Kõik mootorrattad on varustatud vaid seadusega nõutud varustusega (nt helkuritega vastavalt Euro 4 standardile). Siinsel veebisaidil olevad pildid võivad sellest erineda.
*Hind koos käibemaksuga 20%

BMW R 18 Classic

Ikooniline. Nostalgiline. Soulfuel

R 18 Classic on nostalgiat äratav matkamootorratas. See meenutab algusaegu, esimesi motomatkadeks sobivaid cruiser’eid. Samuti näitab see uhkelt välja meie mootorrattaajaloo aegumatuid tunnuseid. Masina südameks on loomulikult suurim boksermootor, mille me eales loonud oleme. See tähendab lõõgastavaid sõite ja puhast naudingut. Järjepidevalt väljatöötatud ajalugu – ehk lihtsamini öeldes: #SoulFuel.

Esimene samm on kõige lihtsam – R 18 Classic variant A2

R 18 Classic on saadaval ka A2 kategooriale vastava mudelina võimsusega 95 hj. See variant on vähendatud jõudlusega, seega sobib see ratas sulle juhul, kui oled A2-kategooria juhiloa omanik. R 18 Classic-i intuitiivset käsitsemist saad nautida kohe päris algusest.

R 18 Classicu disain

Ikoonidest inspireeritud cruiser

Voogav siluett, kvaliteetsed detailid: R 18 Classic tõmbab kõik pilgud endale.

Eridisain 719 Moonstone

Värviviimistlus Mineral White metallik annab su mootorrattale nostalgilise, ent modernse ilme.

R 18 Classic

Värviviimistlus Black Storm metallik rõhutab mootorratta pikendatud cruiser’i siluetti.

Black Storm metallik / Vintage

Värviviimistlus Black Storm ja Mars Red metallik rõhutab BMW R 18 Classicu eripära.

Manhattan metallik matt

Nürburg Silver, poleeritud alumiinium ja kõrgläikega kroom on rabavalt kontrastsed elemendid tumeda värviviimistluse ja mootorratta tumeda istme kõrval.

Lühike ülevaade olulisematest omadustest

Tilgakujuline paak on ikoon meie ajaloost ja rõhutab – just nagu pikendatud tagasummuti – R 18 Classicule iseloomulikku voolujoonelist kerekuju. Selle kahekordne terasraam ümbritseb tohutut skulptuurset mootorit, mis muudab iga kilomeetri elamuseks.

+ Loe edasi
Iste koos kaassõitjaistmega
We see the divided seat with pillion passenger seat.
Tõukurvardaga boksermootor
We see the impressive boxer including push rods.
Täiendavad LED-esituled
We see both of the smaller auxiliary headlights to the left and right of the main headlights.
Jalatoed
We see the step of the R 18 Classic.
Tuuleklaas
We see the windshield of the R 18 Classic.
Ümar väljalasketoru, avatud kardaan, topeltraam
We see the round exhaust pipe, the open drive shaft, and the double cradle frame.
Must paak ja kruvikinnitusega logo
näeme must paak ja keeratav logo
Sadulakotid
We see the softbags of the R 18 Classic.

Tee mootorratas enda omaks

Tee mootorratas enda omaks

R 18 Classicu Moonstone’i mudelivariant on varustatud eksklusiivse ja kvaliteetse Eridisain 719 paketiga. Sellesse paketti kuuluvad rombikujuliste õmblustega ilmastikukindel sadul ja sepistatud veljed. Ja muidugi on ka muid viise, kuidas seda erilist ilmet veelgi isikupärasemaks muuta ja panna kokku oma unistuste mootorratas.

+ Loe edasi

Koge R 18 Classicu mootorit

Varajane kõrge pöördemoment tagab võimsa cruiser’i pöördemomendi: R 18 Classicu 1802 cm³ kahesilindriline boksermootor on suurim boksermootor, mille me eales loonud oleme. Mootor, mida saab näha, kuulda ja tunda: selle maksimaalne pöördemoment on 158 Nm 3000 p/min–1  juures. Pööretevahemikus 2000–4000 p/min–1 on pöördemoment alati enam kui 150 Nm, mis tähendab püsivalt piisavat pöördemomenti boksermootori tüüpiliste tööomaduste juures. 4750 p/min–1  juures on Big Boxeri võimsuseks 67 kW (91 hj). Alusta iga reisi energiliselt.

+ Loe edasi
1802
cm³ töömaht
158
Nm maksimaalne pöördemoment 3000 p/min juures
690
mm istme kõrgus
290
km sõiduulatus (minimaalselt)

Rohkem #Soulfuel’i kohta

#Soulfuel tähendab alati oma kire ja uudishimu säilitamist. Sest järgmine reis ei lase end kaua oodata.

+ Loe edasi
spinner