Kõik mootorrattad on varustatud vaid seadusega nõutud varustusega (nt helkuritega vastavalt Euro 4 standardile). Siinsel veebisaidil olevad pildid võivad sellest erineda.
Hinnakiri
BMW K 1600 B
K 1600 B puhul on üks asi kindel: miski pole põnevam kui lõõgastav motomatk. Ääretu maastik vihiseb sinust mööda, sina oled aga täiesti lõdvestunud. Samas naudid sa ka igal sekundil legendaarse kuuesilindrilise mootori võimsuse vallandumist. Sealt edasi sa praktiliselt neelad eesolevat teed, muutes lõõgastava kulgemise luksusliku mugavusega seikluslikuks kestvusmatkaks. Just nagu pikendatud ja dünaamiliselt venitatud Baggeri kontuuridest võiks oodata. Tänu K 1600 B-le oled sa veidi pikema ajaveetmise üle uhke ja õnnelik, kuid sa ei pea kunagi pikemat aega üksi olema. Lihtsamini öeldes: #RideAndShare.
K 1600 B olulisemad omadused
Kasutatavus, mugavus, turvalisus ja sooritusvõime: räägime K 1600 B asjadest nii, nagu nad on. Kõik on kohandatud sinu ja su reisikogemuse järgi. Seejuures on uus valgustustehnoloogia absoluutsel tipptasemel: tänu täis-LED-esitulele koos adaptiivse esitulega saad sa muuta öö päevaks nagu mitte kunagi varem, kihutades kurvides palju dünaamilisemalt. Ka navigatsioon seab sõna otseses mõttes uusi standardeid. Täisekraanirežiimis paistab ekraan silma oma 1920 × 720-pikslise täiskõrglahutusega. Sa tead oma teid – kuid nüüdsest saad nautida ka uute avastamist.
Rohkem kui lihtsalt mootorratas – sinu mootorratas
Sinu välimus loeb
Lõõgastav kulgemine täielikus luksuses, pidades horisonti alati silmis: see on K 1600 B maailm. Selles tohutus avaruses loeb iga hetk, iga mulje. Ja eelkõige on oluline mulje, mille sina endast maha jätad.
Mudelivariant Exclusive
Suurepärane igas keskkonnas, olgu selleks kitsas kesklinnadžungel või lõputud maastikud: K 1600 B Exclusive. Sinu värviviimistlus toonis Manhattan metallik matt rõhutab mootorratta lahedat isiksust. Erilist muljet avaldavad keretoonis esiporilaud ja mootorispoiler toonis Night Black matt.
Täiskomplekt
Täiskomplekt
K 1600-ga saad alati veidi rohkemat teha. Mitte ainult läbisõidu poolest. Tänu ulatuslikule lisavarustusele ja BMW Motorradi originaaltarvikutele saad sa muuta selle Baggeri täpselt selliseks, nagu soovid. Lisavarustuse seast on sul võimalik valida Comfort-pakett ja Touring-pakett. Comfort-pakett sisaldab võtmevaba käivitust ja Pro-käiguassistenti, pakkumaks veelgi lõõgastavamat kulgemist. Touring-pakett avaldab muljet näiteks helisüsteem 2.0 ja mugavate jalatugedega. Oleme koostanud sinu inspireerimiseks kaks varustusvarianti.
Pilguheit kulisside taha
Pilguheit kulisside taha
Mida me tegelikult mõtlesime, kui tulime välja hüdrograafilise värviviimistlusega? Kui palju täpsust ja käsitööoskust on Eridisain 719 erimudeli Midnight aluseks? Ja kuidas on võimalik, et ükski mootorratas ei ole mõne teisega täpselt samasugune? Uuri siit lähemalt.
Projekteerimispõhimõte – tüüpiline Bagger
K 1600 B on tõestus sellest, et kui asjad on voolujoonelised, siis saab suurepäraselt vastuvoolu ujuda. Piklik tüüpiline Baggeri kontuur koos madala tagaosaga ühendab endas elegantse, vabalt võtva iseloomu ja võimsa kohalolu. Kogu mootorratas on täielikult sulle ja sinu ideaalsele motomatkale suunatud: alates kohe ilmselgetest detailidest, nagu jalatoed, kuni varustuseni, mida saate kogeda alles masinale istudes, näiteks juhikoht. See demonstreerib täiesti uut disainipõhimõtet: selgepiiriline ja funktsionaalne. 10,25-tollisel TFT-värviekraanil on nüüd isegi tugevdatud ja peegeldumisvastane kattelääts, mis tagab optimaalse loetavuse. K 1600 B jätab reisi kogemise puhul kõik sinu otsustada, kuid miski ei juhtu juhuslikult.
Ülim kuuesilindriline reasmootor
Kas vabalt võtvat iseloomu saab numbrites mõõta? K 1600 B puhul saab: tänu uuendatud mootori juhtimisseadmele arendab see nüüd 160 hj nimivõimsuse muljetavaldavalt 1000 p/min varem kui enne, samal ajal on suurendatud maksimaalne pöördemoment 180 Nm saadaval juba 5250 p/min juures: veelgi suurema intensiivsuse, ülima veojõu ja jõulisema ilme saavutamiseks. Igaks sirgeks, igaks möödasõidumanöövriks, igaks kurviks – või lihtsalt sinu jaoks. Sellest lähtuvalt on sõidurežiimid nüüd veelgi emotsionaalsemad, sealjuures tagavad mootori takistusmomendi kontroll (dünaamiline mootoripidurduse juhtimine) ja vedrustuse dünaamiline elektrooniline reguleerimine vajaliku stabiilsuse ja turvalisuse. Ja kõike seda on nii vaba juhtida, nagu see kõlab.