BMW R 18 Classic

Ikooniline. Nostalgiline. Soulfuel

R 18 Classic on modernne cruiser, milles on BMW disaini nostalgiat. See meenutab algusaegasid, esimesi motomatkadeks sobivaid cruiser’eid. Samuti tuletab see meelde meie mootorrattaajaloo ajatuid märke, nagu R 18 Classic First Editioni valged topeltjooned. Masina südameks on loomulikult suurim boksermootor, mille me eales loonud oleme. See tähendab lõõgastavaid sõite ja puhast naudingut.

R 18 Classicu disain

Ikoonidest inspireeritud cruiser

Voogav siluett, kvaliteetsed detailid: R 18 Classic tõmbab kõik pilgud endale.

R 18 Classic First Edition

R 18 Classic First Editioni puhul äratasime BMW Motorradi traditsioonide eripärad taas ellu: First Editionit iseloomustavad valged topeltjooned ja kroomitud disainivalikud ning kleebis ja logo.

R 18 Classic

Värviviimistlus Black Storm metallik rõhutab mootorratta pikendatud cruiser’i siluetti.

Lühike ülevaade olulisematest omadustest

Tilgakujuline paak on ikoon meie ajaloost ja rõhutab – just nagu pikendatud tagasummuti – R 18 Classicule iseloomulikku voolujoonelist kerekuju. Selle kahekordne terasraam ümbritseb tohutut skulptuurset mootorit, mis muudab iga kilomeetri elamuseks.

+ Loe edasi
Iste koos kaassõitjaistmega
We see the divided seat with pillion passenger seat.
Tõukurvardaga boksermootor
We see the impressive boxer including push rods.
Täiendavad LED-esituled
We see both of the smaller auxiliary headlights to the left and right of the main headlights.
Jalatoed
We see the step of the R 18 Classic.
Tuuleklaas
We see the windshield of the R 18 Classic.
Ümar väljalasketoru, avatud kardaan, topeltraam
We see the round exhaust pipe, the open drive shaft, and the double cradle frame.
Must topeltjoontega ja külgekruvitud logoga paak
We see the black tank with double lining.
Sadulakotid
We see the softbags of the R 18 Classic.

Tee mootorratas enda omaks

Tee mootorratas enda omaks

R 18 Classicu paindlik üldkontseptsioon ja selle ulatuslik lisatarvikute valik annavad sulle kogu vajaliku vabaduse oma mootorratta kujundamisel. See võimaldab sul luua mootorratta oma maitse järgi.

+ Loe edasi

Koge R 18 Classicu mootorit

Varajane kõrge pöördemoment tagab võimsa cruiser’i pöördemomendi: R 18 Classicu 1802 cm³ kahesilindriline boksermootor on suurim boksermootor, mille me eales loonud oleme. Mootor, mida saab näha, kuulda ja tunda: selle maksimaalne pöördemoment on 158 Nm 3000 p/min–1  juures. Pööretevahemikus 2000–4000 p/min–1 on pöördemoment alati enam kui 150 Nm, mis tähendab püsivalt piisavat pöördemomenti boksermootori tüüpiliste tööomaduste juures. 4750 p/min–1  juures on Big Boxeri võimsuseks 67 kW (91 hj). Alusta iga reisi energiliselt.

+ Loe edasi
1802
cm³ töömaht
158
Nm maksimaalne pöördemoment 3000 p/min juures
690
mm istme kõrgus
290
km sõiduulatus (minimaalselt)

Rohkem #Soulfuel’i kohta

#Soulfuel tähendab alati oma kire ja uudishimu säilitamist. Sest järgmine reis ei lase end kaua oodata.

+ Loe edasi
spinner