libisemisega.
Mässaja hüper-roadster’ite seas
Sündinud M-linnas
Must või valge: halle alasid siin pole. Olenemata aga sellest, kas valid M R-i põhimudeli või M Competition-paketiga M R-i, valid sa alati ehtsa M-mudeli, mille tunneb ära eksklusiivsete värvide järgi ning mille esiosas on asümmeetriline värvikujundus.
M-seisukoht: disain
M-seisukoht: disain
Domineeriv esiosa, agressiivne tagaosa: M R selle parimal kujul. Võta istet ideaalse kõrgusega M-istmel ja siruta käed lasergraveeritud „BMW M 1000 R“-i kirjaga laiendatud juhtraua suunas. Sinu pilk jääb pidama juhtraua otsapeeglitel. Heli kostab, tuli põleb: LED-esitules ilmub M-logo. Sa tead, et maantee kuulub sulle.
Kvaliteetne M Competition-pakett
Kvaliteetne M Competition-pakett
Enam paremaks minna ei saa. Eksklusiivsed M Carboni osad, nagu tagarattakate ja ketikaitse, esirattakate, paagiäärised, kleebistega õhukambrikate, tuulesuunajad, hammasrattakate, M-i GPS-ringiajaloenduri aktiveerimiskood, M-kaassõitjapakett ja freesitud M-esijalatoesüsteem näitavad, et seda mootorratast ei ole võimalik alistada. Ja miski teda ei peata: tänu M Carboni velgedele, mis vähendavad kaalu 1,6 kg võrra.