Mitte lihtsalt tavaline bokser.
Asjaolu, et Hideya Togashi nimetab oma R nine T-d lihtsalt Boxeriks, on tohutu tagasihoidlikkus. Kuna 1970ndate võidusõiduvälimusega kohandatud ratas ei ole ei tagasihoidlik ega lihtne.
Inventar.
Profiili kirjeldus
Boxer
Hide Motorcycle
Hideya Togashi
R nineT
2013/2014
Cafe Racer
Võidusõidu retrospektiiv
Kui Jaapani kohandajad tahavad alasti ratta suurejoonelise kattega ümbritseda, ei osta nad tavaliselt ühtki osa. Nad ehitavad küljekatted ise. Oluline on detailidele pühendumine, eriti aga käsitöö, mis pani Hideya Togashi ehitama kogu R nine T küljepaneeli; rotsteri muutmine ainulaadseks atleediks, mis paistab pärinevat otse 1970ndate võidusõiduskeenest. "The trim panel brings you back to the past. Kuid põhirõhk on kitsal alumiiniumpaagil – see moodustab sõitjaga teatataval määral terviku,“ ütleb Hide. Ta leidis bokseri täiusliku joone tänu katsetustele ja eksitustele. Ta viimistles ja täiustas kuju üha uuesti, kuni jõudis täiuslikkuseni.
Hideya Togashi
Hide Motorcycle
Klassikalise sportdisaini kirg mõjutas Hideya Togashi stiili algusest peale. Vanades ajakirjades ja fotoalbumites nähtud vanad Ameerika võidusõidumasinad meeldisid talle ja peagi kohandas ta ka ise originaalmasinaid. Aastal 2001 asutas ta Yokohamas Hide Motorcycle’i ehk Hidemo. Kaks aastat hiljem kolis ta Kawasakisse ja võitis edasistel aastatel mitu kohandatud mootorrataste auhinda, sh Best Of Show Motorcycle üritustel Yokohama Hot Rod Custom Show 2006 ja 2007. Kaalutlev viis, kuidas Hide mootorrattaid ehitab, on paeluv. Tagasihoidlik ja samas peen. See on Hide Motorcycle’i signatuur.
Lahtiütlus
Siin näidatud sõidukid võivad olla muudetud ja täiendatud kolmandate osapoolte kohandatud osadega ja/või isevalmistatud osadega, mida BMW ei ole ei tootnud, levitanud ega testinud. BMW ei vastuta vähimalgi määral selliste muudatuste eest (sh näidatud kohandatud osade paigaldamine, omadused ja kasutamine). TÄHELEPANU! Seeriasõidukite muutmine (sh kolmandate osapoolte kohandatud osade ja/või isetehtud osade paigaldamine ja kasutamine) võib vähendada sõiduomadusi! Modifitseeritud BMW sõidukitega sõidate omal vastutusel.
Mootorratas lähedalt
Modifitseeritud tagaosa, modifitseeritud ülasild
Muudetud eesmine kaitseplaat, ise valmistatud alumiiniumpaak, küljepaneel ja numbrimärgihoidik
BMW S 1000 RR, juhtraud: Battle Factory klamberkinnitustega. Ratas ja rehv: Metzeler 120/70 ZR 17 M/C 58W TL
Racetec Interact 180/60 ZR 17 M/C 75W TL
Custom exFATi kollektor ja summuti
Keen Edge’i paneelide värv, Nuts Art Worksi maaling, pulberkattega veljed